Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Naziv podjetja: | Uradni list Republike Slovenije, d. o. o. |
Naslov podjetja: | Dunajska cesta 167, Ljubljana |
Popoln naziv podjetja: | Javno podjetje Uradni list Republike Slovenije, d. o. o. |
Občina: | Ljubljana |
Vrsta organizacije: | družba z omejeno odgovornostjo |
Zakoniti zastopnik: | Denis Stroligo |
Matična številka: | 5033284000 |
Davčna številka: | SI 85360040 |
Transakcijski račun: | 02922-0011569767, odprt pri NLB |
Datum vpisa pri reg. organu: | 13. 5. 1975 |
Dan | Uredništvo objav v uradnem glasilu | Knjigarna in preklici |
---|---|---|
ponedeljek | od 8. do 15.00 ure | od 9. do 14. ure |
torek | od 8. do 15.00 ure | od 9. do 14. ure |
sreda | od 8. do 15.00 ure | od 9. do 14. ure |
četrtek | od 8. do 15.00 ure | od 9. do 14. ure |
petek | od 8. do 15. ure | od 9. do 14. ure |
Denis Stroligo |
direktor podjetja |
01/200 18 21 |
denis.stroligo@uradni-list.si |
Maruša Levec Šmon |
odgovorna urednica Uradnega lista RS |
01/200 18 41 |
marusa.levecsmon@uradni-list.si |
Nina Podgoršek |
tajništvo |
01/200 18 21 |
tajnistvo@uradni-list.si |
mag. Mojca Korošec |
vodja prodaje in trženja |
01/200 18 35 |
mojca.korosec@uradni-list.si |
mag. Maja Hostnik Kališek |
vodja gospodarskih javnih služb |
01/200 18 45 |
maja.hostnik-kalisek@uradni-list.si |
dr. Danijela Tamše |
odgovorna urednica Založbe Uradni list RS |
01/200 18 26 |
danijela.tamse@uradni-list.si |
Aleš Medved |
pravnik |
01/200 18 31 |
ales.medved@uradni-list.si |
Ana Wagner |
izobraževanja/seminarji |
01/200 18 56 |
ana.wagner@uradni-list.si |
Tanja Kuhar Šalja |
izobraževanja/seminarji |
01/200 18 34 |
tanja.kuharsalja@uradni-list.si |
Klavdija Križaj |
izobraževanja/seminarji |
01/200 18 51 |
klavdija.krizaj@uradni-list.si |
Danijela Tamše |
prodaja knjig |
01/200 18 38 |
danijela.tamse@uradni-list.si |
Suzana Konovič |
UL info tok/najem dvorane/volitve |
01/200 18 33 |
suzana.konovic@uradni-list.si |
Oddelek | Telefon | Faks | E-naslov |
---|---|---|---|
tajništvo | 01/200 18 37 | ||
računovodstvo
| 01/200 18 25
| ||
uredništvo Uradnega lista RS | 01/425 01 99 | ||
| |||
| |||
preklici dokumentov | 01/425 01 99 | ||
naročnine na Uradni list RS | 01/200 18 25 | ||
portal javnih naročil
| 01/200 18 37
|
| |
register lokalnih skupnosti | |||
portal eRevizija | |||
UL info tok | |||
tehnična podpora UL info tok | |||
založba Uradni list RS | |||
| |||
|
| ||
izobraževanja/seminarji
|
|
| |
najem dvorane |
Od ustanovitve pa vse do danes sta naši glavni dejavnosti založništvo uradnega glasila Uradni list Republike Slovenije in izdajanje knjig. V tem času smo v Javnem podjetju Uradni list Republike Slovenije ustvarili vrsto specifičnih znanj in baz podatkov, ki nam omogočajo širitev tudi na druga področja, kot sta izobraževalna dejavnost in dejavnost upravljanja baz podatkov, ki ju v zadnjem letu intenzivno razvijamo.
Konec junija 2007 je podjetje prevzelo v upravljanje Portal javnih naročil, ki ga tudi tehnično podpiramo. Na spletnem naslovu www.enarocanje.si naročniki oddajajo javna naročila, ponudniki pa iščejo nove poslovne priložnosti.
Poleg baze javnih naročil, zbranih na Portalu javnih naročil, upravljamo in razvijamo tudi Register lokalnih predpisov (www.rpls.si), ki je del Pravno informacijskega sistema (PIS), www.pisrs.si, ki povezuje registre in zbirke državnih organov ter Javnega podjetja Uradni list Republike Slovenije.
Portal javnih naročil, Register lokalnih predpisov in zalaganje uradnega glasila države sodijo med dejavnosti podjetja, ki se upravljajo kot gospodarska javna služba. Založba, izobraževanja ter seminarji in od leta 2010 tudi oddajanje dvorane pa so tiste dejavnosti, s katerimi podjetje Uradni list Republike Slovenije nastopa na trgu, enakovredno kot vsa druga podjetja, ki delujejo na teh področjih. Založniška dejavnost se v podjetju odvija že vse od leta 1946. S pestro paleto izdanih pravnih strokovnih knjig pomembno pripomoremo k razvoju pravne znanosti. V naši založbi izdajamo predvsem zbirko predpisov, v kateri izdajamo pomembne in aktualne zakonske predpise z uvodnimi pojasnili in komentarji. Program založbe obsega tudi pravne knjige, strokovne monografije, učbenike in praktične priročnike. Sodelujemo s številnimi uglednimi avtorji, ki s svojo strokovnostjo delujejo na teoretičnem in praktičnem področju, kar nam omogoča, da je naša knjižna ponudba zelo pestra.
Od tržnih dejavnosti je treba opozoriti tudi na seminarsko-izobraževalno dejavnost podjetja, ki je v zadnjem času zelo obiskana in iskana, kar utrjuje prepričanje, da so naša izobraževanja kakovostna in praktično usmerjena. Že več let namreč organiziramo raznovrstne izobraževalne dogodke, tako seminarje kot kongrese, ki so namenjeni širokemu krogu javnosti. V večini primerov se osredotočamo na izobraževanja tistih kadrov, ki so najbolj izpostavljeni vplivu zakonskih sprememb. Pri tem sodelujemo s strokovnjaki s posameznih področij, ki svoje izkušnje in znanje, predvsem pa primere dobre prakse prenašajo na udeležence izobraževanj. Trudimo se, da udeležencem naših dogodkov vedno pripeljemo najboljše strokovnjake s posameznih strokovnih področij.
Prav tako je treba opozoriti na storitev UL info tok (www.ulinfotok.si), ki uporabnike o različnih vsebinah obvešča po e-pošti. Spletna stran storitve omogoča nastavitev obveščanja glede na individualne potrebe uporabnika, hkrati pa, glede na nastavitve, prikazuje uporabniku prilagojene vsebine. Poudarek je na vsebinah s področja javnega naročanja in na objavah v Uradnem listu RS.
Ponosni smo, da smo 8. decembra 2023 prejeli prestižno edicijo platinaste bonitetne odličnosti AAA in visoko priznanje poslovne odličnosti za leto 2023, ki jo podeljuje družba Dun & Bradstreet.
Dun & Bradstreet certifikat bonitetne odličnosti je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja
podjetja. Na osnovi sprotnih informacij o poslovanju ter podatkov iz preteklih let se certifikat podeljuje za obdobje naslednjih 12
mesecev od dneva izdaje. Več deset statistično značilnih spremenljivk, preverjenih formul na podlagi finančnih podatkov, blokad,
plačilnih navad ter tožb dokazuje varnost, konkurenčnost, trajnost, stabilnost, vzornost in zanesljivost poslovnih subjektov. Višji
kot je certifikat bonitetne odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.
Do certifikata odličnosti so upravičena samo najbolj kredibilna podjetja. Podeljeni certifikat priča, da smo zanesljivo in visoko zaupanja vredno podjetje in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje s poslovnimi partnerji ter potrjuje našo kakovost poslovanja, finančno stabilnost in korektnost poslovnih odnosov.
Pridobljeni certifikat je velika dodana vrednost pri našem razvoju in usmeritvi poslovne politike ter naša dodatna zaveza, da bomo tudi v prihodnje izpolnjevali stroge kriterije izbire, dosegali poslovno odličnost tudi v naslednjih letih in ostali zaupanja vreden poslovni partner.
Podjetje je v postopku za pridobitev certifikata dokazal, da izpolnjuje kriterije Zavoda-Kongresnoturistični urad Slovenije “Varno in zdravo na dogodke”.
Poslanstvo podjetja sta pravočasno in pravilno objavljanje predpisov države v uradnem glasilu ter širjenje informacij javnega značaja. Uporabnikom zagotavljamo brezplačen dostop do veljavne zakonodaje na spletu. Kot eden od največjih izdajateljev in založnikov pravne literature izdajamo zbirke predpisov, pravne priročnike in strokovno literaturo, znanje in aktualne informacije pa širimo tudi na organiziranih seminarjih.
Z novimi tehnologijami se odpirajo široke možnosti razvoja. Podjetje bo preraslo v informacijsko usmerjeno podjetje, ki bo zagotavljalo vedno več novih storitev in informacij za državljane in podjetja ter izvajalo podporo državi. Naša prednost je v dobrem imenu podjetja, znanju in izkušnjah. Kot takšni bomo tudi v prihodnje soustvarjalci pozitivnih sprememb in razvoja e-družbe.
Pravna ureditev države je množica pravil, ki urejajo najpomembnejše odnose v družbi. Pravila so dolžni spoštovati vsi državljani. Da pravilo začne veljati, ga mora država objaviti v uradnem glasilu.
Prvo uradno glasilo so natisnili leta 1631 v Franciji. Za območje Slovenije je izhajalo uradno glasilo že v času Ilirskih provinc. Franc Jožef I. je izdal obči državljanski zakonik za avstrijsko cesarstvo, ki je izšel tudi v slovenskem jeziku. Novembra 1918 je v Ljubljani izšel Uradni list Narodne vlade SHS, ki se je pozneje preimenoval v Uradni list Narodne vlade Deželne vlade za Slovenijo.
Z vidovdansko ustavo smo dobili Službeni list, 12. aprila 1941 pa ja izšlo zadnje glasilo z označbo Kraljevine Jugoslavije. Za Slovence je pomembno, da so hkrati z objavami v okupacijskih uradnih glasilih med drugo svetovno vojno izhajali tudi predpisi v Slovenskem poročevalcu. Prvo številko Uradnega lista Slovenskega narodnoosvobodilnega sveta pa smo dobili 25. marca 1944.
Podjetje Uradni list Republike Slovenije je bilo ustanovljeno z vladnim odlokom leta 1946. Čeprav sta se v času od ustanovitve do danes njegovo ime in organizacijska oblika večkrat spremenila, je naše temeljno poslanstvo vsa leta objavljanje zakonov, predpisov in drugih javnih objav. Od ustanovitve samostojne države Republike Slovenije smo založniki glasila Uradni list Republike Slovenije. Že v drugi polovici petdesetih let prejšnjega stoletja pa smo začeli izdajati tudi drugo pravno literaturo in smo do danes prerasli v enega od najpomembnejših izdajateljev in založnikov na tem področju. Skozi leta smo svoje dejavnosti redno širili in nadgrajevali.
Podjetje se danes spreminja v podjetje znotraj informacijsko usmerjene družbe, pri tem pa je poudarek na širjenju informacij javnega značaja, zagotavljanju novih storitev za državljane in podjetja v Republiki Sloveniji ter na zagotavljanju podpore državi. Naša prednost je v dobrem imenu podjetja, znanju in izkušnjah. Kot takšni smo soustvarjalci pozitivnih sprememb in razvoja e-družbe.