Uradni list

Številka 15
Uradni list RS, št. 15/1997 z dne 20. 3. 1997
Uradni list

Uradni list RS, št. 15/1997 z dne 20. 3. 1997

Kazalo

893. Program priprave sprememb prostorskih sestavin planskih aktov Občine Sv. Jurij ob Ščavnici, stran 1335.

Občinski svet občine Sv. Jurij ob Ščavnici je na podlagi prvega odstavka 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90) in 19. člena statuta Občine Sv. Jurij ob Ščavnici na seji dne, 21. 1.1997 sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E
sprememb prostorskih sestavin planskih aktov Občine Sv. Jurij ob Ščavnici
1. člen
Predmet in cilj
S tem programom se podrobneje določijo podlage in naloge, ki jih je potrebno opraviti v postopku priprave in sprejemanja prostorskih sestavin planskih aktov Občine Sv. Jurij ob Ščavnici (v nadaljevanju: prostorski planski akti občine).
Izdelale se bodo kot spremembe in dopolnitve oziroma novelacija prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine G. Radgona za obdobje do leta 2000 (Uradne objave, št. 5/86) in sprememb in dopolnitev dolgoročnega plana Občine G. Radgona za obdobje od leta 1986 do leta 2000 (Uradne objave, št. 1/90 in 16/91) ter (Uradni list RS, št 7/95) ter prostorskih sestavin srednjeročnega plana Občine G. Radgona za obdobje 1986–90 (Uradne objave, št. 10/88) in sprememb in dopolnitev srednjeročnega plana Občine G. Radgona (Uradne objave, št. 3/90 in 16/91) ter (Uradni list RS, št. 7/95) – v nadaljevanju spremembe in dopolnitve planskih aktov Občine G. Radgona in sicer za območje, ki se nanaša na novo Občino Sv. Jurij ob Ščavnici sprejeto z zakonom o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 7/94 in 33/94).
Ta program določa nosilca strokovnih aktivnosti priprave prostorskih planskih aktov ter prostorske sestavine, ki se spreminjajo oziroma dopolnjujejo za območje Občine Sv. Jurij ob Ščavnici.
Poleg tega navaja subjekte, ki sodelujejo pri pripravi občinskih prostorskih planskih aktov, način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo pri tem opraviti.
Določa tudi roke za posamezne faze priprave prostorskih planskih aktov ter sredstva, potrebna za njihovo pripravo.
2. člen
Vsebina in obseg naloge
Občinski prostorski akti se v vsebinskem smislu pripravijo tako, da bodo sestavine tekstualnega in kartografskega dela v skladu z zakonom o urejanju prostora (Uradni list SRS, št. 18/84 in 15/89 – v nadaljevanju: ZUPr) ter navodilom o vsebini in metodologiji izdelave strokovnih podlag planskih aktov občin (Uradni list SRS, št. 20/85 – v nadaljevanju: NPA).
Grafični prikazi občinskih prostorskih planskih aktov se pripravijo s smiselnim upoštevanjem 25. in 39. člena NPA in ZUPr.
Področje novelacij prostorskih sestavin planskih aktov se nanaša predvsem na :
– hierarhijo naselja Videm z določitvijo njegovega ureditvenega območja,
– projekt vinsko – turistične ceste,
– zasnovo kolesarskega omrežja od državnega do lokalnega nivoja,
– odsek AC Cogetinci–Vučja Vas,
– krajinska zasnova Blaguškega jezera,
Področje sanacij in ekologije:
– sistem kanalizacijskega omrežja in čiščenja odpadnih vod,
Videm z okolico Bolehnečici
– sistem odlaganja odpadkov,
– sistem oskrbe z zemeljskim plinom,
– sistem oskrbe z pitno vodo,
– varovanje virov pitne vode,
– razvrstitev in urejanje kmetijskih zemljišč,
– preverbo območij varstva naravne in kulturne dediščine,
– preverbo vodnogospodarskih ureditev,
– preverbo načinov urejanja PIA in izdelavo potrebnih programskih zasnov,
– izdelavo urbanistične zasnove.
3. člen
Organizacija priprave planskih aktov
a) Kot nosilec izdelave prostorskih planskih dokumentov občine se na podlagi najugodnejše ponudbe izbere strokovna organizacija, ki izpolnjuje pogoje iz 69. člena zakona o urejanju prostora.
Naloga nosilca je:
– pregled veljavnih planskih aktov,
– pregled vseh zbranih strokovnih gradiv in predlog potrebnih dopolnitev,
– opredelitev pričakovanih sprememb v prostoru,
– izdelava tekstualnega in kartografskega dela prostorskih planskih dokumentov v skladu z zakonom in sprejetim programom priprave,
– digitalizacija prostorskih planskih planov, ki jih v sklopu prostorskega informacijskega sistema za kmetijstvo izdela posebej izbrana organizacija,
– sodelovanje na organiziranih javnih razpravah,
– priprava strokovnega mnenja o zbranih pripombah, ki bo osnova za odločanje in sprejemanje na občinskem svetu,
– sodelovanje pri pridobitvi mnenja o usklajenosti novelacije prostorskih sestavin planskih aktov občine z obveznimi izhodišči prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana Republike Slovenije (v nadaljevanju: republiški prostorski plan).
b) Kot koordinator postopka priprave in sprejemanja se določi župan Občine Sv. Jurij ob Ščavnici oziroma njegov pooblaščeni predstavnik.
4. člen
Pri pripravi občinskih prostorskih planskih aktov sodelujejo pristojni organi in organizacije s področja:
– varstva kulturne in naravne dediščine,
– obrambe in zaščite,
– kmetijstva,
– gozdarstva,
– vodnega gospodarstva,
– infrastrukturnih dejavnosti.
Na pobudo koordinatorja organi in organizacije iz prejšnjega odstavka posredujejo na podlagi tega programa in poziva izvajalca, pred začetkom izdelave občinskih prostorskih planskih aktov, svoje strokovne podlage ter – pogoje, ki jih mora pripravljalec planskih aktov upoštevati pri izdelavi in bodo podlaga za usklajevanje v primeru različnih interesov v prostoru.
Če v roku 30 dni po prejemu programa priprave novelacije organ ali organizacija ne posreduje svojega odgovora, se smatra, da ni potrebna zaščita oziroma usklajevanje njegovih interesov v prostoru in zato njegovo sodelovanje v postopku ni potrebno.
5. člen
Terminski plan
Z zbiranjem strokovnih podlag in pogojev se prične takoj.
Osnutek občinskih prostorskih planskih aktov se dostavi občinskemu svetu najpozneje v dveh mesecih po sklenitvi pogodbe oziroma od pridobitve potrebnih strokovnih podlag. Občinski svet občine Sv. Jurij ob Ščavnici sprejme sklep o enomesečni javni razgrnitvi osnutka občinskih prostorskih planskih aktov na prvi seji po sprejemu gradiva iz prejšnje alinee. Sklep o javni razgrnitvi se objavi v Uradnem listu RS.
Javna razgrnitev se izvede na sedežu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici, za najmanj 30 dni od dneva objave sklepa o javni razgrnitvi iz prejšnje alinee.
Javna razprava se izvede v času trajanja javne razgrnitve na sedežu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici ali na drugi v naprej dogovorjeni lokaciji.
Občani, organi in organizacije ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko podajo pisne pripombe v času trajanja javne razgrnitve osnutka občinskih prostorskih planskih aktov.
Občinski svet zavzame stališče do pripomb in predlogov, podanih v času trajanja javne razgrnitve, na podlagi poročila župana oziroma občinske strokovne službe, ki predhodno obravnava pripombe in predloge ter strokovnega mnenja nosilca izdelave.
Koordinator poskrbi, da se v roku 30 dni po sprejetju stališča do pripomb in predlogov iz prejšnje alinee pripravi usklajeni osnutek občinskih prostorskih planskih aktov, ki vsebuje dopolnitev in popravke tistih sestavin, na katere so se nanašale utemeljene pripombe in predlogi ter ga s predlogom za ugotovitev njegove usklajenosti z obveznimi izhodišči republiškega prostorskega plana posreduje na MOP.
Župan Občine Sv. Jurij ob Ščavnici posreduje, po prejemu obvestila Vlade Republike Slovenije o usklajenosti osnutka občinskih prostorskih planskih aktov z obveznimi izhodišči republiškega prostorskega plana oziroma po preteku 45 dni po posredovanju predloga za ugotovitev usklajenosti na MOP, usklajeni osnutek na občinski svet s predlogom, da o občinskih prostorskih aktih razpravlja in jih sprejme po skrajšanem postopku.
6. člen
Postopnost izdelave
Prostorski planski dokumenti se lahko smiselno pripravijo in sprejmejo tudi fazno tako, da se s tem programom priprave določen postopek izpelje ločeno za posamezna povezana področja ali zaokrožena območja občine.
7. člen
Sredstva
Za pripravo novelacije občinskih planskih aktov so v okviru proračuna predvidena sredstva v višini 4,000.000 SIT.
Za pripravo posameznih strokovnih podlag in drugih strokovnih gradiv ter izdelavo plana se pričakuje sofinanciranje pristojnih ministrstev v višini 50%.
8. člen
Program priprave začne veljati takoj po sprejemu na občinskem svetu.
Št. 352/01/97
Biserjane, dne 21. januarja 1997
Predsednik
Občinskega sveta občine
Sv. Jurij ob Ščavnici
Franc Lančič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti