Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B, 127/06 – ZJZP in 140/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 15. člena Statuta Občine Sveta Ana (Uradni list RS, št. 39/10) je Občinski svet Občine Sveta Ana na 2. redni seji dne 22. 12. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sveta Ana za leto 2011
SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Sveta Ana za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURE POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------
KONTO NAZIV ZNESEK
V EUR
-------------------------------------------
SKUPAJ PRIHODKI 4.093.479
(70+71+72+73+74)
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.660.900
70 DAVČNI PRIHODKI 1.721.252
700 Davki na dohodek in
dobiček 1.617.565
703 Davki na premoženje 64.100
704 Domači davki na blago
in storitve 39.587
706 Drugi davki –
71 NEDAVČNI PRIHODKI 939.649
710 Udeležba na dobičku in
dohodki od premoženja 76.603
711 Takse in pristojbine 3.000
712 Globe in druge denarne
kazni 300
713 Prihodki od prodaje
blaga in storitev 88.450
714 Drugi nedavčni
prihodki 771.296
72 KAPITALSKI PRIHODKI 798.732
720 Prihodki od prodaje
osnovnih sredstev –
721 Prihodki od prodaje
zalog –
722 Prihodki od prodaje
zemljišč in nematerialnega
premoženja 798.732
73 PREJETE DONACIJE –
730 Prejete donacije iz
domačih virov –
731 Prejete donacije iz
tujine –
74 TRANSFERNI PRIHODKI 633.846
740 Transferni prihodki iz
drugih javnofinančnih
institucij 351.315
741 Prejeta sred. iz
držav. proračuna iz sred.
proračuna Evropske unije 282.531
II. SKUPAJ ODHODKI
(40+41+42+43) 4.037.845
40 TEKOČI ODHODKI 842.176
400 Plače in drugi izdatki
zaposlenim 204.213
401 Prispevki delodajalcev
za socialno varnost 32.446
402 Izdatki za blago in
storitve 576.457
403 Plačila domačih
obresti 10.560
409 Rezerve 15.500
41 TEKOČI TRANSFERI 580.532
410 Subvencije 16.580
411 Transferi posameznikom
in gospodinjstvom 368.503
412 Transferi neprofitnim
organizacijam in ustanovam 35.123
413 Drugi tekoči domači
transferi 160.325
414 Tekoči transferi v
tujino –
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 2.559.966
420 Nakup in gradnja
osnovnih sredstev 2.559.966
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 55.171
431 Investicijski
transferi pravnim in fiz.
osebam 36.107
432 Investicijski transfer
prorač. uporabnikom 19.064
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-
II.) 55.634
-------------------------------------------
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------
IV. PREJETA VRAČILA DANIH
POSOJIL IN PRODAJA
KAPITALSKIH DELEŽEV
(750+751+752)
75 PREJETA VRAČILA DANIH
POSOJIL –
750 Prejeta vračila danih
posojil –
751 Prodaja kapitalskih
deležev –
752 Kupnine iz naslova
privatizacije –
V. DANA POSOILA IN
POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV (440+441+442) –
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE
KAPITALSKIH DELEŽEV
440 DANA POSOJILA IN
POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV –
441 Povečanje kapitalskih
deležev in naložb –
442 Poraba sredstev kupnin
iz naslova privatizacije
VI. PREJETA MINUS DANA
POSOJILA IN SPREMEMBE
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-
V.) –
VII. SKUPNI PRESEŽEK
(PRIMANJKLJAJ) (I.+IV.)-
(II.+V.) 55.634
-------------------------------------------
C. RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------
VIII. ZADOLŽEVANJE (500) –
50 ZADOLŽEVANJE –
500 Domače zadolževanje –
55 IX. ODPLAČILO DOLGA (550) 11.786
550 Odplačilo dolga 11.786
IX. NETO ZADOLŽEVANJE
(VIII-IX.) 11.786
X. POVEČANJE (ZMANJŠANJE)
SREDSTEV NA RAČUNIH
(III.+VI.+X.)=(I.+IV.+VIII)
-(II.+VX.) 43.848
XI. STANJE SREDSTEV NA
RAČUNIH OB KONCU
PRETEKLEGA LETA 42.693
-------------------------------------------
Posebni del poračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavi na spletni strani Občine Sveta Ana.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. Prihodki požarne takse po Zakona o varstvu pred požarom;
2. Prihodki iz naslova okoljskih dajatev zaradi onesnaževanja okolja, ki se namenjajo za gradnjo infrastrukturnih objektov za preprečevanje onesnaževanja okolja.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan lahko na predlog proračunskega uporabnika odloča o prerazporeditvah pravic porabe v okviru/med:
1. podprogrami v okviru glavnega programa med finančnimi načrti;
2. glavnimi programi, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega glavnega programa ne sme presegati 30% obsega glavnega programa, sprejetega v proračunu;
3. področji porabe, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega področja porabe ne sme presegati 30% obsega področja porabe, sprejetega v proračunu.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna, v obdobju januar–junij in konec leta z zaključnim računom proračuna, poroča Občinskemu svetu Občine Sveta Ana o njegovi realizaciji, kjer jih tudi seznani s poročilom o prerazporeditvah sredstev.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot za 30% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega leta v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
7. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2011 – 80% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je sklad proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se za leto 2011 oblikuje v višini 10.500,00 €.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višini 10.500,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Rezerva se uporablja za pokrivanje stroškov ukrepov ter pomoč prizadetim pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč; kot so suša, potres, požar, poplave in druge naravne oziroma ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci.
9. člen
(splošna proračunska rezervacija)
V proračunu se do višine, določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju odhodkov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
O uporabi splošne proračunske rezervacije odloča o prerazporeditvi sredstev župan, glede na zapisano v 5. členu odloka.
POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolga)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZFJ, lahko župan v letu 2011 odpiše dolgove dolžniku do višine 200,00 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Občina Sveta Ana se v letu 2011 ne bo zadolžila. V letu 2011 se nameni 11.786 € za odplačilo dolga.
PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Sveta Ana v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 41001-3/2010
Sveta Ana, dne 22. decembra 2010
Župan
Občine Sveta Ana
Silvo Slaček l.r.