Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, št. U-I-13/94-95, 45/95 – odločba US RS, št. U-I-144/94-18 in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95), 19. člena statuta Občine Sv. Jurij ob Ščavnici je Občinski svet občine Sv. Jurij na 8. seji dne 23. 5. 1995 na predlog župana soglašal in sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sveti Jurij ob Ščavnici
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ureja organizacija in delovno področje občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge, ki so v skladu z zakoni in drugimi predpisi v pristojnosti občine ter izvršuje naloge, ki so nanjo prenesene z zakoni.
3. člen
Delo občinske uprave nadzoruje in vodi župan oziroma tajnik občinske uprave po njegovem pooblastilu.
4. člen
Naloge občinske uprave so:
– izvajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta,
– izvajanje posamičnih upravnih aktov,
– priprava splošnih aktov, proračun in zaključnega računa ter drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinske odbore in občinski svet,
– upravlja z občinskim premoženjem,
– zagotavlja izvajanje gospodarskih in drugih javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pospešuje razvoj na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– priprava aktov o ustanovitvi javnih zavodov in javnih podjetij,
– priprava koncesijskih aktov, vodenje postopkov za podelitev koncesij in izdajanje odločb o koncesiji,
– in druge naloge iz občinske pristojnosti.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
5. člen
V občinski upravi so za posamezne naloge iz občinske pristojnosti organizirana delovna področja oziroma referati.
Občinska uprava
– urad župana,
– tajništvo občinskega sveta in referat za splošne zadeve,
– referat za področje financ, gospodarstva, družbenih dejavnosti,
– referat za področje komunale, stanovanjska gospodarstva in prostor.
6. člen
Urad župana vodi župan.
Tajništvo občinskega sveta vodi tajnik občinskega sveta. Tajnik občinskega sveta je glede vsebine dela odgovoren predsedniku občinskega sveta, delovno-pravno pa županu. Župan daje tajniku usmeritve in navodila za vodenje.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
7. člen
V uradu župana se opravljajo naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, zlasti na naslednjih zadevah:
– usklajevanje dela občinskega urada,
– organizacijskih zadev,
– usklajevanje dela z vaškimi skupnostmi,
– organizacija volitev in referendumov,
– stikov z javnostjo.
8. člen
Tajništvo občinskega sveta in referat za splošne zadeve obsega:
– opravljanje strokovnih, organizacijsko-tehničnih in administrativnih zadev za občinski svet in njegova delovna telesa,
– priprava gradiv za občinski svet in njegova delovna telesa,
– vodenje zapisnikov sej občinskega sveta in njegovih delovnih teles,
– koordiniranje dela občinskega sveta in njegovih delovnih teles,
– pravnih in upravnih zadev iz pristojnosti občine,
– kadrovanja in izobraževanja,
– nadzorstva nad krajevnimi prireditvami,
– tehničnih in drugih nalog za nemoteno delovanje uprave,
– požarne varnosti ter zaščite in reševanja,
– izvensodnih poravnav sporov.
9. člen
Referat za področje financ, gospodarstva in družbenih dejavnosti obsega:
– proračun iz izvrševanje proračuna,
– finančno materialno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– računovodstvo, knjigovodstvo in obračun plač,
– pospeševanje razvoja gospodarskih dejavnosti (turizem, obrt, podjetništvo, kmetijstvo),
– statistike,
– spremljanje in analiziranje gospodarstva v občini,
– vzgojo in izobraževanje,
– zdravstveno varstvo,
– naravno in kulturno dediščino,
– otroško varstvo,
– šport in rekreacijo,
– knjižničarstvo – informacijsko dejavnost,
– socialno varstvo,
– raziskovalne dejavnosti,
– dela z mladimi,
– društvene dejavnosti,
– javna dela.
10. člen
Referat za delovno področje za komunalo, stanovanjsko gospodarstvo in prostor obsega:
– urejanje prostora in urbanizma,
– komunalne infrastrukture,
– lokalne gospodarske javne službe,
– lokalne javne ceste, javnih poti in druge površine,
– urejanje lokalnega prometa,
– varovanje okolja,
– stanovanjsko gospodarstvo,
– sklad stavbnih zemljišč,
– upravljanje občinskega premoženja.
11. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave, ki niso naštete v predhodnih členih tega odloka, opravlja tisti referat, v katerega delovno področje spada naloga po svoji naravi.
Kolikor naloga ne spada v delovno področje katerega izmed referatov, jo opravlja referat za splošne zadeve.
IV. JAVNOST DELA OBČINSKE UPRAVE
12. člen
Delo občinske uprave je javno in se uresničuje z dajanjem informacij tisku in drugim sredstvom javnega obveščanja, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki javnega obveščanja ter na druge načine, ki omogočajo javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
O delu občinske uprave obvešča javnost župan. Informacije o delu občinske uprave daje tudi tajnik občinske uprave.
V. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
13. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS. S tem dnem preneha veljati začasni načrt delovnih mest v občinski upravi Občine Sv. Jurij ob Ščavnici.
Št. 101-1/95
Sv. Jurij ob Ščavnici, dne 23. maja 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Sv. Jurij ob Ščavnici
Franc Lančič l. r.