Uradni list

Številka 107
Uradni list RS, št. 107/2010 z dne 29. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 107/2010 z dne 29. 12. 2010

Kazalo

5688. Odlok o proračunu Občine Žirovnica za leto 2011, stran 16678.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl. US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 18. člena Statuta Občine Žirovnica (Uradni list RS, št. 23/99, 71/01 in 109/01, UVG, št. 34/04 in 17/05, Uradni list RS, št. 39/06, 61/07 in 98/09) je Občinski svet Občine Žirovnica na 2. seji dne 23. 12. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Žirovnica za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Žirovnica za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine ter javnega podjetja in javnih zavodov na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
Proračun Občine Žirovnica za leto 2011 sestavljajo:
– splošni del proračuna (bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb, račun financiranja)
– posebni del proračuna,
– načrt razvojnih programov.
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih (v EUR):
---------------------------------------------
 A.      BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
---------------------------------------------
 I.      SKUPAJ PRIHODKI
         (70+71+72+73+74+78)        4.339.195
         TEKOČI PRIHODKI (70+71)    3.402.337
 70      DAVČNI PRIHODKI
         (700+703+704)              2.778.355
         700 Davki na dohodek in
         dobiček                    2.366.280
         703 Davki na premoženje      295.775
         704 Domači davki na blago
         in storitve                  116.300
 71      NEDAVČNI PRIHODKI
         (710+711+712+714)            623.982
         710 Udeležba na dobičku
         in dohodki od premoženja     418.022
         711 Takse in pristojbine       1.000
         712 Globe in druge denarne
         kazni                          1.500
         714 Drugi nedavčni prihodki  203.460
 72      KAPITALSKI PRIHODKI
         (720+722)                    219.940
         720 Prihodki od prodaje
         osnovnih sredstev              5.000
         722 Prihodki od prodaje
         zemljišč
         in neopredmetenih
         dolgoročnih sredstev         214.940
 74      TRANSFERNI PRIHODKI (740)    427.371
         740 Transferni prihodki iz
         drugih javnofinančnih
         institucij                   424.646
         741 Prejeta sredstva iz
         državnega proračuna iz
         sredstev proračuna EU          2.725
 78      PREJETA SREDSTVA IZ
         EVROPSKE UNIJE               289.547
         783 Prejeta sredstva iz
         proračuna EU
         iz kohezijskega sklada       289.547
 II.     SKUPAJ ODHODKI
         (40+41+42+43+45)           5.185.475
 40      TEKOČI ODHODKI
         (400+401+402+409)          1.080.018
         400 Plače in drugi izdatki
         zaposlenim                   253.327
         401 Prispevki delodajalcev
         za socialno varnost           44.631
         402 Izdatki za blago in
         storitve                     741.739
         403 Plačila domačih obresti    2.388
         409 Rezerve                   37.933
 41      TEKOČI TRANSFERI
         (410+411+412+413)          1.277.426
         410 Subvencije                81.997
         411 Transferi posameznikom
         in gospodinjstvom            554.395
         412 Transferi neprofitnim
         organizacijam
         in ustanovam                 233.147
         413 Drugi tekoči domači
         transferi                    407.887
 42      INVESTICIJSKI ODHODKI(420) 2.709.631
         420 Nakup in gradnja
         osnovnih sredstev          2.709.631
 43      INVESTICIJSKI TRANSFERI
         (431+432)                    118.400
         431 Investicijski transferi
         pravnim                       24.800
         in fizičnim osebam, ki niso
         proračunski uporabniki
         432 Investicijski transferi
         proračunskim uporabnikom      93.600
 III.    PRORAČUNSKI PRESEŽEK
         (PRIMANKLJAJ) (I.-II.)
         (skupaj prihodki minus
         skupaj odhodki)             -846.280
 III./1. PRIMARNI PRESEŽEK
         (PRIMANKLJAJ)
         (I. – 7102) – (II.-403-404)
         (skupaj prihodki brez
         prihodkov
         od obresti minus skupaj
         odhodki
         brez plačil obresti)        -866.892
 III./2. TEKOČI PRESEŽEK
         (PRIMANKLJAJ) (70+71)-
         (40+41)
         (tekoči prihodki minus
         tekoči odhodki
         in tekoči transferi)       1.044.893
---------------------------------------------
 B.      RAČUN FINANČNIH TERJATEV
         IN NALOŽB
---------------------------------------------
 IV.     PREJETA VRAČILA DANIH
         POSOJIL                            0
         IN PRODAJA KAPITALSKIH
         DELEŽEV (750+751+752)
 75      PREJETA VRAČILA DANIH
         POSOJIL
         IN PRODAJA KAPITALSKIH
         DELEŽEV (750)                      0
         750 Prejeta vračila danih
         posojil
 VI.     PREJETA MINUS DANA POSOJILA
         IN SPREMEMBE KAPITALSKIH
         DELŽEV (IV. – V)                   0
---------------------------------------------
 C.      RAČUN FINANCIRANJA
---------------------------------------------
 VII.    ZADOLŽEVANJE (500+501)             0
 50      ZADOLŽEVANJE                       0
         500 Domače zadolževanje            0
 VIII.   ODPLAČILO DOLGA (550)         20.591
 55      ODPLAČILO DOLGA               20.591
         550 Odplačilo domačega
         dolga                         20.591
 IX.     SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
         NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-
         V.-VIII.)                   -866.871
 X.      NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-
         VIII.)                       –20.591
 XI.     NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-
         IX.)                         846.280
---------------------------------------------
 XII.    STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
         NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA
         LETA                         866.871
---------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Žirovnica.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan občine oziroma od njega pooblaščena oseba.
Prejemniki proračunskih sredstev prejmejo proračunska sredstva na osnovi pogodbe, sklenjene na podlagi javnega razpisa, odločbe, sklepa občinskega sveta in sklepa ali odredbe župana.
Sredstva, ki se dodelijo na podlagi javnih razpisov, na predlog komisije s sklepom dodeli župan. Vlagatelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neopravičeno niso bila dodeljena, lahko pisno vloži pri županu ugovor zoper sklep župana v roku 8 dni od prejema sklepa. V ugovoru mora natančno navesti razloge, zaradi katerih vlaga ugovor. Predmet ugovora ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Župan je ugovor dolžan obravnavati, preveriti ugovorne razloge ter v roku 15 dni ponovno odločiti s sklepom o dodelitvi sredstev. S sklepom lahko spremeni prejšnjo odločitev. Odločitev o dodelitvi sredstev je s tem dokončna.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah (v nadaljevanju: ZJF), tudi naslednji prihodki:
– turistična taksa,
– koncesijska dajatev od iger na srečo,
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest,
– požarna taksa,
– prispevki občanov za izgradnjo kanalizacijskega omrežja,
– vsi transferni prihodki,
– taksa za obremenjevanje vode,
– taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan je pooblaščen, da v skladu z Zakonom o javnih financah in s tem odlokom lahko prerazporedi pravice porabe v posebnem delu proračuna v okviru istega glavnega programa. Med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe pa župan lahko prerazporedi pravice porabe, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva zagotovljena.
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno. Ne glede na to določbo pa lahko župan prerazporedi sredstva iz bilance prihodkov in odhodkov v primeru, da gre za pokrivanje obveznosti povezanih z zadolževanjem in poroštvom.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
6. člen
(nakup nepremičnin)
Župan je pooblaščen za nakup nepremičnin do vrednosti 10.000 EUR za posamezni namen. O nakupu nepremičnin na podlagi pooblastila župan obvesti občinski svet, na prvi seji po sklenitvi pravnega posla.
7. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, letno ne sme presegati 100% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 60% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prav tako omejitev ne velja za obveznosti prevozov šolskih otrok, vzdrževanja gozdnih cest, vzdrževanja občinskih cest in izdajanja občinskega časopisa.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
8. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 30% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna, in sicer brez soglasja občinskega sveta.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na predlog župana in na podlagi dokumenta identifikacije investicijskega projekta (DIIP), izdelanega v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo in obravnavo investicijskih projektov na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06) oziroma druge ustrezne dokumentacije.
Vso investicijsko dokumentacijo za projekte, vključene v načrt razvojnih programov, sprejema župan.
9. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 5.000 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000 EUR odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolga)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 10 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Občina se v letu 2011 ne bo zadolževala.
Občina sme dajati poroštvo za izpolnitev obveznosti javnega podjetja in javnih zavodov, katerih je ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica, vendar največ do 5% realiziranih prihodkov v letu, v katerem se daje poroštvo. O dajanju poroštev odloča občinski svet.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnega podjetja)
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2011 zadolžijo do skupne višine 20.503 EUR. Soglasje k zadolžitvi izda občinski svet.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv v letu 2011 ne smejo izdajati poroštev.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0052/2010
Breznica, dne 23. decembra 2010
Župan
Občine Žirovnica
Leopold Pogačar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti