Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/1995 z dne 8. 9. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/1995 z dne 8. 9. 1995

Kazalo

2473. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Radenci, stran 4138.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 - odločba US RS - 45/94 - odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) je Občinski svet občine Radenci na 9. seji dne 23. 6. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Radenci
SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem aktom se določa organizacija in delovno področje občinske uprave Občine Radenci (v nadaljnjem besedilu: občinska uprava).
2. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine.
Zadeve iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah, ki jih nanjo prenese država, pa pristojnemu ministrstvu.
3. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine izvaja zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte, odloča o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih, za katera je ustanovljena ter odgovarja za stanje na teh področjih, in opravlja druga strokovna in administrativna dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije in odbore občinskega sveta.
Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami ter zagotavlja uresničevanje pravic, potreb in interesov občanov.
4. člen
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čimkrajšem času in na kakovosten način uveljavljajo svoje pravice.
5. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in tajnik občine.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
6. člen
Občinska uprava opravlja svoje naloge na podlagi ustave, zakonov, statuta občine, tega odloka in drugih predpisov. Občinska uprava samostojno opravlja upravne, strokovne in druge naloge na področju, za katera je ustanovljena.
7. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom vse upravne naloge, ki so:
– izdajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta
– izdajanje posamičnih upravnih aktov
– priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa ter drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinske odbore in občinski svet
– upravljanje z občinskim premoženjem
– zagotavljanje izvajanja javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti
– priprava koncesijskih aktov, vodenje postopkov za podelitev koncesije in izdajanje odločb o koncesiji.
ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
8. člen
Občinska uprava je organizirana kot enoten organ, ki ima naslednje notranje organizacijske enote:
– referat za družbene dejavnosti
– referat za urejanje prostora in gospodarske dejavnosti
– referat za finance
– urad župana.
9. člen
Občinsko upravo vodi tajnik.
Župan daje tajniku občine usmeritve in navodila za vodenje občinske uprave.
Župan lahko pooblasti tajnika za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
Tajnik občine je za svoje delo odgovoren županu.
10. člen
Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan v aktu o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
11. člen
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom, drugimi predpisi ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, določi župan.
12. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava.
13. člen
Posamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja tajnik občine, ki lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
14. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
15. člen
Tajnik občine skrbi in je odgovoren za izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku ter zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
16. člen
O upravnih stvareh lahko odloča uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih upravnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
17. člen
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih stvareh, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
18. člen
O izločitvi župana odloča občinski svet. O izločitvi tajnika odloča župan. O izločitvi uradne osebe odloča tajnik.
19. člen
Referat vodi vodja referata, ki je odgovoren županu in tajniku občine, urad župana pa neposredno vodi tajnik občine.
20. člen
Referat za družbene dejavnosti opravlja naloge na področju:
– lokalnih javnih zavodov
– vzgoje in izobraževanja
– zdravstvo
– kultura in kulturna dediščina
– šport in telesna kultura
– socialno varstvo
– zaposlovanje
– požarna varnost in zaščita pred naravnimi in drugimi nesrečami
– shodi in prireditve lokalnega obsega in pomena.
Referat za družbene dejavnosti opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti.
21. člen
Referat za urejanje prostora in gospodarske dejavnosti opravlja naloge na področju:
– pospeševanje razvoja gospodarskih dejavnosti (turizem, obrt, podjetništvo, gostinstvo)
– kmetijstva
– urejanje prostora in urbanizma
– priprava in sprejemanje prostorskih planov občine
– priprava in sprejemanje prostorskih izvedbenih aktov
– lokacijske in gradbene zadeve
– stavbna zemljišča
– kmetijska zemljišča
– gozdovi
– lokalne gospodarske javne službe: komunalne in druge javne službe, javne službe varstva okolja
– lokalne javne ceste in javne poti
– stanovanjsko gospodarstvo
– promet.
Referat za urejanje prostora in gospodarske dejavnosti opravlja tudi druge naloge iz občinske pristojnosti na področju: varstva okolja, urejanje prostora in infrastrukture.
22. člen
Referat za finance opravlja naloge z naslednjih področij:
– finančno poslovanje
– blagajniško poslovanje
– računovodstvo in knjigovodstvo
– priprava proračuna in zaključnega računa
– vodi drugo finančno poslovanje za potrebe občine.
Referat za finance opravlja tudi druge naloge iz občinske pristojnosti na področju financ.
23. člen
Urad župana opravlja naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, zlasti na naslednjih področjih:
– pravne zadeve (pravna služba)
– premoženjsko pravne zadeve
– opravlja upravno nadzorstvo
– strokovna dela v zvezi z volitvami in imenovanji
– priprava splošnih aktov, ki jih sprejema ali predlaga občinska uprava
– najdene stvari
– kadrovske zadeve
– lokalne volitve
– tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave.
Urad župana opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občinske uprave, ki jih določi župan.
24. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v 20., 21., 22. in 23. členu tega odloka opravlja tisti referat, v katerega delovno področje spada naloga po svoji naravi.
Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega izmed referatov, jo opravi urad župana.
25. člen
Višje upravne delavce in upravne delavce imenuje v naziv župan. Župan tudi odloča o njihovem napredovanju v višji naziv oziroma višji plačilni razred in o njihovi razrešitvi.
Vodja referata ima položaj višjega upravnega delavca.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet.
26. člen
Za zaposlene v občinski upravi se primerno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91 in 4/93), zakona o razmerjih plač zavodih, državnih organih in v javnih organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), kakor tudi določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91, 82/94).
Za župana, podžupana in tajnika se uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih (Uradni list RS, št. 30/90, 18/91, 22/91, 2/91, 4/93) in določbe zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in v organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94) ter sklepov Komisije Državnega zbora Republike Slovenije za volitve, imenovanja in administrativne zadeve o razvrstitvi občin v skupine in določitvi količnika za najvišje vrednoteno funkcijo v posamezne skupine.
27. člen
Župan izda akt o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi v enem mesecu po sprejemu tega odloka.
28. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se z dnem sprejema.
Radenci, dne 23. junija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Radenci
Jože Flegar, dipl. ek., l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti