Na podlagi 4. in 111. člena stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 18/91, 19/91-I in 21/94) in 98. člena statuta Občine Ribnica (Uradni list RS, št. 44/95) je Občinski svet občine Ribnica na 17. seji dne 21. 11. 1996 sprejel
P R A V I L N I K
o oddaji službenih stanovanj v najem
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo osnove in merila za dodeljevanje službenih stanovanj v najem, minimalni stanovanjski standardi ter postopek oddaje službenih stanovanj v najem.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti Občine Ribnica, ki so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb kadra, zaposlenega v občinski upravi ter javnih podjetjih in javnih zavodih, katerih ustanoviteljica je Občina Ribnica.
3. člen
Službena stanovanja oddaja v najem župan občine za določen čas, to je za čas trajanja delovnega razmerja upravičencev iz drugega člena tega pravilnika.
II. OSNOVE IN MERILA ZA DODELJEVANJE
4. člen
Službena stanovanja se oddajajo v najem na podlagi naslednjih osnov in meril:
I. Pomembnost delovnega mesta točk
1. direktor, ravnatelj, predstojnik, funkcionar 35
2. vodja oddelka ali službe, delavec s posebnimi
pooblastili in odgovornostmi 30
3. strokovni delavec 25
4. ostale kategorije 20
II. Stopnja izobrazbe točk
1. doktorat 25
2. magisterij 20
3. visokošolska izobrazba 15
4. višješolska izobrazba 10
5. srednja izobrazba 8
6. manj kot V. stopnja 6
V primeru, da imata dva kandidata enako število točk, ima prednost kandidat:
1. za katerega je pisno izkazana posebna potreba zavoda ali občinske uprave za kadrom z izobrazbo in znanji kot jih ima kandidat in ga zavod oziroma občinska uprava nujno potrebuje,
2. ki ima večje število ožjih družinskih članov.
III. STANOVANJSKI STANDARDI
5. člen
Pri oddaji službenih stanovanj se upoštevajo naslednji maximalni standardi:
----------------------------------------------
Število Stanovanjska
družinskih članov površina m2
----------------------------------------------
1 32
2 45
3 58
4 70
----------------------------------------------
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 15 m2. Stanovanjska površina se nanaša samo na bivalno površino, ki vključuje:
– sobe, kuhinjo, shrambo, WC, kopalnico, predsobo, kabinete.
V bivalno površino se ne štejejo: balkoni, odprte terase, kleti, drvarnice, garaže v hiši.
Župan občine lahko izjemoma dodeli prosilcu tudi večje stanovanje oziroma manjše stanovanje, če ni na voljo stanovanja po normativu in prosilec s tem soglaša.
IV. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH STANOVANJ V NAJEM
6. člen
Oddelek za gospodarstvo in kmetijstvo (v nadaljnjem besedilu: pristojni oddelek občinske uprave) Občine Ribnica pripravi razpis za oddajo službenih stanovanj v najem, v primeru pridobitve ali sprostitve službenega stanovanja na podlagi sklepa župana občine.
Razpis se javno objavi na oglasni deski Občine Ribnica, Gorenjska c. 3. O poteku razpisa se obvesti tudi organizacije navedene v 2. členu tega pravilnika, ki razpis obesijo na svojih oglasnih deskah.
7. člen
Razpis za dodelitev službenih stanovanj v najem mora vsebovati:
– število in vrsto stanovanj,
– upravičence do najema službenih stanovanj,
– rok, do katerega je treba vložiti prijave,
– dokazila, ki morajo biti priložena prijavi,
– naslov, na katerega se pošlje prijava,
– način in rok objave odločitve o oddaji službenega stanovanja.
8. člen
Obrazloženi prijavi na razpis je potrebno priložiti vsa potrebna zahtevana dokazila. Po preteku osemdnevnega roka, ko je bil prosilec pozvan na priložitev manjkajočih dokazil, se vloga zavrže kot nepopolna.
9. člen
Pristojni oddelek občinske uprave pripravi na podlagi prispelih vlog predlog razdelitve službenih stanovanj ob upoštevanju osnov in meril iz 4. in 5. člena tega pravilnika.
10. člen
Na predlog pristojnega oddelka občinske uprave izda vodja tega oddelka sklepe o dodelitvi službenih stanovanj v najem in o tem obvesti vse prijavljene kandidate, kakor tudi kandidate, ki jim stanovanja niso dodeljena.
11. člen
Na sklep vodje pristojnega oddelka občinske uprave je možno vložiti pritožbo županu občine v roku 15 dni od dneva vročitve sklepa.
12. člen
Na podlagi pravnomočnega sklepa o oddaji službenega stanovanja v najem, sklene župan občine z izbranim prosilcem najemno pogodbo, s katero se uredijo medsebojni odnosi po določilih stanovanjskega zakona in tega pravilnika.
13. člen
Najemnina za službeno stanovanje se določi z najemno pogodbo. Višina najemnine se ugotavlja na podlagi pravilnika veljavne metodologije za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih povečane za 20%.
14. člen
Najemna pogodba se lahko najemniku odpove iz razlogov navedenih v 53. členu stanovanjskega zakona.
15. člen
Župan občine lahko izjemoma odda v najem službeno stanovanje brez razpisa v primeru, če kadrovske težave pri upravičencih iz 2. člena tega pravilnika onemogočijo izvajanje programa.
16. člen
Če upravičenci iz 2. člena nimajo potreb po dodelitvi službenih stanovanj v najem ali prijavljeni kandidati ne izpolnjujejo pogojev, ostanejo stanovanja nedodeljena. Župan občine lahko ta stanovanja ponudi v najem drugim fizičnim osebam, vendar le za določeno dobo.
Po poteku te dobe so upravičenci dolžni stanovanje vrniti.
V. KONČNE DOLOČBE
17. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se neposredno uporabljajo določbe stanovanjskega zakona in podzakonskih predpisov.
18. člen
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 01-362-6-96
Ribnica, dne 28. novembra 1996.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Ribnica
mag. Andrej Mate l. r.