Uradni list

Številka 64
Uradni list RS, št. 64/1995 z dne 10. 11. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 64/1995 z dne 10. 11. 1995

Kazalo

2996. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Zavrč, stran 5027.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95) in 62. člena statuta Občine Zavrč z dne 14. aprila 1995, je Občinski svet občine Zavrč na seji dne 17. 10. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Zavrč
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa organizacijo in delovna področja občinske uprave Občine Zavrč (v nadaljevanju: občinska uprava) in ureja vprašanja njenega delovanja.
2. člen
Občinska uprava opravlja v okviru pravic in dolžnosti občine, upravne, strokovne, organizacijske in druge naloge, ki so v skladu z zakoni in drugimi predpisi v pristojnosti občine ter naloge, ki so nanjo prenesene iz državne pristojnosti.
3. člen
Občinska uprava je samostojna pri opravljanju nalog iz njene pristojnosti v skladu z ustavo, zakoni in drugimi predpisi. Za svoje delo je odgovorna županu in občinskemu svetu. V zadevah od države prenesenih pristojnosti pa tudi pristojnemu ministrstvu.
4. člen
Občinska uprava izvaja določeno politiko in izvršuje zakone, odloke in druge splošne in posamične akte, pripravlja posamične akte, s katerimi se odloča o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje razvojnih in drugih vprašanj na področjih, za katera je ustanovljena, ter odgovarja za stanje na teh področjih, pripravlja strokvone podlage in opravlja administrativno-tehnična dela za župana, občinski svet, nadzorni odbor, komisije in odbore občinsega sveta.
Občinska uprava v zadevah lokalnega pomena sodeluje z upravnimi organi občin in države, s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami.
5. člen
Občinska uprava lahko naroči izvajanje nekaterih strokovnih nalog pri zunanjih sodelavcih, organizacijah in posameznikih, vendar le v skladu s sklenjeno pogodbo in v soglasju z županom ali v skladu s koncesijskim aktom.
6. člen
Funkcije, položaj, pravice, obveznosti in odgovornosti občinske uprave ter njen odnos do župana, občinskega sveta in njegovih organov, države, pokrajine in občanov, določata zakon in statut občine.
7. člen
Občinska uprava mora skrbeti pri opravljanju svojih nalog za napredek in racionalizacijo organizacije in strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev.
Občinska uprava mora organizirati svoje delo tako, da bo občanom omogočeno, da v čim krajšem času in kakovostno uveljavijo svoje pravice in potrebe.
8. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in tajnik.
Občinska uprava, oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, poslovna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZIRANOST IN DELOVNA PODROČJA OBČINSKE UPRAVE
9. člen
Občinska uprava je organizirana kot enoten organ in je individualno vodena.
10. člen
Naloge občinske uprave opravlja občinski urad, v okviru katerega se lahko ustanovijo notranje organizacijske enote za izvajanje določenih nalog uprave.
11. člen
Občinsko upravo vodi župan, ki lahko za določene zadeve pooblasti delavce občinske uprave.
Za neposredno izvajanje nalog občinske uprave skrbi tajnik.
Župan lahko pooblasti tajnika za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
Za delo občinskega urada je tajnik odgovoren županu.
12. člen
Občinski urad opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, v okviru pristojnosti občine, predvsem tele naloge:
1. na področju gospodarskih dejavnosti:
– pospešuje razvoj kmetijstva, malega gospodarstva, gostinstva turizma itd.,
– planira, spremlja in analizira gospodarska gibanja v občini,
– opravlja druge naloge s področja splošnih gospodarskih zadev, ki so v pristojnosti občine;
2. na področju družbenih dejavnosti:
šolstva, predšolske vzgoje in varstva otrok, športa, kulture, in kulturne dediščine, informacijsko dokumentacijske dejavnosti, raziskovanja, socialnega varstva in zdravstva,
– opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge ter razporeja sredstva namenjena tem področjem,
– sodeluje pri pripravi in izdelavi delovnih programov in planskih aktov občine,
– ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine na področjih: vzgoje in izobraževanja, športa, kulture,
– zagotavlja delovanje zavodov in nadzoruje njihovo delo,
– ustanavlja javne zavode,
– podeljuje koncesije,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonskimi pooblastili in statutom občine;
3. na področju financ:
– zbira podatke o potrebah uporabnikov sredstev proračuna,
– sestavlja osnutek in predlog proračuna in rebalansa proračuna, ter osnutek in predlog zaključnega računa,
– izdeluje periodične obračune,
– spremlja in analizira prihodke in odhodke proračuna,
– skrbi za finančne vire,
– vodi finančno in blagajniško poslovanje ter
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonskimi pooblatili in statutom občine;
4. na področju urejanja prostora in okolja:
– skrbi za varstvo okolja,
– organizira in nadzoruje gospodarske, komunalne in druge javne službe,
– vzdržuje in ureja lokalne javne ceste in poti,
– opravlja razvojne naloge na področju invidualnih in skupnih komunalnih naprav,
– opravlja razvojne naloge na področju lokalnega prometa in zvez,
– rešuje problematiko in skrbi za dimnikarsko, pokopališko in pogrebno službo,
– skrbi za požarno varnost in zaščito pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– nadzoruje organizirane shode in prireditve lokalnega obsega in namena,
– zagotavlja investicijsko tehnično dokumentacijo za investicije,
– sodeluje pri pripravi prostorskih planov občine,
– ugotavlja javni interes za pridobitev zemljišč za potrebe občine,
– opravlja tudi druge naloge v skladu z zakonskimi pooblastili in statutom občine;
5. naloge strokovnega in organizacijskega tehničnega značaja pomembne za delo župana, občinske uprave in občinskega sveta:
– informacijska dejavnost in promocija občine,
– protokolarne zadeve za župana,
– kadrovske zadeve in izobraževanje kadrov,
– pravne zadeve in svetovanje,
– priprava osnutkov odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema občinski svet,
– upravni nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov,
– skrbi za občinsko premoženje, če to ni v pristojnosti drugih organov in vodenje evidence občinskega premoženja,
– zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave,
– koordinacija dela članov občinskega sveta, odborov, komisij in drugih stalnih in občasnih delovnih teles sveta,
– priprava gradiva za seje sveta in druge naloge za občinski svet,
– vodenje zapisnikov sej sveta in njegovih teles,
– opravila povezana z volitvami in referendumom,
– druge naloge iz pristojnosti občine in statuta občine.
13. člen
Delavce občinske uprave sprejema na delo župan. Višje upravne delavce, in upravne delavce imenuje in razrešuje župan.
O disciplinski odgovornosti v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa občinski svet.
Župan, po predhodnem soglasju z občinskim svetom sprejme pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski svet.
III. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
14. člen
Župan občine v roku enega meseca po sprejemu tega odloka sprejme, v soglasju z občinskim svetom, pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi in sklene delovno razmerje z zaposlenimi, ki opravljajo naloge iz pristojnosti občine, oziroma razpiše prosta delovna mesta.
15. člen
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati z dnem objave.
Št. 297/95
Zavrč, dne 24. oktobra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Zavrč
Ivan Pongrac l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti