Uradni list

Številka 10
Uradni list RS, št. 10/1995 z dne 18. 2. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 10/1995 z dne 18. 2. 1995

Kazalo

579. Akt o organizaciji in delovnem področju občinske uprave, stran 987.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 57/94) in začasnega statutarnega sklepa občine Ormož je Občinski svet Ormož na 1. seji dne 16. 1. 1995 sprejel
A K T
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave
1. člen
S tem začasnim aktom se določa organiziranost občinske uprave, njene pristojnosti in delovna področja.
2. člen
Občinsko upravo sestavljajo urad župana, občinski urad in tajništvo.
3. člen
V okviru občinskega urada se ustanovijo naslednji organi:
1. Oddelek za okolje in prostor
2. Oddelek za gospodarstvo in razvoj
3. Oddelek za družbene dejavnosti in finance
4. člen
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge, ki se nanašajo na:
1. upravne naloge s področja urejanje prostora in urbanizma ter vodnega gospodarstva
2. upravne in druge naloge s področja varstva okolja
3. prostorsko planiranje
4. organiziranje priprav prostorsko izvedbenih aktov in skrb za njihovo sprejemanje ter dajanje pojasnil k predlaganim strokovnim rešitvam
5. sodelovanje pri izdelavi ter spremljanje izvajanja sprejete prostorske ureditvene dokumentacije
6. opravila v zvezi z upravljanjem občinskega premoženja
7. skrb za gradnjo stanovanj in skrb za povečanje najemnega socialnega sklada stanovanj
8. skrb za varstvo zraka, tal, vodnih virov, za varstvo pred hrupom, za zbiranje in odlaganje odpadkov in opravlja druge dejavnosti varstva okolja
9. vodenje strokovnih opravil s področja stanovanjskega gospodarstva
10. opravljanje strokovno-tehničnih opravil za potrebe organov občine
11. priprava poročil in informacij za obravnavo v organih občine.
5. člen
Oddelek za gospodarstvo in razvoj opravlja naloge, ki se nanašajo na:
1. pripravo razvojnih programov
2. spremljanje izvajanja sprejetih razvojnih programov in predlaganje ukrepov
3. svetovanje za področje podjetništva
4. pospeševanje turizma, kmetijstva in podjetništva
5. sprejemanje cen iz občinske pristojnosti
6. pripravo projektov za razvojno šibke (demografsko ogrožena območja)
7. izvajanje programov javnih del
8. vodenje investicij
9. strokovne naloge na področju razvoja javnih služb
10. strokovne, tehnične in organizacijske naloge v zvezi z načrtovanjem, vzdrževanjem in izgradnjo objektov in naprav, potrebnih za izvajanje javnih služb
11. strokovni nadzor nad izvajalci javnih služb
12. strokovne, tehnične in organizacijske naloge v zvezi z javnimi razpisi in izbiro izvajalcev za koncesioniranje javnih služb
13. naloge v zvezi z izgradnjo informacijske baze za potrebe javnih služb
14. strokovne tehnične in organizacijske naloge v zvezi s financiranjem javnih služb
15. administrativna opravila za svet uporabnikov
16. pobiranje in odvajanje komunalnih in ekoloških taks, prispevkov in nadomestil
17. opravljanje strokovnih nalog s področja sklada stavbnih zemljišč in stanovanjskega sklada
18. opravljanje strokovnih in organizacijskih nalog v zvezi z delovanjem krajevnih skupnosti v občini
19. gradnjo, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest, javnih poti, rekreacijskih in drugih javnih površin
20. urejanje in vzdrževanje vodovodnih in energetskih komunalnih objektov
21. organiziranje opravljanja pokopališke in pogrebne službe
22. opravlja nadzorstvo nad krajevnimi prireditvami
23. organiziranje komunalno-redarske službe in skrbi za red v občini
24. urejanje javnih parkirišč
25. oskrbo naselij s plinom in toplotno energijo
26. izvajanje strokovnega nadzora nad izvajanjem del pri agro in hidro operacijah
27. izvajanje vzdrževalnih del na objektih in napravah izvedenih melioracijskih sistemov
28. upravljanje z deponijo gramoza
29. skrb za požarno varnost in organiziranje reševalne pomoči
30. organiziranje pomoči in reševanja za primere elementarnih in drugih nesreč
31. spremljanje nevarnosti, obveščanje in alarmiranje prebivalstva o pretečih nevarnostih
32. organiziranje in vzdrževanje sredstev za alarmiranje v skladu z enotnim sistemom alarmiranja
33. zagotavljanje zvez za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim sistemom zvez
34. načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov
35. izdelavo ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja
36. organiziranje, razvijanje in vodenje osebne in vzajemne zaščite
37. organiziranje in opremljanje organov enot in služb civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini
38. zagotavljanje nujnih sredstev za začasno nastanitev v primeru naravnih in drugih nesreč
39. izvajanje programov usposabljanja občinskega pomena
40. organiziranje in vodenje zaščite, reševanja in pomoči na območju občine
41. usklajevanje načrtov in drugih priprav za zaščito, reševanje in pomoč s sosednjimi občinami
42. odpravljanje posledic naravnih in drugih nesreč
43. opravljanje strokovno-tehničnih opravil za potrebe organov občine
44. pripravo poročil in informacij za obravnavo v organih občine.
6. člen
Oddelek za družbene dejavnosti in finance opravlja naloge, ki se nanašajo na:
1. pospeševanje službe socialnega skrbstva, predšolskega varstva, osnovnega varstva otrok in družine, socialno ogroženih, invalidov in ostarelih
2. pospeševanje vzgojno izobraževalne, društvene in kulturne dejavnosti na svojem območju
3. pospeševanje razvoja športa in rekreacije
4. zagotavljanje javne zdravstvene službe na primarni ravni
5. zagotavljanje mreže javne službe za osebno pomoč ter za pomoč družini na domu
6. opravljanje finančnih, knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za proračun
7. opravljnje finančnih, strokovnih opravil v zvezi s sredstvi za delo občinske uprave
8. uresničevanje ustanoviteljskih pravic nad občinskimi javnimi zavodi
9. opravljanje računovodskih storitev za krajevne skupnosti
10. opravljanje strokovno-tehničnih opravil za potrebe organov občine
11. priprava poročil in informacij za obravnavo v organih občine.
7. člen
Za opravljanje strokovnih, organizacijsko-administrativnih in tehničnih nalog ter opravil skupnega pomena za nemoteno delo občinskih organov se ustanovi tajništvo, ki opravlja naloge, ki se nanašajo na:
1. opravljanje organizacijskih, tehničnih in administrativnih nalog za občinske organe
2. opravljanje tehnično-organizacijskih nalog za volitve,
3. poslovanje s spisi, vodenje evidenc vseh upravnih zadev
4. postopki v zvezi z najdenimi stvarmi
5. izven sodno poravnavo sporov
6. evidenco sprejetih predpisov in drugih splošnih aktov
7. naloge s področja splošnih upravnih zadev ter naloge, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov
8. sprejemanje in odpravljanje pošte
9. opravljanje drugih pomožnih nalog za nemoteno funkcioniranje občinske uprave.
8. člen
Akt začne veljati z dnem objave v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 021-1/95
Ormož, dne 16. januarja 1995.
Predsednik
Občinskega sveta Ormož
Alojz Sok l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti