Uradni list

Številka 42
Uradni list RS, št. 42/1995 z dne 21. 7. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 42/1995 z dne 21. 7. 1995

Kazalo

2033. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Šentjernej, stran 3294.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, 45/94 – odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94) je Občinski svet občine Šentjernej na 6. seji dne 29. 5. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Šentjernej
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določi organizacija in delovna področja Občinske uprave občine Šentjernej in funkcionarje Občine Šentjernej (v nadaljevanju: občinska uprava).
2. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine opravlja upravne, strokovne, organizacijske in druge naloge na področjih, za katere je ustanovljena.
Svoje naloge opravlja v skladu z zakoni in drugimi predpisi, ter v skladu s statutom Občine Šentjernej.
3. člen
Funkcije, položaj, pravice in obveznosti uprave ter njen odnos do župana, občinskega sveta, države, pokrajine ter občanov določa zakon in statut občine.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNA PODROČJA
1. Organizacija uprave
4. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave opravljajo župan in občinski urad.
5. člen
Župan vodi občinsko upravo in opravlja druge naloge iz pristojnosti občine, določene v zakonih in statutu občine.
6. člen
V okviru občinske uprave se ustanovijo naslednje notranje organizacijske enote:
– služba za pravne, splošne in finančne zadeve,
– oddelek za družbene dejavnosti, varstvo okolja in urejanje prostora, komunalne in cestne infrastrukture,
– oddelek za kmetijstvo, gospodarstvo in podjetništvo.
2. Delovna področja uprave
7. člen
Služba za pravne, splošne in finančne zadeve opravlja pravne, upravne, organizacijske, strokovno-tehnične in druge naloge na področjih:
– priprave osnutkov odlokov in drugih občinskih aktov s področja dela občinske uprave,
– izvensodne poravnave sporov,
– urejanje premoženjsko-pravnih zadev,
– upravljanje z občinskim premoženjem, ki ni v pristojnosti drugih upravnih organov,
– upravnega nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov,
– volilnih opravil in izvajanje referendumov,
– nudenja pravnih pomoči občanom, podjetjem in drugim organizacijam in skupnostim pri uveljavljanju njihovih pravic in obveznosti v upravnih postopkih,
– nalog, ki se nanašajo na organizacijo in delovanje občinske uprave, kadrovske zadeve, plače delavcev, upravljanje in vzdrževanja objektov ter varovanja premoženja,
– pisarniškega poslovanja, urejanja dokumentarnega gradiva in spremljanje vlog v upravnem postopku,
– zagotavljanja vseh organizacijskih, strokovno-tehničnih in administrativnih del za župana, občinski svet in občinsko upravo, njihove odbore in komisije,
– nalog s področja obrambe in zaščite, reševanja za primere elementarnih nesreč, požarne varnosti in organiziranje gasilstva,
– opravlja druge naloge, ki po svoji naravi ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov,
– spremljanja predpisov s področja javnih in drugih financ,
– priprave odloka o proračunu občine, rebalansa proračuna ter odloka o zaključnem računu proračuna,
– izvrševanja proračuna,
– vodenja knjigovodstva proračuna ter analize in poročila o realizaciji proračuna,
– vodenje računa občinskih skladov (finančni načrti, analize, poročila, vodenje knjigovodstva, izdelava periodičnih in zaključnih računov skladov),
– vodenje računa občinske uprave (finančni načrti, poročila, vodenje knjigovodstva, obračun plač in drugih osebnih prejemkov, izdelava periodičnih in zaključnih računov uprave).
8. člen
Oddelek za družbene dejavnosti, varstvo okolja in urejanje prostora, komunalne in cestne infrastukture opravlja naloge na področjih:
– upravnih, strokovnih in razvojnih nalog za predšolsko vzgojo in izobraževanje, socialnega varstva in skrbstva, zdravstva in zaposlovanja ter raziskovalne dejavnosti,
– ureja način in pogoje urejanja s premoženjem občine na področju predšolske vzgoje ter izobraževanja ter drugih področjih,
– pospešuje in razvija dejavnosti na teh področjih,
– razporeja in upravlja s sredstvi, namenjenimi dejavnostim, ki jih pokriva,
– sodeluje pri pripravi in izdelavi planskih aktov občine s teh področij,
– strokovne in organizacijske naloge na področju reševanja romske problematike,
– zagotavlja pogoje za razvoj dejavnosti, ki jih pokriva,
– ureja upravljanje s kulturnimi, športnimi, rekreativnimi, društvenimi in mladinskimi objekti in površinami v občini,
– ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine na področju kulture, športa, mladine in društev,
– pospešuje in razvija predšolsko vzgojo in izobraževanje, kulturno, športno, mladinsko in društveno dejavnost,
– razporeja in upravlja s sredstvi, namenjenimi dejavnostim, ki jih pokriva,
– določa pogoje za gradnjo, oddajo in najem objektov dejavnosti, ki jih pokriva,
– opravlja strokovna in druga opravila na področju kulture, športa, društev in mladinskih dejavnosti,
– vse naloge in druga strokovna opravila s področja premoženjsko-pravnih zadev, vezanih na urejanje prostora, ki so v občinski pristojnosti,
– vse naloge za delovanje organov pri skladu stavbnih zemljišč, stanovanjskem skladu in drugih organov, ki jih določa zakonodaja in predpisi za to področje,
– normativno-pravne, analitične, strokovne in druge administrativne naloge in opravila, vezana na varstvo okolja iz občinske pristojnosti,
– strokovne in druge naloge na področju družbenega planiranja in urejanja prostora opravlja v skladu z veljavno zakonodajo in drugimi predpisi s področja planiranja in urejanja prostora zavod za družbeno planiranje in urejanje prostora,
– sodeluje pri izvajanju dejavnosti varstva okolja in kulturne dediščine,
– normativno-pravna, analitična in strokovno-tehnična dela in naloge, izvršuje zakone in druge predpise s področja:
– komunalnega gospodarstva,
– cestnega gospodarstva,
– prometa in zvez,
– vodnega gospodarstva in energetike,
– zagotavlja pogoje za razvoj dejavnosti, ki jih pokriva.
Ta oddelek opravlja tudi inšpekcijski nadzor na področjih iz svoje pristojnosti.
9. člen
Oddelek za kmetijstvo, gospodarstvo in podjetništvo opravlja naloge na področjih:
– naloge s področja industrije, rudarstva, obrti, trgovine, gostinstva, prometa blaga in storitev,
– spremlja in analizira tekoča gibanja na področju gospodarstva in negospodarstva in ugotavlja skladnost teh gibanj v odnosu do sprejetih planskih usmeritev,
– ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine,
– predlaga pogoje za gradnjo, oddajo in najem objektov in površin občine,
– sestavlja premoženjsko bilanco s katero izkazuje vrednost svojega premoženja,
– v sodelovanju s pristojnimi upravnimi organi oblikuje najemnine in zakupnine za oddajo zemljišč, objektov, lokalov in drugega občinskega premoženja in sodeluje pri oddajanju koncesij,
– določa pogoje in način subvencij in tekočih transferjev v gospodarsko-podjetniške dejavnosti,
– upravne, strokovne in organizacijske naloge s področja kmetijstva, gozdarstva, veterine, lova in ribolova,
– skrbi za intervencijo na področjih, ki jih pokriva,
– razporeja in upravlja s sredstvi namenjenimi dejavnostim, ki jih pokriva,
– razvija turistično dejavnost,
– določa pogoje za dejavnost v kmetijstvu, gozdarstvu in turizmu.
10. člen
Funkcionarji občine so župan, podžupan in člani občinskega sveta.
11. člen
Višji upravni delavci v upravi so svetovalec župana ali višji svetovalec.
Višje upravne delavce imenuje na predlog župana občinski svet.
12. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi pravilnika o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v upravi.
13. člen
Upravne in strokovno-tehnične delavce imenuje župan. Župan odloča tudi o napredovanju delavcev v višji plačilni razred.
Koeficiente za določanje plače delavcem določi župan na osnovi zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalne skupnosti.
14. člen
Za zaposlene v občinski upravi se uporabljajo določbe zakona o delavcih v državnih organih, zakona o razmerjih plač v javnih zavodih in organih lokalnih skupnostih, pravilnika o napredovanju zaposlenih v državni upravi kakor tudi določbe, odredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih.
III. ODLOČANJE O UPRAVNIH STVAREH
15. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odloča župan in delavci občinske uprave v skladu z zakonom o splošnem upravnem postopku.
IV. KONČNA DOLOČBA
16. člen
Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem listu Republike Slovenije, neposredno pa od 1. 6. 1995 dalje.
Št. 012-3/95
Šentjernej, dne 29. maja 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Šentjernej
Alojz Simončič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti