Na podlagi 14. člena Zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90, 34/91, 30/92 in 7/93) ter 38. člena Statuta občine Ljubljana Center (Uradni list RS, št. 35/92) je Skupščina občine Ljubljana Center na 24. seji zbora združenega dela dne 23. 6. 1993, na 24. seji zbora krajevnih skupnosti dne 23. 6. 1993 in na 20. seji družbenopolitičnega zbora dne 23. 6. 1993 sprejela
ODLOK
o proračunu občine Ljubljana Center za leto 1993
1. člen
S proračunom občine Ljubljana Center za leto 1993 se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v občini Ljubljana Center.
2. člen
Skupni prihodki proračuna občine Ljubljana Center za leto 1993 znašajo 1.349,544.000 SIT in se razporedijo za:
SIT
– odhodke za delo občinskih državnih organov 218,506.200
– transferje, dotacije, subvencije 6,770.000
– druge odhodke 1.124,267.800
Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Center v okviru obstoječih virov prihodkov med letom usklajuje vse postavke v bilanci prihodkov in odhodkov z enakim indeksom porasta cen na drobno in republiškim dogovorom o rasti sredstev za financiranje javne porabe.
Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del občinskega proračuna.
3. člen
Občina Ljubljana Center združuje del proračunskih prihodkov z ljubljanskimi občinami in mestom Ljubljana za financiranje skupnih nalog. Združena sredstva se razporejajo na podlagi Dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev za financiranje javne porabe v občinah in mestu Ljubljana za leto 1993.
4. člen
Od prihodkov občinskega proračuna za leto 1993 zmanjšanih za odstopljene prihodke mestu, se izloči 0,12% v sredstva rezerv proračuna občine Ljubljana Center.
5. člen
Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom enakomerno med vse nosilce oziroma uporabnike v okviru doseženih prihodkov.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Center (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet).
6. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna (v nadaljnjem besedilu: uporabniki) so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so v skladu s predpisi, dogovori oziroma sporazumi o njihovi uporabi.
Uporabniki ne smejo na račun občinskega proračuna prevzemati obveznosti, ki presegajo zneske, določene za leto 1993, če ni s posebnim aktom skupščine občine določeno drugače.
7. člen
Uporabniki občinskega proračuna obračunavajo amortizacijo do višine sredstev, ki so jim odobrena iz proračuna.
8. člen
Sredstva za delo se organom med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti od zapadlosti obveznosti in ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
9. člen
Če prihodki proračuna med letom ne pritekajo v predvideni višini, lahko izvršni svet, da bi ohranil proračunsko ravnovesje, zmanjša zneske sredstev ali začasno zadrži uporabo teh sredstev.
O ukrepu iz prejšnjega odstavka mora izvršni svet obvestiti skupščino in predlagati ukrepe.
10. člen
Izvršni svet sme, če nastanejo pri financiranju nalog nepričakovane težave, ali če se odloči za varčnejšo oziroma bolj smotrno porabo sredstev, spremeniti namen in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne namene.
O odločitvi iz prejšnjega odstavka mora izvršni svet poročati skupščini.
Če se med letom ugotovi, da za posamezne namene razporejena sredstva ne bodo porabljena, izvršni svet prenese neporabljena sredstva v tekočo proračunsko rezervo.
11. člen
Za zakonito uporabo sredstev občinskega proračuna sta odgovorna predsednik izvršnega sveta – kot odredbodajalec in vodja Službe za proračun in finance.
12. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna so dolžni predložiti predračune in finančne načrte za leto 1993 ter zaključne račune za leto 1992.
13. člen
Vsi prihodki, ki jih uporabniki ustvarijo s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom določeno drugače.
14. člen
Prihodke, ki jih uporabniki ustvarijo po 13. členu tega odloka, lahko uporabijo za namene iz 104. člena Zakona o sistemu državne uprave.
15. člen
O razporeditvi oziroma o uporabi nerazporejenih proračunskih prihodkov (tekoča proračunska rezerva), ki so namenjeni za pokrivanje nepredvidenih proračunskih odhodkov, odloča izvršni svet.
16. člen
Izvršni svet je pooblaščen, da odloča o uporabi sredstev rezerv:
– za namene iz 1. točke 31. člena Zakona o financiranju javne porabe do zneska 200.000 SIT,
– za namene iz 2. točke 31. člena Zakona o financiranju javne porabe.
17. člen
Sekretariat za občo upravo – Služba za proračun in finance je pristojna, da:
– spremlja in preverja porabo sredstev pri uporabnikih ter po potrebi predlaga izvršnemu svetu sprejem ustreznih ukrepov,
– opravlja med letom poračunavanja, ki so potrebna zaradi sprememb pri uporabnikih,
– odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov v smislu ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna,
– usklajuje postavke v bilanci prihodkov in odhodkov v skladu z določili Dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev za financiranje javne porabe v občinah in mestu Ljubljana za leto 1993,
– na podlagi sklepa izvršnega sveta dodeljuje organom sredstva za usklajevanje osebnih dohodkov delavcev.
18. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se ga od 1. januarja 1993 dalje.
Št. 403-56/93
Ljubljana, dne 23. junija 1993.
Predsednica
Skupščine občine Ljubljana Center
Alenka Žagar-Slana l. r.
+------------------------------------------------------------+
| PRIHODKI IN ODHODKI PRORAČUNA OBČINE |
+------------------------------------------------------------+
| LJUBLJANA CENTER ZA LETO 1993 |
+----------------------------------------------+-------------+
|Prihodki | SIT|
+----------------------------------------------+-------------+
|Republiška sredstva za izravnavo | |
+----------------------------------------------+-------------+
|med občinami | 388,110.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Prihodki od davkov pravnih in fizičnih oseb | 543,069.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Prihodki od davkov od prometa proizvodov in | 35,970.000|
|storitev | |
+----------------------------------------------+-------------+
|Prihodki od davkov od premoženja | 14,001.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Prihodki od taks, povračil in denarnih kazni | 366,010.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Drugi prihodki | 2,384.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Skupaj prihodki |1.349,544.000|
+------------------------------------------------------------+
| |
+----------------------------------------------+-------------+
|Odhodki | SIT|
+----------------------------------------------+-------------+
|Delo državnih organov | 218,506.200|
+----------------------------------------------+-------------+
|Socialni transferji | 2,100.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Dotacije na področju družbenih dejavnosti | 1,900.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Plačila na področju družbenih dejavnosti | 220.000|
+----------------------------------------------+-------------+
|Plačila storitev ter subvencije in | 2,550.000|
|intervencije v gospodarstvu | |
+----------------------------------------------+-------------+
|Drugi odhodki |1.123,948.801|
+----------------------------------------------+-------------+
|Finančni tokovi, oblikovanje rezerv | |
+----------------------------------------------+-------------+
|in druge obveznosti | 318.999|
+----------------------------------------------+-------------+
|Skupaj odhodki |1.349,544.000|
+----------------------------------------------+-------------+