Na podlagi 14. člena zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90, 34/91, 30/92 in 7/93), 118. člena statuta občine Jesenice (Uradni vestnik Gorenjske, št. 19/82 in 1/85) in 2. člena odloka o pristojnosti, sestavi in delu občinske skupščine (Uradni list RS, št. 16/90, 23/90, 42/90, 9/91) je Skupščina občine Jesenice na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnost in družbenopolitičnega zbora dne 14. 3. 1994 sprejela
ODLOK
o proračunu občine Jesenice za leto 1994
1. člen
Proračun občine Jesenice za leto 1994 obsega prihodke v višini 1.173,891.284 SIT in odhodke v višini 1.173,891.284 SIT po ocenjenih povprečnih cenah leta 1994.
Prihodki in odhodki javne porabe občine Jesenice v letu 1994 znašajo 1.247,591.284 SIT.
Izvršni svet SO Jesenice v okviru obstoječih prihodkov med letom usklajuje dinamiko nakazovanja dotacij iz proračuna in postavke v bilanci prihodkov in odhodkov z rastjo cen na drobno, z rastjo plač v državnih organih in zavodih v skladu s sklepi vlade RS, z rastjo zajamčenega osebnega dohodka, z rastjo povprečnega osebnega dohodka v gospodarstvu Republike Slovenije, z gibanjem tečaja DEM in rastjo drugih parametrov, na podlagi katerih so bili ovrednoteni programi, ki se financirajo iz proračuna občine Jesenice.
2. člen
V proračunu so zagotovljena sredstva za delo občinskih organov, izvajalcev proračuna, za izvajanje nalog na področju družbenih dejavnosti, gospodarske infrastrukture in za druge naloge občine v skladu z zakonom oziroma odlokom Skupščine občine Jesenice.
3. člen
Občina Jesenice v letu 1994 razpolaga s sredstvi, ki bodo vplačana v njen proračun do konca leta, s prihodki od davka od plačil za storitve pa do konca podaljšanega proračunskega leta.
4. člen
Sredstva se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov in v odvisnosti od zapadlosti obveznosti, če ni v zakonu, posebnem aktu občine, splošnem delu proračuna ali s pogodbo med občino in uporabnikom drugače določeno.
Sredstva za plače delavcev se organom zagotavljajo mesečno glede na število delavcev in funkcionarjev, koeficiente za določanje plač za posamezne skupine delovnih mest oziroma funkcij, za delovno dobo in posebna pooblastila in osnovo za obračun plač, ki jo določi vlada RS. Za uspešnost oziroma dodatno obremenjenost se organom zagotavlja 10% sredstev, izračunanih na podlagi osnov iz prvega stavka tega odstavka.
Sredstva za druge osebne prejemke so sredstva za prehrano med delom, prevoz na delo, regres za letni dopust, odpravnine in jubilejne nagrade po merilih, ki jih določi vlada.
Sredstva za amortizacijo se izvajalcem zagotavljajo v višini, navedeni v posebnem delu proračuna.
5. člen
Uporabniki smejo v imenu občine prevzemati obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvidena za posamezne namene in sredstva uporabljati za namene, za katere so jim bila dana v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi.
6. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet. Ta skrbi, da se med letom prihodki razporejajo skladno z njihovim pritekanjem.
7. člen
Sredstva tekoče proračunske rezerve za financiranje posameznih namenov javne porabe, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zagotoviti zadostnih sredstev, se oblikujejo v višini do 2% izvirnih prihodkov proračuna.
8. člen
Sredstva obvezne proračunske rezerve se oblikujejo v višini 0,2% izvirnih prihodkov proračuna.
9. člen
Sredstva, ki jih upravni organi dosežejo z zaračunavanjem stroškov za oglede, analiz, s provizijo od prodanih obrazcev in taks, z opravljanjem storitev za sklade in ostale organe in organizacije, ki svoje dejavnosti ne financirajo s sredstvi proračuna, z najemninami, obrestmi in podobno, so prihodek proračuna in se usmerjajo upravnim organom, ki so jih dosegli.
10. člen
Izvršni svet Skupščine občine Jesenice je pooblaščen, da:
– začasno zmanjša zneske sredstev za posamezne namene ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini, prioritetno pri investicijah in dodatnem zaposlovanju,
– v okviru skupnega obsega proračunskih sredstev spremeni namen in višino sredstev za posamezne namene, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila zagotovljena sredstva,
– odloča o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve,
– odloča o uporabi sredstev obvezne rezerve do višine 20% obvezne rezerve za posamezni namen,
– odloča o kratkoročni zadolžitvi proračuna.
O ukrepih iz prve in druge alinee prejšnjega odstavka mora izvršni svet obvestiti skupščino in predlagati ustrezne ukrepe.
11. člen
Sekretariat za finance je pooblaščen, da deponira prosta likvidna sredstva na žiro računih sredstev javne porabe pri finančnih organizacijah in za prenos prostih likvidnih sredstev zaradi premoščanja likvidnostnih težav med računi sredstev javne porabe.
12. člen
Vsako izplačilo iz proračuna mora imeti za podlago listine, s katerimi se ugotavljata obveznost in višina izplačila.
13. člen
Izvajalci proračuna morajo izdelavo investicijsko tehnične dokumentacije, gradnjo objektov in njihovih delov, vzdrževalna dela (investicijsko in sprotno oziroma tekoče vzdrževanje), rekonstrukcije in adaptacije objektov, naprav ali njihovih delov, montažo, dobavo ter vgraditev napeljav, naprav in opreme, nakup opreme, raziskovalne naloge ter intelek44. člena Zakona o delovnih razmerjih (Urbo, izvajalci pa morajo biti izbrani na podlagi javnega razpisa za izbiro izvajalca brez omejitev ali na podlagi javnega razpisa za izbiro izvajalca s predhodnim ugotavljanjem sposobnosti, razen v primerih, določenih v 31. in 32. členu Zakona o izvrševanju proračuna in o proračunu Republike Slovenije za leto 1993 (Uradni list RS. št. 22/93). Uporabnik sme oddati izvajalska dela brez javnega razpisa, če pogodbena vrednost ne presega 500.000 SIT.
Pogoje in način oddaje del iz prejšnjega odstavka tega člena določi izvršni svet s pravilnikom.
14. člen
Za zakonito uporabo sredstev, ki so uporabniku razporejena iz proračuna, je odgovoren predstojnik ali poslovodni organ oziroma druga pooblaščena oseba kot odredbodajalec in vodja računovodstva pri uporabniku.
15. člen
Sekretariat za finance in resorni sekretariat oziroma strokovna služba občinske skupščine opravljajo nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen, obseg in dinamiko porabe sredstev.
Če pri proračunskem nadzoru ugotovijo, da se sredstva ne uporabljajo za namene, za katere so bila dodeljena, morajo zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v proračun ter o tem obvestiti izvršni svet.
16. člen
Splošni in posebni del proračuna sta sestavna dela tega odloka.
17. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-04/93
Jesenice, dne 14. marca 1994.
Predsednik
dr. Božidar Brudar, dipl. inž. l. r.