Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/1993 z dne 23. 4. 1993
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/1993 z dne 23. 4. 1993

Kazalo

964. Odlok o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Radovljica, stran 1041.

Statutarno pravna komisija Skupščine občine Radovljica je na 18. seji dne 25. 3. 1993 na podlagi 4. odstavka
238. člena Poslovnika Skupščine občine Radovljica in sklepa zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora z dne 16. 12. 1992 določila prečiščeno besedilo Odloka o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Radovljica.
Prečiščeno besedilo obsega Odlok o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Radovljica (Uradni vestnik Gorenjske, št. 13/83, p. 14/83) s spremembami in dopolnitvami (Uradni vestnik Gorenjske, št. 19/87, 15/89, 5/90 ter Uradni list RS, št. 23/91, 1/93, v katerih je naveden dan uveljavitve teh odlokov.
Št. 014-2/92
Radovljica, dne 11. februarja 1993.
Namestnik predsednika
Statutarnopravne komisije
Miroslav Birk l. r.
ODLOK
o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Radovljica
I. TEMELJNE DOLOČBE
1. člen
Upravni organi občine Radovljica (v nadaljnjem besedilu: upravni organi) opravljajo upravne in strokovne naloge iz občinske pristojnosti na upravnem področju, za katero so ustanovljeni.
2. člen
Upravni organi so samostojni pri opravljanju svojih nalog v okviru pooblastil, ki jih imajo po ustavi, zakonih in predpisih skupščine občine Radovljica in za svoje delo odgovarjajo občinski skupščini in izvršnemu svetu.
V zadevah iz svoje pristojnosti sodelujejo upravni organi med seboj, z upravnimi organi drugih družbenopolitičnih skupnosti, državnimi organi, krajevnimi skupnostmi ter drugimi organizacijami in skupnostmi.
3. člen
Upravni organi izvajajo politiko, ki jo je določila občinska skupščina in skupščine širših družbenopolitičnih skupnosti, izvršujejo zakone, druge predpise in splošne akte občinske skupščine in izvršnega sveta ter organov širših družbenopolitičnih skupnosti.
4. člen
Upravni organi odgovarjajo za stanje na področjih, za katera so ustanovljeni, spremljajo stanje in razvoj na svojem področju, obveščajo občinsko skupščino in izvršni svet o stanju in pojavih ter dajejo pobude za reševanje vprašanj s teh področij in predlagajo ukrepe oziroma ukrepajo v mejah svojih pooblastil.
5. člen
Upravni organi odločajo v upravnih stvareh, opravljajo nadzorstvo in druge upravne zadeve, izdajajo izvršilne predpise in druge upravne akte ter opravljajo druge naloge, ki spadajo v njihovo pristojnost na podlagi ustave, zakonov, statuta občine, drugih predpisov in splošnih aktov.
6. člen
Upravni organi lahko opravljajo določene strokovne in druge naloge tudi za druge državne organe in krajevne skupnosti po sporazumu, ki ga z njimi sklene upravni organ v soglasju z izvršnim svetom. S sporazumom se določi zlasti vrsta in obseg nalog, osnove in merila za zagotavljanje sredstev za delo ter druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti.
7. člen
Upravni organi v mejah svojih pristojnosti sodelujejo in pripravljajo planske akte, spremljajo razvoj, pripravljajo ocene izvajanja ukrepov na svojem področju ter predlagajo ukrepe za uresničevanje sprejetih planov.
8. člen
Upravni organi v okviru svoje pristojnosti izvajajo priprave za delovanje v vojni in izrednih razmerah.
V ta namen sodelujejo med seboj, zlasti z Upravo za obrambo in Upravo za notranje zadeve ter z drugimi nosilci obrambnih priprav v občini.
Upravni organi tudi skrbijo za priprave za zaščito in reševanje v podjetjih, zavodih in drugih organizacijah v dejavnostih iz. njihove pristojnosti.
9. člen
Delo upravnih organov je javno. O delu posameznih upravnih organov obveščajo javnost funkcionarji upravnih organov. Funkcionar upravnega organa lahko pooblasti tudi druge osebe v upravnem organu za obveščanje javnosti.
Upravni organi odrečejo podatke oziroma obvestila, ki so z. zakonom ali drugimi predpisi določeni kot skrivnost.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE UPRAVNIH ORGANOV
1. Organizacija upravnih organov
10. člen
Ustanovi se Sekretariat za upravnopravne in splošne zadeve kot individualni upravni organ, v okviru katerega So naslednji upravni organi:
– Uprava za gospodarstvo in družbene dejavnosti
– Uprava za urbanizem
– Uprava za notranje zadeve
– Uprava za obrambo
– Geodetska uprava.
Ustanovi se Zavod za prostorsko načrtovanje in gospodarsko infrastrukturo občine Radovljica kot organ v sestavi Sekretariata za upravnopravne in splošne zadeve.
2. Delovno področje upravnih organov
11. člen
Uprava za gospodarstvo in družbene dejavnosti:
– izvaja upravne naloge na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti
– izvaja strokovne naloge za ustanovitelja, kadar je ustanovitelj ali soustanovitelj podjetja ali zavoda občina
– spremlja gospodarska gibanja v občini in pripravlja informacije o tem za IS in občinsko skupščino
– zbira in obdeluje statistične podatke s področja gospodarstva in družbenih dejavnosti
– opravlja naloge na področju blagovnih rezerv in intervencij na področju preskrbe in gospodarske dejavnosti, za katere je občina posebej pooblaščena
– opravlja zadeve iz občinske pristojnosti na področju cen
– zagotavlja izvajanje opravil in nalog na področju obrambe in zaščite za posamezna področja gospodarstva in družbenih dejavnosti v okviru pooblastil in pristojnosti
– opravlja strokovne naloge, obravnava in analizira vprašanja skupnega pomena s področja družbenih dejavnosti
– opravlja druge naloge s svojega področja po predpisih in sklepih občinske skupščine in IS.
12. člen
Uprava za urbanizem:
– izvaja upravne naloge na področju prostora in opravlja strokovna opravila za posamezna dejanja v upravnem postopku na drugih stopnjah s prostorskega področja
– sodeluje v postopkih priprave in sprejemanja prostorskih načrtov občine
– opravlja upravne in druge strokovne naloge na področju premoženjskopravnih zadev
– opravlja upravne zadeve in odgovarja za stanje na področju urbanizma, gradbeništva, komunalno stanovanjskega gospodarstva, vodnega gospodarstva, prometa, cest, urejanja smučišč ter varstva okolja
– opravlja komunalno redarsko dejavnost.
13. člen
Sekretariat za upravnopravne in splošne zadeve nadzoruje delo upravnih organov v sestavi in opravlja upravne, strokovne in druge naloge, ki se nanašajo na:
– zbiranje in zagotavljanje podatkov o koristnikih sredstev proračuna ter sestava proračuna, sprememb proračuna, periodičnih obračunov in zaključnega računa proračuna občine Radovljica
– izvajanje proračuna in opravljanje nadzora nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen, obseg in dinamiko porabe sredstev
– opravljanje finančnih, knjigovodskih in v zvezi s tem drugih strokovnih opravil za občinski proračun, občinske upravne organe, občinske sklade ter obračun osebnih dohodkov in drugih prejemkov delavcev
– izvajanje republiških finančnih programov in financiranje transferjev ter v zvezi s tem vodenje sredstev in sestava poročil
– opravljanje nalog v zvezi z gospodarjenjem občinskih zgradb, vzdrževanje sredstev opreme in sredstev za delo UO, drobnega inventarja in potrošnega materiala
– opravljanje strokovnih, organizacijskih, kadrovskih in drugih nalog, ki so skupnega pomena za občinske upravne organe ter organizacijskih nalog v zvezi z izpopolnjevanjem strokovne izobrazbe
– pripravo splošnih aktov za upravne organe, h katerim daje soglasja oziroma jih potrjuje IS
– delovna razmerja med delavci in zasebnimi delodajalci ter registracijo delovnih pogodb
– opravljanje upravnih in strokovnih nalog v zvezi z varstvom pravic borcev, vojaških invalidov, civilnih invalidov vojne in varstvo njihovih družinskih članov
– opravljanje nalog v zvezi z urejanjem in vzdrževanjem spomenikov in obeležij prve in druge svetovne vojne
– opravljanje nalog sprejemne in glavne pisarne ter arhiva
– opravljanje organizacijskih in drugih nalog spremljajočih in pomožnih dejavnosti za občinske upravne organe
– opravljanje nalog iz svoje pristojnosti po zakonu o obrambi in zaščiti
– opravljanje drugih nalog, ki ne spadajo v pristojnost drugih upravnih organov
– opravljanje drugih zadev iz svoje pristojnosti, ki jih določajo zakoni in drugi predpisi.
14. člen
Uprava za notranje zadeve:
– opravlja upravne zadeve v zvezi z izvrševanjem zakonov in drugih predpisov o združevanju občanov, o javnih shodih in javnih prireditvah, o tujem tisku, o posesti in nošenju orožja in streliva, o eksplozivnih snoveh, o državljanstvu, o potnih listinah za prehod čez državno mejo, o prebivanju tujcev, o osebni izkaznici, o matičnih knjigah, o osebnem imenu, o prijavljanju in odjavljanju prebivališča, o vzdrževanju registra prebivalstva, o enotni matični številki občanov, o evidenci volilne pravice, o registraciji motornih vozil, o evidenci voznikov motornih vozil, o registraciji čolnov in drugih plovnih objektov in druge zadeve, ki so dane v pristojnost Uprave za notranje zadeve
– usklajuje izdelavo varnostnih načrtov v občini, je upravitelj varnostnega načrta občine ter sprejema svoj obrambni in varnostni načrt
– zaradi enotnega in učinkovitega opravljanja nalog sodeluje s policijo, z Upravo za notranje zadeve in Ministrstvom za notranje zadeve v zadevah, ki so skupnega pomena, usklajuje in sporazumno izvršuje ukrepe
– v organizacijski sestavi so:
1. matični urad Radovljica
2. KU, ki so hkrati matični uradi
– KU Bled
– KU Bohinjska Bistrica,
ki opravljajo naslednja dela in naloge:
– na Bledu, v Bohinjski Bistrici in v Radovljici se sklepajo zakonske zveze
– vodijo matične in državljanske knjige ter na podlagi teh izdajo izpiski in potrdila in opravljajo naloge, za katere so delavci – matičarji neposredno pooblaščeni po zakonskih predpisih
– opravljajo prijavljanje in odjavljanje prebivališča in vzdržujejo za svoje območje register prebivalstva in kartoteko gospodinjstev, vodijo evidenco volilne pravice ter sprejemajo zahtevke za osebne izkaznice
– na podlagi evidenc iz prejšnje alinee izdajo potrdila, sporočila in pojasnila na zaprosila občanov, podjetij in delovnih skupnosti ter drugih organov.
Krajevni uradi opravljajo še:
– sprejemajo razne vloge občanov in opravljajo poizvedbe za upravne organe občine
– opravljajo overitve podpisov, pisave in prepisov
– izdajajo zdravstvena spričevala za živino
– sprejemajo in dopolnjujejo prijave v zvezi z nastalo škodo o elementarnih nesrečah.
15. člen
Uprava za obrambo
Uprava za obrambo opravlja upravne in strokovne zadeve iz pristojnosti občine na področju obrambe in zaščite, če posamezne zadeve niso dane v pristojnost drugim občinskim upravnim organom.
Uprava za obrambo zlasti:
– spremlja in usklajuje strokovno delo upravnih organov pri pripravi in dopolnjevanju občinskega obrambnega načrta ter skrbi za usklajenost obrambnih načrtov drugih nosilcev z obrambnim načrtom občine
– sprejema svoj obrambni in varnostni načrt, opravlja naloge upravitelja obrambnega načrta občine ter pripravlja skupaj z občinskim štabom za civilno zaščito in drugimi organi občinski razvojni načrt obrambe in zaščite
– organizira in skrbi za prenos ukazov za izvajanje predpisanih ukrepov za pripravljenost ter ukaze o mobilizaciji
– opravlja upravne in strokovne zadeve, ki se nanašajo na pripravo upravnih zvez ter kriptografsko zavarovanje in prenašanje zaupnih podatkov
– skrbi za načrtno spremljanje in usposabljanje občinskih enot civilne zaščite in drugih priprav za zaščito in reševanje po usmeritvah občinskega štaba za civilno zaščito
– opravlja upravne in strokovne zadeve varstva pred požarom kot dela sistema za zaščito in reševanje
– organizira in skrbi za delovanje službe za opazovanje in obveščanje
– organizira v skladu s predpisanimi programi usposabljanje pripadnikov enot za zveze, civilne zaščite, službe za opazovanje in obveščanje prebivalstva ter usposabljanje za opravljanje nalog narodne zaščite
– opravlja upravne zadeve za izvrševanje vojaške in materialne dolžnosti, dolžnosti za delovanje v narodni zaščiti, civilni zaščiti, službi za opazovanje in obveščanje ter upravne zadeve v zvezi z graditvijo zaklonišč.
16. člen
Geodetska uprava opravlja:
– opravlja upravne in strokovne zadeve v zvezi z geodetsko službo, zlasti pa zadeve vodenja katastra zemljišč, katastra komunalnih naprav, registra območij teritorialnih enot in evidence hišnih številk,
– skrbi za izdelavo in za vzdrževanje katastrov in evidence ter za vzdrževanje stalne mreže geodetskih točk
– vodi in vzdržuje geodetsko prostorsko dokumentacijo za območje občine,
– opravlja zadeve z označevanjem in poimenovanjem naselij, ulic in oštevilčenjem zgradb,
– opravlja storitve za potrebe občanov, državnih organov, organizacij združenega dela in drugih organizacij, ki so naštete v Zakonu o geodetski službi,
– opravlja upravni nadzor nad strokovno operativnimi deli pri izdelavi načrtov, katastrov in evidence iz pristojnosti občine.
17. člen
Strokovna dela za občinske upravne organe, izvršni svet in skupščino s področja prostora in gospodarske infrastrukture opravlja Zavod za prostorsko načrtovanje in gospodarsko infrastrukturo občine Radovljica.
Zavod opravlja strokovne naloge, ki se nanašajo na:
– organizacijo priprav prostorskih izvedbenih aktov in sodelovanje pri pripravi strokovnih podlag zanje, pripravo gradiv za program prostorskih izvedbenih aktov, skrb za razgrnitev strokovnih rešitev in osnutkov prostorskih izvedbenih aktov ter dajanje pojasnil, pridobivanje soglasij k prostorskim izvedbenim aktom, pripravo lokacijske dokumentacije in preverjanje možnosti gradnje na osnovi veljavnih prostorskih izvedbenih aktov, informiranje občanov o možnih lokacijah in drugih posegov v prostor
– opravlja strokovno finančne naloge iz pristojnosti zavoda
– opravlja naloge s področja AOP, nabava in vzdrževanje strojne in programske opreme
– izdeluje informacije s svojega področja
– opravlja strokovne naloge za sklade, ki jih občina za ta namen ustanovi
– opravlja strokovne naloge tako, da spremlja in analizira stanje ter predlaga ukrepe na področju komunalne in stanovanjske dejavnosti, vodnega gospodarstva, prometa, cest in varnosti cestnega prometa, pridobivanja in urejanja stavbnih zemljišč, varstva okolja ter izdeluje poročila
– pripravlja osnove za izdelavo programov in občinskih predpisov, spremlja izvajanje programov in vodi oziroma poskrbi za vodenje evidenc o premoženju in naložbah občine
– opravlja strokovne naloge s področja obrambnih priprav občine.
18. člen
Inšpekcijski nadzor iz pristojnosti občine se izvaja v medobčinskem upravnem organu za opravljanje inšpekcijskega nadzora.
Uprava inšpekcijskih služb za Gorenjsko opravlja za občino Radovljica zadeve iz pristojnosti inšpekcije dela, gradbene, urbanistične, komunalne, vodnogospodarske, cestne, prometne, elektroenergetske, sanitarne, tržne, veterinarske, kmetijske, gozdarske, ribiške, lovske, požarne ter drugih inšpekcij, za katere predpisi to določajo.
3. Notranja organizacija upravnih organov
19. člen
V upravnih organih se glede na naravo dela, obseg in zahtevnost nalog ter način vodenja, programiranja in opravljanja nalog ter pooblastil delavcev pri njihovem opravljanju, lahko oblikujejo notranje organizacijske enote. Notranje organizacijske enote se oblikujejo z akti o organizaciji in delu upravnega organa, ki jih izdajo funkcionarji v soglasju z izvršnim svetom.
III. FUNKCIONARJI, VIŠJI UPRAVNI DELAVCI TER DELAVCI S POSEBNIMI POOBLASTILI
20. člen
Upravne organe vodijo funkcionarji.
Sekretariat vodi sekretar, uprave pa načelniki.
Zavod kot upravni organ v sestavi vodi direktor. Funkcionarje iz drugega odstavka tega člena imenuje Skupščina občine Radovljica na predlog predsednika IS po predhodnem mnenju komisije za kadrovske zadeve, odlikovanja in priznanja, direktorja zavoda pa IS na podlagi predhodnega razpisa.
21. člen
Funkcionar predstavlja upravni organ oziroma upravni organ v sestavu, izdaja predpise in druge akte, za katere je pooblaščen ter sklepe iz pristojnosti UO oziroma upravnega organa v sestavu in opravlja druge zadeve, ki jih določa zakon in drug predpis.
22. člen
Funkcionar upravnega organa je za svoje delo in delo organa, ki ga vodi, ter izvrševanje sklepov in smernic skupščine odgovoren občinski skupščini in izvršnemu svetu.
23. člen
Funkcionar upravnega organa ima lahko namestnika, ki ga imenuje in razrešuje skupščina občine na predlog predsednika izvršnega sveta. Namestnik nadomešča funkcionarja, če je odsoten, ter ga zastopa v zadevah, ki mu jih ta določa.
Če v upravnem organu namestnik funkcionarja ni imenovan, določi izvršni svet vodilnega delavca v upravnem organu ali funkcionarja drugega upravnega organa, da nadomešča odsotnega ali zadržanega funkcionarja.
24. člen
Funkcionar in njegov namestnik sta politično odgovorna za izvajanje začrtane politike in smernic skupščine občine ter načelnih stališč in smernic izvršnega sveta.
25. člen
V upravnem organu se v skladu s splošnim aktom o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest imenujejo višji upravni delavci.
Višje upravne delavce imenuje IS na predlog funkcionarja.
26. člen
Delavci s posebnimi pooblastili, ki jih imenuje in razrešuje funkcionar, ki vodi upravni organ, v soglasju z izvršnim svetom, so inšpektorji in drugi delavci, ki opravljajo pomembne upravne in strokovne naloge, ki so določene v splošnem aktu o sistemizaciji del in nalog upravnega organa.
27. člen
Višji upravni delavci, ki jih imenuje IS, in delavci s posebnimi pooblastili, se imenujejo za 4 leta in so lahko po preteku te dobe ponovno imenovani.
28. člen
Delavci upravnega organa morajo opraviti svoje delo v mejah nalog in navodil funkcionarja, učinkovito in pravočasno ter v skladu z zakoni, drugimi predpisi in splošnimi akti ter so za to tudi odgovorni v skladu za zakonom.
IV. SREDSTVA ZA DELO UPRAVNIH ORGANOV
29. člen
Sredstva za delo upravnega organa določi skupščina občine na predlog izvršnega sveta v skladu z letnim programom dela upravnega organa. Zagotovijo se v proračunu občine.
V. PREHODNA DOLOČBA
30. člen
Notranja organizacija in sistemizacija delovnih mest na podlagi določb tega odloka se izvede najkasneje v roku treh mesecev.
V roku enega leta direktor zavoda pripravi predlog za preoblikovanje zavoda v javni zavod za opravljanje nalog, navedenih v 17. členu tega odloka.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti