Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/1994 z dne 6. 5. 1994
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/1994 z dne 6. 5. 1994

Kazalo

1019. Odlok o lokacijskem načrtu za rekonstrukcijo regionalne ceste R-322 (odsek Kokrica - Mlaka) in lokalne ceste L-3812 (odsek Kokrica - avtocesta), stran 1469.

Na podlagi 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93) in 9. člena odloka o sestavi, pristojnostih in volitvah v zbore Skupščine občine Kranj (Uradni vestnik Gorenjske, št. 1/90) je Skupščina občine Kranj na 27. seji zbora združenega dela dne 9. 3. 1994, na 30. seji zbora krajevnih skupnosti dne 9. 3. 1994 in na 25. seji družbenopolitičnega zbora dne 9. 3. 1994 sprejela
ODLOK
o lokacijskem načrtu za rekonstrukcijo regionalne ceste R-322 (odsek Kokrica – Mlaka) in lokalne ceste L-3812 (odsek Kokrica – avtocesta)
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Sprejme se lokacijski načrt za rekonstrukcijo regionalne ceste R-322 (odsek Kokrica – Mlaka) in lokalne ceste L-3812 (odsek Kokrica – avtocesta), ki ga je izdelal Ljubljanski urbanistični zavod, številka: 4107, januar 1994 na podlagi strokovnih osnov: Programska zasnova (LUZ, februar 1991), Posebne strokovne podlage (LUZ, april 1991), Idejni projekt regionalne ceste R-322 (odsek Kokrica – Mlaka) in lokalne ceste L-3812 (odsek Kokrica -avtocesta), CP Kranj, marec 1990 ter projekt za izvedbo mostu čez Kokrico (PP Kranj, maj 1990).
2. člen
Lokacijski načrt vsebuje:
A. Odlok o lokacijskem načrtu
B. Soglasja organov, podjetij in organizacij
C. Tekstualni del 1.0 Opredelitev območja obdelave
1.1 Opis poteka meje
1.2 Seznam koordinat
2.0 Usmeritve iz planskih dokumentov 3.0 Naravne danosti – analiza krajine
4.0 Ustvarjene razmere
4.1 Značilnosti grajene strukture, namembnosti objektov in površin ter ambientalne kvalitete grajenega prostora
4.2 Analiza obstoječe prometne infrastrukture
4.3 Analiza obstoječih komunalnih in energetskih naprav
4.4 Lastništvo oziroma pravica uporabe ter razpolaganja z objekti in zemljišči
5.0 Strokovna rešitev 5.1 Splošno
5.2 Urbanistično arhitektonsko poročilo k predlagani rešitvi
5.3 Poročilo k prometnotehnični rešitvi
5.4 Poročilo k rešitvi komunalnih in energetskih vodov
5.5 Ocena stroškov urejanja gradbenega zemljišča
5.6 Prostorske ureditve ter ukrepi za obrambo in zaščito
5.7 Etapnost izvajanja
6.0 Analiza, vplivov na okolje – hrupna študija
D. Grafični del
1. Izrez iz dolgoročnega plana občine Kranj za obdobje 1986-2000,
dopolnjen 1989                                                        1:25000
2. Pregledna situacija,                                                1:5000
3. Situacijski načrt,                                                   1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
4. Situacijski načrt s katastrskim stanjem parcel,                      1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka. Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
5. Načrt obodne parcelacije,                                            1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
6. Načrt obodne parcelacije,                                           1:2880
7. Analiza krajine                                                     1:5000
8. Analiza obstoječe prometne Infrastrukture                           1:5000
9. Analiza obstoječih komunalnih in energetskih naprav;                1:5000
10. Urbanistično arhitektonska situacija,                               1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
11. Prometno tehnična situacija                                         1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
12. Zbirni načrt komunalnih vodov,                                      1:500
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
13. Karakteristični pretočni profili
a) Regionalna cesta in lokalna cesta,                                    1:50
b) Most čez Kokrico,                                                     1:25
14. Vzdolžni profil                                                1:1000/100
a) Regionalna cesta R-322 (odsek od K1 do K2)
b) Regionalna cesta R-322 (odsek od K2 do potoka Kokrica)
c) Lokalna cesta L-3812
II. OBSEG UREDITVENEGA OBMOČJA
3. člen
Za rekonstrukcijo predvideni odsek regionalne ceste R-322 (v nadaljnjem besedilu Golniška cesta) poteka od juga proti severu, od naselja Spodnja Gmajna pri parceli številka 300/3 k.o. Kokrica do konca mostu čez potok Kokrico.
V k.o. Kokrica so tangirane naslednje parcele: št. 1095 del, 1146, 306/3 del, 306/4 del, 306/2 del, 1108 del, 304/1 del, 309/4 del, 310/3 del, 310/5 del, 310/1 del, 315 del, 9 del, 1109 del, 33/8 del, 33/1 del 33/3 del, 33/5 del, 320/12 del, 320/12 del, 320/7 del, 321/2 del, 55/3 del, 326/1 del, 326/2 del, 327/2 del, 327/1 del, 330/2 del, 330/1 del, 331/2 del, 331/4 del, 331/5 del, 334/2 del, 334/4 del, 335/1 del, 73/1 del, 72/8 del, 1113 del, 77/1 del, 77/6 del, 75/2 del, 78/1 del, 455/1 del, 455/4 del, 455/2 del, 453/13 del, 453/2 del, 453/4 del, 453/3 del, 453/7 del, 453/1 del, 453/8 del, 453/9 del, 453/10 del, 453/11 del, 453/1 del, 452/1, 452/2 del, 450/2 del, 1137. 316/20 del, 316/2 del, 1112/2 del, 317/7 del, 317/6 del, 317/5 del, 318/1 del, 319/2 del. 319/1 del, 319/8 del, 319/7 del, 319/5 del, 319/3 del, 322/4 del, 322/1 del, 322/2 del, 325/2 del, 325/3 del, 325/16 del, 325/6 del, 328/1 del, 329/3 del, 329/1 del, 329/7 del, 331/1, 332/3 del, 324/3 del, 333/2 del, 1112/1 del, 334/1 del, 335/2 del, 73/2 del, 76/1 del, 76/2 del, 75/3 del, 76/4 del, 75/1 del, 443/2 del, 443/4 del, 443/17 del, 443/1 del, 449/6 del, 449/2 del, 449/3 del, 449/5 del, 449/4 del, 449/7 del, 449/1 del, 450/5 del, 450/4 del, 450/1 del. 1/1 del, 1/5 del, 2 del, 5/1 del, 7 del, 302/1 del, 302/2 del, 302/3 del, 302/4 del, 302/5 del. 302/6 del, 302/7 del, 308/8 del, 302/9 del, 306/1 del, 307/1 del, 308/1 del, 309/1 del, 309/2 del, 310/8 del, 311/1 del, 312/1 del, 313 del, 314/2 del, 314/3 del, 317/8 del, 317/9 del, 317/11 del, 454/2 del, 455/4 del, 1107 del, 1110 del, 1138 del in 1131/1 del.
V k.o. Kranj zavzame naslednje parcele: št. 1035/4 del, 652/2, 652/1 del, 652/3 del, 1018/2 del, 651/1 del, 651/2 del, 650 del, 1017/1 del, 647 del, 1016, 1015 del, 642 del, 643/1 del, 643/2 del in 646 del.
Površina zaseženega zemljišča znaša 3 ha 75 a 4 m2.
Območje predvidenega rekonstruiranega odseka lokalne ceste L-3812 (v nadaljnjem besedilu lokalna cesta) poteka od priključka na regionalno cesto Kranj – Golnik, ki je na vzhodni strani območja in poteka proti zahodu do priključka na avtocesto A-l, Ljubljana – Kranj.
V k.o. Kokrica zajema območje, ki je predvideno za gradnjo odseka, naslednje parcele: št. 316/1, 316/20 del; 316/18 del, 316/17 del, 316/16 del, 316/4 del, 316/12 del, 316/7 del, 316/8 del, 316/11 del, 316/9 del, 316/10 del, 316/5 del in 355/1 del.
V k.o. Kranj zajema naslednje parcele: št. 1015 del, 625 del, 624 del, 620/1 del, 1315 del, 620/2 del, 619/2 del, 616 del, 615 del, 611 del, 610 del, 608 del, 609 del in 604 del, 607 del, 619/1 del, 631/1 del, 431/4 del, 636 del, 637 del, 638 del, 642 del in 1313 del.
Površina zaseženega zemljišča znaša 1 ha 7 a 31 m2.
Potek meje lokacijskega načrta je razviden iz obodne parcelacije situacijskega načrta M 1:500.
4. člen
a) Regionalna cesta R-322 (odsek Kokrica – Mlaka) Rekonstrukcija regionalne ceste obsega odsek ceste dolžine 1590 m od križišča Kranj – Predoslje (K-l) do mostu čez Kokrico na Mlaki oziroma od profila B do profila 83 vključno s križišči Kranj – Predoslje (K-l), v profilu 1 in Mlaka – AC – Polica (K-2) v profilu 24 ter mostom čez Kokrico na Mlaki.
Normalni profil rekonstruirane Golniške ceste R-322:
– odsek med križišči K-l in K-2 (med profiloma 6 in 18): vozišče 2 x 3,50 m enostranski hodnik za pešce 1,60 m ločilni zeleni pas 2 m dvosmerna enostranska kolesarska steza 2,50 m obojestranska bankina 2 x 0,50 m – odsek od križišča K-2 do mostu čez Kokrico (med profiloma 27 in 83): vozišče 2x3,50 m obojestranski hodnik za pešce: 2x1,60 m obojestranska bankina 2 x 0,50 m
– na mostu čez Kokrico: vozišče 2 x 3,50 m enostranski hodnik za pešce: 1,60 m enostranska bankina: 1,40 m
Križišča
K-l: križanje regionalne ceste R-322 s cesto Kokrica – Predoslje v profilu 1 je polno "T" križišče.
K-2: križanje regionalne ceste R-322 z lokalno cesto Mlaka – AC priključek L-3812 v profilu 24 je polno "T" križišče.
Po izgradnji celotnega perifernega mestnega obroča je dana možnost dograditve križišča v polno štirikrako križišče.
Priključki
Priključki zbirnih stanovanjskih cest na rekonstruirani odsek regionalne ceste so izvedeni na obstoječih mestih z upoštevanjem ustreznih uvoznih radijev (R min = 5,0m).
Zaradi rekonstrukcije križišč K-l in K-2 se ukinejo: v profilu E priključek Betonove ulice, v profilu 4 dovoz do trgovine Storžič in med profiloma 18 in 21 priključek ceste Mlaka – Predoslje za motorna vozila. Zaradi neustrezno urejenega obstoječega priključka (križanje pod ostrim kotom) se v profilu 50 ukine priključek Mlaške ceste in se uredi v profilu 56.
Zaradi novega cestno prometnega režima na območju med trgovino Storžič in gostilno Lakner se v profilu 9 ukine priključek za motorna vozila Ceste na Brdo.
Hišni priključki so izvedeni preko poglobljenih robnikov za enega ali manjšo skupino objektov minimalne širine 2,75 m.
Ohranjeni in urejeni so tudi priključki poljskih poti na obstoječih mestih v širini minimalno 3 m.
5. člen
b) Lokalna cesta L-3812 (odsek Mlaka – AC) Rekonstrukcija lokalne ceste obsega odsek ceste dolžine 700 m od križišča z regionalno cesto R-322, K-2 na Mlaki do rampe avtocestnega priključka Kranj – zahod oziroma od profila 15 do profila 1.
Normalni profil rekonstruirane lokalne ceste L-3812:
vozišče 2 x 3,30 m
enostranski hodnik za pešce 1,60 m
ločilni zeleni pas 2,00 m
dvosmerna enostranska kolesarska steza 2,50 m
obojestranska bankina 2 x 0,50 m – 1 m
Priključki na rekonstruirani odsek lokalne ceste z gozdnih poljskih poti so urejeni na obstoječih mestih. V profilu 10 je urejen priključek na predvideno povezovalno cesto Mlaka – Kranjsko polje.
6. člen
c) Zbirna stanovanjska cesta Cesta na Rupo (odsek od križišča s cesto Kokrica – Predoslje do ceste Mlaka -Predoslje mimo gostilne Lakner)
Predvidena rekonstrukcija v dolžini 220 m obsega razširitev vozišča in ureditev priključnega radija R = 7 m na lokalno cesto, ureditev uvoza do trgovine Storžič, ki je variantno obdelan, in ureditev vseh dovozov do stanovanjskih objektov.
Normalni profil rekonstruirane Ceste na Rupo:
vozišče 5 – 5,50 m
obojestranska bankina 2 X 0,50 m
Od Ceste na Rupo do regionalne ceste R-322 se del obstoječe lokalne ceste Mlaka – Predoslje preuredi v gospodarsko pot širine 2,50 m, ki bo služila predvsem peš in kolesarskemu prometu.
7. člen
d) Betonova ulica in odsek Ceste na Rupo (od križišča s cesto Kokrica – Predoslje do križišča z Betonovo ulico)
Rekonstrukcija Betonove ulice obsega v delu, kjer bo potekal enosmerni promet, le korekcijo radijev (R = 7 m), na delu od priključka na Cesto na Rupo v dolžini ca. 40 m pa tudi razširitev vozišča S = 5,50 m.
Rekonstrukcija odseka Ceste na Rupo od križišča s cesto Kokrica – Predoslje v smeri proti Rupi v dolžini ca. 50 m obsega razširitev vozišča S = 5,50 m.
Rekonstrukcija štirikrakega križišča ceste Kokrica-Predoslje in Ceste na Rupo upošteva povečane širine cestnih odsekov in minimalni radij priključevanja R = 7m.
8. člen
e) Most čez Kokrico (Parovnico)
Za premostitev rekonstruirane regionalne ceste R-322 preko regulirane struge potoka Kokrica oziroma Parovnica je predvidena razširitev obstoječega dobro ohranjenega mostu monolitne izvedbe.
Prečni prerez regionalne ceste na mostu je naslednji:
namestitev odbojne ograje z ročajem                  0,40 m
bankina                                              1,00 m
vozišče v smeri proti Kranju                         3,50 m
vozišče v smeri proti Golniku                        3,50 m
hodnik za pešce                                      1,60 m
namestitev ograje                                    0,20 m
-----------------------------------------------------------
Skupaj                                              10,20 m
Obstoječi most služi desni polovici, dodatna mostna konstrukcija pa levi polovici rekonstruirane regionalne ceste, gledano v smer proti Golniku.
9. člen
Kolesarski promet
Ureditev kolesarskega prometa v območju lokacijskega načrta je usklajena s prometno študijo občine in mesta Kranja.
Dvosmerna enostranska kolesarska steza širine 2,50 m, ločena z zelenim pasom širine 2 m od vozišča, poteka ob zahodnem robu rekonstruiranega odseka regionalne ceste od križišča K-l do križišča K-2, od tu pa ob južnem robu rekonstruiranega odseka lokalne ceste, prav tako ločena z zelenim pasom od vozišča do priključka predvidene povezovalne ceste oziroma do profila 10.
10. člen
Peš promet
Ob vzhodnem robu regionalne ceste na odseku od K-l do K-2 poteka enostranski, od K-2 skozi naselje Mlaka pa obojestranski hodnik za pešce širine 1,60 m.
Ob severnem robu lokalne ceste je predviden enostranski hodnik za pešce širine 1,60 m od križišča K-2 do profila 12.
11. člen
Javni potniški promet
Za potrebe javnega potniškega prometa, ki se odvija po regionalni cesti R-322, so na rekonstruiranem delu predvideni trije pari avtobusnih postajališč, in sicer v profilih 6 do 9, 40 in 53, 75 do 78. Avtobusna postajališča so izvedena v izogibališčih, opremljena z nadstrešnicami, do njih vodijo hodniki za pešce, prehodi za pešce pa so locirani tako, da omogočajo varen prehod.
12. člen
Odvodnjavanje
Za odvajanje padavinske vode s cestišča je predvidena gradnja meteornega kanala po celi dolžini rekonstruiranega odseka regionalne ceste R-322. Severni del kanala od profila 70 do profila 83 odvaja vodo do potoka Kokrica, osrednji del kanala od profila 58 do profila 70 odvaja vodo v čistilno napravo na Mlaki oziroma v potok Kokrico, južni del kanala od profila 58 do profila 1 pa odvaja vodo v kanal, ki poteka ob cesti Kokrica – Predoslje in je speljan prav tako v potok Kokrica. Meteorne vode s cestišča rekonstruiranega odseka lokalne ceste L-3812 se stekajo prečno čez bankino na obstoječ teren, oziroma v asfaltno koritnico, ki je predvidena med profiloma 9 in 10 in se zaključuje s ponikovalnico.
13. člen
Regulacija
Med profiloma 68 in 70 prečka obstoječo regionalno cesto potok. Pri rekonstrukciji ceste se potok spelje pod cestiščem skozi propust ustreznih dimenzij, struga potoka v smeri proti Kokrici pa se v dolžini 30 m regulira.
14. člen
Rušenja
Zaradi izvedbe avtobusnega postajališča pri gostilni Toporiš se v profilu 78 rekostruirane regionalne ceste poruši kozolec.
15. člen
Javna razsvetljava
Za rekonstruirani odsek regionalne ceste je predvidena dvostranska razsvetljava, za odsek lokalne ceste pa enostranska z južne strani.
IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO OBLIKOVANJE OBMOČJA IN DRUGIH POSEGOV V PROSTOR
16. člen
Predvidena rekonstrukcija Golniške in lokalne ceste, Ceste na Rupo in Betonove ulice bo povzročila posege v funkcionalna zemljišča obstoječih objektov, zato je potrebno zagotoviti naslednje:
– ustrezno nadomestitev oziroma prestavitev obstoječih ograj in
– ureditev dovozov do objektov oziroma do parkirnih ploščadi preko poglobljenih robnikov v skladu z grafično prilogo št. 10.
17. člen
Opuščeni deli obstoječih cest in poti se morajo ustrezno urediti – humuzirati in zatraviti.
18. člen
Zaradi odmika obstoječe osi rekonstruirane Golniške ceste se nastali prostor pred objektoma Golniška cesta št. 45 in Golniška cesta št. 47 lahko ponudi v odkup za razširitev funkcionalnih zemljišč omenjenih dveh objektov. V tem primeru se kupec in prodajalec medsebojno dogovorita o obveznostih v zvezi z ureditvijo zemljišča.
V. POGOJI ZA PROMETNO IN KOMUNALNO UREDITEV
19. člen
Prometna in komunalna ureditev se morata izvesti v skladu z grafičnima prilogama št. 11. in 12.
VI. DRUGI POGOJI ZA IZVEDBO POSEGOV V PROSTOR
20. člen
Ukrepi za varstvo pred hrupom morajo upoštevati rezultate protihrupne študije (izdelal: IBT Ljubljana, št. projekta 7842/051, marec 1991).
21. člen
Po končani rekonstrukciji Golniške ceste je potrebno na kritičnih mestih izvesti ponovne meritve hrupa. Če bi se hrupne obremenitve po rekonstrukciji povečale za več kot 3 dB (A) oziroma bi presegle kritične vrednosti, določene z odlokom o maksimalno dovoljenih ravneh hrupa, je potrebno na kritičnih mestih izvesti pasivno zaščito objektov.
22. člen
Zaradi predvidenega posega v obstoječe gozdne površine je potrebno zaščititi in ohraniti obstoječo vegetacijo v največji možni meri in gradbene posege (območje gradbišč) omejiti na najožji možni pas.
VII. ETAPNOST IZVAJANJA LOKACIJSKEGA NAČRTA
23. člen
Izvajanje lokacijskega načrta je možno razdeliti v dve fazi, od katerih vsaka predstavlja zaključeno celoto:
1. faza: rekonstrukcija odseka regionalne ceste R-322
2. faza: rekonstrukcija odseka lokalne ceste L-3812 Prva faza je lahko razdeljena v več etap:
prva etapa: rekonstrukcija odseka regionalne ceste od K-l do K-2 (v času gradnje je organiziran obvoz mimo gostilne Lakner)
druga etapa: rekonstrukcija odseka regionalne ceste od K-2 do mostu čez potok Kokrica (gradnja se bo izvajala med polovično zaporo prometa).
VIII. OBVEZNOSTI INVESTITORJA IN IZVAJALCA
24. člen
Investitor in izvajalec sta dolžna:
– pripraviti zemljišče za gradnjo z rušenjem določenih objektov;
– zagotoviti dostop do vseh zemljišč in objektov v času gradnje in po njenem zaključku;
– urediti promet v času gradnje tako, da ne bo prihajalo do zastojev;
– odpraviti- v najkrajšem času vse posledice, ki bi nastale zaradi predvidenih posegov po tem lokacijskem načrtu;
– urediti zelenice in vrtove;
– urediti javno razsvetljavo in prometno signalizacijo.
25. člen
Izvajalec je dolžan odstraniti vso plodno zemljo in jo deponirati na določeno mesto. Vsa zemljišča, ki bodo med izgradnjo prizadeta, je izvajalec dolžan vzpostaviti v urejeno stanje, poravnati in zatraviti.
IX. TOLERANCE IN NADZOR
26. člen
Tolerance gabaritov in namembnosti objektov, ki jih z lokacijskim dovoljenjem lahko dopusti upravni organ, so urejene z obodno parcelacijo, ki je sestavni del lokacijskega načrta.
Če spremembe posegajo na zemljišča izven obodne parcelacije, določene z lokacijskim načrtom, je potrebna predhodna presoja novega posega v prostor.
Z odstopanji morajo soglašati organi oziroma organizacije, katerih delovno področje bi sprememba kakorkoli zajela.
27. člen
Nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravlja Uprava inšpekcijskih služb za Gorenjsko.
X. KONČNI DOLOČBI
28. člen
Lokacijski načrt je na vpogled občanom, organizacijam in skupnostim v Sekretariatu za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občine Kranj.
29. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 352-09/91-04
Kranj, dne 9. marca 1994.
Predsednik
Skupščine občine Kranj
Vitomir Gros l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti