Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Priloga A PRAVILA RAZPISNEGA POSTOPKA A. UVOD 1. Primerni ponudniki 1.1. Javnega razpisa iz 2. člena te Uredbe se smejo udeležiti le pooblaščene investicijske družbe, če ni v razpisnih pogojih, v skladu z Uredbo, drugače določeno. 2. Stroški udeležbe na javnem razpisu 2.1. Ponudnik nosi vse stroške v zvezi s pripravo in predložitvijo lastne ponudbe. Sklad v nobenem primeru, ne glede na potek in izid razpisnega postopka, ne odgovarja za navedene stroške. B. RAZPISNA DOKUMENTACIJA 3. Obseg razpisne dokumentacije 3.1. Razpisna dokumentacija obsega zlasti: (a) Besedilo javnega razpisa; (b) Obrazec za ponudbo in cenik; (c) Obrazec za varščino, če se plačilo kupnine vrši v denarju; (d) Obrazec listine za prenos delnic. 4. Skladnost ponudbe za razpisno dokumentacijo 4.1. Ponudnik mora predložiti ponudbo v skladu z razpisnimi pogoji. Če ponudnik ne predloži vseh podatkov, ki se zahtevajo v javnem razpisu ali če predloži ponudbo, ki ni v celoti v skladu z razpisnimi pogoji, se taka ponudba šteje za neveljavno. 5. Spremembe razpisne dokumentacije 5.1. Sklad lahko kadarkoli, najpozneje pa sedem dni pred končnim rokom za oddajo ponudbe, spremeni razpisno dokumentacijo. 5.2. Sprememba razpisne dokumentacije se objavi na enak način kot je bil objavljen javni razpis. 5.3. V primeru spremembe razpisne dokumentacije mora Sklad ustrezno, vendar ne manj kot sedem dni, podaljšati rok za predložitev ponudb, v okviru rokov določenih v zadnjem odstavku 3. člena Uredbe. C. PRIPRAVA PONUDBE 6. Dokumenti, ki sestavljajo ponudbo 6.1. Ponudba, ki jo da ponudnik na podlagi javnega razpisa, mora obsegati zlasti: (a) Obrazec za ponudbo in cenik, izpolnjena v skladu z določili 7. in 8. točke teh Pravil (b) Dokaz o izpolnjevanju pogojev za udeležbo na javnem razpisu v Skladu z določilom 10. točke teh Pravil (c) Dokaz o vplačilu varščine v skladu z določilom 11. točke teh Pravil. 7. Obrazec za ponudbo 7.1. Ponudnik izpolni obrazec za ponudbo in ustrezen cenik, v katerem navede delnice, ki. jih kupuje ter cene, ki jih ponuja za nakup navedenih delnic. 8. Cena in valuta 8.1. Ponudnik v ceniku navede ponujeno ceno za vsak paket delnic, ki jih namerava kupiti. 8.2. Cene navedene v ponudbi morajo biti izražene v slovenskih tolarjih (SIT). 9. Način plačila 9.1. Ponudnik lahko kupnino za delnice vplača v denarju ali z izročitvijo lastniških certifikatov, na način določen v 20. členu Uredbe o certifikatih. Pri izvršitvi plačila delnic je ponudnik vezan na obliko plačila navedeno v ponudbi in je ne more enostransko spremeniti. 10. Listine, ki dokazujejo ponudnikovo pravico sodelovati na javnem razpisu 10.1. Ponudnik mora ponudbi priložiti izpisek iz sodnega registra (registrske liste št. 1., 2., 3. in 6.), v primeru iz 8. člena Uredbe pa potrdilo o državljanstvu. 11. Varščina 11.1. Ponudnik mora ponudbi priložiti tudi dokaz o vplačilu varščine v višini in na način določen v javnem razpisu. 11.2. Vplačilo varščine je možno v eni od naslednjih oblik: (a) z izročitvijo bančne garancije na prvi poziv, v besedilu, kot ga določajo razpisni dokumenti, pri čemer mora biti bančna garancija veljavna najmanj 30 dni po poteku veljavnosti ponudbe; (b) z vplačilom v denarju, v znesku, in na način določen v javnem razpisu; (c) z izročitvijo vrednostnih papirjev, ki kotirajo na Ljubljanski borzi, na način določen v javnem razpisu, (d) z izročitvijo overjenega potrdila SDK Republike Slovenije o prejetem nalogu za preknjižbo sredstev v višini varščine z evidenčnih računov lastniških certifikatov na račun Sklada RS za razvoj. 11.3. Ponudba, kateri ni priložen dokaz o vplačilu varščine v eni od oblik določenih v prejšnji točki, bo zavrnjena kot neveljavna. 11.4. Varščina se ne obrestuje. 11.5. Sklad bo neuspešnemu ponudniku vrnil varščino v roku 8 dni po objavi rezultatov javnega razpisa. 11.6. Če je pogodba razdrta zaradi neplačila kupnine v skladu z določilom točke 22.4. teh Pravil, ima Sklad pravico obdržati varščino v celoti. 12. Veljavnost ponudbe 12.1. Ponudba mora veljati najmanj 30 dni po poteku končnega roka za predajo ponudbe. Če je v ponudbi naveden krajši rok veljave, se taka ponudba zavrne kot neveljavna. 13. Oblika in podpis ponudbe 13.1. Ponudba mora biti izdelana v pisni obliki, natisnjena ali natipkana ter podpisana na vsakem listu ponudbe s strani osebe oziroma oseb pooblaščenih za zastopanje ponudnika. Kot dokaz, da je oseba pooblaščena za zastopanje ponudnika, šteje zapisek iz sodnega registra oziroma sodno overjeno pooblastilo, podpisano s strani osebe pooblaščene za zastopanje ponudnika. 13.2. V ponudbi ne sme biti nič dopisanega med vrsticami, zbrisanega ali popravljenega, razen manjših tipkarskih napak; v tem primeru se mora poleg popravka podpisati oseba, ki je podpisala ponudbo. 13.3. Ponudbo in cenik mora ponudnik obvezno predložiti Skladu tudi na računalniški disketi, ki jo ponudnik kupi od Sklada na začetku razpisnega postopka. Ponudbo in cenik na računalniški disketi je treba predložiti Skladu hkrati z natisnjeno ali natipkano ponudbo. 13.4. V primeru razlik med natisnjeno ali natipkano ponudbo ter ponudbo, predloženo Skladu na računalniški disketi, se šteje za veljavno natisnjena ali natipkana ponudba. D. PREDLOŽITEV PONUDBE 14. Označevanje ponudbe 14.1. Ponudnik mora natisnjeno ali natipkano ponudbo ter ponudbo na računalniški disketi zapečatiti v ovitek ter jo izročiti Skladu na način, določen v javnem razpisu. 14.2. Na vsakem ovitku s ponudbo mora biti naslov Sklada: Sklad Republike Slovenije za razvoj, d.d. Kotnikova 28, 61000 Ljubljana, ter naslednja označba: »JAVNI RAZPIS«, številka javnega razpisa in besedilo »NE ODPIRAJ PRED...«. (navede se datum končnega roka za predložitev ponudbe Skladu). Na hrbtni strani ovitka mora biti navedena firma oziroma ime ponudnika in njegov naslov. Nepravilno označene ponudbe zavrne Komisija v postopku odpiranja ponudb. 15. Končni rok za predložitev ponudbe 15.1. Za pravočasno vloženo se šteje ponudba, ki jo je prevzel Sklad na naslovu navedenem v točki 14.2. teh Pravil najkasneje do končnega roka za predložitev ponudbe navedenega v javnem razpisu. Za pravočasno vložene se šteje tudi ponudba, ki je bila oddana priporočeno po pošti do končnega roka za predložitev ponudbe navedenega v javnem razpisu. Sklad mora na vsakem prejetem ovitku označiti vrstni red prejema, dan in uro prejema ter to potrditi s pečatom in podpisom odgovorne osebe. 15.2. Ponudba, za katero ni dokumentirana pravočasna oddaja, se šteje za nepravočasno. Nepravočasno prispele ponudbe, nepravilno označene oziroma oddane ponudbe Komisija ne odpira in jih vrne ponudniku zaprte. 16. Umik ponudbe 16.1. Ponudnik lahko umakne predloženo ponudbo pod pogojem, da Sklad prejme pisno obvestilo o umiku pred iztekom končnega roka za predložitev ponudbe. Po končanem roku za oddajo ponudb ponudnik ne more več umakniti ponudbe in je tudi ne more nadomestiti z novo. E. ODPIRANJE, OCENJEVANJE IN IZBOLJŠEVANJE PONUDB 17. Razpisna komisija 17.1. Postopek javnega razpisa vodi strokovna komisija (v nadaljnjem besedilu: Komisija), ki jo imenuje Sklad. Komisijo sestavljajo najmanj trije člani. Delo Komisije vodi član, ki ga za to določi Sklad. 18. Odpiranje ponudb 18.1. Odpiranje ponudb se opravi na kraju in v prostorih ter na dan in ob uri, kot je to določeno v javnem razpisu, ne glede na to ali so predstavniki ponudnikov navzoči ali ne. 18.2. Pri odpiranju ponudb Komisija ugotovi: (a) vse pravočasno prejete ponudbe z imeni ponudnikov, (b) vse nepravočasno prejete, nepravilno označene oziroma oddane ponudbe, (c) vse ponudbe, ki so bile umaknjene, (d) imena navzočih predstavnikov ponudnikov, (e) vse druge podatke, za katere meni, da so pomembni za pravilen potek javnega razpisa. 18.3. O odpiranju ponudb Komisija sestavi zapisnik, ki mora vsebovati zlasti: – kraj, dan in uro, ko se je pričelo z odpiranjem ponudb, – imena članov Komisije, – imena navzočih predstavnikov ponudnikov, – ugotovitve pregleda ponudbene dokumentacije z navedbo odstopanj, – vrstni red odpiranja ponudb ter glavne podatke iz vsake ponudbe (cena, način plačila). Zapisnik podpišejo člani Komisije. 19. Pregled ponudb 19.1. Po odpiranju ponudb Komisija pregleda prispele ponudbe in ugotovi ali so v celoti v skladu z razpisnimi pogoji. Pri tem Komisija predvsem preveri pravilnost podatkov v ponudbi, izvrši računsko kontrolo ponudbe glede cene na enoto in skupne cene, preveri ali je ponudba podpisana s strani pooblaščene osebe, primerja posamezne podatke v ponudbi s pogoji javnega razpisa in ugotovi odstopanja. 19.2. Računske napake se popravijo po naslednjem načelu. V primeru razlike med ceno na enoto in skupno ceno, dobljeno z množenjem cene na enoto in količine, velja cena na enoto in je treba popraviti skupno ceno. Če ponudnik ne sprejme popravka napake, se ponudba zavrne. 19.3. Pred podrobnim ocenjevanjem v skladu s točko 20. teh Pravil, Komisija ugotovi skladnost vsake ponudbe z razpisnimi pogoji. Pravilna ponudba je tista, ki je v celoti v skladu z razpisnimi pogoji, brez dejanskih odstopanj. Ugotovitev o pravilnosti ponudbe temelji na vsebini same ponudbe brez zunanjih dokazov. 19.4. Ponudba, ki ni v celoti v skladu z razpisnimi pogoji, se zavrne kot neveljavna. 20. Ocenjevanje in primerjanje ponudb 20.1. Po opravljenem pregledu iz točke 19. teh Pravil Komisija pristopi k ocenjevanju oziroma primerjanju pravilno predloženih ponudb. 20.2. Ponudbe se ocenjujejo na podlagi ponujenih cen. 20.3. Ponudnik, ki ponudi za nakup celotnega bloka delnic ali posameznega paketa delnic najvišjo ceno, bo razglašen za najboljšega ponudnika na razpisu za ta blok ali paket delnic. 20.4. Če najboljši ponudnik na razpisu ni ponudil najvišje cene za vse pakete delnic enega podjetja, se preostali paketi delnic dodelijo naslednjemu ponudniku, ki je ponudil najvišjo ceno. V primeru, da Sklad nima na razpolago dovolj paketov delnic glede na ponudbo naslednjega najvišjega ponudnika, se le-temu dodelijo le preostali paketi delnic. 20.5. Če več ponudnikov za en paket delnic ponudi enako najvišjo ceno, se najboljši ponudnik izbere na javni dražbi, ki se opravi najkasneje 7 dni po odpiranju ponudb. Javne dražbe se lahko udeležijo le ponudniki, ki so ponudili enako najvišjo ceno. Ponujena najvišja cena je izklicna cena na javni dražbi. 20.6. Delnic ni mogoče prodati pod izklicno ceno, določeno v javnem razpisu. 21. Pravica Sklada, da ne sprejme ponudbe 21.1. Sklad lahko, ob razpisu, izključi obveznost skleniti pogodbo o prodaji delnic z najboljšim ponudnikom. Takšna izključitev ima pravni učinek, če je objavljena hkrati z razpisnimi pogoji. 22. Sprejem ponudbe 22.1. Pred iztekom veljavnosti ponudbe Sklad pisno obvesti najboljšega ponudnika, da je bila njegova ponudba sprejeta, in sicer z osebno vročitvijo obvestila, s priporočenim pismom, telegrafsko ali po telefaksu. Obvestila, poslana telegrafsko ali po telefaksu, Sklad potrdi še s priporočenim pismom, vendar pa se kot dan prejema obvestila o sprejemu ponudbe šteje dan prejema telegrafskega obvestila oziroma prejema obvestila po telefaksu. 22.2. Na način iz točke 22.1. teh Pravil obvesti Sklad tudi vse neuspešne ponudnike. 22.3. Pogodba o nakupu delnic je sklenjena, ko uspešni ponudnik prejme, na način iz točke 22.1. teh Pravil, obvestilo, da je bila njegova ponudba sprejeta. 22.4. Roki za izpolnitev tečejo od dneva sklenitve pogodbe. Rok za obveznost plačila kupnine je fiksen in se pogodba šteje za razdrto, če kupnina v tem roku ni plačana. 22.5. Če je pogodba z najboljšim ponudnikom razdrta na podlagi točke 22.4. lahko Sklad bodisi sprejme ponudbo naslednjega najboljšega ponudnika ali ponovi postopek javnega razpisa. Priloga B POSTOPEK PRODAJE DELNIC NA JAVNI DRAŽBI A. UVOD 1. Udeležba na javni dražbi 1.1. Javne dražbe iz drugega odstavka 2. člena Uredbe se lahko udeležijo le pooblaščene investicijske družbe, če ni v dražbenih pogojih v skladu z Uredbo drugače določeno. Stroške udeležbe na javni dražbi v celoti nosijo udeleženci. 1.2. Udeleženci morajo za udeležbo na javni dražbi priložiti overjeni izpisek iz sodnega registra (registrske liste št. 1., 2., 3. in 6.), v primeru iz 8. člena Uredbe pa potrdilo o državljanstvu. Če oseba, ki se udeležuje javne dražbe ni oseba pooblaščena za zastopanje pooblaščene investicijske družbe navedena v registrskem listu mora za udeležbo na javni dražbi predložiti overjeno pooblastilo osebe, pooblaščene za zastopanje. 1.3. Za udeležbo na javni dražbi mora udeleženec predložiti tudi dokaz o vplačilu varščine v višini in na način določen v oglasu o objavi javne dražbe. B. DRAŽBENI POGOJI 2. Objava javne dražbe 2.1. Sklad objavi oglas o javni dražbi delnic v Uradnem listu Republike Slovenije. 2.2. Oglas z objavo javne dražbe mora vsebovati zlasti: – predmet javne dražbe (paket delnic); – število delnic v posameznem paketu delnic, namenjenem za prodajo na javni dražbi; – vrsto, razred, nominalno vrednost in druge značilnosti delnic, ki so predmet javne dražbe; – podatke o lastništvu podjetja z navedbo števila in vrste delnic, ki jih imajo posamezni lastniki; – kraj, datum, čas in osebo, pri kateri lahko ponudniki kupijo od Sklada dokumente ter dodatne podatke o podjetjih, katerih delnice so predmet javne dražbe (otvoritvene bilance podjetij, zadnje soglasje Agencije Republike Slovenije za prestrukturiranje in privatizacijo pred vpisom preoblikovanja podjetja v sodni register ipd.), kakor tudi podatke iz baze podatkov SDK Republike Slovenije (izkaz uspeha, bilanca stanja ter kazalci poslovanja podjetij za zadnja tri leta poslovanja); – izklicno ceno vsakega posameznega paketa delnic, ki je predmet javne dražbe; – način, znesek oziroma procent zviševanja izklicne cene; – datum in čas možnega ogleda podjetja oziroma sestanka z vodilnimi delavci podjetja; – kraj, datum, mesto in uro, kjer bo potekala javna dražba ter pogoje za pristop k javni dražbi; – višino in način plačila varščine, ki se položi za pristop k javni dražbi; – rok in način plačila izklicane cene; – druge, po mnenju Sklada koristne podatke. 2.3. Oglas o javni dražbi delnic mora biti objavljen najmanj 30 dni pred dnevom določenim za javno dražbo. C. IZVEDBA JAVNE DRAŽBE 3.1. Javna dražba je ustna. 4. Vodenje javne dražbe 4.1. Za izvedbo postopka javne dražbe imenuje Sklad posebno strokovno komisijo, ki šteje tri člane. Javno dražbo vodi predsednik komisije, ob navzočnosti članov. 5. Potek javne dražbe 5.2. Pred pričetkom javne dražbe predsednik preveri ali udeleženci javne dražbe izpolnjujejo pogoje za pristop k javni dražbi. 5.3. Javna dražba se začne s predstavitvijo podjetja, katerega delnice so predmet javne dražbe ter navedbo osnovnih značilnosti delnic, ki so predmet javne dražbe. 5.4. Po uvodni predstavitvi predsednik objavi izklicno ceno ter navede znesek vsakega nadaljnjega zviševanja. Predsednik v nadaljevanju opredeli način podajanja in sprejemanja ponudb. 5.5. Izklicna oziroma vsaka naslednja višja cena se izkliče trikrat. V primeru, da nobeden od udeležencev javne dražbe navedene cene ne zviša pred tretjim izklicem, se šteje, da je sprejeta tista cena, ki je bila izklicana trikrat. Ko je cena izklicana trikrat, predsednik ugotovi komu in po kakšni ceni je bil paket delnic prodan. 5.6. Javna dražba je neuspešna, če ni dosežena izklicna cena. 5.7. Po zaključeni javni dražbi sestavi strokovna komisija zapisnik, ki vsebuje zlasti: – datum, kraj, mesto, pričetek in zaključek javne dražbe; – število udeležencev ter podatke o izpolnjevanju pogojev za udeležbo na javni dražbi; – natančen opis poteka javne dražbe z navedbo izklicanih cen za vsaki paket delnic ter navedbo kupca. Zapisnik podpišejo vsi člani komisije.