Uradni list

Številka 44
Uradni list RS, št. 44/1995 z dne 28. 7. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 44/1995 z dne 28. 7. 1995

Kazalo

2139. Odlok o oragnizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Litija, stran 3465.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odločba US RS, 45/94 – odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) ter 15. in 61. člena statuta Občine Litija (Uradni list RS, št. 41/95) je Občinski svet občine Litija na 9. seji dne 29. 6. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Litija
1. člen
S tem odlokom se določa organizacija in delovno področje v upravi Občine Litija (v nadaljevanju: uprava), da se zagotovi:
– učinkovito uresničevanje nalog za katere je uprava ustanovljena
– zakonito in pravočasno uresničevanje pravic, interesov in obveznosti občanov, organizacij in drugih pravnih oseb
– smotrno organizacijo dela in vodenja ter nadzorstva nad opravljanjem del in nalog
– polno zaposlenost delavcev in njihovo razporejanje glede na potrebe dela.
2. člen
Občinska uprava, kot del izvršilne oblasti v Občini Litija, izvršuje splošne akte Občine Litija v skladu z zakoni in tem statutom. Občinska uprava izvršuje tudi upravne zadeve, ki so prenesene iz državne pristojnosti na občino.
Povezovanje, usklajevanje in usmerjanje občinske uprave vodi tajnik občinske uprave v dogovoru z županom.
Župan daje tajniku občinske uprave smernice in navodila za delo občinske uprave.
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem statutom vse upravne naloge, razen tistih, ki so s statutom ali odloki poverjene drugim organom ali javnim službam.
3. člen
Naloge občinske uprave so:
– izdajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta,
– izdajanje posamičnih upravnih aktov,
– priprava splošnih aktov, proračuna, zaključnega računa ter drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinski svet ter njegovih delovnih teles, župana in nadzorni odbor,
– upravljanje z občinskim premoženjem,
– zagotavljanje izvajanja gospodarskih in družbenih javnih služb ter nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– priprava aktov o ustanovitvi javnih zavodov in javnih podjetij,
– priprava koncesijskih aktov, vodenje postopkov za dodelitev koncesij in izdajanje odločb o koncesiji.
4. člen
Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote–oddelke:
– oddelek za finance,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za pravne zadeve,
– oddelek za gospodarsko infrastrukturo,
– oddelek za splošne gospodarske zadeve.
Notranje organizacijske enote v okviru občinske uprave so tudi:
– tajništvo,
– urad župana,
– sekretariat občinskega sveta.
5. člen
Oddelek vodi načelnik oddelka, ki je odgovoren tajniku in županu.
6. člen
Naloge oddelkov:
1. Oddelek za finance opravlja naloge na naslednjih področjih:
– ugotavljanje in zbiranje podatkov o potrebah uporabnikov sredstev proračuna,
– sestavljanje osnutka in predloga proračuna ter osnutka in predloga zaključnega računa,
– spremljanje izvajanja proračuna,
– zbiranje podatkov o potrebnih sredstvih za delo občinskih organov,
– finančno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– računovodstvo in knjigovodstvo.
Oddelek za finance opravlja tudi druge naloge s področja financ, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
2. Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge z naslednjih področij:
– varstvo naravne in kulturne dediščine,
– področje kulture in raziskovanja,
– lekarništvo in zdravstvo,
– otroško varstvo, socialno varstvo in skrbstvo,
– vzgoja in izobraževanje,
– šport in rekreacija.
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja tudi druge naloge s področja družbenih dejavnosti, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
3. Oddelek za pravne zadeve ima naslednje naloge:
– pripravlja splošne akte, ki jih sprejemata ali predlagata tajnik občinske uprave oziroma župan,
– pripravlja posamične akte iz svoje pristojnosti oziroma pristojnosti tajnika in župana,
– pravno svetovanje za potrebe uprave in organov občine,
– pravni nadzor,
– premoženjsko-pravne zadeve.
Oddelek za pravne zadeve opravlja tudi druge naloge s področja pravnih zadev, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
4. Oddelek za gospodarsko infrastrukturo opravlja naloge z naslednjih področij:
– planiranje prostorskega in socialnega razvoja občine,
– področje ekologije in varstva okolja,
– komunalno urejanje naselij, mest in ulic ter javnih površin,
– planiranje in razvoj individualnih komunalnih naprav,
– planiranje in razvoj skupnih komunalnih naprav,
– področje vzdrževanja in urejanja lokalne in krajevne cestne infrastrukture,
– področje elektro in želežniškega gospodarstva,
– področje pošte, telekomunikacij in državnih cest,
– področje dimnikarske, pokopališke in pogrebne dejavnosti,
– pomoč in reševanje za primere elementarnih nesreč,
– izdelava lokacijsko tehnične dokumentacije,
– področje javnega reda v občini,
– področje stavbnih zemljišč,
– področje stanovanjskega gospodarstva.
Oddelek za gospodarsko infrastrukturo opravlja tudi druge naloge s področja gospodarske infrastrukture, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
5. Oddelek za splošne gospodarske zadeve opravlja naloge na naslednjih področjih:
– pospeševanje razvoja gospodarskih dejavnosti (turizma, obrti, podjetništva...),
– spremljanje in analiziranje gospodarskih gibanj v občini,
– kmetijstvo in gozdarstvo.
Oddelek za splošne gospodarske zadeve opravlja tudi druge naloge s področja splošnih gospodarskih zadev, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
7. člen
Tajništvo opravlja naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinskega sveta, župana, tajnika in občinske uprave, zlasti na naslednjih področjih:
– poslovanje s strankami in arhiviranje spisov,
– kadrovske zadeve,
– organizacijske zadeve,
– vzdrževanje osnovnih sredstev,
– tehnična opravila v zvezi s pripravo in sklicevanjem sej občinskega sveta, njegovih teles in nadzornega odbora,
– druge zadeve strokovnega, organizacijskega, tehničnega značaja, pomembne za delo občinske uprave in ne spadajo v pristojnost drugih oddelkov občinske uprave.
Tajništvo opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na naslednjih področjih:
– požarna varnost in zaščita pred naravnimi nesrečami,
– krajevne skupnosti,
– informacijska dejavnost o delu občine in njenih organov,
– opravlja statistično, evidenčno in analitično funkcijo,
– pridobiva statistične in evidenčne podatke,
– lokalne volitve,
– javni red.
Če je posamezna naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega izmed oddelkov, jo opravlja tajništvo.
Tajništvo neposredno vodi tajnik.
8. člen
Urad župana opravlja administrativno-tehnične in protokolarne zadeve za potrebe župana.
9. člen
Delavce občinske uprave sprejme v delovno razmerje, na predlog tajnika, župan.
Višje upravne delavce imenuje in razrešuje župan, ob predhodnem mnenju komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, na predlog tajnika.
Upravne delavce in strokovno tehnične delavce sprejme v delovno razmerje župan na predlog tajnika.
Na predlog tajnika župan odloča o napredovanju višjih upravnih delavcev, upravnih delavcev in strokovno tehničnih delavcev v višji naziv oziroma višji plačilni razrede in o njihovi razrešitvi.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča tajnik, na drugi stopnji pa župan.
Pogoje in postopek napredovanja delavcev določa pravilnik o napredovanju zaposlenih v državni upravi (Uradni list RS, št. 41/94).
10. člen
Sekretariat občinskega sveta opravlja naslednje naloge:
– koordinira delo članov sveta, odborov, komisij in drugih stalnih ter začasnih delovnih teles občinskega sveta in nadzornega odbora,
– pripravlja gradiva za seje,
– vodi zapisnike,
– organizira in vodi protokol za občinski svet,
– organizira tiskovne konference,
– ostale zadeve.
Sekretariat vodi sekretar občinskega sveta.
11. člen
Sistemi delovnih mest v upravi določi župan.
12. člen
Člani občinskega sveta, župan, podžupan, tajnik občinske uprave, sekretar občinskega sveta in načelniki oddelkov imajo položaj občinskega funkcionarja in se zanje smiselno uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih. O njihovih pravicah iz delovnega razmerja odloča občinski svet na predlog komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.
13. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih, določenih z zakonom.
14. člen
Tajnik skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku ter odloča na prvi stopnji v zadevah iz občinske pristojnosti.
Župan mora zagotoviti vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisom Ministrstva za notranje zadeve.
15. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki jo tajnik pooblasti za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku, v skladu s posebnim zakonom. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih upravnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
16. člen
O pritožbah zoper posamične akte iz pristojnosti občinske uprave odloča župan. Zoper odločitev župana je dopusten upravni spor.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz prenesene pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
17. člen
O izločitvi, iz razlogov navedenih v zakonu se odloča na naslednji način:
– o izločitvi župana odloča občinski svet,
– o izločitvi tajnika odloča župan,
– o izločitvi uradne osebe odloča tajnik.
18. člen
Občani lahko opozorijo pristojno ministrstvo, ki nadzoruje delo občinske uprave, naj ukrepa po zakonu o upravi, če ugotovi, da uprava, župan ali občinski svet pri odločanju ne ravnajo v skladu z zakonom, statutom in drugimi zakonitimi predpisi.
19. člen
V upravi se lahko zaposli pripravnike, možno je tudi delo po pogodbi.
20. člen
Plače in druge prejemke v upravi urejajo zakon o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in v organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), uredba o količnikih za določitev osnovne plače funkcionarjev, ki jih imenuje Vlada Republike Slovenije in drugih zaposlenih v službah Vlade Republike Slovenije, upravnih organih in upravnih enotah (Uradni list RS, št. 82/94), zakon o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91-I, 4/93) , začasni sklep o razvrstitvi občin v skupine in določitvi količnika za najvišje vrednoteno funkcijo v posamezni skupini (Uradni list RS, št. 21/95) in ta odlok.
Plače funkcionarjev določi občinski svet na predlog komisije za volitve in imenovanja.
21. člen
Plača zaposlenega je sestavljena iz osnovne plače, dela plače za delovno uspešnost in dodatkov.
Osnovna plača se določi na podlagi osnove za izračun plač in količnikov.
Osnova za obračun plače je določena s sklepom Vlade Republike Slovenije.
22. člen
Delovna mesta v upravi so ocenjena s količniki. Količniki za določitev osnovnih plač delovnih mest so odvisni od zahtevane strokovne izobrazbe in zahtevnosti dela.
Delovna mesta in količniki so določeni s sistemizacijo delovnih mest v upravi.
23. člen
Plača se med letom ugotavlja in izplačuje kot mesečna akontacija.
24. člen
Delovno uspešnost delavcev ugotovi župan na predlog tajnika in načelnika oddelka, glede na obseg in kakovost opravljenega dela v posameznem mesecu.
Delovno uspešnost funkcionarjev ugotovi župan glede na obseg in kakovost opravljenega dela v posameznem mesecu, višino dodatka za delovno uspešnost župana določi enkrat letno Komisija za volitve in imenovanja.
25. člen
Delovna doba se vrednoti tako, da se plača zaposlenega poveča za 0,5% za vsako začeto leto delovne dobe, vendar največ do 20%.
Za ženske, ki imajo več kot 25 let delovne dobe se odstotek iz prvega odstavka tega člena poveča še za 0,25% za vsako začeto leto delovne dobe.
26. člen
Ostali dodatki, nadomestila, drugi prejemki in povračila se izplačuje v skladu in v višini določeni s kolektivno pogodbo in drugimi splošnimi predpisi.
27. člen
Delavci, ki po zakonu o upravi (Uradni list RS, št. 67/94) niso prešli v Upravno enoto Litija in so ostali v delovnem razmerju v upravi, imajo do končne razporeditve plačo, ki jim je bila določena na podlagi zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in v organih lokalnih skupnostih ter v zvezi s pravilnikom o napredovanju zaposlenih v državni upravi.
28. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 106-1/95-08
Litija, dne 29. junija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Litija
Franci Rokavec l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti