Uradni list

Številka 54
Uradni list RS, št. 54/1995 z dne 22. 9. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 54/1995 z dne 22. 9. 1995

Kazalo

2588. Odlok o komunalnem nadzoru v občini Sevnica, stran 4338.

Na podlagi 9. člena zakona o notranjih zadevah (Uradni list SRS, št. 28/80, 38/88, 27/89; Uradni list RS, št. 19/91, 4/92 in 58/93) in 22. člena statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 23/95) je Občinski svet Občine Sevnica na seji dne 6. 9. 1995 sprejel
O D L O K
o komunalnem nadzoru v občini Sevnica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa organizacija, pristojnosti in naloge komunalnega nadzora (v nadaljnjem besedilu: redarska služba) v občini Sevnica.
2. člen
Redarska služba nadzoruje izvajanje občinskih predpisov o javnem redu in miru, komunalni urejenosti, uporabi javnih površin, varstvu zelenih površin, čistoči kraja, parkiranju vozil, zimski službi, nameščanju reklam in plakatiranju ter drugih zadev, ki jih določajo občinski in drugi predpisi.
II. ORGANIZACIJA IN OPREMA
3. člen
Z odlokom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sevnica je določeno, da je redarska služba v sestavi oddelka za okolje in prostor.
Število delovnih mest in posebne pogoje, ki jih morajo izpolnjevati delavci redarske službe, določa akt o sistematizaciji delovnih mest v občinski upravi.
4. člen
Delavci redarske službe so uniformirani in imajo posebno izkaznico, ki jih pooblašča opravljati nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov.
III. PRISTOJNOSTI IN NALOGE
5. člen
Občinski redar ima pri izvajanju nadzora, ko ugotovi kršitev predpisa, pravico in dolžnost:
– legitimirati kršitelja in priče,
– mandatno kaznovati in izterjati izrečeno mandatno kazen,
– izdati plačilni nalog,
– predlagati uvedbe postopka o prekršku, naznanjati gospodarske prestopke oziroma kazniva dejanja, ki jih zazna,
– dati ustne in pisne naloge za odpravo nepravilnosti,
– s poročili sporočiti zaznane podatke pristojnim organom, če meni, da so potrebni ukrepi, za katere sam ni pristojen,
– opozarjati na lažje formalne kršitve.
6. člen
Organi, organizacije, družbe, podjetniki, skupnosti ali posamezniki so dolžni občinskemu redarju:
– omogočiti nemoteno opravljanje komunalnega nadzora,
– omogočiti vstop v objekt, prostore oziroma dostop do naprav, ki se nadzirajo,
– nuditi potrebno pomoč, dajati podatke in obvestila v zvezi z opravljanjem komunalnega nadzora.
7. člen
V primerih, da zavezanec ne izvrši naloženega ukrepa, ga ne izvrši popolnoma ali v določenem roku, lahko občinski redar določi, da to opravi druga oseba oziroma organizacija na stroške zavezanca.
Občinski redar lahko zahteva pri svojem delu pomoč policije, če je to potrebno zaradi lastne varnosti ali vzpostavitve reda.
8. člen
Če občinski redar ugotovi, da družbe, podjetja ali skupnosti, ki opravljajo zadeve posebnega pomena za občino in občane ne opravljajo nalog iz svoje pristojnosti ali jih ne opravljajo v celoti oziroma v redu, je dolžan podvzeti potrebne ukrepe, za katere je pooblaščen ter obvestiti pristojni organ in župana o svojih ugotovitvah.
IV. KAZENSKE DOLOČBE
9. člen
Z denarno kaznijo 10.000 SIT se kaznuje kršitelj, ki:
– se noče legitimirati ali dati potrebnih obvestil občinskemu redarju ali se nedostojno vede do občinskega redarja ob uradnem postopku,
– prepreči občinskemu redarju izvrševanje uradne naloge za katero je pooblaščen ali ga pri tem ovira,
– ne izvrši zakonito odrejenega ukrepa občinskega redarja.
Za prekrške iz prvega odstavka tega člena se kaznuje pravna oseba ali posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti z denarno kaznijo 30.000 SIT, odgovorna oseba pravne osebe pa z 50.000 SIT.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
Vodja oddelka za okolje in prostor v soglasju z županom v aktu o organizaciji redarske službe podrobneje opredeli vprašanje tehnične opreme, uniforme in službene izkaznice.
11. člen
Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati pravilnik o organizaciji in izvajanju nalog komunalnega nadzornika, objavljen v Uradnem listu RS, št. 24/91.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 35300-0011/95
Sevnica, dne 6. septembra 1995.
Podpredsednik
Občinskega sveta
občine Sevnica
Štefan Teraž, dipl. inž. l. r.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 30. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti