Uradni list

Številka 44
Uradni list RS, št. 44/1995 z dne 28. 7. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 44/1995 z dne 28. 7. 1995

Kazalo

2140. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ljutomer, stran 3468.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 in 14/95) in 56. člena statuta občine Ljutomer z dne 29. 5. 1995 je Občinski svet občine Ljutomer na seji dne 3. julija 1995 na predlog župana sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ljutomer
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja organizacijo in delovno področje občinske uprave Občine Ljutomer (v nadaljevanju: občinska uprava).
2. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine (občinske pristojnosti).
3. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine izvaja zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte, pripravlja akte, s katerimi se odloča o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih za katera je ustanovljena ter odgovarja za stanje na teh področjih, pripravlja strokovne predloge in opravlja druga administrativno-tehnična dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije in odbore občinskega sveta.
Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami ter zagotavlja uresničevanje pravic, potreb in interesov občanov.
4. člen
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čimkrajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice in potrebe.
5. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in tajnik občine.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZIRANOST OBČINSKE UPRAVE
6. člen
Občinska uprava je organizirana kot enoten organ, ki ima notranje organizacijske enote:
– notranja organizacijska enota za obče, splošne in go-spodarske zadeve,
– notranja organizacijska enota za družbene dejavnosti,
– notranja organizacijska enota za gospodarske javne službe ter okolje in prostorsko planiranje,
– notranja organizacijska enota za proračun in javne finance.
Za izvajanje nalog uprave se lahko ustanovijo tudi projektne skupine, katerih sestavo, naloge, dinamiko, sredstva in druge pogoje za delo skupine določi župan oziroma tajnik z aktom o ustanovitvi projektne skupine.
7. člen
Občinsko upravo vodi praviloma župan oziroma po pooblastilu tajnik občine, notranje organizacijske enote pa vodji teh notranjih organizacijskih enot.
Vodje notranjih organizacijskih enot in njihove namestnike imenuje župan.
Za neposredno izvajanje nalog občinske uprave skrbi tajnik občine.
Župan lahko pooblasti tajnika občine za podpisovanje določenih aktov poslovanja in za druge naloge.
Tajnik občine je za svoje delo odgovoren županu.
8. člen
Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan v aktu o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
Upravne naloge občinske uprave opravljajo tajnik občine, višji upravni delavci, upravni delavci in strokovno tehnični delavci.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, oziroma po pooblastilu tajnik občine, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje župan oziroma po pooblastilu tajnik občine.
9. člen
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom, drugimi predpisi ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, določi župan oziroma po pooblastilu tajnik občine.
10. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji tajnik občine.
Posamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja tajnik občine, ki lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti, če ni z zakonom drugače določeno.
11. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
12. člen
Tajnik občine skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku ter zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
Župan oziroma po pooblastilu tajnik občine lahko za posamična dejanja v upravnem postopku imenuje delovne skupine.
13. člen
O upravnih stvareh lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku, v skladu s posebnim zakonom. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih upravnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
Administrativna dela v organih in službah občine lahko opravljajo delavci s srednjo strokovno izobrazbo.
14. člen
O pritožbah zoper posamične akte v upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte v upravnih stvareh, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
15. člen
O izločitvi župana v upravnem postopku odloča občinski svet.
O izločitvi tajnika oziroma izločitvi druge pooblaščene uradne osebe v upravnem postopku odloča župan.
III. DELOVNA PODROČJA OBČINSKE UPRAVE
16. člen
Notranja organizacijska enota za obče, splošne in go-spodarske zadeve opravlja naloge na naslednjih področjih:
Splošne zadeve:
– organiziranje občinske uprave,
– upravljanje občinskega premoženja in skrb za varovanje in vzdrževanje premičnega in nepremičnega premoženja občine, nabavo in prodajo opreme v sodelovanju z drugimi odseki po posameznih delovnih področjih ter službo za proračun in javne finance,
– opravljanje upravnega nadzorstva,
– pripravljanje splošnih aktov,
– pripravljanje pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– skrb za požarno varnost,
– organiziranje pomoči in reševanje za primere elementarnih in drugih nesreč,
– skrb za izvedbo volitev,
– ustvarjanje pogojev za delo političnih strank,
– sodelovanje z odbori občinskega sveta in koordiniranje njihovega delovanja,
– opravljanje strokovne, organizacijske in administrativne naloge za občinski svet, nadzorni odbor, občinske komisije in odbore,
– opravljanje tehničnih in drugih nalog za delovanje uprave,
– urejanje kadrovskih zadev za občinsko upravo,
– skrb za informacijsko dejavnost ter razvoj in vzdrževanje informacijskega sistema,
– planiranje in nadziranje porabe proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog celotne občinske uprave in odseka, v sodelovanju s službo za proračun in javne finance,
– usklajevanje aktivnosti občinskega sveta, župana in občinske uprave,
– skrb za izvedbo sklepov in odločitev občinskega sveta,
– sprejemanje in oddajanje pošte ter vodenje korespondence,
– skrb za izvedbo sklepov in odločitev župana in posredovanje zadolžitev zaposlenim delavcem občinske uprave, drugim javnim institucijam in pristojnim občinskim upravnim organom,
– tajniška in administrativno-tehnična opravila,
– opravljanje drugih zadev strokovnega in organizacijskega značaja, pomembnih za delo občinske uprave,
– druga dela po nalogu predstojnika.
Gospodarske zadeve:
– načrtovanje razvoja občine,
– zagotavljanje pogojev za razvoj gospodarstva; pospeševanje malega gospodarstva, trgovinske dejavnosti, gostinstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti,
– pridobivanje sredstev za delovanje in razvoj občine,
– pripravljenje pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– zagotavljanje pogojev za razvoj in pospeševanje kmetijstva, skrb in ukrepi za gospodarno rabo občinskih kmetijskih zemljišč, promet s kmetijskimi zemljišči, agromelioracijski ukrepi na področju kmetijskih zemljišč, pašni red čebelarstva,
– spremljanje gospodarskih gibanj,
– analitična in statistična dejavnost,
– priprava podlag za podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
– koordiniranje pripravljanja osnov in strokovnih podlag ter razvojnih dokumentov in skrb za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj (celostni razvoj podeželja in drugih programov ter pripravljanje ukrepov in predpisov v zvezi s tem, v sodelovanju z drugimi odseki po posameznih delovnih področjih in službo za proračun in javne finance)
– priprava podlag za predpisovanje lokalnih davkov, prispevkov in taks,
– sodelovanje z odbori občinskega sveta in koordiniranje njihovega delovanja,
– pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja,
– priprava podlag za določanje prekrškov in denarnih kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine,
– spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine,
– planiranje in nadzor nad porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog odseka v sodelovanju s službo za proračun in javne finance,
– opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju gospodarske dejavnosti.
– druga dela po nalogu predstojnika.
17. člen
Notranja organizacijska enota za družbene dejavnosti opravlja naloge na naslednjih področjih:
– načrtovanje razvoja posameznih dejavnosti,
– pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, šolstva, otroškega varstva, kulture in socialnega skrbstva,
– pripravljanje in uresničevanje programov razvoja otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, zdravstva, športa in socialnega skrbstva,
– skrb za kadre na vseh področjih družbenih dejavnosti in izvajanje dogovorjene štipendijske politike lokalne skupnosti,
– pripravljanje pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– materialna skrb za vzgojnovarstvene ustanove, kritje materialnih stroškov za osnovno šolstvo,
– priprava podlag za organiziranje mreže zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti, mrliške ogledne službe,
– priprava podlag za podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
– skrb in nadzor nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev vseh družbenih dejavnosti neposredno s strani občine ali prek javnih zavodov na tem področju,
– promocijske aktivnosti,
– pospeševanje in financiranje kulturnih dejavnosti in ustanov,
– skrb za programsko usklajevanje in financiranje varovanja naravne in kulturne dediščine,
– pospeševanje športa in rekreacije,
– ustvarjanje pogojev za delovanje institucij civilne družbe,
– sodelovanje z odbori občinskega sveta in koordiniranje dela le-teh,
– pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja,
– spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja družbenih dejavnosti,
– planiranje in nadzor nad porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog družbenih dejavnosti v sodelovanju s službo za proračun in javne finance,
– opravljanje drugih nalog s področja družbenih dejavnosti, ki sodijo v pristojnost občinske uprave,
– izvajanje programov javnih del na svojem delovnem področju,
– strokovne naloge za potrebe urada za mladino,
– druga dela po nalogu predstojnika.
18. člen
Notranja organizacijska enota za gospodarske javne službe, okolje in prostorsko planiranje opravlja naloge na naslednjih področjih:
– skrb za razvoj in delovanje lokalnih javnih služb; oskrba s pitno vodo, oskrba s plinom, odvajanje in čiščenje odpadnih in padavinskih voda, odlaganje ostankov komunalnih odpadkov, javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti in poti za pešce, urejanje javnega prevoza, urejanje javnih parkirišč, urejanje trgov in ulic, dimnikarska služba, pokopališka in pogrebna služba,
– skrb za gradnjo, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest, rekreacijskih in drugih javnih površin,
– pripravljanje strokovnih podlag in organiziranje sprejemanja prostorskega plana občine in prostorskih izvedbenih aktov,
– pripravljanje strokovnih podlag za organizirano stanovanjsko gradnjo in reševanje stanovanjskih problemov, zlasti socialnih kategorij, ter s tem v zvezi skrb za pripravo, komunalno urejanje in oddajo stavbnih zemljišč,
– nadzor nad izvajanjem in upoštevanjem predpisov na področju komunalne dejavnosti, v okviru pristojnosti na področju lokalne skupnosti,
– splošne stanovanjske zadeve in upravljanje s stanovanjskim skladom, ter opravljanje tajniških opravil za stanovanjskih sklad,
– določanje pogojev za uporabo stavbnih zemljišč in upravljanje s skladom stavbnih zemljšč ter opravljanje tajniških opravil za sklad stavbnih zemljišč,
– opravljanje tajniških opravil za potrebe sklada za razvoj občine Ljutomer,
– pripravljanje in izvajanje ukrepov s področja varstva okolja oziroma ekologije iz pristojnosti občine,
– skrb za vzdrževanje, popravila in obnovo nepremičnega premoženja občine,
– javne prireditve,
– organiziranje komunalno-redarstvene službe in skrb za javni red in mir v občini,
– ugotavljanje javnega interesa za pridobitev zemljišč za potrebe občine,
– sodelovanje z odbori občinskega sveta in koordiniranje dela le-teh,
– pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja,
– pripravljanje pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– priprava podlag za določanje prekrškov in denarnih kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine,
– spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine na svojem delovnem področju,
– planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog odseka v sodelovanju s službo za proračun in javne finance,
– opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju okolja in prostora ter gospodarskih javnih služb,
– usklajevanje izvajanja programa javnih del na svojem delovnem področju,
– druga dela po nalogu predstojnika.
19. člen
Notranja organizacijska enota za proračun in javne finance opravlja naloge na naslednjih področjih:
– usklajevanje planiranja, izvajanje in evidentiranje ter spremljanje programov javne porabe, v sodelovanju z ostalimi notranjimi organizacijskimi enotami in drugimi proračunskimi porabniki,
– priprava in razlaga občinskega proračuna in zaključnega računa,
– finančno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– pripravljanje splošnih aktov,
– pripravljanje pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– sodelovanje z odbori občinskega sveta in koordiniranje dela le-teh,
– gospodarjenje s sredstvi občine in priprava premoženjske bilance občine,
– spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobivanje sredstev za delovanje in razvoj občine,
– druga dela po nalogu predstojnika.
20. člen
Notranje organizacijske enote občinske uprave so dolžne s premičnim in nepremičnim premoženjem občine ravnati kot dobri gospodarji.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
21. člen
Do 31. 12. 1995, se v okviru organizacije občinske uprave opravljajo tudi računovodske naloge za potrebe posameznih javnih zavodov in strokovno-tehnična dela za potrebe KS.
S 1. 1. 1996 se organizira samostojna računovodska služba javnih zavodov in sicer izven organizacije občinske uprave.
Delavci KS se s 1. 1. 1996 zaposlijo v krajevnih skupnostih.
22. člen
V primeru, da bo država na občino prenesla dodatne pristojnosti, bodo delovna področja, organiziranost uprave in število sistemiziranih delovnih mest ustrezno dopolnjena in spremenjena z odlokom.
23. člen
Župan izda akt o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi v enem mesecu po sprejemu tega odloka.
24. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji upravnih organov Občine Ljutomer (Uradni list SRS, št. 40/89, Uradni list RS, št. 45/90 in 24/92).
25. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 012-1/95
Ljutomer, dne 3. julija 1995.
Predsednica
Občinskega sveta
občine Ljutomer
Darja Odar, dipl. psih. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti