Uradni list

Številka 58
Uradni list RS, št. 58/1995 z dne 13. 10. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 58/1995 z dne 13. 10. 1995

Kazalo

2737. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Idrija, stran 4678.

Občinski svet občine Idrija je na podlagi prvega odstavka 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, 45/94 – odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) ter 26. člena statuta občine Idrija (Uradni list RS, št. 50/95) na seji dne 28. 9. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Idrija
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa organizacija in delovno področje občinske uprave Občine Idrija.
Funkcijo občinske uprave opravljajo v Občini Idrija občinske službe (v nadaljevanju uprava).
2. člen
Uprava je samostojna pri opravljanju svojih nalog v okviru ustave, zakonov in drugih predpisov in je za svoje delo odgovorna županu in občinskemu svetu, v zadevah prenesenih državnih pristojnosti pa tudi resornemu ministrstvu.
3. člen
Upravo vodi, nadzoruje in usmerja župan oziroma županja (v nadaljevanju: župan), po županovem pooblastilu pa tudi podžupan, oziroma podžupanja:
Za neposredno izvajanje nalog uprave skrbi tajnik občine oziroma tajnica občine (v nadaljevanju: tajnik). Župan lahko pooblasti tajnika za podpisovanje določenih aktov iz pristojnosti župana in za ostale delovne naloge v zvezi z delom uprave.
Tajnik skrbi in je odgovoren županu za izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku ter za zakonitost dela uprave.
4. člen
Uprava izvršuje naloge iz programov župana in občinskega sveta, izvršuje zakone, odloke in druge splošne akte občinskega sveta in župana, izvaja razvojne smernice sveta, spremlja stanje na področjih iz svoje pristojnosti, o stanju poroča in daje pobude za reševanje posameznih vprašanj s teh področij, odloča v upravnih stvareh, pripravlja osnutke predpisov iz pristojnosti občinskega sveta in župana ter opravlja druga strokovna razvojna in servisna dela za svet in župana ter delovna telesa sveta.
5. člen
Uprava lahko na podlagi pogodb opravlja določena dela in opravila za državne organe, krajevne skupnosti, zavode in druge organizacije v občini.
Del in opravil iz prejšnjega odstavka uprava ne sme opravljati na račun njenih osnovnih nalog.
Posamezna dela iz pristojnosti uprave se lahko s pogodbo prenesejo na druge strokovno usposobljene izvajalce, kadar je to ekonomično in zagotavlja večjo racionalnost izvajanja nalog uprave. O prenosu odloča župan.
6. člen
Uprava mora organizirati svoje delo tako, da je občanom omogočeno, da v čimkrajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice in potrebe ter izvršujejo svoje obveznosti.
7. člen
Delo uprave je javno. O delu uprave obvešča javnost župan, tajnik ali od njiju pooblaščena oseba.
Uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugim predpisom določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
8. člen
Naloge uprave opravljajo tajnik, višji upravni, upravni in strokovno tehnični delavci.
Tajnika za dobo štirih let imenuje občinski svet.
Sistemizacijo delovnih mest v upravi določi župan. O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja ter o pravicah in obveznostih delavcev odloča župan.
Sekretarja občinskega sveta imenuje občinski svet. Sekretar občinskega sveta sklene delovno razmerje v upravi.
II. ORGANIZACIJA
9. člen
V okviru uprave se organizirajo naslednje službe:
– služba za gospodarske dejavnosti
– služba za gospodarske javne službe
– služba za družbene dejavnosti
– služba za urejanje prostora in varstvo okolja
– finančno računovodska služba.
V okviru uprave je organizirana notranja organizacijska enota – enota za občo upravo.
10. člen
Službe vodijo in za njihovo delo odgovarjajo višji upravni delavci – vodje služb, ki jih imenuje župan. Enoto za občo upravo vodi neposredno tajnik.
Za vodje služb se smiselno uporabljajo določbe 5., 6., 7. in 20. člena zakona o nezdružljivosti opravljanja javne funkcije s pridobitno dejavnostjo (Uradni list RS, št. 49/92). Pristojnosti komisije iz drugega odstavka 20. člena ima v zvezi z vodji služb župan.
III. DELOVNA PODROČJA
11. člen
Služba za gospodarske dejavnosti opravlja strokovne, upravne in druge naloge s področij:
– celostnega razvoja podeželja
– celostnega razvoja mestnih naselij
– razvoja in pospeševanja turizma
– razvoja in pospeševanja obrti in podjetništva
– pospeševanja kmetijstva
– stanovanjskega gospodarstva
– statističnih nalog občine
– druge naloge v zvezi s spodbujanjem razvoja gospodarskih dejavnosti v občini.
12. člen
Služba za gospodarske javne službe opravlja strokovno tehnične in razvojne naloge s področij:
– lokalnih javnih gospodarskih služb
– urejanja in gospodarjenja s stavbnimi zemljišči
– vodenje občinskih investicij s področja gopsodarske infrastrukture
– druge naloge s področja gospodarske infrastrukture.
13. člen
Služba za družbene dejavnosti opravlja strokovne, upravne in razvojne naloge s področij:
– vzgoje in izobraževanja
– otroškega varstva
– kulture
– socialnega varstva
– zdravstva
– športa in rekreacije
– raziskovalne dejavnosti
– organizirane dejavnosti mladih
– dejavnosti društev
– druge naloge s področja družbenih dejavnosti.
14. člen
Služba za urejanje prostora in varstvo okolja opravlja strokovne, upravne in razvojne naloge s področij:
– urejanja prostora in urbanizma
– lokacijskih in gradbenih zadev
– varstva in izboljšanja okolja
– usklajevanja posegov v prostor
– urejanja prometa
– druge naloge v zvezi s prostorom in okoljem.
15. člen
Finančno računovodska služba opravlja naloge s področij:
– finančnega poslovanja
– proračuna, zaključnega računa in premoženjske bilance
– računovodstva in knjigovodstva
– blagajniškega poslovanja
– druge naloge s področja financ.
16. člen
Enota za občo upravo opravlja naslednje naloge:
– premoženjskopravne zadeve
– gospodarjenje s premoženjem občine
– naloge sekretarja občinskega sveta in strokovne naloge v zvezi z volitvami
– kadrovske zadeve
– naloge s področja reševanja in zaščite
– naloge pravnega svetovanja ter strokovne pomoči organom občine
– naloge s področja delovanja krajevnih skupnosti
– naloge komunalnega redarstva
– administrativno tehnične naloge za upravo
– naloge vzdrževanja osnovnih sredstev
– naloge v zvezi z izvensodno poravnavo sporov
– postopek z najdenimi predmeti
– protokolarne zadeve
– druge zadeve, za katere ni določena pristojnost drugih služb.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
17. člen
Za delavce v občinski upravi se primerno uporabljajo določila zakona o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93), zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), kakor tudi določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih Uradni list RS, št. 8/91 in 82/94).
Za župana in tajnika se primerno uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih (Uradni list RS, št. 30/90, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93) in določbe zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94) ter določbe zakona o nezdružljivosti opravljanja javne funkcije s pridobitno dejavnostjo (Uradni list RS, št. 49/92).
18. člen
Župan v enem mesecu od začetka veljavnosti tega odloka izda akt o sistemizaciji delovnih mest v upravi.
19. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 02111-1/95
Idrija, dne 28. septembra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Idrija
Franci Jereb, dr. med. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti