Uradni list

Številka 66
Uradni list RS, št. 66/1995 z dne 17. 11. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 66/1995 z dne 17. 11. 1995

Kazalo

3060. Odlok o plakatiranju in koncesiji za plakatiranje v Občini Sevnica, stran 5155.

Na podlagi 32. člena zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 4. in 12. člena odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Sevnica (Uradni list RS, št. 70/94) in 22. člena statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 23/95) je Občinski svet občine Sevnica na seji dne 25. 10. 1995 sprejel
O D L O K
o plakatiranju in koncesiji za plakatiranje v Občini Sevnica
1. člen
(predmet odloka)
Ta odlok ureja:
– oblikovanje, pridobitev, postavitev, upravljanje in vzdrževanje objektov za nameščanje plakatov, reklam, oglasov, transparentov in podobnih objav (v nadaljnjem besedilu: plakatna mesta);
– nameščanje in odstranjevanje plakatov, reklam, oglasov, transparentov in podobnih objav (v nadaljnjem besedilu: plakati in transparenti).
Za plakatiranje bo Občina Sevnica podelila koncesijo.
2. člen
(območja izvajanja)
Določila tega odloka veljajo v naslednjih naseljih Občine Sevnica:
– Krajevna skupnost Blanca: Blanca, Čanje, Dolnje Brezovo, Kladje nad Blanco, Krajna Brda, Poklek nad Blanco, Selce nad Blanco;
– Krajevna skupnost Boštanj: Apnenik pri Boštanju, Boštanj, Dolenji Boštanj, Gabrje, Jablanica, Jelovec, Konjsko, Križ, Laze pri Boštanju, Log, Lukovec, Vrh pri Boštanju;
– Krajevna skupnost Krmelj: Gabrijele, Goveji Dol, Krmelj;
– Krajevna skupnost Loka pri Zidanem Mostu: Breg, Čelovnik, Loka pri Zidanem Mostu, Okroglice, Radež, Razbor, Slap, Šentjur na Polju, Žirovnica;
– Krajevna skupnost Primož: Češnjice, Dedna Gora, Gornje Impolje, Gornje Orle, Primož, Rogačice, Velika Hubajnica;
– Krajevna skupnost Sevnica: Drožanje, Gornje Brezovo, Ledina, Lončarjev Dol, Orehovo, Orešje nad Sevnico, Pečje, Sevnica, Žigrski Vrh;
– Krajevna skupnost Studenec: Arto, Brezovo, Hudo Brezje, Osredek pri Hubajnici, Ponikve pri Studencu, Rovišče pri Studencu, Studenec, Zavratec;
– Krajevna skupnost Šentjanž: Birna vas, Budna vas, Cerovec, Kal pri Krmelju, Kamenica, Kladje pri Krmelju, Koludrje, Leskovec v Podborštu, Osredek pri Krmelju, Podboršt, Srednik, Svinjsko, Šentjanž, Štajngrob, Veliki Cirnik;
– Krajevna skupnost Tržišče: Jeperjek, Malkovec, Pijavice, Slančji Vrh, Spodnje Vodale, Škovec, Telče, Tržišče, Zgornje Vodale;
– Krajevna skupnost Zabukovje: Mrzla Planina, Podgorje ob Sevnični, Podvrh, Trnovec, Vranje, Zabukovje nad Sevnico.
3. člen
(trajanje koncesije)
Koncesija za plakatiranje se podeli za 15 let. Koncesija se lahko podaljša na način in pod pogoji, določenimi v koncesijski pogodbi.
Začetek izvajanja koncesije se šteje od dneva sklenitve koncesijske pogodbe.
4. člen
(prenos lastništva plakatnih mest)
Po prenehanju koncesije iz 3. člena tega odloka preidejo vsa plakatna mesta, izdelana in postavljena za namen izvajanja koncesije, v brezhibnem stanju neodplačno v last Občine Sevnica (v nadaljnjem besedilu: koncedent).
Način prehoda plakatnih mest v last koncedenta se uredi s koncesijsko pogodbo.
5. člen
(pogoji za koncesionarje)
Koncesionar mora izpolnjevati naslednje pogoje:
– da je fizična ali pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti plakatiranja,
– da predloži dokaze, da je ali da bo sposoben zagotoviti izvajanje dejavnosti, navedenih v 1. členu tega odloka,
– da v skladu z veljavno izvedbeno urbanistično dokumentacijo v Občini Sevnica pripravi in predloži predlog lokacij plakatnih mest,
– da pripravi in predloži oceno stroškov za oblikovanje, pridobitev, postavitev, upravljanje in vzdrževanje plakatnih mest,
– da pripravi in predloži oceno lastne cene za nameščanje in odstranjevanje plakatov.
6. člen
(pravice in obveznosti koncedenta)
Koncedent določa, da so organizacije Rdečega križa, Karitas in gasilska društva oproščeni stroškov objavljanja oglasov in transparentov.
Koncedent sodeluje v postopkih za pridobitev lokacijskih dovoljenj in ima druge pravice in obveznosti, ki jih določa ta odlok in koncesijska pogodba.
7. člen
(pravice in obveznosti koncesionarja)
Koncesionar ima:
– pravico do izključnega nameščanja plakatov in transparentov na za to določenih plakatnih mestih;
– pravico, da se mu vložena sredstva za izdelavo plakatnih mest in druga sredstva, vložena v dejavnost, ki je predmet koncesije, povrnejo iz cene za nameščanje in odstranjevanje plakatov in transparentov;
– pravico in obveznost do upravljanja in vzdrževanja plakatnih mest in odstranjevanja plakatov in transparentov;
– obveznost, da plakate in transparente iz prvega odstavka 6. člena tega odloka namešča in odstranjuje brezplačno;
– druge pravice in obveznosti, določene s tem odlokom in koncesijsko pogodbo.
8. člen
(javni razpis)
Javni razpis o koncesiji za plakatiranje izvede skladno z zakonom in odlokom o gospodarskih javnih službah, Oddelek za okolje in prostor Občine Sevnica.
Prijaviteljem je na razpolago naslednja razpisna dokumentacija:
– prostorsko izvedbeni načrti in akti o prostorsko ureditvenih pogojih,
– situacijski načrt naselij, v katerih je plakatiranje urejeno skladno s tem odlokom.
9. člen
(objava in vsebina razpisa)
Javni razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Javni razpis obvezno vsebuje:
– predmet koncesije,
– dinamiko izvajanja (rok, zmogljivosti),
– pogoje za koncesionarje,
– pogoj za pridobitev koncesije,
– čas za katerega se koncesija daje,
– navedbo razpisne dokumentacije, ki jo zagotovi koncedent,
– navedbo zahtevanih strokovnih podlag, ki jih zagotavlja prijavitelj,
– pogoje in ugodnosti, ki jih da koncedent koncesionarjem v zvezi z izvajanjem koncesije,
– elemente, ki jih mora vsebovati prijava (kako bodo izpolnjeni pogoji za koncesionarja; predlog glede vrste, oblike, načina pridobitve (izdelave) in postavitve plakatnih mest, način nameščanja in odstranjevanja plakatov in transparentov, rok za možni pričetek izvajanja koncesije, predvidena stopnja dobička idr.),
– skrajni rok za začetek izvajanja po pridobitvi vseh potrebnih dovoljenj,
– rok za predložitev prijav,
– rok za izbor koncesionarja,
– navedbo prednostnih meril, ki bodo vplivala na izbor koncesionarja,
– rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izboru,
– rok, v katerem se sklene koncesijska pogodba,
– odgovorno osebo za dajanje informacij med razpisom.
10. člen
(izbor koncesionarja)
Razpisno komisijo za pregled ponudb imenuje župan občine.
O izbiri najugodnejšega ponudnika odloči Občinski svet občine Sevnica (v nadaljnjem besedilu: občinski svet).
11. člen
(uspešnost razpisa)
Razpis je neuspešen, če do poteka razpisnega roka nista predloženi najmanj dve veljavni prijavi.
Prijava je neveljavna, če ne vsebuje vseh v razpisu določenih sestavin.
Če javni razpis ni uspel, se lahko ponovi.
12. člen
(medsebojna razmerja)
Medsebojna razmerja med koncedentom in koncesionarjem se skladno z določbami zakona o gospodarskih javnih službah, določijo s koncesijsko pogodbo.
Koncesijsko pogodbo s koncesionarjem sklene v imenu koncedenta župan občine.
13. člen
(razmerja v zvezi s sredstvi)
Koncesionar krije vse stroške v zvezi s koncesijo in njenim izvajanjem (pridobitev, postavitev, upravljanje in vzdrževanje plakatnih mest idr.).
Sredstva za nameščanje in odstranjevanje plakatov in transparentov so prihodek koncesionarja.
Cene za nameščanje in odstranjevanje plakatov in transparentov določa koncesionar v soglasju z Občinskim svetom občine Sevnica.
14. člen
(posebni pogoji za koncesionarja)
Koncesionar ne more dati plakatnih mest v zakup. Plakati in transparenti z enako vsebino so lahko nameščeni na plakatnih mestih največ 14 dni.
Koncesionar je dolžan pred potekom roka iz prvega odstavka tega člena takoj odstraniti s plakatnih mest vse uničene, poškodovane in onesnažene plakate in transparente. Za ponovno namestitev plakatov in transparentov, ki jih je dolžan priskrbeti naročnik (lastnik plakata), je do izteka 14 dni od prve namestitve, koncesionar dolžan poskrbeti na svoje stroške.
Koncesionar je dolžan na stroške lastnika plakata v 24 urah odstraniti plakate in transparente, ki so nameščeni izven plakatnih mest.
15. člen
(prenehanje koncesije)
Koncesija preneha:
– s prenehanjem koncesijske pogodbe;
– z odkupom koncesije;
– z odvzemom koncesije, če koncesionar ne prične izvajati koncesije v določenem roku;
– s prevzemom koncesije.
Podrobnejši pogoji in način prenehanja koncesije se določijo v koncesijski pogodbi.
16. člen
(izjema v izvajanju)
Določbe tega odloka se ne nanašajo na oglase, ki jih na svojih oglasnih mestih znotraj objekta oziroma zemljišča, kjer imajo sedež, namestijo podjetja, društva in druge organizacije.
Za kakršnokoli oglaševanje podjetij, društev in drugih organizacij izven območja, navedenega v prvem odstavku tega člena, veljajo določila tega odloka oziroma odloka o komunalnih taksah.
17. člen
(plakati z volilno propagandnimi sporočili)
Pri nameščanju plakatov z volilno propagandnimi sporočili v času priprav na volitve je koncesionar dolžan upoštevati določila zakona o volilni kampanji.
V času priprav na volitve ima koncesionar pravico, da v soglasju z Oddelkom za okolje in prostor Občine Sevnica, za plakate z volilno propagandnimi sporočili še posebej določi plakatna mesta, njihovo obliko in lokacijo, način in rok odstranitve plakatov ter način plačila.
18. člen
(nameščanje plakatov in transparentov)
Nameščanje plakatov in transparentov je dovoljeno samo na za to določenih plakatnih mestih.
Plakatna mesta ter plakate in transparente je prepovedano poškodovati in uničiti.
19. člen
(nadzor nad izvajanjem)
Nadzor nad izvajanjem dejavnosti koncesionarja opravlja Oddelek za okolje in prostor Občine Sevnica.
Nadzor nad izvajanjem plakatiranja opravlja redarska služba Občine Sevnica.
20. člen
Z denarno kaznijo 50.000 SIT je kaznovan lastnik plakata:
– ki namešča plakate in transparente izven določenih plakatnih mest (prvi odstavek 18. člena);
– katerega plakati in transparenti so nameščeni izven določenih plakatnih mest (prvi odstavek 18. člena);
– ki poškoduje in uničuje plakate in transparente na plakatnih mestih (drugi odstavek 18. člena);
– ki koncesionarju ne poravna stroškov za namestitev plakatov in transprentov (četrti odstavek 14. člena).
21. člen
Z denarno kaznijo 10.000 SIT je kaznovan posameznik oziroma odgovorna oseba lastnika plakata:
– ki namešča plakate in transparente izven določenih plakatnih mest (prvi odstavek 18. člena);
– ki poškoduje in uničuje plakate in transparente na plakatnih mestih (prvi odstavek 18. člena).
22. člen
Z denarno kaznijo 100.000 SIT je kaznovan koncesionar:
– če ne upravlja plakatnih in vzdržuje plakatnih mest (7. člen);
– če določa cene storitev plakatiranja brez soglasja občinskega sveta (tretji odstavek 13. člena);
– če dovoli zakup plakatnih mest ali namestitev plakatov in transparentov z enako vsebino za več kot 14 dni (prvi odstavek 14. člena);
– če ne odstrani poškodovane in uničene plakate in transparente (drugi odstavek 14. člena);
– če ne namesti ponovno plakatov in transparentov iz tretjega odstavka 14. člena;
– če ne odstrani plakatov in transparentov, ki so nameščeni izven določenih plakatnih mest (zadnji odstavek 14. člena).
23. člen
(izterjava)
Za realizacijo 20., 21. in 22. člena tega odloka je zadolžena redarska služba Občine Sevnica.
24. člen
(prehodne določbe)
Plakatiranje v posameznem naselju se lahko prične, ko bodo v soglasju s krajevno skupnostjo v kateri se naselje nahaja, postavljena vsa plakatna mesta.
25. člen
Ta odlok prične veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 35300-0012/95
Sevnica, dne 25. oktobra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Sevnica
Martin Novšak, dipl. inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti