Na podlagi 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/94, 37/85, 29/86 in 26/90) in 21. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/94), odloka o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in družbenega plana Občine Tržič v letu 1993, odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za območje Občine Tržič (Uradni list RS, št. 8/94) je Občinski svet občine Tržič na 10. izredni seji dne 1. 10. 1997 sprejel
O D L O K
o spremembi odloka o zazidalnem načrtu Industrijske cone Mlaka
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Sprejme se sprememba zazidalnega načrta industrijska cona Mlaka, ki ga je izdelal “ARHIS projektivno podjetje d.o.o. Tržič” (vodja projekta Niko Ahačič, dipl. inž. arh.), pod št. 96/7-24 v juniju 1996.
2. člen
Predvidena sprememba zajema severni del obstoječe industrijske cone Mlaka, ki služi v obstoječi fazi kot parkirišče za avtobuse in tovornjake. V območju je že zgrajen objekt, ki služi kot uprava obstoječega parkirišča. Območje je komunalno urejeno in so na območju tudi že vsi komunalni priključki.
Območje obsega naslednja zemljišča:
k.o. Križe parc. št.: 494/2, 865/4, 1779/4 v izmeri 6500 m2.Od tega je 1085m2 zazidanih površin, 800m2 zelenih površin, ostalo pa so manipulativne površine in parkirišča.
II. FUNKCIJA UREDITVENEGA OBMOČJA IN POGOJI ZA IZRABO
3. člen
Območje zazidalnega načrta Mlaka, katerega investitor je Integral Tržič, zajema naslednje objekte:
1. avtomehanična delavnica za avtobuse in tovornjake z:
– avtopralnico,
– upravo,
2. servisni objekt za osebne avtomobile z:
– vulkanizerstvom,
– avtomehanično delavnico,
– avtopralnico,
3. bencinska črpalka,
4. trgovina in bife s:
– pomožnimi prostori,
– sanitarijami,
5. 20 parkirišč za tovornjake in avtobuse,
6. 35 parkirišč za osebne avtomobile,
7. pripadajoče komunalne naprave.
III. POGOJI URBANISTIČNEGA OBLIKOVANJA, ARHITEKTONSKO OBLIKOVANJE OBJEKTOV IN DOVOLJENE TOLERANCE
4. člen
1. Avtomehanična delavnica za avtobuse in tovornjake z:
– avtopralnico,
– upravo.
Objekt bo pritličen z izkoriščenim podstrešjem in bo imel tlorisne dimenzije 24,50 x 25 m, z zamiki, ki so razvidni iz grafične priloge. Osnovni objekt bo pokrit s simetrično, čopasto dvokapnico v naklonu 40 stopinj, na vzhodnem delu bo pravokotno na matični objekt locirana manjša dvokapnica v enaki izvedbi, na zahodni strani (avtopralnica), pa bo objekt z ravno streho. Kritina mora biti temno rjave ali temno sivečrne barve (bramac, eternit). V pritličju objekta bo servis za avtobuse in tovornjake (dve stezi), na vzhodni strani bo stopnišče in pomožni prostori, na zahodni strani pa avtopralnica. Svetla višina prostorov bo 5 m, del prostorov bo 5 m, del prostorov pa bo tudi v medetaži.
2. Servisni objekt za osebne avtomobile z:
– vulkanizerstvom,
– avtomehanično delavnico,
– avtopralnico.
Objekt bo pritličen, z izkoriščenim podstrešjem in bo imel tlorisne dimenzije 14 x 10 m, z objektom trgovine in bifeja, pa bo povezan z veznim objektom. Objekt bo oblikovan enako kot objekt servisa za avtobuse in tovornjake (enak naklon strehe in kritina, ter enako oblikovana fasada).
3. Bencinska črpalka
Objekt bencinske črpalke bo v osnovi tipske izvedbe, oblikovno pa prilagojen ostalim objektom na zazidalnem območju. Tlorisne dimenzije bencinske črpalke (streha) bodo 14. x 10 m. Streha bo ravna in z veznim objektom povezana z objektom trgovine z bifejem. Na zahodni strani črpalke ob parkirišču za zaposlene bodo vkopane 3 cisterne za gorivo s po 33 m3 prostornine (euro super 91, euro super 95, plinsko olje).
4. Trgovina in bife s:
– pomožni prostori,
– sanitarijami.
Objekt bo pritličen, z izkoriščenim podstrešjem in deloma podkleten. Tlorisne dimenzije bodo 11 x 16 m. Objekt bo pokrit s simetrično, čopasto dvokapnico v naklonu 40 stopinj in enako kritino in obdelavo fasade, kot objekt servisa za avtobuse in tovornjake.
5. 20 parkirišč za tovornjake in avtobuse
Parkirišča za avtobuse in tovornjake bodo locirana na južnem delu obravnavanega zazidalnega območja. Parkirišče bo imelo ločen – svoj dostop s ceste v industrijsko cono “Mlaka”. Parkirišče bo asfaltirano, tako kot ostale površine na območju zazidalnega območja – lahko pa so asfaltne površine kombinirane z betonskimi tlakovci.
6. 30 parkirišč za osebne avtomobile
Parkirišča za osebne avtomobile so ločene v tri sklope. Na severovzhodni strani bo ca. 15 parkirišč za obiskovalce trgovine, bifeja, bencinske črpalke ipd., na severozahodni strani bo ca. 10 parkirnih mest predvidenih v glavnem za zaposlene na obravnavanem območju, na vzhodni strani od servisa za avtobuse in tovornjake, pa bo ca. 10 parkirnih mest za obiskovalce uprave Integrala, servisa ipd.
Dimenzije posameznih objektov in lokacija so razvidni iz grafičnega dela zazidalnega načrta – sprememba. Vsi objekti so pritlični, nekateri z izkoriščenim podstrešjem, le del objekta trgovine z bifejem pa je tudi podkleten. Za vse objekte velja toleranca v tlorisnih dimenzijah ±1 m, v smeri vzhod-zahod, v smeri sever-jug, pa ±2 m.
IV. POGOJI KOMUNALNEGA UREJANJA
5. člen
Obstoječe zazidalno območje leži med dvema obstoječima cestama; ob cesti Tržič–Križe na vzhodni strani, na zahodni in severni strani pa območje meji na dostopno cesto v industrijsko cono Mlaka. S te ceste je že uvoz na obravnavano območje, ki pa je v spremembi obravnavanega zazidalnega načrta premaknjeno nekoliko južneje. Poleg tega uvoza pa je predviden še uvoz na območje na severni strani dostopne ceste (dovoz na bencinsko črpalko) in na jugozahodni strani dovoz na parkirišče avtobusov in tovornjakov. Nov pa je tudi izvoz z zazidalnega območja na cesto Tržič–Križe (izvoz z bencinske črpalke).
6. člen
Objekti bodo ogrevani iz kotlarne, ki bo locirana v objektu avtoservisa za tovornjake in avtobuse. Ogrevanje bo na kurilno olje.
7. člen
Elektrika
Elektro priključek za obravnavano območje je že lociran v obstoječem objektu, v primeru večje porabe, pa bo potrebno napraviti nov dovod iz TP, ki pa je locirana ca. 100 m južneje od odobravane lokacije.
8. člen
Telefonija
Telefonski priključek je že na parceli – na trasi obstoječe telefonske linije (glej grafični del ZN), od koder bo razvod do posameznih objektov.
9. člen
Vodovod
za obravnavani del spremembe ZN Mlaka je izveden priključni jašek za vodovod na trasi obstoječega vodovoda ob cesti Tržič – Križe. Tam je že zgrajen tudi hidrant. Ostalo hidrantno omrežje in napajanje z vodo pa bo iz obstoječega jaška, kot je razvidno iz grafične priloge.
10. člen
Kanalizacija
Meteorna voda s posameznih objektov bo speljana v ponikovalnice, meteorna voda s parkirnih in drugih površin pa bo speljana prav tako, preko lovilcev olj, v ponikovalnico.
Fekalna kanalizacija bo priključena na že zgrajeni kolektor na zahodnem delu obravnavanega območja, vendar bo na zahtevo zdravstvene inšpekcije do izgradnje centralne čistilne naprave v Tržiču, začasno potrebno zgraditi greznico na čiščenje.
V. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV PRI IZVAJANJU ZAZIDALNEGA NAČRTA
11. člen
Pri izgradnji objektov v zazidalnem kompleksu je zlasti obvezno upoštevati skupne elemente objektov, ki so prikazani tako v tekstualnem, kot v grafičnem delu zazidalnega načrta (sprememba). Gradnjo objektov in komunalnih naprav je potrebno izvajati točno po projektih in pod strogim nadzorom.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
Zazidalni načrt je stalno na vpogled občanom in zainteresiranim organizacijam pri pristojni službi Občine Tržič in pristojnem upravnem organu upravne enote Tržič.
13. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravljajo pristojne inšpekcijske službe.
14. člen
Z dnem sprejetja tega odloka prenehajo veljati določila 2. člena odloka o zazidalnem načrtu industrijske cone Mlaka (Uradni vestnik Gorenjske, št. 28/83) v delu, ki se nanašajo na parcelne številke 494/2, 865/4 in 1779/4 v k.o. Križe in odlok o spremembi odloka o zazidalnem načrtu industrijske cone Mlaka (Uradni list RS, št. 57/97) v celotnem besedilu.
15. člen
Ta odlok začne veljati dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 351-029/96-05
Tržič, dne 3. oktobra 1997.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Tržič
Peter Smuk, dipl. inž. l. r.