Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/1997 z dne 29. 8. 1997
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/1997 z dne 29. 8. 1997

Kazalo

2816. Statut Krajevne skupnosti Grad, stran 4637.

Na podlagi 18. in 19. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 in 14/95) in 52. in 59. člena statuta Občine Kuzma (Uradni list RS, št. 53/95), je Svet krajevne skupnosti Grad, na seji dne 15. novembra 1996, sprejel
S T A T U T
Krajevne skupnosti Grad
I. SPLOŠNE DOLOČBE TER OBMOČJA IN DELI KS GRAD
1. člen
Statut določa temeljna načela za organizacijo in delovanje KS, oblikovanje, pristojnosti in delovanje organov KS, način sodelovanja vaščanov pri sprejemanju odločitev KS, ter druga vprašanja, pomembna za življenje v KS.
2. člen
KS Grad je lokalna samoupravna skupnost, ki je organizirana v skladu z 18. in 19. členom zakona o lokalni samoupravi ter 52. in 59. členom statuta Občine Kuzma.
3. člen
Območje KS Grad obsega naslednje vasi: Grad, Dolnji Slaveči, Vidonci, Motovilci, Radovci, Kruplivnik In Kovačevci.
4. člen
Vas iz 3. člena tega statuta predstavlja vaško skupnost, ki je zaključena celota in je enakopravni sestavni del KS Grad.
5. člen
KS Grad opravlja naloge in izvršuje plane, ki so v skladu z željami in potrebami vaščanov ter v skupnem interesu KS, kakor tudi nalog, ki se ji zaupajo in nanjo prenesejo iz občinske pristojnosti.
6. člen
Vaščani odločajo o delu in razvoju ter življenju v KS, posredno preko organov vaške oziroma KS in neposredno na zborih vaščanov z referendumom in z ljudsko iniciativo.
7. člen
KS Grad je pravna oseba.
KS Grad ima sedež pri Gradu 172.
KS ima svoj pečat, ki je okrogle oblike in ima v zgornji polovici krožnice napis Krajevna skupnost in v sredini polja grb, ki se nahaja nad vhodom v grajsko poslopje v Gradu, h. št. 191 ter v spodnji polovici krožnice, napis Grad.
8. člen
Zaradi zadovoljevanja določenih skupnih potreb, se lahko KS povezuje z drugimi KS, v različne oblike interesnega združevanja, ter sodelovanja in lahko v ta namen združuje sredstva za opravljanje skupnih zadev.
Kadar nastopa KS v pravnem prometu s svojimi sredstvi oziroma s sredstvi, ki niso lastnina občine ali s sredstvi, ki niso del občinskega proračuna, sklepa pravne posle v svojem imenu in na svoj račun.
9. člen
Krajevna skupnost ima svoj praznik, katerega datum določi svet KS ali pa krajani na zborih občanov.
KS podeljuje svojim občanom in društvom, priznanja in plakete. Svet KS s sklepom določi praznik krajevne skupnosti, ter priznanja in plakete za praznik KS.
10. člen
KS Grad predstavlja in zastopa predsednik Sveta KS.
II. PRISTOJNOSTI IN NALOGE KS GRAD
11. člen
KS Grad preko svojih organov skrbi za izvajanje nalog, pospeševanje razvoja, varovanje svoje lastnine, delovanje svojih organov in uresničevanje planov v skladu s plani in prenesenimi nalogami iz občinske pristojnosti, zlasti pa:
1. Sprejema:
– statut KS, poslovnik in druge akte KS,
– proračun in zaključni račun KS,
– kratkoročni in dolgoročni plan razvoja KS, s katerim se zagotavlja skladen razvoj KS, ter
– daje mnenje in predloge k prostorskim planom in prostorsko izvedbenim aktom.
2. Ureja:
– nekategorizirane lokalne vaške ceste, javne in rekreacijske poti in druge javne površine,
– delo organov vaških in krejevne skupnosti,
– način in pogoje upravljanja s premoženjem KS,
– druge lokalne zadeve splošnega skupnega pomena za življenje v KS, ter
3. Pospešuje:
– kulturno, turistično in društveno dejavnost,
– razvoj športa in rekreacije.
4. Upravlja:
– s premoženjem KS,
– nekategoriziranimi vaškimi cestami in javnimi potmi, ter površinami.
5. S svojimi sredstvi:
– gradi in vzdružuje nekategorizirane lokalne vaške ceste, javne poti, rekreacijske in druge javne površine,
– gradi in vzdržuje komunalne objekte,
– pospešuje kulturo, turistično in društveno dejavnost,
– zagotavlja delovanje vaških odborov, sveta KS in nadzornega odbora,
– skrbi za požarno varnost in organizira reševalno pomoč,
– zagotavlja druge dejavnosti v skladu z željami in potrebami v KS.
6. Pridobiva in razpolaga:
– z vsemi vrstami premoženja KS,
– pridobiva sredstva za delovanje in razvoj KS.
7. Sklepa:
– pogodbe o pridobivanju in o odtujevanju premičnin in nepremičnin KS.
Krajevna skupnost se ne sme zadolževati brez soglasja občinskega sveta.
12. člen
KS opravlja tudi naslednje zadeve:
– pomaga in sodeluje pri izvajanju volitev,
– izdaja soglasja k gradnji na področju KS in druga soglasja,
– pomaga pri zbiranju in odvažanju kosovnih odpadkov in nevarnih snovi,
– opravlja naloge, ki se s sklepom Občinskega sveta občine Kuzma prenesejo v pristojnost KS in občina za izvedbo le-teh, zagotovi finančna sredstva.
– obravnava vprašanja iz občinske pristojnosti, ter daje k le-tem vprašanja, mnenja, stališča in pobude.
III. ORGANI KS GRAD
13. člen
Organi KS so:
– svet krajevne skupnosti in
– nadzorni odbor.
14. člen
Organi KS se volijo za dobo 4 let, oziroma do naslednjih volitev v občinski svet.
15. člen
Delo organov v KS je javno. Javnosti niso dostopni dokumenti in gradivo, ki so zaupne narave in so kot takšni, označeni s strani občinskega sveta.
16. člen
Organi KS so sklepčni, če je na njihovih sejah prisotna večina njihovih članov.
IV. SVET KRAJEVNE SKUPNOSTI GRAD
17. člen
Svet krajevne skupnosti Grad je najvišji organ krajevne skupnosti in ima naslednje pristojnosti:
– sprejema statut KS,
– sprejema poslovnik in druge akte za svoje delo,
– sprejema proračun in zaključni račun KS,
– voli in razrešuje predsednika in podpredsednika sveta,
– imenuje in razrešuje člane nadzornega odbora,
– ustanavlja delovna telesa, ter imenuje in razrešuje njihove člane,
– imenuje člane volilne komisije,
– odloča o pridobitvi in odtujitvi premoženja KS,
– s svojimi sklepi odloča o posameznih investicijah,
– odloča o najemu posojila,
– razpisuje referendum za potrebe KS,
– daje pobude za sklice zborov vaščanov.
18. člen
Svet krajevne skupnosti Grad šteje 15 članov.
19. člen
Za nezdružljivost funkcije člana sveta KS z drugimi funkcijami, se smiselno uporablja 44. člena statuta Občine Kuzma.
20. člen
Člani sveta KS se volijo na podlagi splošne in enake volilne pravice, z neposrednim in tajnim glasovanjem.
Volilno pravico imajo krajani s stalnim prebivališčem v Krajevni skupnosti Grad.
Svet krajevne skupnosti se voli po večinskem načelu.
21. člen
Svet KS se konstituira na svoji prvi seji in sicer pred konstituiranjem vaških odborov.
Prvo sejo sveta KS skliče in jo vodi, do izvolitve novega predsednika, dotedanji predsednik sveta KS.
22. člen
Svet KS s sestaja na svojih rednih ali izrednih sejah.
Sejo sveta KS sklicuje predsednik sveta na lastno pobudo, na pobudo župana in na zahtevo najmanj četrtine članov sveta KS. Predsednik sveta mora sklicati sejo najmanj enkrat v treh mesecih.
Vsaka seja mora vsebovati točko, pri kateri imajo člani možnost podati svoje pobude in vprašanja.
23. člen
Seje sveta KS so javne.
Člani odborov vaških skupnosti, nadzornega odbora in delovnih teles sveta KS, kolikor so ta ustanovljena, imajo pravico prisostvovati sejam sveta KS.
24. člen
Svet KS veljavno sklepa, če je prisotnih večina članov sveta.
Svet KS sprejema odločitve z večino glasov navzočih članov, razen če z zakonom ali s tem statutom ni drugače določeno.
Glasovanje je javno.
Tajno se glasuje, če svet KS predhodno s sklepom tako odloči.
25. člen
Svet KS sprejme svoj poslovnik.
Poslovnik podrobno ureja način dela, postopek odločanja in razmerje med svetom KS, predsednikom, ter odbori vaških skupnosti.
Svet KS sprejme poslovnik z dvetretjinsko večino prisotnih članov.
26. člen
Članu sveta KS preneha mandat v primeru:
– če izgubi volilno pravico v KS,
– če postane trajno nezmožen za opravljanje funkcije,
– če je s pravnomočno sodbo obsojen na nepogojno kazen zapora, daljšo od 6 mesecev,
– če odstopi.
Članu sveta KS preneha mandat z dnem, ko svet KS ugotovi, da so nastali razlogi za prenehanje mandata.
27. člen
Predsednik sveta KS opravlja naslednje naloge:
– predstavlja in zastopa KS,
– predstavlja in vodi svet KS, ter skrbi za izvajanje njegovih odločitev,
– sklicuje seje sveta KS in predlaga dnevni red sej,
– podpisuje pogodbe in druga dogovore, v skladu s sklepi sveta KS,
– podpisuje statut in druge akte, ki jih sprejme svet KS,
– podpisuje soglasja in druga potrdila, ki jih izdaja KS,
– opravlja in posluje s finančnimi sredstvi na žiro računu KS,
– svetu KS predlaga v sprejem proračun in zaključni račun KS,
– sklicuje zbor vaščanov,
– zastopa KS v odnosih z občino in drugimi ustanovami,
– sodeluje z vaškimi odbori in
– izdaja naročilnice KS.
28. člen
Podpredsednik sveta KS, pomaga predsedniku pri njegovem delu, sopodpisuje potrebne dokumente in nadomašča predsednika v njegovi odsotnosti.
V. NADZORNI ODBOR
29. člen
Nadzorni odbor je organ, ki je namenjen za nadzor nad delom in poslovanjem KS, ter vaških skupnosti, zlasti pa:
– opravlja nadzor nad poslovanjem s premoženjem KS,
– nadzoruje namembnost in smotrnost porabe sredstev KS.
Nadzorni odbor poroča svetu KS, o svojih ugotovitvah, najmanj enkrat letno in to pred sprejemom zaključnega računa.
30. člen
Nadzorni odbor ima sedem članov, iz vsake vasi enega. Predsednika in člane nadzornega odbora imenuje svet KS, na predlog najmanj četrtine članov sveta.
Člani nadzornega odbora ne smejo biti člani sveta KS, odbora vaške skupnosti, občinskega sveta, nadzornega odbora občine in župan občine.
VI. DELOVNA TELESA
31. člen
Svet KS lahko, na predlog predsednika sveta in glede na potrebe za posamezna področja, ustanovi delovna telesa, to je odbore in komisije.
32. člen
Delovna telesa KS imajo od tri do pet članov.
Člane delovnih teles imenuje svet KS, izmed svojih članov in drugih vaščanov.
Predsednika delovnega telesa imenuje svet KS izmed svojih članov.
Vsako delovno telo se ustanovi, glede na potrebe, za točno določene naloge in izvajalsko svetovalno telo.
VII. VAŠKE SKUPNOSTI
1. Območje vaške skupnosti
33. člen
Vasi iz tretjega člena tega statuta, predstavljajo vaške skupnosti.
Vsaka vaška skupnost obsega območje celotne vasi in je kot celota, sestavni del KS.
Vaška skupnost ni pravna oseba in finančno posluje preko žiro računa KS.
2. Naloge vaške skupnosti
34. člen
Pristojnost in naloge vaških skupnosti so zlasti:
– sprejema plan razvoja vasi v skladu s planom razvoja KS,
– opravlja in vzdržuje lastne komunalne objekte,
– vzdržuje vaške ceste in druge javne površine,
– upravlja in vzdržuje pokopališče,
– daje mnenje in predloge k prostorskim planom in prostorsko izvedbenim aktom,
– opravlja druge naloge v okviru pristojnosti vaške skupnosti.
3. Organi vaške skupnosti
35. člen
Organ vaške skupnosti je odbor vaške skupnosti.
Odbor vaške skupnosti ima svojega predsednika.
Mandat članov odbora vaške skupnosti traja štiri leta. Odbor vaške skupnosti ima od 3 do 8 članov.
36. člen
Člani odbora vaške skupnosti se volijo na podlagi splošne in enake voline pravice z neposrednim in tajnim glasovanjem. Volilno pravico imajo vaščani, s stalnim prebivališčem na območju vasi.
Člani odbora vaške skupnosti se volijo po načelu večinskih volitev.
37. člen
Odbori vaških skupnosti posameznih vasi imajo naslednje število članov:
odbor vaške skupnosti    Grad              8 članov,
odbor vaške skupnosti    Dolnji Slaveči    6 članov,
odbor vaške skupnosti    Vidonci           6 članov,
odbor vaške skupnosti    Motovilci         5 članov,
odbor vaške skupnosti    Radovci           5 članov,
odbor vaške skupnosti    Kruplivnik        4 člane,
odbor vaške skupnosti    Kovačevci         3 člane.
38. člen
O prenehanju mandata članov odbora vaške skupnosti se smiselno uporabljajo določila 25. člena tega statuta.
VIII. VOLITVE ORGANOV KRAJEVNE IN VAŠKIH SKUPNOSTI
1. Volitve v svet KS in odbore vaških skupnosti
39. člen
Za volitve članov sveta KS in odborov vaških skupnosti se smiselno uporabljajo določila zakona o lokalnih volitvah.
Volitve v svet KS in odbore vaških skupnosti se opravijo po večinskem načelu.
40. člen
Za volitve v svet KS in odbore vaških skupnosti, se KS Grad razdeli na 7 volilnih enot.
V posamezni enoti se voli naslednje število članov sveta KS in članov odborov vaških skupnosti:
------------------------------------------------------------
Volilna enota        Svet KS           odbor vaške skupnosti
                   (št. članov)             (št. članov)
------------------------------------------------------------
Grad                    3                        8
Dolnji Slaveči          2                        6
Vidonci                 2                        6
Motovilci               2                        5
Radovci                 2                        5
Kruplivnik              2                        4
Kovačevci               2                        3
------------------------------------------------------------
41. člen
Svet KS, izmed svojih članov, izvoli predsednika in podpredsednika sveta KS.
42. člen
Kandidata za predsednika in podpredsednika sveta KS, mora predlagati najmanj četrtina članov sveta KS.
Kandidat je izvoljen z večino glasov vseh članov sveta. Če pri prvem glasovanju noben kandidat ne dobi zahtevane večine, se glasovanje ponovi. Pri ponovnem glasovanju, se glasuje o tistih dveh kandidatih, ki sta pri prvem glasovanju dobila največ glasov.
Predsednik in podpredsednik sveta KS ne smeta biti iz iste vaške skupnosti.
43. člen
Predsednik sveta KS se lahko razreši na predlog najmanj četrtine članov sveta KS. Predsednik je razrešen, če za predlog o razrešitvi glasuje večina vseh navzočih članov sveta. Na enak način, kot predsednik, se voli in razrešuje tudi podpredsednik sveta KS.
2. Volitve v svet vaških skupnosti
44. člen
Za volitve v svete vaških skupnosti se območje KS Grad razdeli na 7 volilnih enot tako, da vsaka vaška skupnost postane volilna enota.
Volilne enote so vaške skupnosti: Grad, Motovilci, Kruplivnik, Vidonci, Dolnji Slaveči, Radovci in Kovačevci.
45. člen
Volilci vaške skupnosti izvolijo svet vaške skupnosti.
Predsednik sveta vaške skupnosti se voli tako, da ga člani sveta vaške skupnosti izvolijo med seboj.
46. člen
V kolikor kateremu izmed članov sveta KS ali odbora vaške skupnosti preneha mandat, zaradi razlogov naštetih v 24. člena tega statuta, zasede njegovo mesto naslednji kandidat, glede na izide na volitvah v isti volilni enoti.
IX. PREMOŽENJE KS
47. člen
Premoženje KS sestavljajo nepremičnine in pemičnine v lasti KS, denarna sredstva in pravice.
KS mora s pemoženjem gospodariti, kot dober gospodar. KS lahko svoje premoženje poveča s pridobitvijo in zmanjša z odtujitvijo premičnin in nepremičnin. Zmanjšanje premoženja je možno praviloma le odplačno, rezen le v izjemnih primerih, ko gre za bezplačni prenos oziroma podaritev, to je za humanitarne, vzgojno-izobraževalne, kulturne in druge tovrstne namene.
O odtujitvi premoženja odloča svet KS z dvetretjinsko večino prisotnih članov sveta. v primeru prodaje premoženja, postane kupnina del premoženja KS. V primeru interesov in potreb KS, se premoženje, KS lahko zamenja za premoženje drugih lastnikov, če tako sklene, z dvetretjinsko večino prisotnih članov, svet KS.
X. PRIDOBIVANJE IN PORABA SREDSTEV KS
48. člen
KS pridobiva svoja finančna sredstva predvsem iz:
– premoženja,
– samoprispevkov,
– traktorskih taks,
– sredstev za funkcionalno dejavnost,
– dotacij za razvoj KS,
– sredstev za sanacijo nepredvidenih škod ob elementarnih nesrečah ali drugih nezgodah,
– sredstev za melioracije,
– namenskih sredstev za financiranje posameznih objektov,
– najetih posojil,
– prostovoljno zbrana sredstva,
– drugih virov KS.
49. člen
Posamezna zbrana sredstva se uporabljajo v naslednje namene:
Zbrani finančni viri iz premoženja, izključno za vzdrževanje lastnih objektov.
Sredstva pridobljena iz naslova samoprispevka, se uporabljajo za uresničevanje in izvajanje sprejetega programa o samoprispevku.
Traktorske takse se v celoti uporabijo za vzdrževanje vaških cest.
Sredstva za funkcionalno dejavnost se v KS namenijo za delovanje organov KS.
Dotacije za razvoj KS so sredstva, ki jih občina nameni za izvedbo programov KS.
Sredstva za sanacijo škode do sredstva, ki jih nameni občina za odpravo škode po neurjih in drugih nesrečah.
Sredstva za vzdrževanje melioracijskih objektov, so zbrana sredstva kmetov preko žiro računa KS in so strogo namenska sredstva.
Namenska sredstva za sofinanciranje posameznih projektov KS, se smejo uporabiti samo za v naprej določene projekte KS.
Prostovoljno zbrana sredstva, so dodatno zbrana med vaščani in so strogo namenska, za uresničitev ciljev, za katera so zbrana.
50. člen
Finančna sredstva iz naštetih virov v 47. členu tega statuta, se zbirajo na žiro računu krajevne skupnosti.
51. člen
S finančnimi sredstvi, zbranimi na žiro računu krajevne skupnosti, v skladu s proračunom KS in v skladu s sklepi sveta KS, gospodarita predsednik in podpredsednik sveta KS.
52. člen
Predsednik in podpredsednik sveta KS podpisujeta prenosne naloge in druge dokumente za poslovanje z denarnimi sredstvi na žiro računu KS in sta odgovorna za gospodarjenje in poslovanje s sredstvi KS.
Predsednik sveta KS podpisuje račune, izdaja naročilnice KS in skrbi, da so računi pravočasno poravnani.
53. člen
Posojila v krajevni skupnosti se najemajo, na podlagi sklepa sveta KS, za naprej določene projekte in to največ do predvidenih 25% letnih prihodkov KS.
54. člen
Poraba finančnih sredstev se vodi tako, da je možno za vsako vas, vedno ugotoviti priliv in namen, ter višino porabljenih sredstev.
55. člen
Računovodsko finančna opravila za krajevno skupnost in vaške skupnosti, opravljajo zaposleni v računovodstvu Mestne občine Murska Sobota, administrativno tehnična dela pa opravljajo zaposleni v občinskem uradu Občine Kuzma.
56. člen
Predsednik sveta KS mora po preteku koledarskega leta, najpozneje pa do 1. 3. prihodnjega leta, predložiti svetu krajevne skupnosti zaključni račun za preteklo leto. Iz zaključnega računa morajo biti razvidni prihodki in odhodki za vsako vas posebej, kakor tudi namen in višina porabljenih finančnih sredstev.
Svet KS razpravlja o zaključnem računu in ga potrdi s sklepom sveta.
Po sprejetju zaključnega računa, predsednik sveta KS predloži svetu, v obravnavo in sprejem, proračun za tekoče leto.
XI. ODLOČANJE V KRAJEVNI SKUPNOSTI
57. člen
Krajani v KS odločajo o delu, sredstvih, ter o kratkoročnem in dolgoročnem planu KS, na posredni in neposredni način.
58. člen
Posredna oblika odločanja vaščanov, je odločanje preko članov vaških odborov in preko članov sveta KS.
59. člen
Neposredne oblike odločanja vaščanov o lokalnih zadevah so zbor vaščanov, referendum in ljudska iniciativa.
60. člen
Zbori vaščanov se lahko skličejo za vso KS, eno ali več vasi, ter po potrebi le za del posamezne vasi.
61. člen
Na zborih vaščanov KS ali vaške skupnosti vaščani dajejo svoje predloge, mnenja in predvsem razpravljajo o:
– problematiki v svoji vaški skupnosti oziroma krajevni skupnosti,
– delu in poslovanju vaške skupnosti oziroma KS, za preteklo leto,
– delu vaškega odbora in sveta KS,
– planu dela v krajevni oziroma vaški skupnosti,
– delu občinskih organov z vidika interesov svoje skupnosti,
– spremembah območja občine, ter
– o vseh ostalih potrebah in problemih v svoji skupnosti.
62. člen
Zbor vaščanov skliče, najmanj enkrat letno predsednik sveta KS, po sprejetju zaključnega računa za preteklo leto.
Na predlog odbora vaške skupnosti ali na predlog četrtine članov sveta KS, svet KS sprejme sklep, na podlagi katerega predsednik sveta KS, skliče zbor vaščanov.
Zbor vaščanov mora sklicati predsednik Sveta KS, tudi na zahtevo župana in tudi na pobudo 5% volilcev vaške oziroma krajevne skupnosti.
63. člen
Zbor vaščanov se skliče za vsako vas posebej, lahko pa tudi za območje celotne KS.
64. člen
Glede načina odločanja na zborih občanov, se uporabljajo določila zakona o lokalnih volitvah.
65. člen
Svet KS mora razpisati referendum o uvedbi krajevnega samoprispevka, na zahtevo najmanj 10% volilcev v KS, lahko pa razpiše referendum na lastno pobudo o kakšnem vprašanju, ki je bistvenega pomena, za življenje ljudi v krajevni skupnosti.
Pravico glasovati na referendumu imajo vsi vaščani, ki imajo volilno pravico in stalno prebivališče, na območju KS.
Odločitev na referendumu je sprejeta, če zanjo glasuje večina volilcev, ki so glasovali.
66. člen
Postopek za izvedbo referenduma vodijo organi, ki vodijo volitve na območju KS. Glede glasovanja na referendumu in druga vprašanja, ki niso urejena s tem statutom, veljajo določila zakona o referendumu in ljudski iniciativi.
67. člen
Najmanj 5% volilcev v KS lahko zahteva sprejetje in razveljavitev sklepa ali kakšne druge določitve, v pristojnosti sveta KS. Svet KS mora zahtevo uvrstiti na dnevni red prve naslednje seje, o njej pa odločiti najpozneje v roku enega meseca.
XII. SPLOŠNI AKTI KRAJEVNE SKUPNOSTI
68. člen
Svet KS sprejme statut krajevne skupnosti in poslovnik za delo sveta KS.
Svet KS sprejme proračun, zaključni račun in druge akte s področja svojega dela.
69. člen
Statut je temeljni splošni akt KS, ki ga sprejme svet z dvetretjinsko večino glasov vseh članov sveta KS.
70. člen
S poslovnikom, ki ga sprejme svet KS z dvetretjinsko večino prisotnih članov, se ureja organizacija in način dela sveta KS, ter pravice in dolžnosti članov sveta KS.
71. člen
S proračunom svet KS predvidi dela, ki se izvajajo med letom in porabo finančnih sredstev po vaseh v KS.
72. člen
Z zaključnim računom svet KS sprejme bilanco porabe finančnih sredstev po vaseh in v KS, kot celoti za preteklo leto.
73. člen
Statut, poslovnik o delu sveta KS in drugi sprejeti akti na ravni krajevne skupnosti, se objavljajo v Uradnem listu Republike Slovenije ali v uradnem glasilu občine, drugi akti pa na krajevno običajen način.
XIII. POSTOPEK ZA SPREJEM STATUTA, SPREMEMB STATUTA IN POSLOVNIKA
74. člen
Svet KS imenuje 3-člansko komisijo, za pripravo statuta. Komisija oblikuje in pripravi osnutek statuta, za prvo obravnavo.
Komisija mora posredovati statut vsem članom sveta KS, najmanj pet dni pred obravnavo.
75. člen
Svet KS razpravlja o statutu, na dveh obravnavah. Na prvi obravnavi osnutka statuta, člani sveta posredujejo amandmaje v ustni ali pisni obliki.
Za drugo obravnavo se amandmaji z obrazložitvijo, morajo pripraviti v pisni obliki in se posredovati predsedniku KS, do pričetka druge obravnave statuta.
O vsakem amadmaju se, na prvi in drugi obravnavi, glasuje posebej.
Ko se izčrpajo vsi amadmaji, se da predlog statuta s sprejetimi amadmaji, na glasovanje.
76. člen
Pobudo za spremembo ali dopolnitev statuta KS lahko poda:
– svet KS,
– nadzorni odbor,
– odbori vaških skupnosti,
– 5% volilcev KS.
Predlagatelj mora utemeljiti predlog za spremembo in dopolnitev statuta.
Spremembe in dopolnitve statuta se sprejmejo po istem postopku, kot statut.
77. člen
Poslovnik sveta KS, predlaga predsednik sveta KS, obravnava in sprejme, pa ga svet KS.
Poslovnik se obravnava in sprejme na enak način kot statut.
Za sprejem poslovnika je potrebna dvetretjinska večina prisotnih članov.
78. člen
Vsa določila v zvezi s sprejemanjem statuta, poslovnika ali drugih aktov, ki niso določena ali zapisana v tem statutu, se smiselno uporabljajo določila statuta Občine Kuzma.
XIV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
79. člen
Svet KS do sprejetja svojega poslovnika smiselno uporablja poslovnik Občine Kuzma.
80. člen
Za vse zadeve, ki niso s tem statutom določene ali predpisane, se uporabljajo določila zakona o lokalni samoupravi in zakona o volitvah.
81. člen
Z dnem sprejetja tega statuta, preneha veljati statut KS Grad, z dne 21. 2. 1988, z vsemi spremembami in dopolnitvami.
82. člen
Ta statut začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od dneva njegovega sprejetja.
Pred objavo statuta, pa mora k njemu dati soglasje občinski svet.
Št. 80/96
Kuzma, dne 15. novembra 1996.
Predsednik
Sveta KS Grad
Kovač Marjan l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti