Občinski svet Občine Črnomelj je sprejel na podlagi 95. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Črnomelj (Uradni list RS, št. 103/13, 4/18 in 65/19) na 6. redni seji, dne 30. 5. 2023 in Občinski svet Občine Semič je sprejel na podlagi 97. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Semič (Uradni list RS, št. 57/10 – UPB in 27/16) na 5. redni seji, dne 31. 5. 2023 uradno prečiščeno besedilo Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala Črnomelj d.o.o., ki obsega:
– Odlok o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 40/01 z dne 24. 5. 2001),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 74/02 z dne 16. 8. 2002),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 124/04 z dne 19. 11. 2004),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 18/12 z dne 9. 3. 2012),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 24/18 z dne 13. 4. 2018),
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 87/22 z dne 24. 6. 2022) in
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 46/23 z dne 21. 4. 2023).
Št. 014-0004/2023-7
Črnomelj, dne 30. maja 2023
Št. 007-03/2023-4
Semič, dne 31. maja 2023
o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala Črnomelj d.o.o. – uradno prečiščeno besedilo (UPB1)
S tem odlokom se določa dejavnost, organiziranje in upravljanje Javnega podjetja Komunala Črnomelj d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje), ki je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Novem mestu s sklepom Srg 311/94, vložna številka 1/304/00, v skladu z zakonom o lokalni samoupravi, s statutom Občine Črnomelj in Občine Semič ter odlokom o gospodarskih javnih službah v Občini Črnomelj.
Soustanovitelja podjetja sta Občina Črnomelj z deležem 75,83 % in Občina Semič z deležem 24,17 %.
Poslovnih deležev ali delov poslovnih deležev v javnem podjetju ni dopustno prenesti na fizične osebe ali pravne osebe zasebnega prava ali na druge osebe javnega prava, ki niso občine.
Za odsvojitev poslovnega deleža javnega podjetja osebam, ki niso družbeniki javnega podjetja je potrebno soglasje ustanoviteljic. Soglasje za odsvojitev poslovnega deleža se lahko da samo v primeru, da je pridobitelj poslovnega deleža občina ali druga samoupravna lokalna skupnost.
Če nobena od ustanoviteljic ni pripravljena kupiti poslovnega deleža, ustanoviteljice pa niso dale soglasja za prodajo poslovnega deleža občini ali drugi samoupravni lokalni skupnosti, ki ni ustanoviteljica javnega podjetja v skladu z določbami iz prejšnjega odstavka, lahko ustanoviteljica izstopi iz javnega podjetja.
Ta odlok predstavlja akt o statusnih, organizacijskih in upravljalskih spremembah podjetja in je osnova za izvedbo vpisa sprememb oziroma dopolnitev v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novem mestu. | |
V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženske in moške.
Podjetje posluje s firmo: »Javno podjetje Komunala Črnomelj d.o.o.«
Skrajšano ime podjetja je: »JP Komunala Črnomelj d.o.o.«
Sedež podjetja je v Črnomlju.
Poslovni naslov podjetja je: Belokranjska cesta 24a, 8340 Črnomelj.
Pri poslovanju uporablja javno podjetje pečat pravokotne oblike z naslednjo vsebino: logotip v obliki velike tiskane črke »K« in besedilom:
»javno podjejte
KOMUNALA
ČRNOMELJ d.o.o.
Belokranjska c. 24a
8340 Črnomelj«.
Podjetje opravlja dejavnosti javnih gospodarskih služb, določenih z odlokoma o gospodarskih javnih službah v Občini Črnomelj in v Občini Semič, kot osnovne dejavnosti.
Kot gospodarske javne službe opravlja podjetje naslednje dejavnosti:
a) oskrba s pitno vodo na območju Občine Črnomelj in Semič,
b) odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih vod na območju Občine Črnomelj in Semič,
c) ravnanje s komunalnimi odpadki na območju Občine Črnomelj in Semič,
d) odlaganje komunalnih odpadkov na območju Občine Črnomelj in Semič,
e) urejanje in vzdrževanje komunalne deponije,
f) javna snaga in čiščenje javnih površin v mestih in trgih,
g) urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin, pešpoti in drugih javnih poti, ulic trgov v Črnomlju in Semiču,
h) urejanje pokopališč in oddajanje v najem prostorov za grobove na območju občine Črnomelj in Semič,
i) pogrebne storitve in storitve v zvezi z upepeljevanjem,
j) urejanje in upravljanje javnih parkirišč.
Podjetje opravlja tudi druge dejavnosti komunalnega značaja kot so:
1. gradnje, rekonstrukcije in vzdrževanje objektov komunalne infrastrukture,
2. prodaja, montaža in servisiranje vodomerov,
3. prodaja pogrebne opreme, posod za odlaganje smeti, vodovodnega in kanalizacijskega materiala,
4. vodenje in izdelava katastra komunalnih objektov in naprav,
5. določanje pogojev in dajanje soglasij za priključitev na infrastrukturne objekte in naprave, ki so v upravljanju podjetja.
Poleg poslov iz 6. in 7. člena tega odloka lahko podjetje opravlja še druge posle, ki so potrebni za njegov obstoj in opravljanje dejavnosti (pomožni posli) in tudi druga javna pooblastila in naloge, ki mu jih zaupa ustanovitelj ali druge pravne osebe.
Javno podjetje opravlja na območju občin ustanoviteljic lokalne gospodarske javne službe, ki jih s svojimi akti določita občini ustanoviteljici.
Dejavnost javnega podjetja je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07, 17/08) razvrščena v:
Glavna dejavnost:
E/36.000 Zbiranje, prečiščevanje in distribucija vode
Ostale dejavnosti gospodarskih javnih služb:
E/37.000 Ravnanje z odplakami
E/38.110 Zbiranje in odvoz nenevarnih odpadkov
E/38.210 Ravnanje z nenevarnimi odpadki
N/81.300 Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice
N/81.290 Čiščenje cest in drugo čiščenje
S/96.030 Pogrebna dejavnost
Ostale statistično pomembne dejavnosti:
A/01.190 Pridelovanje cvetja in drugih enoletnih rastlin
A/01.290 Gojenje drugih trajnih nasadov
E/38.310 Demontaža odpadnih naprav
E/38.320 Pridobivanje sekundarnih surovin iz ostankov in odpadkov
E/39.000 Saniranje okolja in drugo ravnanje z odpadki
F/41.100 Organizacija izvedbe stavbnih projektov
F/41.200 Gradnja stanovanjskih in nestanovanjskih stavb
F/42.110 Gradnja cest
F/42.210 Gradnja objektov oskrbne infrastrukture za tekočine in pline
F/42.910 Gradnja vodnih objektov
F/42.990 Gradnja drugih objektov nizke gradnje
F/43.110 Rušenje objektov
F/43.220 Inštaliranje vodovodnih, plinskih in ogrevalnih napeljav in naprav
F/43.390 Druga zaključna gradbena dela
F/43.990 Druga specializirana gradbena dela
G/47.520 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z gradbenim materialom, kovinskimi izdelki, barvami in steklom
G/47.761 Trgovina na drobno v cvetličarnah
G/47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom
H/49.410 Cestni tovorni promet
H/52.100 Skladiščenje
L/68.320 Upravljanje z nepremičninami za plačilo ali po pogodbi
M/70.220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
M/71.129 Drugo tehnično projektiranje in svetovanje
M/73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora
M/74.900 Druge nerazvrščene storitve in tehnične dejavnosti
N/77.320 Dajanje gradbenih strojev in opreme v najem in zakup
N/81.100 Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost
N/82.110 Nudenje celovitih pisarniških storitev
S/96.090 Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene
G/47.762 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z vrtnarsko opremo in hišnimi živalmi
H/49.500 Cevovodni transport
H/52.210 Spremljajoče storitvene dejavnosti v kopenskem prometu
M/71.121 Geofizikalne meritve, kartiranje
M/71.200 Tehnično preizkušanje in analiziranje
N/77.120 Dajanje tovornjakov v najem in zakup in
N/77.390 Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih sredstev v najem in zakup
G/47.190 Druga trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah
G/47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah
G/47.790 Trgovina na drobno v prodajalnah z rabljenim blagom
G/47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
M/73.110 Dejavnost oglaševalskih agencij.
IV. OSNOVNI KAPITAL PODJETJA
Osnovni kapital podjetja znaša 981.357,72 EUR.
Ustanoviteljici sta udeleženi na osnovnem kapitalu z naslednjimi poslovnimi deleži:
Občina | Osnovni vložek v EUR | Poslovni delež |
Občina Črnomelj | 744.163,56 EUR | 75,83 % |
Občina Semič | 237.194,16 EUR | 24,17 %. |
Ustanoviteljske pravice izvršujeta Občinski svet občine Črnomelj in Občinski svet občine Semič.
Ustanovitelj odloča o vseh vprašanjih iz 505. člena o gospodarskih družbah, razen tistih, za katere je s tem odlokom pristojen nadzorni svet, o vprašanjih iz 26. člena zakona o gospodarskih javnih službah ter o drugih vprašanjih, določenih z zakonom in statutom podjetja.
Pristojnosti in obveznosti ustanovitelja so predvsem naslednje:
– določa posebne pogoje za opravljanje dejavnosti za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin, ki pomenijo izvajanje gospodarskih javnih služb,
– odloča o cenah, oziroma tarifah in taksah za uporabo javnih dobrin,
– imenuje člane nadzornega sveta.
Ne glede na poslovni delež občin ustanoviteljic občinska sveta o vseh vprašanjih glede ustanoviteljskih pravic iz tega člena odločata soglasno, tako da odločitev v enakem besedilu sprejmeta vsak na svoji seji, razen o vprašanjih iz prejšnjega odstavka tega člena, o katerih odločata vsak za območje svoje občine in samostojno. | |
Za izvrševanje ustanoviteljskih pravic v skladu s tem odlokom ter za usklajevanje odločitev ustanoviteljic v zvezi z zagotavljanjem javnih služb ustanoviteljici ustanovita skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic (v nadaljevanju: skupni organ), ki usklajuje odločitve občinskih svetov občin ustanoviteljic ter daje smernice in soglasje k odločitvam nadzornega sveta in direktorja, skladno s tem odlokom.
Vodenje poslov nadzoruje nadzorni svet. Nadzorni svet šteje tri člane, ki jih imenujeta ustanovitelja, in sicer Občina Črnomelj dva člana in Občina Semič enega. Nadzorni svet mora med svojimi člani izvoliti predsednika in njegovega namestnika.
Člani nadzornega sveta se imenujejo za štiri leta in so lahko ponovno imenovani.
Nadzorni svet ima naslednje pristojnosti oziroma pooblastila:
– obravnava periodična poročila o poslovanju in sprejema letno poročilo podjetja, za katerega potrebuje soglasje skupnega organa za izvrševanje ustanoviteljskih pravic,
– sprejema poslovni načrt javnega podjetja, za kar potrebuje soglasje skupnega organa za izvrševanje ustanoviteljskih pravic,
– spremlja ustreznost cenovne politike gospodarskih javnih služb in predlaga potrebne spremembe,
– spremlja rentabilnost podjetja, njena gospodarska gibanja in druge zadeve, ki se nanašajo na poslovanje podjetja,
– sprejema statut javnega podjetja, za kar potrebuje soglasje ustanoviteljev,
– imenuje in razrešuje direktorja podjetja v soglasju z obema županoma kot Skupnim organom za izvrševanje ustanoviteljskih pravic,
– imenuje komisije in odbore potrebne za delo nadzornega sveta, pri čemer so člani odborov in komisij imenovani predvsem iz vrst zaposlenih v javnem podjetju,
– spremlja izvajanje poslovnega načrta javnega podjetja in po potrebi predlaga potrebne ukrepe,
– odloča o ceniku transportnih, strojnih in drugih storitev,
– na predlog direktorja javnega podjetja podaja soglasje oziroma mnenje k nakupom in prodaji osnovnih sredstev, katerih vrednost presega 200.000,00 €,
– obravnava predloge sindikata v zvezi z delovnimi razmerji,
– odloča o zahtevah za varstvo pravic delavcev ob obvezni pridobitvi mnenja sindikata in sveta delavcev,
– podaja mnenja in odloča o zahtevah, ki so jih delavci izrazili s stavko,
– spremlja izvajanje splošnih aktov podjetja,
– odloča o drugih zadevah za katere je tako določeno z zakonom, statutom ali drugim splošnim aktom.
Nadzorni svet o ugotovitvah poroča ustanovitelju.
S statutom podjetja se podrobneje določijo pristojnosti nadzornega sveta in druga vprašanja, povezana z delovanjem nadzornega sveta.
Nadzorni svet lahko določi, da se smejo posamezne vrste poslov opravljati le z njegovim soglasjem. Če nadzorni svet zavrne soglasje, lahko direktor zahteva, da o soglasju odloči ustanovitelj.
Za člana nadzornega sveta je lahko imenovana fizična oseba, ki izpolnjuje pogoje določene z zakonom.
Občinska sveta občin ustanoviteljic lahko pred iztekom mandata odpokličeta člana nadzornega sveta, ki sta ga imenovala.
Nadzorni svet opravlja svojo dejavnost na sejah. Sejo vodi predsednik, v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika nadzornega sveta. Seja nadzornega sveta je sklepčna, če sta na seji prisotna vsaj dva člana. Odločitev na seji nadzornega sveta je sprejeta, če zanjo glasuje večina vseh članov. V statutu se lahko za sprejem posameznih odločitev določi soglasje vseh članov nadzornega sveta. Vsak član nadzornega sveta ima en glas. V primeru neodločenega glasovanja, odloča glas predsednika nadzornega sveta.
Sodelovanje članov nadzornega sveta pri odločanju na seji je možno tudi tako, da se glasovi oddajo s pomočjo pisem, telefonsko, s telefaksom, po elektronski pošti ali na drug podoben način, vendar le, če temu ne nasprotuje noben na seji navzoč član nadzornega sveta.
Poslovanje in delo javnega podjetja vodi direktor. Direktor na lastno odgovornost vodi posle javnega podjetja in ga zastopa.
Dolžnosti direktorja so predvsem:
– določanje nalog zaposlenim v javnem podjetju in nadzor njihovega izvajanja,
– izvajanje sklepov občinskih svetov, skupnega organa in nadzornega sveta, ki so vezani na redno poslovanje javnega podjetja,
– sprejem akta o organizaciji dela,
– sprejem akta o sistemizaciji delovnih mest, kadrovskega načrta in izvajanje kadrovske politike ter prerazporejanje in sprejemanje delavcev na delo v skladu s sprejetimi akti,
– priprava letnega plana in razvojnih programov javnega podjetja,
– priprava letnega poročila,
– poročanje občinskim svetom, skupnemu organu in nadzornemu svetu javnega podjetja o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na poslovanje javnega podjetja,
– imenovanje vodilnih delavcev,
– sklepanje pogodb z zaposlenimi delavci ter odločanje o zadevah s področja delovnih razmerij skladno z zakonom, kolektivno pogodbo in splošnimi akti javnega podjetja,
– zagotavljanje pogojev za sodelovanje delavcev pri upravljanju javnega podjetja v skladu z določbami zakona, ki ureja sodelovanje delavcev pri upravljanju,
– izvajanje nalog, ki jih določa zakon v razmerju do ustanoviteljic in nadzornega sveta ter odločanje o drugih zadevah.
S statutom podjetja se lahko pravice, obveznosti, odgovornosti in omejitve direktorja pri poslovanju določijo še podrobneje.
Direktor javnega podjetja se imenuje na podlagi javnega razpisa pod pogoji, na način in po postopku določenim s tem odlokom.
Direktorja se imenuje za štiri leta. Ista oseba je lahko po poteku mandata ponovno imenovana.
Direktorja javnega podjetja imenuje in razrešuje nadzorni svet javnega podjetja v soglasju z obema županoma kot skupnim organom.
Za direktorja je lahko imenovana oseba, ki izpolnjuje splošne pogoje, določene z zakonom in ima:
– najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo ekonomske, tehnične ali pravne smeri (najmanj VI/2),
– najmanj pet let delovnih izkušenj na vodilnih delovnih mestih,
– sposobnost za uspešno gospodarjenje in organizacijske sposobnosti razvidne iz dosedanjih zaposlitev.
Prijavi na javni razpis je treba predložiti program dela in razvoja javnega podjetja za naslednje mandatno obdobje.
Javni razpis za izbiro kandidata za imenovanje direktorja pripravi in objavi nadzorni svet najprej 90 in najpozneje 60 dni pred iztekom mandata direktorja.
Na podlagi akta o imenovanju direktorja sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu nadzornega sveta njegov predsednik. Pogodba o zaposlitvi z direktorjem se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata.
Če direktor ni imenovan ali iz kateregakoli razloga ni direktorja, imenuje nadzorni svet javnega podjetja v soglasju z obema županoma kot skupnim organom, vršilca dolžnosti direktorja za čas trajanja postopka imenovanja novega direktorja, vendar največ za obdobje enega leta.
Za vršilca dolžnosti direktorja se smiselno uporabljajo določbe tega odloka, ki veljajo za direktorja.
Direktor je lahko razrešen pred iztekom mandata, za katerega je bil imenovan:
– na lastno zahtevo,
– če je deloval v nasprotju z interesi javnega podjetja ali ustanoviteljic ali v nasprotju z zakonom, tem odlokom, akti podjetja ali pogodbo o zaposlitvi,
– v drugih primerih, ki jih določa zakon.
Razrešitev direktorja lahko predlaga vsak član nadzornega sveta, župan ali občinski svet občine ustanoviteljice.
Direktorju predčasno preneha mandat:
– če izgubi poslovno sposobnost,
– če postane trajno nezmožen za opravljanje dela,
– če je s pravnomočno sodbo obsojen na nepogojno kazen zapora, daljšo od šest mesecev.
Direktorju preneha mandat z dnem, ko nadzorni svet razreši direktorja oziroma, ko ugotovi, da so nastali razlogi iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice, obveznosti in odgovornosti direktorja se v skladu z določili tega odloka podrobneje določijo s pogodbo o zaposlitvi, ki jo direktor sklene z nadzornim svetom javnega podjetja.
Ustanoviteljice imajo pravico do informacij o poslovanju javnega podjetja v skladu z zakonom. Direktor je dolžan na zahtevo pisno poročati skupnemu organu in občinskim svetom občin ustanoviteljic.
Direktor redno letno poroča občinskim svetom občin ustanoviteljic ob obravnavi poslovnega poročila in poslovnega načrta podjetja.
JP Komunala ima svet delavcev v skladu s zakonom o sodelovanju delavcev pri upravljanju.
S statutom se podrobneje določijo pristojnosti sveta delavcev in vsa vprašanje, povezana s delovanjem sveta delavcev.
Viri za financiranje dejavnosti podjetja so:
– sredstva, ki jih za uporabo javnih dobrin in javnih storitev po tem odloku plačujejo uporabniki (cena storitev, oziroma tarifa, taksa),
– viri, ki se zagotavljajo v okviru sistema financiranja javne porabe,
– krediti, dotacije,
– drugi viri, določeni z zakonom ali predpisom občine.
Druge dejavnosti podjetja se financirajo s cenami storitev po tržnih načelih.
Delitev dobička, ali pokrivanje izgube se ugotavlja in izvaja diferencirano, in sicer glede na cene komunalnih storitev, ki se uporabljajo na območju posameznega ustanovitelja in glede na dejavnost, ki se izvaja na območju posameznega ustanovitelja.
Usklajevalno telo za oblikovanje cen komunalnih storitev, ki morajo biti praviloma enotne, sestavljata župana obeh občin ustanoviteljic.
VIII. ODGOVORNOST PODJETJA
Podjetje odgovarja za svoje obveznosti s svojim premoženjem, razen s premoženjem, ki predstavlja infrastrukturne objekte in opremo, naprave oziroma omrežje in je namenjeno opravljanju dejavnosti, ki se izvaja kot gospodarska javna služba.
Infrastrukturnih objektov in opreme, naprav oziroma omrežje, ki je potrebno za izvajanje gospodarske javne službe, ni dovoljeno prodati, zastaviti, oddati v dolgoročni najem ali kako drugače odtujiti, prav tako ni predmet stečajne niti likvidacijske mase. | |
Podjetje ima statut, v katerem se podrobneje uredi zlasti organiziranost in delovanje podjetja ter njegovih organov in druga vprašanja.
Nadzorni svet in direktor lahko v okviru svojih pristojnosti sprejmeta tudi druge akte.
Odlok o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 40/01) vsebuje naslednje prehodne in končne določbe:
X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
Z dnem veljavnosti tega odloka preneha veljati odlok o ustanovitvi javnega podjetja (Uradni list RS, št. 8/94).
Za pripravo statuta podjetja in za izvedbo vpisa sprememb oziroma dopolnitev v sodnem registru pri Okrožnem sodišču v Novem mestu v skladu z določili tega odloka je zadolžen direktor.
Nadzorni svet sprejme statut podjetja v šestih mesecih po uveljavitvi tega odloka.
Do uskladitve splošnih aktov podjetja s tem odlokom in statutom podjetja se uporabljajo določbe sedaj veljavnih aktov podjetja, kolikor niso v nasprotju s tem odlokom.
Nadzorni svet in direktor nadaljujejo delo do preteka njihovega mandata.
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 74/02) vsebuje naslednji prehodni in končni določbi:
Za izvedbo vpisa sprememb in dopolnitev po tem odloku v sodni register je zadolžen direktor podjetja.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 124/04) vsebuje naslednjo končno določbo:
Te spremembe in dopolnitve odloka začnejo veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 18/12) vsebuje naslednje prehodne in končne določbe:
Za ureditev in predloge vpisov v sodni register, ki bi jih bilo potrebno izvesti na podlagi tega odloka, se zadolži direktor javnega podjetja.
Skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic, ki je opredeljen v 5. členu tega odloka, nadaljuje z delom po Sklepu o ustanovitvi skupnega organa Občine Črnomelj in Občine Semič za izvrševanje ustanoviteljskih pravic v Javnem podjetju Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list RS, št. 47/02).
Podjetje uskladi interne akte s tem odlokom v roku 6 mesecev od uveljavitve tega odloka. | |
Nadzorni svet objavi razpis za direktorja skladno s tem odlokom v roku 14 dni po uveljavitvi tega odloka.
Ta odlok, po sprejemu na obeh občinskih svetih, objavi župan Občine Črnomelj v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 24/18) vsebuje naslednje prehodne in končne določbe:
Za ureditev in predloge vpisov v sodni register, ki bi jih bilo potrebno izvesti na podlagi tega odloka, se zadolži direktorja javnega podjetja.
Podjetje uskladi interne akte s tem odlokom v roku 6 mesecev od uveljavitve odloka.
Ta odlok, po sprejetju na obeh občinskih svetih, objavi županja Občine Črnomelj v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 87/22) vsebuje naslednje prehodne in končne določbe:
Za ureditev in predloge vpisov v sodni register, ki bi jih bilo potrebno izvesti na podlagi tega odloka, se zadolži direktorja javnega podjetja.
Podjetje uskladi interne akte s tem odlokom v roku 6 mesecev od uveljavitve odloka.
Ta odlok, po sprejetju na obeh občinskih svetih, objavi župan Občine Črnomelj v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala d.o.o. Črnomelj (Uradni list Republike Slovenije, št. 46/23) vsebuje naslednji prehodni in končno določbo:
Podjetje uskladi statut in druge akte s tem odlokom v roku 6 mesecev od uveljavitve tega odloka.
Za ureditev in predloge vpisov v sodni register, ki bi jih bilo potrebno izvesti na podlagi tega odloka, se zadolži direktor javnega podjetja.
Določba 10. člena tega odloka se prične uporabljati pri prvem razpisu za direktorja po uveljavitvi tega odloka.
Ta odlok, po sprejetju na obeh občinskih svetih, objavi župan Občine Črnomelj v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.