Na podlagi prvega odstavka 65. člena zakona o Agenciji Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje (Uradni list RS, št. 48/94) je Agencija Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje dne 7. 6. 1995 sprejela
S T A T U T
Agencije Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje
I. TEMELJNE DOLOČBE
1. člen
S statutom agencije Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje (v nadaljevanju: agencija) se določa organizacija, pravice, odgovornosti in obveznosti delavcev, način poslovanja in financiranja in druge zadeve.
2. člen
Agencija opravlja naloge določene z zakonom in v skladu s tem statutom.
Agencija ima pri opravljanju nalog iz svoje pristojnosti javna pooblastila po zakonu.
Ime, sedež, pečat
3. člen
Agencija je pravna oseba z imenom agencija Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje.
Poleg imena lahko agencija uporablja tudi skrajšano ime SDK.
Sedež agencije je v Ljubljani, Tržaška c. 16.
4. člen
Agencija opravlja naloge prek organizacijskih enot.
Organizacijske enote so centrala in podružnice.
Za opravljanje določenih nalog ima lahko podružnica eno ali več ekspozitur kot izločene enote podružnice (v nadaljevanju: ekspozitura).
5. člen
Agencija ima okrogel pečat z grbom Republike Slovenije. Agencija ima tudi žig in štampiljko.
Oblika in velikost pečata, štampiljke, žiga in tabel na poslovnih stavbah organizacijskih enot se določi s splošnim aktom, ki ga izda generalni direktor.
Na narodnostno mešanem območju se uporabljajo pečati in table z besedilom v slovenskem jeziku in jeziku narodnosti.
Pooblastila v pravnem prometu
6. člen
Pri opravljanju nalog agencija razpolaga s premoženjem svoje pravne predhodnice.
Agencija ima pri opravljanju nalog, določenih z zakonom in tem statutom in pri razpolaganju s premičnim in nepremičnim premoženjem, s katerim upravlja, vsa pooblastila v pravnem prometu.
Agencija odgovarja za svoje obveznosti v pravnem prometu z vsemi sredstvi, s katerimi razpolaga.
7. člen
Organizacijska enota agencije ima pri opravljanju nalog, ki jih izvršuje v imenu in za račun agencije pooblastila v mejah pristojnosti, določenih s tem statutom.
Javnost dela in informiranje
8. člen
Delo agencije je javno.
Agencija najmanj enkrat letno poroča Državnemu zboru o svojem delu.
Agencija zagotavlja javnost svojega dela z dajanjem informacij s svojega delovnega področja. Informacije za javnost daje prek sredstev javnega obveščanja, z organiziranjem tiskovnih konferenc ter izdajanjem strokovnih publikacij. V skladu z zakonom določi generalni direktor osebe, ki so odgovorne za zagotavljanje javnosti dela.
Agencija mora pri svojem delu varovati državne, uradne in poslovne skrivnosti.
S podatki, ugotovitvami in informacijami agencije, ki jih ta označi kot poslovno skrivnost, ravnajo uporabniki teh podatkov na način, ki je na njih naveden.
9. člen
Agencija objavlja v Uradnem listu Republike Slovenije navodila in metodologije, ki jih izdaja v soglasju z Banko Slovenije ter vsa metodološka in druga navodila ter splošne akte, ki so določeni v zakonu o agenciji Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje in s katerim morajo biti seznanjene pravne osebe.
Agencija ima lahko interno glasilo, katerega izdajanje, urejanje in njegovo vsebinsko zasnovo določa splošni akt.
II. ORGANIZACIJA AGENCIJE
10. člen
Agencija opravlja naloge, določene z zakonom, prek organizacijskih enot. Naloge so po vsebini razvrščene v naslednja področja:
(1) plačilni promet v državi,
(2) nadziranje,
(3) statistiko in informiranje,
(4) druge naloge po posebnih predpisih in na njih temelječi pogodbi.
11. člen
Centrala v Ljubljani opravlja naslednje naloge:
– določa program nalog agencije,
– zagotavlja enotno opravljanje nalog, uporabo enotnega postopka in enotne metodologije dela ter enotno uporabo zakonov in drugih predpisov,
– pripravlja strokovna navodila za delo pri izvajanju zakonov in drugih predpisov in daje podrobnejša pojasnila za izvajanje predpisov in navodil,
– opravlja instruktažo in notranje nadziranje opravljanja nalog v podružnicah,
– daje pobude za spremembe predpisov in sodeluje pri oblikovanju predpisov s področja dela agencije,
– obvešča vlado, Državni zbor, Državni svet in druge državne inštitucije o ugotovitvah in pojavih iz delovnega področja agencije, ki zahtevajo ukrepanje zakonodajne in izvršilne oblasti,
– opravlja statistično informativne naloge za raven države,
– vodi postopek nadziranja kot posebni upravni postopek na II. stopnji ter sodeluje v računsko-upravnem sporu pred vrhovnim sodiščem,
– je nosilec razvojnih projektov in nalog v okviru pristojnosti agencije, določenih z zakonom,
– opravlja druge naloge iz področja dela agencije.
12. člen
Podružnice so razvrščene v štiri velikostne razrede.
Podružnica I. velikostnega razreda je podružnica Ljubljana v Ljubljani.
Podružnice II. velikostnega razreda so podružnica Celje v Celju, podružnica Kranj v Kranju in podružnica Maribor v Mariboru.
Podružnice III. velikostnega razreda so podružnica Koper v Kopru, podružnica Murska Sobota v Murski Soboti, podružnica Novo mesto v Novem mestu in podružnica Nova Gorica v Novi Gorici.
Podružnice IV. velikostnega razreda so podružnica Kočevje v Kočevju, podružnica Krško v Krškem, podružnica Postojna v Postojni, podružnica Ptuj na Ptuju, podružnica Trbovlje v Trbovljah in podružnica Velenje v Velenju.
13. člen
Podružnice opravljajo:
1. Plačilni promet v državi
2. Nadziranje
– davčno nadziranje pravnih oseb (davčno kontroliranje in inšpiciranje),
– inšpiciranje zakonitosti in pravilnosti finančno-materialnega poslovanja pravnih oseb v družbeni lastnini,
– revidiranje lastninskega preoblikovanja pravnih oseb,
– drugo nadziranje v skladu z zakonom.
3. Statistiko in informiranje
4. Druge naloge po posebnih predpisih in na njih temelječi pogodbi.
14. člen
Ne glede na določbe 13. člena opravlja davčno inšpiciranje bank, zavarovalnic, igralnic, velikih in povezanih gospodarskih družb z območja cele države le podružnica I. velikostnega razreda.
15. člen
Podružnice opravljajo naloge na območju občin določenih v seznamu, ki je priloga tega statuta.
Podružnica I. velikostnega razreda opravlja naloge iz 14. člena statuta na območju cele države.
16. člen
Kadar posamezna podružnica zaradi višje sile ne more zagotoviti potrebnega obsega in kvalitete dela za uresničitev letnega in periodičnega programa dela agencije, lahko generalni direktor s sklepom določi za vse naloge drugo krajevno pristojno podružnico.
17. člen
O ustanovitvi in prenehanju podružnic ali ekspozitur odloči po predhodnem mnenju kolegija agencije generalni direktor s sklepom, ki mora vsebovati določitev območja in datum začetka oziroma prenehanja dela.
Merila za ustanovitev in prenehanje podružnic ali ekspozitur določi po predhodnem mnenju kolegija agencije generalni direktor s posebnim aktom. Pri določanju meril se upošteva ekonomska upravičenost, potrebe pravnih oseb, oddaljenost pravnih oseb, kadrovski pogoji itd.
Generalni direktor
18. člen
Generalni direktor organizira ter vodi delo in poslovanje agencije, predstavlja in zastopa agencijo ter je odgovoren za strokovnost in zakonitost dela agencije.
V ta namen po predhodnem mnenju kolegija agencije:
– sprejme statut,
– sprejme letni program dela za tekoče leto,
– določa program nalog podružnic,
– sprejme načrt poslovnega izida,
– sprejme letno poročilo o delu agencije,
– določa cene za opravljanje storitev agencije,
– določa merila za ustanavljanje podružnic in ekspozitur ter odloča o ustanavljanju in prenehanju le-teh,
– izdaja pravilnik o organizaciji agencije.
Generalni direktor:
– izdaja metodološka navodila za izvajanje javnih pooblastil,
– odloča o pritožbah na II. stopnji,
– podpisuje akte, listine, pogodbe in druge dokumente, ki se nanašajo na poslovanje agencije,
– izdaja pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v agenciji in druge splošne akte agencije,
– imenuje in razrešuje pomočnike generalnega direktorja in direktorje podružnic,
– določa kriterije za sklenitev pogodb o zaposlitvi vodilnih delavcev,
– imenuje projektne in delovne skupine za izvedbo posameznih strokovnih nalog ter druge komisije,
– pooblasti delavca organizacijske enote za opravljanje posamezne naloge v drugi organizacijski enoti agencije,
– imenuje disciplinsko komisijo agencije,
– imenuje disciplinske komisije organizacijskih enot na predlog vodij organizacijskih enot,
– imenuje komisijo za ugovor zoper odločitve disciplinskih organov,
– opravlja naloge varnosti, obrambe in zaščite skladno z zakonom,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom, tem statutom in drugimi splošnimi akti.
19. člen
Generalni direktor ima namestnika. V primeru zadržanosti oziroma odsotnosti generalnega direktorja, predstavlja in zastopa agencijo namestnik generalnega direktorja ter opravlja druge naloge, ki so v pristojnosti generalnega direktorja.
Generalnega direktorja in njegovega namestnika imenuje Državni zbor.
Generalni direktor lahko prenese opravljanje določenih nalog na namestnika generalnega direktorja.
Generalni direktor ima pomočnike, ki načrtujejo, organizirajo, vodijo in nadzorujejo izvajanje nalog iz tega statuta.
20. člen
Generalni direktor lahko prenese pri uresničevanju svojih pooblastil, določenih z zakonom in tem statutom, opravljanje posameznih nalog in pravico podpisovanja aktov, pogodb in listin na posamezne delavce agencije.
Generalni direktor lahko v posameznih primerih pooblasti za zastopanje agencije posamezne delavce agencije.
21. člen
Poleg generalnega direktorja so za zastopanje oziroma predstavljanje agencije pooblaščeni direktorji podružnic, vsak v mejah nalog, ki jih opravlja podružnica.
22. člen
Za zagotovitev učinkovitega poslovodenja in opravljanja nalog agencije ima generalni direktor kolegij agencije, kot svoje posvetovalno telo. Kolegij sestavljajo generalni direktor, namestnik generalnega direktorja, pomočniki generalnega direktorja in direktorji podružnic.
Kolegij agencije obravnava zadeve in daje predloge ter mnenja z delovnega področja generalnega direktorja in agencije.
Strokovni svet
23. člen
Agencija ima lahko strokovni svet. Vodjo in člane strokovnega sveta imenuje generalni direktor iz vrst zunanjih strokovnjakov in zaposlenih, po področjih dela agencije.
Strokovni svet sestavlja najmanj sedem članov.
Pri delu strokovnega sveta lahko sodelujejo delavci agencije.
24. člen
Strokovni svet:
– daje mnenje o strokovnih vprašanjih, ki se pojavljajo ob izvajanju programa dela ali so bistvenega pomena za opravljanje tekočih oziroma razvojnih nalog oziroma stroke,
– daje generalnemu direktorju mnenja in predloge o organizaciji dela in pogojih za opravljanja nalog agencije,
– obravnava druga vprašanja s področja strokovnega dela agencije.
Vodja organizacijske enote
25. člen
Generalni direktor in direktor podružnice (v nadaljevanju: vodja organizacijske enote) izvaja naloge poslovodenja organizacijske enote.
Vodja organizacijske enote ima enega ali več pomočnikov.
26. člen
Vodja organizacijske enote lahko pooblasti drugega delavca za zastopanje v določenih zadevah, za sklepanje pogodb in opravljanje drugih pravnih dejanj v mejah svojih pooblastil.
Med začasno odsotnostjo nadomešča vodjo organizacijske enote delavec, ki ga le-ta pooblasti.
27. člen
Vodja organizacijske enote opravlja naslednje naloge:
– izvaja program nalog organizacijske enote,
– izdaja odločbe v upravnem postopku na I. stopnji in vlaga prijave za kazniva dejanja, gospodarske prestopke ter predloge za prekrške,
– skrbi za zakonitost dela organizacijske enote ter za izvajanje enotnih navodil agencije,
– organizira, vodi in odgovarja za izvajanje finančnega poslovanja v organizacijski enoti,
– sklepa pogodbe v zvezi z nalogami, ki jih opravlja organizacijska enota,
– imenuje in razrešuje pooblaščene delavce v organizacijski enoti,
– sklepa pogodbe o zaposlitvi in odloča o drugih zadeva s področja delovnih razmerij delavcev v organizacijski enoti v skladu z usmeritvami agencije,
– podpisuje akte, listine, pogodbe, in druge dokumente, ki se nanašajo na poslovanje organizacijske enote,
– skrbi za uresničevanje nalog, varnosti, zaščite in obrambe v organizacijski enoti,
– izdaja akte o organiziranju nalog v organizacijski enoti v skladu s pravilnikom o notranji organizaciji agencije,
– imenuje delovne skupine ter druge komisije za izvedbo posameznih strokovnih nalog v organizacijski enoti,
– opravlja druge naloge po tem statutu in splošnih aktih agencije.
III. DELAVCI S POSEBNIMI POOBLASTILI IN ODGOVORNOSTMI
28. člen
Delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi so vodilni delavci ter delavci, ki opravljajo postopek nadziranja kot posebni upravni postopek.
Vodilni delavci so:
– pomočnik generalnega direktorja,
– direktor podružnice,
– pomočnik direktorja podružnice.
29. člen
Vodilne delavce iz prve in druge alinee prejšnjega člena imenuje generalni direktor na podlagi razpisa s pogoji, določenimi v pravilniku o sistemizaciji delovnih mest.
Vodilne delavce iz tretje alinee prejšnjega člena imenuje ob soglasju generalnega direktorja, direktor podružnice.
30. člen
Razpisni postopek in predlog za imenovanje vodilnih delavcev iz prve in druge alinee 28. člena opravi oziroma poda razpisna komisija.
Razpisno komisijo iz tega člena imenuje generalni direktor za dobo 4 let.
Razpisna komisija ima predsednika in štiri člane.
31. člen
Delavci, ki opravljajo postopek nadziranja kot posebni upravni postopek so pooblaščeni delavci.
32. člen
Pooblaščene delavce imenuje vodja organizacijske enote na podlagi razpisa s pogoji, določenimi v pravilniku o sistemizaciji delovnih mest.
33. člen
Razpisni postopek in predlog za imenovanje vodilnih delavcev iz tretje alinee 28. člena in pooblaščenih delavcev opravi oziroma poda razpisna komisija organizacijske enote.
Razpisno komisijo iz tega člena imenuje vodja organizacijske enote za dobo 4 let.
Razpisna komisija ima predsednika in štiri člane.
34. člen
Razpis za imenovanje vodilnih in pooblaščenih delavcev mora biti objavljen v sredstvih javnega obveščanja najmanj 2 meseca pred potekom mandata.
Razpisni postopek in predlog za imenovanje vodilnih in pooblaščenih delavcev opravi oziroma poda pristojna razpisna komisija določena v 30. in 33. členu tega statuta.
Rok do katerega sprejema razpisna komisija prijave kandidatov, ne sme biti krajši kot 8 dni, rok v katerem se kandidati obvestijo o izbiri pa ne daljši kot 8 dni od dneva sprejetja sklepa o izbiri.
35. člen
Razpisna komisija zbere vloge kandidatov in dokaze, da kandidat izpolnjuje predpisane pogoje, po potrebi pa še druga dokazila o usposobljenosti oziroma primernosti kandidata za opravljanje nalog razpisanega delovnega mesta.
Po končanem postopku predloži razpisna komisija generalnemu direktorju oziroma vodji organizacijske enote poročilo.
36. člen
Če se na razpis ni nihče prijavil ali če nihče od prijavljenih kandidatov ni bil izbran, se razpis ponovi. Za čas do imenovanja vodilnega oziroma pooblaščenega delavca na podlagi ponovljenega razpisa imenuje generalni direktor, oziroma vodja organizacijske enote, vršilca dolžnosti, vendar najdlje za eno leto.
37. člen
Vodilni in pooblaščeni delavci se lahko razrešijo dolžnosti še preden poteče čas, za katerega so bili imenovani:
– če sami zahtevajo razrešitev,
– če nastane eden od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu,
– če pri svojem delu ne ravnajo po predpisih in splošnih aktih agencije ali neutemeljeno ne izvršujejo nalog agencije,
– če s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzročijo agenciji škodo,
– če zanemarjajo ali malomarno opravljajo svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju nalog agencije.
38. člen
Vodilne in pooblaščene delavce, ki po poteku časa za katerega so bili imenovani niso ponovno imenovani oziroma so razrešeni pred potekom časa, za katerega so bili imenovani, razporedi generalni direktor oziroma vodja organizacijske enote na delovno mesto, ki ustreza stopnji njihove strokovne izobrazbe.
IV. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV AGENCIJE
39. člen
Za delavce agencije se v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi iz delovnega razmerja uporabljajo predpisi s področja delovnih razmerij, kolektivna pogodba agencije in drugi splošni akti.
O disciplinski odgovornosti delavcev odločata in izrekata ukrepe vodja organizacijske enote ali disciplinska komisija organizacijske enote.
O disciplinski odgovornosti vodilnih delavcev odločata in izrekata ukrepe generalni direktor ali disciplinska komisija agencije.
O ugovorih zoper odločitve disciplinskih organov odloča komisija za ugovor.
V. VAROVANJE POSLOVNE SKRIVNOSTI
40. člen
S splošnim aktom se določijo podatki, ki so poslovna skrivnost.
Delavci agencije morajo, razen tako opredeljenih podatkov, kot poslovno skrivnost varovati tudi listine in podatke, ki so po zakonu ali drugih predpisih opredeljeni kot tajni.
41. člen
Vodja organizacijske enote v skladu s splošnim aktom iz 40. člena sprejme organizacijske in druge ustrezne ukrepe in postopke s katerimi agencija preprečuje nepooblaščen ali neregistriran dostop do poslovnih prostorov, slučajno ali namerno uničevanje podatkov, njihovo spremembo ali izgubo, kakor tudi nepooblaščen dostop, obdelavo in posredovanje teh podatkov.
VI. FINANCIRANJE AGENCIJE
42. člen
Agencija pridobiva v skladu z zakonom prihodke iz:
– plačil za opravljanje nalog plačilnega prometa,
– plačil za opravljanje nalog razporejanja in nadziranja javnofinančnih prihodkov,
– plačil za opravljanje nalog informiranja,
– plačil za opravljanje drugih nalog.
43. člen
Strokovne podlage za oblikovanje cen storitev agencije pripravlja tarifna komisija.
Tarifno komisijo imenuje generalni direktor za dobo 4 let.
Tarifna komisija ima predsednika in štiri člane.
44. člen
Agencija s prihodki krije odhodke tekočega poslovanja (stroške materiala in storitev, stroške amortizacije, stroške dela, stroške izobraževanja, rezervacije in druge stroške). Z razliko med prihodki in odhodki financira agencija materialne naložbe.
Rezervacije agencija uporablja za poravnavo odškodninskih obveznosti agencije do pravnih in fizičnih oseb, ki nastajajo z opravljanjem njene dejavnosti.
45. člen
Prihodke in odhodke agencija načrtuje za vsako leto v načrtu poslovnega izida.
Načrt poslovnega izida in načrt materialnih naložb morata biti sprejeta do konca prvega trimesečja tekočega leta. Do sprejema navedenih načrtov financira agencija svojo dejavnost po dvanajstinah iz preteklega leta.
46. člen
Sredstva in obveznosti do virov ter prihodke in odhodke izkazuje agencija v svojih poslovnih knjigah v skladu s predpisi.
Organizacija in način vodenja poslovnih knjig se ureja s splošnim aktom agencije.
Računovodske izkaze agencije revidira pooblaščeni revizor, ki ga določi Državni zbor.
VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
47. člen
Splošni akti agencije morajo biti sprejeti oziroma usklajeni v 3 mesecih od dneva uveljavitve tega statuta.
48. člen
Določbi 14. člena in drugega odstavka 15. člena tega statuta se prično uporabljati po 12 mesecih od dneva uveljavitve tega statuta.
49. člen
Do sprejetja oziroma uskladitve splošnih aktov agencije se smiselno uporabljajo določbe obstoječih splošnih aktov. Če so posamezne določbe obstoječih splošnih aktov agencije v nasprotju z določbami tega statuta, se do njihove uskladitve neposredno uporabljajo določbe tega statuta.
Do odločitve Državnega zbora veljajo za določanje plače generalnemu direktorju in njegovemu namestniku kriteriji za sklepanje pogodb o zaposlitvi z generalnim direktorjem in namestnikom generalnega direktorja, ki jih je določil Svet SDK.
50. člen
Mandat vodilnih in pooblaščenih delavcev, ki so bili imenovani pred uveljavitvijo tega statuta traja do poteka časa, za katerega so imenovani.
51. člen
Razpisne komisije za imenovanje vodilnih in pooblaščenih delavcev ter disciplinske komisije organizacijskih enot opravljajo svoje delo po tem statutu do poteka mandata.
52. člen
Statut začne veljati z dnem sprejema.
Statut se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 020-39/94
Ljubljana, dne 7. junija 1995.
Romana Logar l. r
Generalna direktorica
Priloga
KRAJEVNA PRISTOJNOST PODRUŽNIC
Podružnica Ljubljana: Ljubljana, Brezovica, Dobrova-Horjul-Polhov Gradec, Škofljica, Velike Lašče, Ig, Dol pri Ljubljani, Medvode, Vodice, Vrhnika, Borovnica, Domžale, Lukovica, Mengeš, Moravče, Grosuplje, Dobrepolje, Ivančna Gorica, Kamnik, Litija, Cerknica, Loška dolina in Logatec.
Podružnica Celje: Celje, Vojnik, Štore, Laško, Radeče, Slovenske Konjice, Vitanje, Zreče, Šmarje pri Jelšah, Kozje, Podčetrtek, Rogaška Slatina, Šentjur pri Celju in Žalec.
Podružnica Kranj: Kranj, Cerklje na Gorenjskem, Naklo, Preddvor, Šenčur, Gorenja vas-Poljane, Škofja Loka, Železniki, Žiri, Tržič, Jesenice, Kranjska Gora, Bled, Bohinj in Radovljica.
Podružnica Maribor: Maribor, Duplek, Kungota, Pesnica, Rače-Fram, Ruše, Starše, Šentilj, Slovenska Bistrica, Dravograd, Ravne-Prevalje, Mežica, Črna na Koroškem, Slovenj Gradec, Mislinja, Lenart, Radlje ob Dravi, Muta, Vuzenica in Podvelka-Ribnica.
Podružnica Koper: Koper, Piran, Sežana, Divača, Hrpelje-Kozina, Komen in Izola.
Podružnica Murska Sobota: Murska Sobota, Beltinci, Cankova-Tišina, Gornji Petrovci, Hodoš-Šalovci, Kuzma, Puconci, Rogašovci, Moravske Toplice, Gornja Radgona, Radenci, Sveti Jurij, Lendava, Črenšovci, Turnišče, Kobilje, Odranci in Ljutomer.
Podružnica Nova Gorica: Nova Gorica, Brda, Kanal, Miren-Kostanjevica, Ajdovščina, Vipava, Idrija, Cerkno, Tolmin, Kobarid in Bovec.
Podružnica Novo mesto: Novo mesto, Šentjernej, Škocjan, Črnomelj, Semič, Metlika in Trebnje.
Podružnica Kočevje: Kočevje, Osilnica, Ribnica in Loški potok.
Podružnica Krško: Krško, Sevnica in Brežice.
Podružnica Postojna: Postojna, Pivka in Ilirska Bistrica.
Podružnica Ptuj: Ptuj, Destrnik-Trnovska vas, Dornava, Gorišnica, Juršinci, Kidričevo, Majšperk, Videm, Zavrč in Ormož.
Podružnica Trbovlje: Trbovlje, Hrastnik in Zagorje ob Savi.
Podružnica Velenje: Velenje, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Gornji Grad, Ljubno, Luče, Mozirje in Nazarje.