Uradni list

Številka 58
Uradni list RS, št. 58/1995 z dne 13. 10. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 58/1995 z dne 13. 10. 1995

Kazalo

2768. Začasni statutarni sklep Občine Škofljica, stran 4718.

Na podlagi 64. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 57/94) je Občinski svet občine Škofljica na 1. seji dne 28. 12. 1994 sprejel
Z A Č A S N I S T A T U T A R N I S K L E P
Občine Škofljice
1. člen
Ta začasni statutarni akt ureja najpomembnejša vprašanja konstituiranja Občine Škofljica in organizacije ter delovanja njenih organov do sprejema statuta.
2. člen
Občina Škofljica je temeljna lokalna samoupravna skupnost občanov.
Območje Občine Škofljica določa zakon o ustanovitvi občin ter določitvi njihovih območij (Uradni list RS, št. 60 z dne 3. 10. 1994)
3. člen
Sedež občine je na Škofljici, Šmarska cesta 3.
Občina ima začasni pečat okrogle oblike, premera 27 mm z dvojno zunanjo krožnico. V sredini žiga je z linijo izrisana krožnica, ki jo na treh petinah prekinja horizontalna daljica, ki z njo tvori nov grafični lik. V notranjosti tega lika je silhueta škofovske kape, v njej pa obris (outline) štiri peresne deteljice, ki ponazarja štiri krajevne skupnosti, ki tvorijo novo občino. V zgornji polovici kolobarja je izpis OBČINA ŠKOFLJICA v verzalkah. Pod horizontalno daljico pa izpis ŠKOFLJICA, pod njim pa zaporedna številka 1, oziroma 2. V času do sprejema statuta občine bo imela občina dva žiga.
4. člen
Občina Škofljica je pravni naslednik ustreznega dela premoženja ter ustreznega dela vseh pravic in obveznosti dosedanje občine Ljubljana Vič-Rudnik in dosedanjega Mesta Ljubljana, ki vključuje tudi finančne in druge sklade občine in mesta.
Občina Škofljica z ustreznim delom vstopi v ustanoviteljske pravice na javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih in javnih podjetjih, ki sta jih izvrševali dosedanja občina Ljubljana Vič-Rudnik ter dosedanje Mesto Ljubljana. Občina Škofljica pridobi tudi ustrezen delež kapitala v strukturi kapitala tistih gospodarskih družb, v katerih sta imela svoj kapitalski delež dosedanja občina Ljubljana Vič-Rudnik ter dosedanje Mesto Ljubljana.
V skladu s 100. členom zakona o lokalni samoupravi Občina Škofljica uredi razmerja v zvezi s premoženjem ter pravicami in obveznostmi iz prejšnjih odstavkov tega člena z dosedanjo občino Ljubljana Vič-Rudnik in Mestom Ljubljana, občino Grosuplje in novonastalima občinama Ig in Velike Lašče.
Pogajanja o delitvi in prenosu premoženja vodi župan, ki o poteku poroča svetu.
5. člen
Občina Škofljica je konstituirana potem, ko se na prvi seji konstituira svet občine.
Z dnem konstituiranja Občine Škofljica prenehajo na njenem območju vsa pooblastila organov in funkcionarjev prejšnje občine Ljubljana Vič-Rudnik in Mesta Ljubljana, hkrati pa se za občinske upravne organe prejšnje občine ter za upravne organe prejšnjega Mesta Ljubljana v smislu 104. člena zakona o upravi prenehajo uporabljati določbe zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter republiških upravnih organih na območju občine.
6. člen
Občina Škofljica (v nadaljevanju “občina”) na svojem območju samostojno ureja lokalne zadeve javnega pomena.
Polega zadev lokalnega pomena, ki so določene z 21. členom zakona o lokalni samoupravi ter določbami drugih zakonov, opravlja občina še naslednje lokalne zadeve javnega pomena:
– odločanje o rabi prostora v občini, ki vključuje tudi pripravo in sprejem prostorskih planskih aktov;
– odločanje o posegih v prostor lokalnega pomena.
Dokler zakon ne določi, kateri so posegi v prostor lokalnega pomena, se štejejo za take posege v prostor tisti, ki so po zakonu o urejanju naselij in drugih posegov v prostor v pristojnosti dosedanje občine.
7. člen
Organa občine sta:
– svet občine
– župan.
8. člen
Svet občine je najvišji organ odločanja v občini s pristojnostjo, kot jo določa zakon o lokalni samoupravi in ta statutarni akt.
Poleg nalog, določenih z zakonom, opravlja svet še naslednje naloge:
– sprejema akte o ustanovitvi javnih gospodarskih zavodov ter javnih podjetij za opravljanje lokalnih gospodarskih javnih služb;
– sprejema akte o ustanovitvi javnih zavodov s področja družbenih javnih služb;
– izvršuje ustanoviteljske pravice prejšnje občine in mesta glede organizacij iz prejšnjih dveh alinei v skladu z zakonom o gospodarskih javnih službah in zakonom o zavodih;
– na osnovi razpisov podeljuje koncesije za izvedbo storitvenih dejavnosti, za katere niso ustanovljene javne službe, oziroma je racionalneje s koncesijo predati izvedbo del zasebnih ali javnim podjetjem;
– razpisuje javna dela.
Razpisane pogoje opredeljuje občinska uprava, sprejema pa jih svet.
Izbor koncesionarja ali izvajalca, na predlog župana ali tajnika, sprejema svet.
9. člen
Svet lahko imenuje komisije in druga začasna ali stalna delovna telesa za pripravo aktov in drugih gradiv za svet. Člani teh teles so lahko tudi osebe, ki niso člani sveta.
Delovna telesa vodi član sveta, ki ga imenuje svet.
Delo sveta občine vodi predsednik sveta, ki ga izvoli svet izmed svojih članov.
Župan in tajnik občine ne moreta biti člana občinskega sveta.
Način dela sveta ureja poslovnik sveta. Do sprejema poslovnika sveta ureja vprašanja njegovega delovanja začasni poslovnik, ki ga svet sprejme na prvi seji.
Svet je konstituiran, ko sprejme začasni poslovnik in izvoli predsednika sveta.
Občinski svet ima sekretarja, ki opravlja strokovne naloge v zvezi s pripravo sej in delovanjem sveta. Pri opravljanju njegovih nalog mora sekretarju sveta pomagati občinska uprava.
10. člen
Župan predstavlja in zastopa občino.
Poleg pristojnosti in nalog ter odgovornosti, določenih z zakonom o lokalni samoupravi, ima župan še naslednje funkcije:
– skrbi za izvrševanje občinskega proračuna in je zanj odgovoren;
– skrbi za upravljanje z občinskim premoženjem;
– o vseh dejanjih, ki imajo za posledico spremembo gmotnega in premoženjskega stanja občine, mora župan pridobiti soglasje sveta.
11. člen
Občina ima občinsko upravo, ki je strokovna služba občine.
Občinska uprava opravlja vse strokovne in upravne naloge iz pristojnosti občine ter vse naloge za potrebe občinskih organov.
Organizacijo in delovanje področje občinske uprave ureja začasni akt o organizaciji občinske uprave, ki ga na predlog župana sprejme svet.
Akt iz prejšnjega odstavka ureja notranjo organizacijo ter položaj zaposlenih v upravi, v skladu z zakonom.
Občinsko upravo praviloma vodi župan, ki odgovarja za delo uprave svetu.
Za vodenje občinske uprave lahko župan pooblasti tajnika, ki ga na predlog župana imenuje občinski svet. Tajnik odgovarja za delo celotne uprave županu in svetu.
12. člen
Naloge občinske uprave opravlja zaposleni v upravi, ki jih imenuje oziroma zaposli župan v skladu z začasnim načrtom delovnih mest občinske uprave.
Župan lahko pooblasti za odločanje v zvezi z delovnim razmerjem zaposlenih tajnika občine.
Začasni načrt delovnih mest občinske uprave sprejme občinski svet na predlog župana.
Do sprejetja statuta opravljajo naloge občinske uprave začasna skupna uprava občin Velike Lašče, Horjul-Dobrova-Polhov Gradec, Ig, Brezovica in Škofljica, ki jo sestavljajo delavci dosedanje občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki v skladu z zakonom o financiranju občin nadaljujejo z delom v občinski upravi.
13. člen
V upravnih stvareh na prvi stopnji iz izvirne pristojnosti odloča tajnik občine, ki lahko za odločanje pooblasti zaposlenega v upravi, ki izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka in odločanje.
V upravnih stvareh na prvi stopnji iz prenesene pristojnosti odloča župan, ki lahko za odločanje pooblasti zaposlenega v upravi, ki izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka in odločanje.
V upravnih stvareh na drugi stopnji iz izvirne pristojnosti odloča župan.
Če tajnik občine ali župan ne izpolnjujeta zakonskih pogojev za vodenje upravnega postopka, opravlja dejanja v postopku, do izdaje odločbe, zaposleni v upravi, ki izpolnjuje te pogoje.
14. člen
O izločitvi zaposlenega v upravi občine odloča župan, oziroma tajnik občine, če župan nanj prenese pooblastilo.
O izločitvi tajnika odloča župan.
O izločitvi župana odloča občinski svet, ki v tem primeru odloči v upravni stvari v tisti zadevi.
15. člen
Splošni akti, ki jih sprejema občinski svet, so odloki.
Odloki in drugi splošni akti, ki sta jih sprejeli skupščina prejšnje občine Ljubljana Vič-Rudnik in skupščina Mesta Ljubljana, ostanejo v veljavi na območju občine Škofljica do sprejema lastnih odlokov.
Svet lahko spremeni ali razveljavi posamezen odlok ali drugi splošni akt iz prejšnjega odstavka tega člena.
Statut prejšnje občine Ljubljana Vič-Rudnik in statut Mesta Ljubljana ter njuni odloki o organizaciji in delovnem področju upravnih organov ter akti o sistemizaciji del in nalog v teh organih prenehajo veljati.
16. člen
Do sprejema statua občine delujejo dosedanje krajevne skupnosti na območjih in s pristojnostmi, določenimi s statutom prejšnje občine Ljubljana Vič-Rudnik.
Mandat organov teh krajevnih skupnosti se podaljša do sprejema statuta občine.
V času do sprejema statuta občine Škofljica krajevne skupnosti Škofljica, Lavrica, Pijava Gorica in Želimlje izvršujejo vse pogodbene in finančne obveznosti s soglasje župana.
17. člen
Ta akt je sprejet, ko ga z dvetretjinsko večino vseh članov sprejme svet občine.
Ta akt velja do sprejema statuta občine, vendar največ tri mesece.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Škofljica
Ivan Jordan l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti