Na podlagi 3. in 45. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94) je občinski svet dne 30. 6. 1995 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Ravne-Prevalje za leto 1995
1. člen
S proračunom Občine Ravne-Prevalje za leto 1995 (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakonom opravljajo občine.
2. člen
Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1995 znašajo 1.037.288.898 SIT in se razporejajo na:
– tekoče obveznosti 770,278.173 SIT
– investicijske obveznosti 267,010.725 SIT
Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del občinskega proračuna.
3. člen
V bilanci prihodkov in odhodkov so izkazani vsi prihodki občine po virih in vrstah, odhodki pa v skupnih zneskih po posameznih namenih.
Odhodki so v posebnem delu proračuna razporejeni po natančnejših namenih.
4. člen
Sredstva proračuna se smejo uporabljati le za namene, ki so določeni s proračunom in opredeljeni v posebnem delu, ki je sestavni del tega odloka.
5. člen
Med odhodki proračuna se predvidi tudi tekoča proračunska rezerva kot nerazporejeni del prihodkov, za financiranje namenov, ki jih ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo dovolj predvidenih sredstev. O porabi sredstev tekoče proračunske rezerve odloča župan.
6. člen
Občina oblikuje stalno proračunsko rezervo, v katero se izloča del skupno doseženih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov, vendar najmanj 0,5% prihodkov.
7. člen
Sredstva stalne proračunske rezerve se upravljajo:
1. za odhodke, nastale kot posledica naravnih in drugih nesreč, kot so suša, potres, požar, poplave in druge naravne oziroma ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci;
2. za zagotovitev sredstev proračuna, kadar prihodki pritekajo neenakomerno;
3. za kritje proračunskega primankljaja.
8. člen
Sredstva občinskega proračuna se med letom delijo enakomerno med vse porabnike v okviru doseženih prihodkov, razen če ni z zakonom ali s posebnim aktom občinskega sveta drugače določeno.
9. člen
Sredstva za redno dejavnost se proračunskim porabnikom nakazujejo praviloma kot mesečne akontacije v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
10. člen
Nabavo opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve je potrebno oddajati s pogodbo v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun.
11. člen
Uporabniki sredstev proračuna morajo izvrševati naloge s svojega delovnega področja v mejah sredstev, ki so jim s tem proračunom odobrena.
Za izvajanje določb tega člena ter za zakonito, smotrno in primerno uporabo sredstev je odgovoren ravnatelj šole, direktor zavoda oziroma druga odgovorna oseba kot odredbodajalec.
12. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan.
13. člen
Občina se lahko zadolžuje le za financiranje investicij v infrastrukturne objekte in naprave, namenjene za opravljanje gospodarskih in drugih javnih služb.
Občina se lahko zadolžuje le v obsegu, ki ne presega 10% zagotovljene porabeobčine v letu pred letom zadolževanja, odplačilo glavnice in obresti pa v posameznem letu odplačila ne sme preseči 5% zagotovljene porabe.
14. člen
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanovitelj je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja.
15. člen
Občina lahko daje poroštva za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, vendar največ do 5% zagotovljene porabe v letu, v katerem se daje poroštvo.
16. člen
Nadzorni odbor opravlja nadzor:
– nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov po namenu, obsegu in dinamiki porabe,
– nad financiranjem investicij, za katere se sredstva delno ali v celoti zagotavljajo iz občinskega proračuna.
Če se pri opravljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da sredstva niso porabljena za tiste namene, za katere so bila dodeljena, mora odbor zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti občinski svet.
17. člen
Uporabniki občinskega proračuna so dolžni predračune in finančne načrte za leto 1995 ter zaključne račune za leto 1994 dostaviti odseku za finance najpozneje do 28. 2. 1995.
18. člen
V proračun občine za leto 1995 se vključi občini pripadajoči del prihodkov in odhodkov od 1. 1. 1995 dalje, ki se je začasno izvrševal preko ločenega računa občine, ustanovljene na območju sedeža prejšnje občine.
19. člen
Pregled prihodkov v proračunu za leto 1995 in njegova razporeditev sta zajeta v bilanci proračuna, ki je sestavni del tega odloka.
20. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 1995.
Št. 401-1/95-1
Ravne na Koroškem, dne 30. junija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Ravne-Prevalje
Marjan Berložnik dipl. org., l. r.
Bilanca prihodkov in odhodkov proračuna Občine Ravne-Prevalje
za leto 1995
--------------------------------------------------------------------------------
A. PRIHODKI
--------------------------------------------------------------------------------
Zap. Vrsta prihodka Proračun 1995
št.
--------------------------------------------------------------------------------
1 2 3
--------------------------------------------------------------------------------
I. IZVIRNI PRIHODKI 497,209.946
1. PRIHODKI OD DOHODNINE 464,324.900
2. PRIHODKI OD DAVKOV OD PROMETA PROIZVODOV IN STORITEV
2.1. Davek od prometa nepremičnin 5,852.980
3. OSTALI DAVKI OBČANOV 5,497.666
3.1. Davek na dediščino in darila 2,266.736
3.2. Davek na dobitke od iger na srečo 3,230.930
4. DRUGI IZVIRNI PRIHODKI 21,534.400
4.1. Upravne takse 12,001.510
4.2. Posebna taksa na igralne avtomate in druge takse 9,532.890
II. FINANČNA IZRAVNAVA 168,210.012
--------------------------------------------------------------------------------
SKUPAJ (I. + II.) 665,419.958
--------------------------------------------------------------------------------
III. PRENOS SREDSTEV IZ PRETEKLEGA LETA 12,756.548
IV. DAVKI IN DRUGE DAJATVE
5. Davek od premoženja 100.000
6. Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča 80,500.000
7. Krajevne takse 350.000
8. Komunalne takse 3,000.000
9. Ekološke takse 13,400.000
10. Pristojbine za vzdrževanje
gozdnih cest 9,000.000
11. Odškodnine zaradi spremembe namembnosti
kmetijskih zemljišč 3,000.000
12. Odškodnine in nadomestila za degradacijo prosto 3,000.000
13. Prihodki uprave 1,500.000
14. Drugi prihodki 57,276.000
15. Prispevek za urejanje stavbnih zemljišč 23,000.000
V. PRIHODKI OD PREMOŽENJA
16. Kupnine od prodanih stanovanj 11,000.000
17. Najemnine za stanovanja 18,000.000
18. Najemnine za poslovne prostore in osnovna sredstva 14,000.000
19. Anuitete od danih kreditov fizičnih oseb 800.000
20. Vrnjeni depoziti, avansi 35,012.392
21. Oddaja stavbnih zemljišč 41,600.000
--------------------------------------------------------------------------------
VI. PRIHODKI IZ NASLOVA SOFINANCIRANJA 44,574.000
--------------------------------------------------------------------------------
SKUPAJ PRIHODKI 1.037,288.898
--------------------------------------------------------------------------------
3. ODHODKI
--------------------------------------------------------------------------------
1. Sredstva za delo uprave in organov občine 62,184.948
2. Sredstva za delo izvajalskih org. 292,943.434
3. Socialni transferji 24,063.256
4. Dotacije na področju družb. dejav. 45,619.652
5. Plačila na področju družb. dejav. 29,923.463
6. Plačila storitev ter subvencije in
intervencije v gospodarstvu 78,675.017
7. Drugi odhodki 209,980.529
8. Finančni tokovi, oblikovanje rezerv in
druge obveznosti 26,887.874
9. Investicije in investicijsko
vzdrževanje 267,010.725
--------------------------------------------------------------------------------
SKUPAJ ODHODKI (tekoči in investicijski del) 1.037,288.898
--------------------------------------------------------------------------------