Na podlagi 14. in 16. člena zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90 in 34/91), ter 24. in 32. člena statuta občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS, št. 13/86 in RS, št. 28/91) je Skupščina občine Ljubljana Vič-Rudnik na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 31. 3. 1992 sprejela
ODLOK
o proračunu občine Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1992
1. člen
S proračunom občine Ljubljana Vič-Rudnik (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v občini Ljubljana Vič-Rudnik.
2. člen
Prihodki občinskega proračuna za leto 1992 znašajo 720,812.494 SLT in se razporedijo za:
SLT
– razporeditev v posebnem delu proračuna 228.318.794
– tekočo proračunsko rezervo 3,166.700
– združevanje sredstev za financiranje programov javne
porabe ljubljanskih občin in mesta Ljubljana 489,327.000
Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik v okviru obstoječih virov prihodkov med letom usklajuje postavke v bilanci prihodkov in odhodkov z gibanjem cen na drobno in republiškim dogovorom o rasti sredstev za financiranje javne porabe.
Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del občinskega proračuna in tega. odloka.
3. člen
Izvršni svet je pooblaščen, da uskladi posamezne postavke v proračunu prihodkov in odhodkov s spremembami zakona o financiranju javne porabe.
4. člen
Občina Ljubljana Vič-Rudnik odstopa mestu Ljubljana del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi mesto Ljubljana na podlagi dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev za financiranje javne porabe v občinah in mestu Ljubljana za leto 1992 s svojim proračunom.
Občina Ljubljana Vič-Rudnik pooblašča Službo družbenega knjigovodstva, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih in prehodnih računov odvaja na poseben račun ljubljanskih občin oziroma v proračun mesta Ljubljana 83,53 odstotka, razen prihodkov od odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskih zemljišč in gozda in dela dohodnine, ki pripada občini.
Znesek praznitev iz prvega in drugega odstavka tega člena ne more presegati 489,327.000 SLT.
5. člen
Sredstva za združevanje financiranja programov javne porabe občin in mesta Ljubljane se nakazujejo na poseben skupen žiro račun ljubljanskih občin oziroma na proračun mesta Ljubljane.
Sredstva na posebnem skupnem žiro računu ljubljanskih občin se uporabljajo za financiranje nalog določenih v 6. členu dogovora.
S sredstvi na tem računu razpolaga Mestni sekretariat za finance.
6. člen
Od prihodkov občinskega proračuna iz 2. člena tega odloka, zmanjšanih za znesek prihodkov, ki jih občina zagotavlja in združuje po 3. členu tega odloka, prihodkov zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda, ter prihodkov upravnih organov se izloča 0,50 odstotka za sredstva rezerv občinskega proračuna vsak mesec, dokončno pa ob zaključnem računu.
7. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet).
Izvršni svet skrbi, da se sredstva občinskega proračuna za delo uporabnikov med letom dodeljujejo enakomerno kot mesečne akontacije v okviru doseženih prihodkov, če ni z zakonom ali posebnim dogovorom med izvršnim svetom in nosilcem oziroma porabnikom sredstev drugače določeno, vendar v odvisnosti od zapadlosti obveznosti ter ob upoštevanju likvidnosti občinskega proračuna.
8. člen
Merila za delitev in porabo sredstev iz XIV. točke prikaza porabe proračunskih odhodkov po nosilcih proračuna določa predsedstvo skupščine.
9. člen
Izvršni svet lahko začasno zmanjša zneske sredstev, ki so v posebnem delu občinskega proračuna razporejeni za posamezne namene, ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki občinskega proračuna med letom niso doseženi v predvideni višini.
10. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna so dolžni uporabljati proračunska sredstva le za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu proračuna, ki je sestavni del tega odloka.
Uporabniki proračuna ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegale s proračunom zagotovljena sredstva za posamezne namene.
Za izvajanje tega člena sta odgovorna odredbodajalec in vodja računovodstva uporabnika.
11. člen
Sredstva za osebne dohodke delavcev in funkcionarjev se upravnim organom zagotavljajo v višini kot jo določajo veljavni predpisi.
Sredstva za materialne stroške, druge odhodke in amortizacijo so določena v okviru potreb uporabnikov sredstev proračuna in možnosti občinskega proračuna. Uporabniki občinskega proračuna lahko izkažejo obračunano amortizacijo do višine zagotovljenih sredstev v občinskem proračunu.
Druge odhodke se dodeljuje na osnovi pisnih zahtevkov.
Uporabnikom oziroma izvajalcem s področja družbenih dejavnosti in gospodarske infrastrukture se zagotavljajo sredstva na osnovi programov dela.
12. člen
Če se med letom spremeni delovno področje ali pristojnost, obseg ali narava nalog organa ter pogoji za njihovo izvrševanje, se mu lahko sorazmerno poveča ali zmanjša tudi obseg sredstev za delo.
Če se med letom ustanovi nov organ se sredstva za njegovo delo zagotavljajo iz tekoče proračunske rezerve. Če se med letom ukine organ ali drug uporabnik proračuna, se neporabljena sredstva za delo organa oziroma uporabnika prenesejo v tekočo proračunsko rezervo oziroma na organ, ki prevzame delo ukinjenega organa.
13. člen
Vsi prihodki, ki jih ustvarjajo uporabniki proračuna s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom drugače določeno;
14. člen
Prihodke, ki jih ustvarijo uporabniki proračuna po 13. členu tega odloka, lahko uporabijo za namene iz 104. člena zakona o sistemu državne uprave in Izvršnem svetu Skupščine Republike Slovenije ter o republiških upravnih organih.
15. člen
Za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so uporabniku odobrena v občinskem proračunu, je odgovoren predstojnik, ali druga pooblaščena oseba kot odredbodajalec, poleg odredbodajalca pa tudi vodja računovodstva pri uporabniku.
Odredbodajalec odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih presežkov, zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti.
16. člen
Uporabniki so dolžni občinskemu sekretariatu za finance predložiti predračune in finančne načrte za leto 1992 v 30 dneh po sprejemu tega odloka ter zaključne račune za leto 1991 najkasneje do 15. marca 1992 z obrazložitvijo Uporabniki proračuna so dolžni predložiti občinskemu sekretariatu za finance v mesecu septembru ovrednotene programe nalog, ki jih bodo predvideli za leto 1993.
17. člen
Izvršni svet je pooblaščen, da odloča:
1. o prenosu sredstev med posameznimi nameni občinskega proračuna, določenimi v bilanci odhodkov,
2. o uporabi sredstev rezerve občine Ljubljana Vič-Rudnik do višine 500.000 SLT v posameznem primeru, za odhodke nastale kot posledica izrednih razmer (1. točka 31. člena zakona o financiranju javne porabe, Uradni list RS, št. 48/90 in 34/91),
3. o uporabi sredstev rezerv za zagotovitev sredstev proračunu, kadar prihodki proračuna pritekajo neenakomerno, do višine razpoložljivih sredstev,
4. o uporabi tekoče proračunske rezerve za namene, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
5. o uporabi sredstev za razvoj drobnega gospodarstva.
18. člen
Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je predsednik izvršnega sveta oziroma od njega pooblaščena oseba.
19. člen
Nosilci sredstev po uporabnikih proračuna so določeni v posebnem delu občinskega proračuna.
20. člen
Odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati osmi dan po objavi. Uporablja se od 1. januarja 1992.
Št. 012-1/92
Ljubljana, dne 31. marca 1992.
Predsednik
Skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik
Bogdan Bradač l. r.
PREGLED PRORAČUNSKIH PRIHODKOV IN ODHODKOV PO NAMENIH
------------------------------------------------------------------
Zap. št. Prihodki Plan
------------------------------------------------------------------
I. Presežek prihodkov prenesen iz
prejšnjega leta 134.494
II. Prihodki od dohodnine 115,900.000
III. Prihodki od davkov od prometa
proizvodov in storitev 13,068.000
IV. Prihodki od taks 7,628.000
v. Drugi prihodki 51,547.000
VI. Občinski davki 11,974.000
VII. Dopolnilna sredstva Republike 520,561.000
------------------------------------------------------------------
Skupaj prihodki 720,812.494
------------------------------------------------------------------
Zap. št. Odhodki Plan
------------------------------------------------------------------
A. TEKOČI DEL PRORAČUNA
I. Odhodki za delo organov 134,181.110
II. Transferji, dotacije, subvencije 42,625.390
III. Drugi odhodki 533,951.984
------------------------------------------------------------------
Skupaj tekoči del proračuna 710,758.484
------------------------------------------------------------------
Zap. št. Odhodki Plan
------------------------------------------------------------------
B. INVESTICIJSKI DEL PRORAČUNA
IV. Investicijski odhodki 9,000.000
V. Finančni tokovi 1,054.010
------------------------------------------------------------------
Skupaj investicijski del proračuna 10,054.010
------------------------------------------------------------------
Skupaj tekoči in investicijski del
proračuna 720,812.494
------------------------------------------------------------------