Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/1994 z dne 28. 4. 1994
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/1994 z dne 28. 4. 1994

Kazalo

980. Odlok o proračunu občine Gornja Radgona za leto 1994, stran 1348.

Na podlagi 3. in 14. člena zakona o financiranju javne porabe (Uradni list RS, št. 48/90, 34/91, 30/92 in 7/93) in 6. člena odloka o pristojnostih in načinu dela Skupščine občine Gornja Radgona (Uradni objave, št. 10/90) je Skupščina občine Gornja Radgona na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 14. 4. 1994 sprejela
ODLOK
o proračunu občine Gornja Radgona za leto 1994
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna občine Gornja Radgona (v nadaljnjem besedilu: proračun) in zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe na ravni občine v letu 1994.
2. člen
Proračun za leto 1994 se določi v višini 684,000.000 SIT. Ti prihodki se razporedijo za:
– tekoče obveznosti 602,504.000
– investicijske obveznosti 81,496.000
Sestavni del proračuna je bilanca prihodkov in odhodkov. V bilanci prihodkov in odhodkov se izkažejo predvideni prihodki in predvideni odhodki za financiranje javne porabe na ravni občine.
3. člen
Od prihodkov proračuna za leto 1994 izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov, se izloči 0,30% v rezervo občine Gornja Radgona.
4. člen
Sredstva občinskega proračuna razporejamo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov in v odvisnosti od zapadlih obveznosti, če z zakonom ali s posebnim aktom ali pogodbo ni drugače določeno.
5. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna (v nadaljnjem besedilu: uporabniki) so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so opredeljeni v bilanci prihodkov in odhodkov.
6. člen
Kot sredstva za delovanje upravnim organom zagotavljajo:
– sredstva za plače,
– sredstva za prispevke delodajalca,
– sredstva za druge osebne prejemke,
– sredstva za materialne stroške,
– sredstva amortizacije,
– sredstva za druge odhodke.
7. člen
Sredstva za delo se organom med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti od zapadlosti obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
8. člen
Sredstva za plače delavcev in funkcionarjem se organom zagotavljajo mesečno glede na število delavcev in funkcionarjev, koeficiente za določanje plač za posamezne skupine delovnih mest oziroma funkcij, osnove za obračun plač, ki jo določi republiška vlada, delovno dobo in uspešnost oziroma dodatno obremenjenost.
Za delovno uspešnost oziroma dodatno delovno obremenjenost se organom dodatno zagotavljajo sredstva za plače, glede na število delavcev in funkcionarjev, koeficientov za določanje plač, osnove za obračun plač in sredstev za delovno dobo.
9. člen
Sredstva za materialne stroške, druge odhodke in amortizacijo se določijo v okviru možne rasti občinskega proračuna. Sredstva za druge osebne prejemke in druge odhodke se organom dodeljujejo na podlagi pisnih zahtevkov in proračunskih možnosti. V okviru sredstev za amortizacijo se uporabnikom zagotavljajo sredstva samo za amortizacijo premičnin v skladu z proračunskimi možnostmi.
10. člen
Uporabniki morajo nabavo opreme, investicijska in vzdrževalna dela, raziskovalne naloge ter storitve oddajati, izvajalci pa morajo biti izbrani na podlagi javnega razpisa, če z zakonom ni drugače določeno.
11. člen
Če se med letom znatno spremeni delovno področje in pristojnost, obseg ali narava nalog proračunskega porabnika ter pogoji za njihovo izvrševanje, se mu lahko sorazmerno poveča ali zmanjša tudi obseg sredstev za delo.
12. člen
Organi in drugi uporabniki morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrena z občinskim proračunom.
Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva za posamezne namene.
13. člen
Izvršni svet lahko začasno zmanjša znesek sredstev, ki so v posebnem delu občinskega proračuna razporejeni za posamezne namene ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki občinskega proračuna med letom niso doseženi v predvideni višini.
O ukrepu iz prejšnjega odstavka mora izvršni svet obvestiti skupščino občine in predlagati ukrep oziroma ustrezno spremembo občinskega proračuna.
14. člen
Vsi prihodki, ki jih uporabniki ustvarjajo s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom drugače določeno. Prihodki, ki jih upravni organi ustvarjajo z opravljanjem svojih storitev drugim in se zbirajo na posebnem računu upravnega organa se uporabljajo za modernizacijo upravnih organov, med te prihodke spadajo: prihodki od geodetskih storitev, prihodki od povprečnin in stroški postopka od občinskega sodnika za prekrške.
15. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet.
16. člen
Za zakonito in smotrno uporabo sredstev je odgovoren predstojnik ali poslovodni organ uporabnika, oziroma druga pooblaščena oseba kot odredbodajalec.
Poleg osebe iz prejšnjega odstavka je za zakonito uporabo sredstev odgovoren tudi vodja računovodstva pri uporabniku.
17. člen
Uporabniki so dolžni IS predložiti predračune in finančne načrte za leto 1994 ter zaključne račune za leto 1993 najpozneje do 10. marca 1994.
18. člen
Izvršni svet Skupščine občine Gornja Radgona je pooblaščen, da odloča:
1. o prenosu sredstev med posameznimi nameni občinskega proračuna določenimi v bilanci odhodkov, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katera so bila zagotovljena sredstva
2. o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve občinskega proračuna
3. o uporabi sredstev rezerv občinskega proračuna kadar proračunski prihodki pritekajo neenakomerno
4. o odpisu neizterljivih prispevkov ter drugih obveznosti, ki so prihodek občinskega proračuna.
Sredstva tekoče proračunske rezerve se bodo dodeljevala:
– za naloge, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in ki po svoji vsebini sodijo v javno porabo na ravni občine
– za naloge, za katere se med letom izkaže, da v proračunu zanj niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Izvršni svet odloča o začasni uporabi tekočih likvidnih sredstev proračuna zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
19. člen
Pristojni občinski upravni organ opravlja nadzor nad materialnim, finančnim in računovodskim poslovanjem porabnikov občinskega proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki proračuna pa so dolžni predložiti vse zahtevane potrebne podatke za analizo porabe sredstev.
20. člen
IS lahko ustavi porabo sredstev proračuna posameznim uporabnikom, če ugotovi, da se sredstva ne uporabljajo za namene za katere so bila odobrena v skladu s 4. členom tega odloka.
21. člen
Če bodo prihodki v letu 1994 doseženi v manjšem obsegu, kot so predvideni z bilanco, bodo za kritje primanjkljaja do višine 500.000 SIT uporabljena sredstva rezerve občine Gornja Radgona v skladu s 3. točko 31. člena zakona o financiranju javne porabe.
Sredstva, ki bodo uporabljena za kritje primanjkljaja po prejšnjem odstavku, bo občina v letu 1994 vračala v sredstva rezerve z dodatnim 0,50% izločanjem skupnih prihodkov, dokler ne bo nadomeščen znesek, ki je bil uporabljen za kritje primanjkljaja.
22. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 1994 dalje.
Št. 403-90/93/03
Gornja Radgona, dne 14. aprila 1994.
Predsednik
Skupščine občine
Gornja Radgona
Alojz Vogrinčič, dipl. inž. agr.
in dipl. ek. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti