Na podlagi 4. in 111. člena stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 18/91) in 202. člena statuta občine Žalec, je Izvršni svet Skupščine občine Žalec na 74. seji dne 8. septembra 1992 sprejel
PRAVILNIK
o oddaji službenih stanovanj
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo kategorije službenih stanovanj, merila za dodelovanje stanovanj v najem, točkovanje ter postopek oddaje službenih stanovanj.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti občine, ki so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb deficitarnega kadra v državnih organih in javnih zavodih s področja družbenih dejavnosti.
3. člen
Službena stanovanja oddaja v najem izvršni svet načeloma za določen čas, ki ga je možno podaljšati.
II. OSNOVE IN MERILA ZA DODELJEVANJE SLUŽBENIH STANOVANJ
4. člen
Službena stanovanja se oddajajo v najem na podlagi naslednjih osnov in meril:
1. Pomembnost delovnega mesta
točk
- direktor, predstojnik, funkcionar 35
- višji upravni delavec, vodja oddelka, službe 30
- delavec s posebnimi pooblastili 25
- strokovni delavec 20
2. Stopnja strokovne izobrazbe
VII/2 stopnja 15
VII/1 stopnja 13
VI/2 stopnja 11
VI/1 stopnja 10
V stopnja 8
III. STANOVANJSKI STANDARDI
5. člen
Pri oddaji službenih stanovanj se upoštevajo naslednji minimalni standardi:
-------------------------------------------------------
število družinskih članov Stanovanjska površina m2
-------------------------------------------------------
1 32
2 45
3 58
4 70
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 15 m2. Stanovanjska površina se nanaša samo na bivalno površino, ki vključuje: sobe, kabinete, shrambe, WC, kopalnico in predsobe.
IV. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH STANOVANJ
6. člen
Izvršni svet sprejme v primeru pridobitve ali sprostitve službenega stanovanja sklep o razpisu, ki se javno objavi.
7. člen
Razpis za dodelitev službenih stanovanj mora vsebovati:
– število in vrsto službenih stanovanj
– upravičence do najema službenih stanovanj
– rok, do katerega je treba vložiti prijave
– naslov, na katerega se pošlje prijava
– način objave odločitve o oddaji službenega stanovanja.
8. člen
Obrazloženi vlogi za najem službenega stanovanja je potrebno priložiti v razpisu zahtevana dokazila, sicer se vloga zavrne kot nepopolna.
9. člen
Upravni organ, pristojen za stanovanjsko področje, ki vodi strokovna opravila, na podlagi prispelih vlog pripravi predlog razdelitve službenih stanovanj ob upoštevanju osnov in meril iz 4. in 5. člena tega pravilnika.
10. člen
Sklep o dodelitvi sprejme izvršni svet.
11. člen
Na sklep izvršnega sveta je možen ugovor v roku 15 dni od dneva vročitve.
12. člen
Po izteku roka pristojni upravni organ oblikuje dokončni predlog in ga posreduje izvršnemu svetu v sprejem.
13. člen
Po pravnomočnem sklepu o oddaji službenega stanovanja v najem, sklene izvršni svet z najemnikom pogodbo, s katero uredi medsebojne odnose ter pri tem upošteva določila tega pravilnika in določbe stanovanjskega zakona.
14. člen
Najemnina za službeno stanovanje se določi z najemno pogodbo.
Višina najemnine se ugotavlja na podlagi metodologije za oblikovanje najemnin za neprofitna stanovanja, objavljene v Uradnem listu Republike Slovenije.
15. člen
Najemna pogodba se lahko najemniku odpove iz razlogov, navedenih v 53. členu stanovanjskega zakona.
16. člen
Izvršni svet lahko izjemoma odda v najem službeno stanovanje brez razpisa, v primeru kadrovskih težav pri upravičencih iz 2. člena tega pravilnika, kadar le-ti zaradi upravičenih razlogov ne morejo izvajati svojega programa.
17. člen
Če upravičenci iz 2. člena nimajo potreb po dodelitvi službenih stanovanj, ostanejo ta nedodeljena. Izvršni svet lahko ta stanovanja ponudi v najem drugim upravičencem za reševanje stanovanjskih potreb deficitarnih kadrov, vendar le za določeno dobo.
Po preteku te dobe so upravičenci dolžni stanovanje vrniti, vrniti enakovredno drugo stanovanje ali stanovanje odkupiti na podlagi ustrezne pogodbe.
V. KONČNE DOLOČBE
18. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se direktno uporabljajo določbe stanovanjskega zakona in podzakonskih predpisov.
19. člen
Ta pravilnik prične veljati z dnem objave v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 063-2/103/92
Žalec, dne 8. septembra 1992.
Predsednik
Izvršnega sveta
Skupščine občine Žalec
Boris Krajnc, dipl. ek. l. r.