Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2001 z dne 4. 12. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2001 z dne 4. 12. 2001

Kazalo

4811. Odlok o spremembah in dopolnitvah dolgoročnega plana Občine Krško za obdobje 1986-2000 in družbenega plana Občine Krško za obdobje 1986-1990, stran 9431.

Na podlagi prvega odstavka 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90), 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odl. US RS, 45/94 – odl. US RS, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US RS, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odl. US RS, 9/96 – odl. US RS, 39/96 odločba – US RS, 44/96 – odl. US RS, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odl. US RS, 74/98, 59/99 – odl. US RS in 70/00) ter 16. in 79. člena statuta Občine Krško (Uradni list RS, št. 98/00 – prečiščeno besedilo) je Občinski svet občine Krško na 27. seji dne 8. 11. 2001 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah dolgoročnega plana občine Krško za obdobje 1986–2000 in družbenega plana občine Krško za obdobje 1986–1990
1. člen
odlok določa spremembe in dopolnitve dolgoročnega plana občine Krško za obdobje 1986–2000 (Uradni list SRS, št. 7/90 in Uradni list RS, št. 38/90, 8/92, 23/92, 13/94, 69/95, 11/97, 59/97, 68/97, 62/98, 8/99, 10/99 in 69/99) in družbenega plana občine Krško za obdobje 1986–1990 (Uradni list SRS, št. 21/87, 25/89 in Uradni list RS, št. 38/90, 8/92, 23/92, 13/94, 69/95, 11/97, 59/97, 68/97, 62/98, 8/99, 10/99 in 69/99), ki se nanašajo na: obvoznico in most v Kostanjevici na Krki.
2. člen
Vse spremembe in dopolnitve so prikazane v kartografskem delu plana Občine Krško:
– zasnova namenske rabe površin z varovanimi in zavarovanimi območji, TTK 1:25000, list št. 2
– zasnova prometnega omrežja, TTN Kostanjevica 1:5000, list št. 25
Dopolni se preglednica prostorsko izvedbenih načrtov (PIN), tako da se:
v točki 7.3.1. Prostorski izvedbeni načrti (PIN), str. 762, v tabeli pod skupino KS Kostanjevica besedilo pod Naziv PIN po KS:
»LN obvoznica R 333«
nadomesti z besedilom:
»LN obvoznica in most v Kostanjevici na Krki (R2 -419)«
in doda:
»UN mestno jedro Kostanjevica« – sprememba in dopolnitev.
3. člen
V poglavju 3.3.1. Zasnova prometnega omrežja, str. 745, ki govori:
»...Izbrana je severna varianta obvoznice. Na podlagi programske zasnove, natečaja za izdelavo mostu in lokacijskega načrta se bodo uskladila vsa podrobnejša vprašanja, povezana s posegom v prostor. S sprejetjem nove trase obvoznice se razveljavi rešitev, sprejeta v dolgoročnem planu Občine Krško leta 1986.«
se doda:
»Po oceni strokovne komisije je bila izbrana trasa obvoznice Bk (krajinska varianta) in most Bm (mestna varianta).«.
Lokacija je prikazana na karti Zasnova prometnega omrežja, TTN Kostanjevica 1:5000, list št. 25.
4. člen
Prostorske sestavine plana občine Krško se dopolnijo s programskimi zasnovami za obvoznico in most v Kostanjevici na Krki.
Programske zasnove podrobno opredeljujejo predviden poseg in določajo:
Območje po parcelnih številkah in namenska raba površin
Območje urejanja zajema zemljišče s parcelnimi številkami:
K.o. Kostanjevica na Krki:
1740/1, 802/12, 802/18, 196/2*, 196/1*, 802/3, 823/3, 823/2, 817/4, 817/3, 817/5, 811/1, 811/3, 235/1*, 813/1, 1735, 814/1, 813/2, 843, 842, 841, 839, 840, 1782, 817/1, 825/1, 837, 838, 835/1, 835/2, 832, 831, 830, 828, 845/13, 845/4, 845/5, 845/6, 845/7, 846/2, 846/5, 846/6, 846/7, 1698/1, 1698/2, 1700/2, 199*, 1702/1, 1702/2, 1705, 1740/3, 1473/2, 1483/1, 1483/2, 206*, 1486, 1488/1, 1771, 1613/2, 1614, 1616/1, 1692, 1693, 1695, 1697, 1782.
Spremembe in dopolnitve planskih aktov Občine Krško obsegajo območje med obstoječo regionalno cesto R2 -419 Šentjernej – Križaj od gostišča Žolnir severno od kostanjeviškega otoka in najboljšimi kmetijskimi zemljišči na ravnini ob Krki, pa vse do same reke Krke, kjer se nadaljujejo kmetijske površine na levem bregu, do križišča občinske ceste proti Dobam.
Območje celotnega urejanja zavzema ca. 4,76 ha. Namenska raba površin na območju predvidene obvoznice in mostu je območje najboljših kmetijskih zemljišč ter reka Krka.
Tehnični pogoji in omejitve
Nova cesta – obvoznica je asfaltne izvedbe, z dvema voznima pasova, z obojestranskima kolesarskima stezama, robnima pasovoma ter bankinama. Širina ceste na nasipu je 11,10 m, most pa je širok 10,40 m.
Višinska niveleta ceste in mostne konstrukcije je določena z višino stoletne vode ter predvidenim nadvišanjem (Q100+ 30 cm = 152,2 m).
Prometna ureditev
V sklopu nove obvoznice sta predvideni dve novi krožni križišči, in sicer zahodno pri Dobah na desnem bregu reke Krke ter vzhodno v osi vstopa na kostanjeviški otok na levi strani reke Krke.
Ob ureditvi predvidenih novih križišč je potrebno rekonstruirati oziroma urediti vse priključne krake krožnih križišč.
Kolesarski stezi sta predvideni po obvoznici in mostu na obeh straneh cestišča ter v obeh krožnih križiščih. Ob izteku kolesarskih stez na obeh križiščih se kolesarski promet usmeri na skupne prometne površine.
Pločnik se uredi le od vzhodnega krožnega križišča do lesenega mostu. Prehodi za pešce morajo omogočiti varen dostop pešcev od regionalne ceste do otoka.
Z izgradnjo obvoznice se prekine dve obstoječi poljski poti in dovoz do kmetije, zato je potrebno urediti nadomestne dovoze.
Infrastrukturna omrežja, objekti in naprave
Za odvodnjavanje meteornih vod je potrebno urediti meteorno kanalizacijo, ki bo speljala meteorne vode v zadrževalni bazen oziroma lovilec olj. Očiščene vode je nato možno speljati v okolje.
Zadrževalni bazen oziroma lovilec olj mora biti lociran izven nivoja visokih voda reke Krke.
Na območju celotne trase obvoznice se v nasipu po potrebi zgradijo prepusti za odvodnjavanje zalednih depresij.
V sklopu obvoznice in mostu preko reke Krke je potrebno zagotoviti prečkanje reke Krke s tlačnim vodom kanalizacije z območja zaselka Dobe. Ta vod mora biti ustrezno dimenzioniran glede na predviden razvoj okoliških naselij.
Zaradi izgradnje predvidenih krožnih križišč se prekinejo nekateri obstoječi vodovodi. Da bi omogočili nemoteno oskrbo z vodo, je potrebno izvesti ustrezne prestavitve oziroma rekonstrukcije.
Idejna rešitev mostu vsebuje rešitev prečkanja preko reke Krke z vodovodom v mostni konstrukciji.
Predlagana je izvedba povezovalnega cevovoda na severni strani obvoznice.
Količina odpadkov se zaradi izgradnje obvoznice in mostu ne bo povečala. Idejna rešitev predvidenega objekta mora vsebovati tudi ustrezno ravnanje z odpadki. Za zbiranje in odvoz mora poskrbeti upravljavec oziroma vzdrževalec ceste.
Energetsko omrežje
Zaradi izgradnje predvidenih krožnih križišč in obvoznice se prekinejo nekateri obstoječi elektroenergetski vodi. Da bi omogočili nemoteno oskrbo z električno energijo, je potrebno izvesti ustrezne prestavitve oziroma rekonstrukcije in zaščite.
Za obvoznico, most, obe vozlišči in cesti v mestno jedro je predvidena ureditev javne razsvetljave v kabelski kanalizaciji.
Obstoječi NN nadzemni vodi se po izvedeni rekonstrukciji oziroma prestavitvi odstranijo.
Omrežje zvez
V zvezi s predvideno gradnjo je potrebna prestavitev in zaščita nekaterih telekomunikacijskih vodov.
Na obvoznici in mostu se zgradi telefonsko kabelsko kanalizacijo.
Usmeritve za arhitektonsko, urbanistično in krajinsko oblikovanje
Vsi objekti in površine na obravnavanem območju morajo biti arhitekturno oblikovani in usklajeni s krajinsko podobo prostora in celostno podobo v mestu Kostanjevica, ki velja za kulturni spomenik in naravno znamenitost. Upoštevati se mora poplavno koto vode, pri kateri ni potrebna gradnja nasipov v nižinski poplavni ravnici.
Most se arhitektonsko oblikuje z likovno neizstopajočimi elementi. Mostne podpore oziroma stebrišča bodo situativno razporejeni tako, da se ohranjajo naravne brežine struge reke Krke.
Usmeritve za varovanje naravne in kulturne dediščine ter značilnih kakovostnih
Območje lokacijskega načrta obvoznice z mostom sega v širše in na delu tudi v ožje območje varovanja kulturne dediščine, ki je varovano z odlokom o razglasitvi mesta Kostanjevice na Krki za kulturni in zgodovinski spomenik (Uradni list RS, št. 69/97).
Na ožjem območju spomenika velja varstveni režim, ki določa varovanje kulturnih, zgodovinskih, estetskih in naravnih vrednot, kar pomeni redno vzdrževanje dobro ohranjenih ter sanacijo ogroženih ali propadajočih sestavin. Novi posegi morajo biti podrejeni ohranjanju, sanaciji in usklajeni z odlokom o ureditvenem načrtu Mestno jedro Kostanjevica (Uradni list RS, št. 12/95).
Vsi predvideni posegi morajo upoštevati smernice strokovnih služb s področja varstva naravne in kulturne dediščine.
Usmeritve za obrambo in zaščito
Mostna konstrukcija in celotna trasa obvoznice morata biti projektirani za potresno območje VIII. stopnje po MCS lestvici.
5. člen
Te spremembe in dopolnitve odloka začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 1/15-352-26/99-605
Krško, dne 8. novembra 2001.
Župan
Občine Krško
Franc Bogovič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti