Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/1994 z dne 17. 6. 1994
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/1994 z dne 17. 6. 1994

Kazalo

1399. Pravilnik o izvajanju strokovnega in upravnega nadzora na področju socialnega varstva, stran 2300.

Na podlagi 108. člena zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 54/92) izdaja ministrica za delo, družino in socialne zadeve
PRAVILNIK
o izvajanju strokovnega in upravnega nadzora na področju socialnega varstva
1. člen
Ta pravilnik določa metodologijo izvajanja strokovnega in upravnega nadzora, sestavo komisij ter postopek in način izvedbe nadzora po zakonu o socialnem varstvu (v nadaljnjem besedilu: zakon).
2. člen
Strokovni in upravni nadzor se opravlja kot reden nadzor po programu, ki ga sprejme minister, pristojen za socialno varstvo (v nadaljnjem besedilu: minister) ter na podlagi zahteve ali pobude upravičenih predlagateljev.
3. člen
Program rednega strokovnega in upravnega nadzora sprejme minister za obdobje treh let ter v njem določi socialnovarstvene zavode in zasebnike (v nadaljnjem besedilu: izvajalci), pri katerih se bo v tem obdobju opravil nadzor.
Program rednega nadzora se razdela vsako leto posebej z letnim planom.
4. člen
Ministrstvo, pristojno za socialno varstvo (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo) je dolžno organizirati in izvesti nadzor na zahtevo upravičenih predlagateljev, ki jih opredeljuje zakon.
Ministrstvo organizira in izvede nadzor tudi na pobudo družinskih članov upravičenca ali zainteresirane javnosti, če presodi, da je pobuda utemeljena.
5. člen
Zahteva oziroma pobuda za nadzor mora biti obrazložena.
Od predlagatelja lahko ministrstvo v primeru nejasne ali nepopolne zahteve oziroma pobude za nadzor zahteva njeno dopolnitev, za kar predlagatelju določi primeren rok, ki ne sme biti krajši od osem dni. Če predlagatelj zahteve oziroma pobude v določenem roku ne dopolni, ministrstvo ni dolžno organizirati in izvesti nadzora.
Ministrstvo lahko zahteva pojasnilo glede navedb v zahtevi oziroma pobudi tudi od izvajalca; za katerega je podana zahteva za nadzor.
6. člen
Minister določi izvajalca, pri katerem bo opravljen nadzor, termin za izvedbo nadzora, obseg nadzora ter imenuje tričlansko komisijo za izvedbo nadzora.
O odločitvi ministrstvo obvesti člane komisije in izvajalca.
7. člen
Člani komisije morajo imeti visoko strokovno izobrazbo s področij socialnega dela, sociologije, psihologije, pedagogike, defektologije, prava ali zdravstva, najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju socialnega varstva ter opravljen strokovni izpit.
8. člen
Pred izvedbo nadzora se člani komisije seznanijo z razlogi za uvedbo nadzora in z zbrano dokumentacijo ter dogovorijo cilje, oblike dela in zadolžitve posameznih članov komisije.
9. člen
Pri opravljanju nadzora se komisija poslužuje naslednjih nadzornih dejanj:
– pregled dokumentacije izvajalca (statut in drugi splošni akti, spisovno gradivo o izvajanju storitev in izvrševanju javnih pooblastil, zbirke podatkov, drugo);
– skupinski ali individualni razgovori s strokovnimi delavci in sodelavci;
– razgovor z direktorjem oziroma zasebnikom;
– razgovor z upravičenci;
– prisostvovanje delu posameznega strokovnega delavca ali strokovnega sodelavca;
– druga nadzorna dejanja.
10. člen
Komisija ima pravico, da opravi nadzorna dejanja v prostorih izvajalca, tudi brez vnaprejšnje napovedi.
Direktor zavoda oziroma zasebnik ima pravico in dolžnost sodelovati s člani komisije, zagotoviti dostop v prostore, omogočiti pregled zahtevane dokumentacije ter nemoteno delo komisije.
11. člen
O poteku nadzora komisija piše zapisnik.
Zapisnik mora vsebovati opis posameznih nadzornih dejanj.
Zapisnik podpišejo člani komisije in direktor zavoda oziroma zasebnik.
Direktor zavoda oziroma zasebnik lahko ob podpisu zapisnika izrazi svoje pripombe na delo komisije, ki se vpišejo v zapisnik.
12. člen
V roku 15 dni od opravljenega nadzora sestavi komisija poročilo. Poročilo podpišejo vsi člani komisije. Posamezen član komisije ima pravico, da v poročilu poda ločeno, mnenje in predloge za odpravo pomanjkljivosti.
Poročilu komisija priloži zapisnik o opravljenem nadzoru.
13. člen
O ugotovitvah komisije ministrstvo obvesti predlagatelja, na katerega zahtevo ali pobudo je bil opravljen nadzor.
14. člen
Izvajalec je dolžan v določenih rokih obvestiti ministrstvo o izvršitvi ukrepov, ki jih je naložila komisija ali odredilo ministrstvo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti.
15. člen
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 551-07/94
Ljubljana, dne 19. maja 1994.
Ministrica za delo, družino
in socialne zadeve
Jožica Puhar l. r.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 25. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti