Uradni list

Številka 7
Uradni list RS, št. 7/1997 z dne 13. 2. 1997
Uradni list

Uradni list RS, št. 7/1997 z dne 13. 2. 1997

Kazalo

435. Pravilnik o oddaji službenih stanovanj v najem, stran 654.

Na podlagi 4. in 111. člena stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 18/91) in 20. člena statuta Občine Žalec (Uradni list RS, št. 34/95 in 16/96) je Občinski svet občine Žalec na 19. seji dne 19. 12. 1996 sprejel
P R A V I L N I K
o oddaji službenih stanovanj v najem
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo kategorije upravičencev do najema službenih stanovanj, merila za dodeljevanje stanovanj v najem, točkovanje ter postopek oddaje službenih stanovanj v najem.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti občine, ki so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb delavcev, zaposlenih v občinski upravi in javnih zavodih s področja družbenih dejavnosti Občine Žalec in v Javnem komunalnem podjetju d.o.o. Žalec.
3. člen
Službena stanovanja oddaja v najem župan praviloma za določen čas, to je za čas opravljanja del v občinski upravi in javnih zavodih s področja družbenih dejavnosti Občine Žalec.
4. člen
Strokovna opravila v zvezi s službenimi stanovanji vodi občinski upravni organ, ki je pristojen za stanovanjsko področje.
Župan imenuje 5-člansko komisijo za oddajo službenih stanovanj v najem, ki je sestavljena iz dveh predstavnikov občinske uprave in po enega predstavnika zdravstva, šolstva in otroškega varstva.
II. OSNOVE IN MERILA ZA DODELJEVANJE SLUŽBENIH STANOVANJ
5. člen
Službena stanovanja se oddajajo v najem na podlagi naslednjih osnov in meril:
l. Pomembnost delovnega mesta                                  točk
–  občinski funkcionar, direktor, ravnatelj                      35
–  vodja oddelka oziroma službe, pomočnik
   direktorja, pomočnik ravnatelja                               30
–  višji strokovni delavec z zahtevano VII.
   stopnjo strokovne izobrazbe                                   25
–  strokovni delavec z zahtevano VI. stopnjo
   strokovne izobrazbe                                           20
–  strokovni delavec z zahtevano V. stopnjo
   strokovne izobrazbe                                           10
2. Stopnja strokovne izobrazbe
   VII/2 stopnja – magisterij in visoka izobrazba s
   specializacijo                                                15
   VII/1 stopnja – visoka izobrazba                              13
   VI/2 stopnja – višja izobrazba s specializacijo               11
   VI/1 stopnja – višja izobrazba                                10
   V stopnja – srednja izobrazba                                  8
3. Kadri, ki so posebnega pomena za delovanje
   inštitucij v Občini Žalec – deficitarni kadri                 20
   Deficitarnost kadrov ugotavlja župan na podlagi
   izkazanih potreb po zaposlitvi posameznih
   kadrovskih profilov.
V primeru, da dosežeta dva ali več vlagateljev vlog za pridobitev službenega stanovanja enako število točk ima prednost tisti:
– za katerega je pisno izkazana potreba občinske uprave oziroma javnega zavoda po kadru z izobrazbo in znanji kot jih ima udeleženec razpisa in ga delodajalec nujno potrebuje,
– ki ima večje število ožjih družinskih članov,
– ki biva v slabših stanovanjskih razmerah.
III. STANOVANJSKI STANDARDI
6. člen
Pri oddaji službenih stanovanj se upoštevajo naslednji minimalni standardi:
-----------------------------------------------------------------
Število družinskih članov           Stanovanjska površina v m2 do
-----------------------------------------------------------------
           1                                       32
           2                                       45
           3                                       58
           4                                       70
-----------------------------------------------------------------
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 10 m2.
Stanovanjska površina se nanaša samo na bivalno površino, ki vključuje: kuhinjo, sobe, kabinete, shrambo, WC, kopalnico in predsobo.
IV. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH STANOVANJ
7. člen
Župan izda po sprejemu plana pridobitve novih oziroma sprostitve obstoječih službenih stanovanj najmanj enkrat letno sklep o razpisu za oddajo službenih stanovanj.
Razpis se javno objavi na oglasni deski Občine Žalec.
O razpisu se obvesti občinsko upravo in javne zavode, katerih delavci so lahko udeleženci razpisa, ki razpis objavijo na svojih oglasnih deskah.
8. člen
Razpis za dodelitev službenih stanovanj mora vsebovati:
– število in vrsto službenih stanovanj,
– upravičence do najema službenih stanovanj,
– dokumentacijo, katero mora predložiti vlagatelj,
– rok, do katerega je potrebno vložiti vloge,
– naslov, na katerega se pošlje vloga,
– način objave odločitve o oddaji službenega stanovanja in rok oddaje službenega stanovanja v najem.
9. člen
Obrazloženi vlogi za najem službenega stanovanja je potrebno priložiti v razpisu zahtevana dokazila.
V primeru, da je vloga nepopolna, se vlagatelja vloge pisno opozori na dopolnitev vloge.
Kolikor v osemdnevnem roku ne dopolni vloge, se vloga zavrže kot nepopolna.
10. člen
Komisija po izteku razpisnega roka obravnava vloge za oddajo službenih stanovanj v najem, po potrebi izvede oglede stanovanjskih razmer, izvede točkovanje ter pripravi predlog prednostnega vrstnega reda za oddajo službenih stanovanj v najem in o uvrstitvi obvesti vlagatelje vlog.
11. člen
Vlagatelj vloge za pridobitev službenega stanovanja v najem lahko v roku 15 dni po vročitvi sklepa o uvrstitvi na predlog prednostnega vrstnega reda vloži pritožbo o kateri odloči župan.
12. člen
Župan izda sklep o dodelitvi službenih stanovanj.
13. člen
Po pravnomočnem sklepu o oddaji službenega stanovanja v najem, sklene župan z upravičencem najemno pogodbo, s katero uredi medsebojne odnose v zvezi z oddanim službenim stanovanjem ter pri tem upošteva določila tega pravilnika in določbe stanovanjskega zakona.
14. člen
Najemnina za službeno stanovanje se določi z najemno pogodbo.
Višina najemnine se ugotavlja na podlagi metodologije za oblikovanje najemnin za neprofitna stanovanja (Uradni list RS, št. 47/95).
15. člen
Najemna pogodba se lahko najemniku odpove iz razlogov, navedenih v 53. členu stanovanjskega zakona.
16. člen
Župan odda v najem pridobljena oziroma izpraznjena službena stanovanja po veljavnem prednostnem vrstnem redu.
V primeru, da nihče od upravičencev na prednostnem vrstnem redu ne sprejme razpoložljivega stanovanja zaradi utemeljenih razlogov, kot so: premajhna površina stanovanja, neustrezna lokacija stanovanja, ipd., se lahko stanovanje odda v najem kot neprofitno za določen čas delavcu zaposlenemu v občinski upravi, zdravstvu, šolstvu ali otroškemu varstvu, ki ni uvrščen na prednostni vrstni red, vendar obstaja potreba po takojšnji rešitvi stanovanjskega problema.
17. člen
Upravičenci iz 2. člena tega pravilnika so dolžni občinski upravni organ, ki je pristojen za stanovanjsko področje obvestiti o vsaki spremembi, ki se nanaša na spremembo zaposlitve najemnika službenega stanovanja v roku 15 dni.
V. KONČNE DOLOČBE
18. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se direktno uporabljajo določbe stanovanjskega zakona in podzakonskih predpisov.
19. člen
Z objavo tega pravilnika preneha veljavnost pravilnika o oddaji službenih stanovanj (Uradni list RS, št. 45/92) in pravilnika o spremembah in dopolnitvah pravilnika o oddaji službenih stanovanj (Uradni list RS, št. 8/93).
20. člen
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 36100/001/96
Žalec, dne 19. decembra 1996.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Žalec
Franc Žolnir, dipl. ek. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti