Uradni list

Številka 42
Uradni list RS, št. 42/1995 z dne 21. 7. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 42/1995 z dne 21. 7. 1995

Kazalo

2035. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Škofja Loka, stran 3296.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 - odločba Ustavnega sodišča Republike Slovenije, 45/94 - odločba Ustavnega sodišča Republike Slovenije in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) in 18. člena statuta Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 37/95) je Občinski svet občine Škofja Loka na seji dne 15. 6. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Škofja Loka
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa organizacijo in delovno področje občinske uprave Občine Škofja Loka (v nadaljevanju: občinska uprava) ter ureja vprašanja v zvezi z njihovim delovanjem.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine, na delovnih področjih, določenih s tem odlokom.
Zadeve iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je samostojna pri opravljanju nalog iz svoje pristojnosti v skladu z ustavo, zakoni in drugimi predpisi. Za svoje delo je odgovorna občinskemu svetu in županu, v zadevah, od države prenesenih pristojnosti, pa tudi pristojnemu ministrstvu.
3. člen
Občinska uprava izvaja določeno politiko in izvršuje zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte občinskega sveta in župana, odloča s posamičnimi akti o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih za katera je ustanovljena ter odgovarja za stanje na teh področjih, in opravlja druga strokovna in administrativna dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije in odbore občinskega sveta.
Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena s krajevnimi skupnostmi oziroma mestnimi četrtmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami.
Občinska uprava s svojim delom zagotavlja uspešno uresničevanje pravic, potreb in interesov občanov.
4. člen
Občinska uprava lahko naroči izvajanje nekaterih strokovnih nalog pri zunanjih sodelavcih: organizacijah in posameznikih, vendar le v skladu s sklenjeno pogodbo in v soglasju z županom ali v skladu s koncesijskim aktom.
5. člen
Občinska uprava mora v zvezi z opravljanjem svojih nalog skrbeti za napredek in racionalizacijo organizacije in strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev.
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čimkrajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice in potrebe.
6. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in tajnik občine.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, poslovna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
7. člen
Občinska uprava je enovit upravni in strokovni organ občine za izvajanje upravnih in strokovnih nalog.
8. člen
Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote:
– oddelek za občo upravo in proračun
– oddelek za družbene dejavnosti
– oddelek za javne službe in občinsko premoženje
– oddelek za okolje in prostor
– urad župana.
Oddelek vodi vodja oddelka. Urad vodi župan.
9. člen
Občinsko upravo vodi župan.
Za neposredno izvajanje nalog občinske uprave skrbi tajnik občine.
Župan lahko pooblasti tajnika občine za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
Tajnik občine je za svoje delo odgovoren županu.
10. člen
Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan v aktu o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
Upravne in strokovne naloge občinske uprave opravljajo tajnik občine, višji upravni, upravni in strokovno tehnični delavci.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
11. člen
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom, drugimi predpisi, ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, določi župan.
12. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti in o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava.
13. člen
Posamične akte o upravnih stvareh iz izvirne pristojnosti občine izdaja tajnik občine, ki lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil, če ni z zakonom drugače določeno.
14. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
15. člen
Tajnik skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku.
Župan mora zagotoviti vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisom Ministrstva za notranje zadeve.
16. člen
O upravnih stvareh iz občinske izvirne pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku, v skladu s posebnim zakonom. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih upravnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
Če župan nima ustrezne strokovne izobrazbe za opravljanje dejanj v upravnem postopku, mora postopek do izdaje odločbe voditi uradna oseba, ki izpolnjuje pogoje za vodenje upravnega postopka po zakonu in statutu občine.
Administrativna dela v organih in službah občine lahko opravljajo delavci s srednjo strokovno izobrazbo.
17. člen
O pritožbah zoper posamične akte iz izvirne pristojnosti občinske uprave odloča župan, če ni z zakonom drugače določeno. Zoper odločitev župana je dopusten upravni spor.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
18. člen
O izločitvi župana odloča občinski svet.
O izločitvi tajnika odloča župan.
O izločitvi uradne osebe odloča župan, če pa upravo vodi po pooblastilu župana tajnik, odloča o izločitvi uradnih oseb tajnik.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
19. člen
Oddelek za občo upravo in proračun opravlja:
– dela v zvezi poslovanja s spisi ter vodi evidenco vseh obravnavanih zadev pri občinskih upravnih organih,
– naloge s področja splošnih upravnih zadev ter naloge, ki ne spadajo v delovno področje drugih oddelkov,
– finančna, knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun, ter v zvezi s sredstvi za delo občinske uprave in obračunom dohodkov zaposlenih občinske uprave,
– naloge, ki se nanašajo na načrtovanje, razvijanje in izvajanje informacijskega sistema ter strojne in programske opreme za potrebe občinskega sveta in občinske uprave,
– naloge v zvezi z organizacijo dela občinske uprave, izpopolnjevanjem delovnih metod ter modernizacijo dela,
– naloge za uresničevanje kadrovske politike občinske uprave, urejanjem delovnih razmerij ter skrbi za izobraževanje,
– naloge v zvezi z upravljanjem upravnih zgradb, investicijskim in rednim vzdrževanjem opreme in drugih sredstev za delo ter nemoteno poslovanje občinske uprave in občinskega sveta,
– druge naloge s svojega delovnega področja.
20. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja:
– upravne, strokovne in razvojne naloge za predšolsko vzgojo, izobraževanje in šport,
– zagotavlja razvoj kulturnih programov,
– skrbi za zagotavljanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni in opravlja strokovna opravila v zvezi z določanjem in zagotavljanjem mreže javne zdravstvene službe,
– vodi postopke podeljevanja koncesij s svojega področja,
– skrbi za izvajanje programov socialnega varstva in socialnega skrbstva,
– razporeja sredstva namenjena dejavnostim, ki jih pokriva,
– planira, spremlja in ugotavlja investicijska vzdrževanja in usklajuje nove investicije,
– druge naloge s svojega delovnega področja.
21. člen
Oddelek za javne službe in občinsko premoženje opravlja:
– strokovne in upravne naloge s področja premoženjsko pravnih zadev,
– predlaga način opravljanja obveznih gospodarskih služb in izbirnih gospodarskih javnih služb,
– pripravlja razvojne programe in določa standarde ter normative za gospodarske javne službe,
– vodi postopke podeljevanja koncesij in izbire koncesionarjev,
– vodi nadzor nad izvajanjem nalog in poslovanjem gospodarskih javnih služb,
– pripravlja in vodi investicije ter upravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti in komunalnimi napravami,
– strokovne naloge v zvezi z oddajo in najemom poslovnih in drugih objektov in prostorov,
– pripravlja, organizira in zagotavlja neprofitno stanovanjsko gradnjo in gradnjo socialnih stanovanj, ter vodi register stanovanj,
– naloge, ki se nanašajo na komunalne dejavnosti, vodno gospodarstvo, stanovanjske zadeve in prometa,
– druge naloge s svojega delovnega področja.
22. člen
Oddelek za okolje in prostor opravlja:
– strokovne in upravne naloge, ki se nanašajo na urejanje prostora, naselij in drugih posegov v prostor in varstvo okolja,
– pripravlja predloge razvojne politike, spremlja in proučuje problematiko za navedena področja in v okviru svojih pooblastil odgovarja za njeno uresničevanje.
– spremlja izvajanje v planih dogovorjene politike razvoja in predlaga ustrezne ukrepe,
– skrbi za razvoj prostorskega informacijskega sistema občine,
– zagotavlja opravljanje strokovnih in administrativno tehničnih nalog za potrebe sklada stavbnih zemljišč,
– pripravlja lokacijsko dokumentacijo ter nanjo pridobiva soglasja ustreznih organov,
– zbira, evidentira ter analizira podatke o predvideni rabi prostora ter vodi evidenco ter dokumentacijo predpisov in drugih aktov, s katerimi se ureja prostor,
– opravlja druge naloge s svojega delovnega področja.
23. člen
Urad župana opravlja:
– naloge, ki se nanašajo na pripravo splošnih aktov za občinski svet in župana,
– reševanje pritožb na odločbe in sklepe I. stopnje v zadevah iz občinske pristojnosti,
– strokovne in administrativne naloge za občinski svet,
– druge zadeve s svojega delovnega področja.
24. člen
Oddelki in urad občinske uprave opravljajo strokovne in administrativno tehnične naloge za odbore in komisije občinskega sveta.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
25. člen
Za zaposlene v občinski upravi se uporabljajo predpisi o delovnih razmerjih, sistemizaciji delovnih mest in plačah, ki veljajo za delavce v državni upravi.
26. člen
Župan izda akt o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi v enem mesecu po sprejemu tega odloka.
27. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju upravnih organov Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 10/92, 63/93).
28. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 021-1/95
Škofja Loka, dne 15. junija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Škofja Loka
Pavel Malovrh l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti