Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/1995 z dne 23. 6. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/1995 z dne 23. 6. 1995

Kazalo

1702. Odlok o ustanovitvi delovnih teles Občinskega sveta občine Šmarje pri Jelšah, njihovi sestavi, nalogah in načinu dela, stran 2580.

Na podlagi 30. in 31. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 - odločba US RS, 45/94 - odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94) in 32. člena statuta Občine Šmarje pri Jelšah, je Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah na seji 25. 5. 1995
O D L O K
o ustanovitvi delovnih teles Občinskega sveta občine Šmarje pri Jelšah, njihovi sestavi, nalogah in načinu dela
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Občinski svet lahko ustanovi oziroma ima svoja delovna telesa. Delovna telesa so odbori in komisije. Delovna telesa so stalna in občasna.
Stalna delovna telesa se ustanovijo za pomembnejša področja, ki so v pristojnosti občine.
Občasna delovna telesa se lahko ustanovijo za proučevanje sistemskih vprašanj, določenih skupnih vprašanj ali za proučevanje posameznih zadev.
Ustanovijo se s tem odlokom ali s posebnim sklepom. Sklep o ustanovitvi delovnih teles določa njihove naloge, pooblastila in sestavo.
Za obravnavo zadev širšega pomena se ustanovijo odbori, za obravnavo konkretnejših zadev pa komisije.
2. člen
Delovna telesa se ustanovijo z nalogo, da obravnavajo pobude, predloge, mnenja in pripombe občanov; pripravljajo, proučujejo in obravnavajo osnutke in predloge aktov, obravnavajo stališča in pobude članov sveta glede posameznih zadev; spremljajo izvrševanje predpisov in drugih splošnih aktov občinskega sveta, ter dajejo občinskemu svetu pobude, predloge in mnenja.
3. člen
Delovno telo šteje najmanj tri in največ deset članov in ima predsednika in določeno število članov.
Predsednik delovnega telesa organizira in vodi njegovo delo; daje pobude za obravnavanje zadev, za katere je pristojno delovno telo. Sodeluje s predsednikom sveta in predsedniki drugih delovnih teles, s funkcionarji in delavci občinske uprave zaradi pripravljanja vprašanj, ki jih bo delovno telo obravnavalo ter skrbi za izvajanje sprejetih dogovorov in sklepov delovnega telesa.
4. člen
Predsednik in člani delovnega telesa se volijo izmed članov sveta ali drugih občanov, če ni s tem odlokom, statutom ali zakonom drugače določeno.
Predlog kandidatov za predsednika in člane delovnih teles pripravi komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, imenuje pa jih občinski svet.
Imenovanje članov delovnih teles določa poslovnik občinskega sveta.
5. člen
Mandatna doba stalnih delovnih teles traja 4 leta.
Mandatna doba občasnih delovnih teles je določena s sklepom o ustanovitvi. Občasna delovna telesa prenehajo delati, ko opravijo nalogo, zaradi katere so bila ustanovljena.
Predsednik in člani stalnih delovnih teles so lahko razrešeni pred potekom časa, za katerega so bili izvoljeni, na njihovo zahtevo ali v primeru, da svojih nalog ne izvršujejo na predlog komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.
6. člen
Delovno telo dela na sejah.
Seje sklicuje predsednik na lastno pobudo in na pobudo članov delovnega telesa. Predsednik je dolžan sklicati sejo tudi na zahtevo predsednika občinskega sveta, če to predlaga tretjina članov delovnega telesa ali na predlog župana.
Delovno telo lahko dela, če je na seji navzoča večina njegovih članov, odločitve pa sprejema z večino glasov vseh članov.
7. člen
Delovno telo lahko povabi na sejo druge člane občinskega sveta, funkcionarje in delavce občinske uprave ter znanstvene, strokovne in javne delavce, da bi dali svoje mnenje o zadevah, ki se obravnavajo na seji.
Delovno telo ima pravico zahtevati od občinske uprave podatke in pojasnila, ki jih potrebuje za delo.
Delovna telesa sodelujejo med seboj v zadevah skupnega pomena ter lahko imajo skupne seje.
8. člen
Strokovna opravila za delovna telesa opravlja sekretar sveta ali določen delavec občinske uprave, ki dela na področju za katerega je delovno telo ustanovljeno. O tem kdo bo opravljal strokovna opravila za določeno delovno telo, sprejme sklep delovno telo na prvi seji.
II. STALNA DELOVNA TELESA OBČINSKEGA SVETA
9. člen
Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah ima naslednja stalna delovna telesa:
– odbor za gospodarstvo,
– odbor za družbene dejavnosti,
– odbor za kmetijstvo,
– odbor za komunalno dejavnost, urejanje prostora in varstvo okolja,
– odbor za finance in proračun,
– odbor za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine,
– odbor za razpolaganje s sredstvi sklada stavbnih zemljišč,
– komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja,
– komisijo za vloge in pritožbe,
– komisijo za nagrade in odlikovanja,
– statutarno-pravno komisijo.
10. člen
Odbor za gospodarstvo šteje sedem članov in opravlja zlasti naslednje naloge:
– spremlja gospodarski razvoj občine,
– pripravlja predloge za spodbujanje razvoja podjetništva in obrti,
– skrbi za razvoj turizma,
– predlaga razdelitev sredstev namenjenih za spodbujanje razvoja gospodarstva oziroma razreševanju problemov v gospodarstvu,
– opravlja druge naloge, ki se nanašajo na področje obrti, podjetništva in turizma.
11. člen
Odbor za družbene dejavnosti šteje devet članov in opravlja zlasti naslednje naloge:
– spremlja delovanje občinskih javnih služb s področja družbenih dejavnosti in v zvezi s tem posreduje občinskemu svetu ustrezne predloge in pobude,
– daje mnenja in predloge občinskemu svetu k aktom, ki zagotavljajo izvajanje in pospeševanje razvoja na področju družbenih dejavnosti, predšolskega varstva, osnovnega varstva otrok in družine, za socialno ogrožene, invalide in ostale, razvoja športa in rekreacije ter izobraževalne, raziskovalne, informacijsko-dokumentacijske, društvene in kulturne dejavnosti,
– daje mnenja in predloge občinskemu svetu k aktom, ki zagotavljajo izvajanje nacionalnih programov javnih služb na področjih družbenih dejavnosti,
– skrbi za pripravo programov in finančnih načrtov investicijskega in rednega vzdrževanja objektov in obravnava predloge investicijskih programov za investicije v objekte s področja družbenih dejavnosti,
– nadzoruje izvajanje investicij v objekte s področja družbenih dejavnosti,
– daje mnenja in predloge na področju: varstva naravne in kulturne dediščine, kulture, informiranja in raziskovanja, lekarništva in zdravstva, otroškega in socialnega varstva, vzgoje in izobraževanja, športa in rekreacije.
12. člen
Odbor za kmetijstvo šteje sedem članov in opravlja zlasti naslednje naloge:
– spremlja in spodbuja razvoj kmetijstva in gozdarstva,
– daje pobude in mnenja občinskemu svetu za dejavnosti na področju veterinarske službe,
– razpravlja o problematiki ribištva in lovstva ter s tega področja podaja pobude občinskemu svetu,
– odloča o razporeditvi sredstev namenjenih za kmetijstvo,
– opravlja druge naloge, ki so povezane z delom odbora.
13. člen
Odbor za komunalno dejavnost, urejanje prostora in varstvo okolja šteje devet članov in ima naslednje naloge:
– razpravlja o komunalni problematiki in predlaga ustrezne ukrepe,
– razporeja sredstva namenjena za dejavnost s svojega področja,
– sodeluje pri pripravi in sprejemanju letnega programa dela za prostorsko urejanje pristojnega občinskega organa,
– sodeluje pri pripravi razpisov za pridobitev najugodnejših ponudnikov za izdelavo prostorske in urbanistične dokumentacije,
– oblikuje predlog izbire najugodnejšega ponudnika za oddajo del na osnovi javnih razpisov,
– sodeluje pri javnih razgrnitvah in obravnavah strokovnih podlag za pripravo planskih in urbanističnih dokumentov,
– sodeluje pri pripravi, izdelavi in obravnavi osnutkov prostorsko izvedbenih aktov, vključno z osnutki odlokov,
– daje pripombe in predloge v teku javne obravnave osnutkov in sodeluje pri pripravi predlogov odlokov,
– oblikuje predloge ukrepov na področju varstva okolja in ravnanja z odpadki,
– opravlja druge naloge, ki so povezane z delom odbora za to področje.
14. člen
Odbor za finance in proračun šteje pet članov in ima naslednje naloge:
– spremlja stanje prihodkov in odhodkov proračuna občine ter o svojih ugotovitvah obvešča občinski svet in župana,
– odbor določa osnutek in predlog proračuna in zaključnega računa občine,
– na predlog župana razpravlja o drugih zadevah s področja financ (npr. najem posojila ipd.)
15. člen
Odbor za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine šteje pet članov.
Njegova pristojnost je, da razpolaga s sredstvi požarnega sklada Občine Šmarje pri Jelšah.
16. člen
Odbor za razpolaganje s sredstvi sklada stavbnih zemljišč šteje pet članov.
Njegova naloga je, da razpolaga s sredstvi sklada stavbnih zemljišč Občine Šmarje pri Jelšah.
17. člen
Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ima pet članov.
Pristojnosti komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja so:
– zbira kandidature za predsednika in podpredsednika občinskega sveta in jih predlaga občinskemu svetu ter izvede volitve v skladu s poslovnikom občinskega sveta,
– zbira kandidate za člane delovnih teles občinskega sveta, določa liste kandidatov za člane delovnih teles ter jih predlaga v sprejem občinskemu svetu,
– določa količnike za določitev osnovne plače funkcionarjev in določa višino funkcijskega dodatka,
– daje predloge za imenovanja vodstvenih delavcev v skladih, zavodih in javnih podjetjih, če jih v skladu z akti o ustanovitvi imenuje občinski svet oziroma daje predloge o mnenjih in soglasjih za njihovo imenovanje,
– če je tako določeno s poslovnikom, statutom ali zakonom daje mnenja o soglasjih za imenovanje ali izvolitev ostalih funkcionarjev in višjih upravnih delavcev v državnih organih,
– določa nagrade in sejnine članom sveta, odborov in komisij,
– opravlja druge naloge, ki se nanašajo na kadrovske zadeve.
18. člen
Komisija za vloge in pritožbe šteje pet članov, njene naloge pa so:
– obravnava vloge in pritožbe občanov,
– na podlagi vlog in pritožb daje pobude in predlaga rešitve občinskemu svetu, županu in občinski upravi,
– sprejema druge ukrepe v zvezi z vlogami in pritožbami.
19. člen
Komisija za nagrade in priznanja šteje pet članov, njene naloge pa so:
– določa število priznanj in višino denarnih nagrad,
– pripravlja in objavlja razpise za podelitev nagrad in priznanj,
– izvaja izbiro med predlaganimi kandidati in pripravlja predloge sklepov za občinski svet.
20. člen
Statutarno-pravna komisija šteje pet članov, njene naloge pa so:
– pripravlja statut, ki ga posreduje v obravnavo svetu,
– pripravlja spremembe in dopolnitve statuta,
– pripravlja poslovnik občinskega sveta in poslovnike delovnih teles občinskega sveta,
– pripravlja spremembe in dopolnitve poslovnika občinskega sveta in delovnih teles občinskega sveta,
– pripravlja celovito besedilo odlokov, na katere je svet sprejel amandmaje, če svet tako odloči,
– daje razlago statuta in odlokov občinskega sveta, izven seje sveta pa tudi poslovnika občinskega sveta,
– opravlja druge naloge, ki so povezane s pripravo statuta in poslovnika občinskega sveta in poslovnikov delovnih teles.
21. člen
Odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 061-1/95
Šmarje pri Jelšah, dne 25. maja 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Šmarje pri Jelšah
Vincencij Habjan, dipl. jur. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti