Na podlagi 21. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94, 57/94, 14/95, 20/95, 63/95, 73/95, 9/96 in 44/96) in na podlagi 2., 5. in 10. člena zakona o skladu Republike Slovenije za ljubiteljske kulturne dejavnosti (Uradni list RS, št. 1/96), četrte alinee točke 2, druge in osme alinee 4. točke, druge alinee 7. točke 12. člena, dvanajste alinee 13. člena in 103. člena statuta Občine Cerknica (Uradni list RS, št. 54/95 in 51/96), na podlagi 1., 3. in 4. člena zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture (Uradni list RS, št. 75/94) je Občinski svet občine Cerknica na 27. redni seji dne 18. 12. 1997 sprejel
O D L O K
o uresničevanju javnega interesa na področju kulture v Občini Cerknica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Delovanje na področju kulture je svobodno, pri čemer Občina Cerknica skrbi za izvajanje javnega interesa s področja kulture.
2. člen
Javni interes lokalne skupnosti na področju kulture obsega zlasti:
– ustvarjanje možnosti za skladen kulturni razvoj občanov in občank Občine Cerknica, kakor tudi za razvoj posameznih kulturnih dejavnosti, društev in združenj;
– zagotavljanje pogojev za ustvarjanje, posredovanje in dostopnost kulture;
– uveljavljanje kulturnih ustvarjalcev, kulturnih društev in organizacij Občine Cerknica doma in v tujini;
– zagotavljanje varstva naravne in kulturne dediščine;
– kulturno vzgojo v javnih zavodih v lasti Občine Cerknica ter razvoj kulturno interesne dejavnosti le-teh;
– izobraževanje za potrebe kulturne dejavnosti;
– razlikovanje s področja kulturološke dejavnosti, varstva kulturne in naravne dediščine;
– promocija Občine Cerknica kot kulturno usmerjene občine.
3. člen
Javni interes Občine Cerknica kot lokalne skupnosti na področju kulture se uresničuje:
– z občinskim programom kulture,
– z delovanjem lokalnih javnih služb in javnih zavodov na področju kulture,
– z zagotavljanjem pogojev za opravljanje in razvoj kulturnih dejavnosti,
– z zagotavljanjem javnih sredstev za kulturo iz proračuna Občine Cerknica in tudi državnega proračuna skladno z veljavno zakonodajo,
– z neposrednim financiranjem kulturnih programov oziroma projektov iz javnih sredstev,
– z oblikovanjem javne infrastrukture na področju kulture,
– s stimulativno politiko določanja lokalnih taks in dajatev iz pristojnosti občine,
– z določanjem posebnih pogojev za opravljanje posamezne dejavnosti na področju kulture, če to zahteva narava te dejavnosti.
4. člen
Za uresničevanje javnega interesa na področju kulture se zagotavljajo finančna sredstva iz proračuna Občine Cerknica zlasti za naslednje namene:
1. za varstvo naravne in kulturne dediščine,
2. za izvajanje kulturnih programov, ki obsegajo dejavnost predšolske in osnovnošolske mladine, mladih, združenih v podmladnih in mladinskih vadbenih skupinah, društev, klubov in združenj,
3. druga društva in organizacije za dodatne kulturne programe,
4. za kulturno dejavnost posebno nadarjenih otrok in mladine,
5. za izobraževanje strokovnih in organizacijskih kadrov,
6. za investicije, vzdrževanje, amortizacijo in opremljanje javne infrastrukture na področju kulture,
7. za spodbujanje kulturnih dosežkov,
8. za nagrade, za dosežke na kulturnem področju,
9. za založniško dejavnost,
10. za propagandno dejavnost na področju kulture,
11. za delovanje strokovnih organizacij,
12. za eksperimentalne programe,
13. za knjižnično dejavnost.
Obseg in vrsta nalog se na posameznih področjih opredeljujejo v letnem programu Občine Cerknica za področje kulturne dejavnosti.
5. člen
Za kulturne dejavnosti po tem odloku štejejo vse dejavnosti, predvidene z nacionalnim programom kulture v Republiki Sloveniji, kakor tudi vse tiste dejavnosti, ki imajo državno ali mednarodno priznan status v okviru državnih in mednarodnih kulturnih organizacij in so njihova združenja, društva, klubi in organizacije registrirana pri pristojnem državnem organu.
Kulturne dejavnosti po tem odloku se štejejo vse oblike ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih vrednot na področju književne, glasbene, plesne, gledališke, likovne, filmske in video dejavnosti, varstva kulturne in naravne dediščine, razstavne in knjižnične dejavnosti ter založništva, kinematografije, radia in televizije in na drugih področjih.
Kulturne dejavnosti po tem odloku in skladno z zakonodajo lahko opravljajo razen organizacij iz prvega odstavka tega člena tudi posamezniki in pravne osebe kot pridobitne ali nepridobitne dejavnosti pod splošnimi pogoji, predpisanimi za dejavnost.
Dejavnost iz tega člena podrobneje določa župan po predhodnem mnenju Sveta za kulturo Občine Cerknica. V dvomu ali je posamezna dejavnost kulturna dejavnost po tem odloku, na predlog sveta za kulturo, določi župan.
6. člen
Kulturne prireditve se morajo najavljati, propagirati in pojasnjevati v slovenščini.
II. PROGRAM KULTURE V OBČINI CERKNICA
7. člen
Program kulture v Občini Cerknica določa temelje politike kulture Občine Cerknica in opredeljuje obseg dejavnosti na področju kulture, ki se financira ali sofinancira iz občinskega proračuna in iz drugih javnih ali zasebnih financ. Program kulturne dejavnosti v Občini Cerknica sprejme občinski svet na predlog župana Občine Cerknica.
8. člen
Predlog kulturne dejavnosti v Občini Cerknica določa zlasti:
– načela in cilje kulturne politike v Občini Cerknica,
– ukrepe kulturne politike za razvoj celotne kulturne dejavnosti, varstvo kulturne in naravne dediščine,
– merila in ukrepe za zagotavljanje lokalnih javnih služb in javnih zavodov na področju kulture v Občini Cerknica,
– merila in ukrepe za razvoj ljubiteljske kulture,
– oblike pospeševanja kulturnega razvoja demografsko ogroženih območij,
– ukrepe za ohranjanje, povezovanje in razvoj skupnega kulturnega prostora v Občini Cerknica,
– oblike pospeševanja mednarodnega kulturnega povezovanja in izhodišča za promocijo Občine Cerknica,
– usmeritve na področju varstva okolja in urejanja prostora z vidika varstva kulturne in naravne dediščine,
– usmeritve na področju kulturne dejavnosti v okviru javnih zavodov s področja vzgoje in izobraževanja,
– usmeritve na področju kulturoloških raziskav,
– merila za področje ustvarjanja in posredovanje kulturnih programov preko medijev,
– merila in usmeritve za stimulativno politiko lokalnih taks in dajatev na območju Občine Cerknica,
– obseg dejavnosti na področju kulture, ki se financira oziroma sofinancira iz občinskega proračuna ali drugih javnih in zasebnih sredstev,
– pomembnejša investicijska vlaganja v javno infrastrukturo na področju kulture v Občini Cerknica.
9. člen
Za izvajanje občinskega programa kulture v Občini Cerknica skrbijo v okviru svojih pristojnosti župan in občinska uprava.
Župan vsako leto do 31. maja predloži Občinskemu svetu občine Cerknica poročilo o izvajanju občinskega programa kulture v preteklem letu z oceno rezultatov in programom za naslednje obdobje.
III. SVET ZA KULTURO
10. člen
Župan z odredbo imenuje Svet za kulturo Občine Cerknica kot strokovno posvetovalno telo. Število članov sveta, trajanje mandata in način dela določi župan z odredbo.
Tretjino članov sveta imenuje župan na predlog Zveze kulturnih organizacij.
11. člen
Svet za kulturo Občine Cerknica:
– oblikuje vsebinska izhodišča in usmeritve za pripravo občinskega programa kulturne dejavnosti v Občini Cerknica,
– sodeluje pri pripravi občinskega programa kulture,
– spremlja in ocenjuje izvajanje kulturnega programa v Občini Cerknica in daje pobude za njegove spremembe in dopolnitev,
– daje mnenje k poročilu o izvajanju kulturnega programa v Občini Cerknica,
– ocenjuje stanje in razvoj kulturnih dejavnosti,
– obravnava in spremlja zakonodajo in druge predpise s področja kulture,
– daje pobude in predloge za urejanje drugih vprašanj s področja kulture,
– opravlja, vodi, koordinira in izvaja druge naloge s področja kulture, skladno z sprejetim programom in navodili župana,
– daje mnenje k vrhunskim dosežkom v kulturi.
12. člen
Za sodelovanje pri delu sveta ali za izvajanje programa kulture v Občini Cerknica se lahko ustanovi delovne skupine, področne sekcije, komisije in ekspertne skupine. Njihovo sestavo, naloge in način dela določi župan z aktom o ustanovitvi.
IV. ZVEZA KULTURNIH ORGANIZACIJ CERKNICA
13. člen
Zveza kulturnih organizacij Cerknica je samostojna strokovna in stanovska organizacija, v katero se vključujejo kulturna društva in organizacije, ki izpolnjujejo pogoje za članstvo v tovrstni zvezi.
Zveza kulturnih organizacij Cerknica deluje na podlagi ustrezne zakonodaje s področja organizacije in delovanja društev, lastnega statuta in akta o združevanju kulturnih društev in organizacij ter skupin v Občini Cerknica v zvezo.
Zveza kulturnih organizacij je lahko organizirana in deluje za območje ene ali več občin. V tem primeru se medsebojna razmerja določijo s pogodbo o ustanovitvi zveze.
14. člen
Zveza kulturnih organizacij Cerknica po tem odloku poleg ostalih nalog, določenih z lastnim programom dela zlasti:
– spremlja in ocenjuje stanje na področju kulture in uresničevanja občinskega programa za to področje ter daje v zvezi s tem mnenje, pobude in predloge,
– daje mnenje k predlogu občinskega programa kulture in k poročilu o izvajanju tega programa,
– daje mnenje k predlogu odloka in drugih aktov s področja kulture, ki jih sprejema občinski svet ter drugih aktov in predpisov s področja kulture,
– predlaga imenovanje članov Sveta za kulturo Občine Cerknica,
– daje strokovno pomoč svojim članom,
– opravlja druge naloge, ki jih določajo akti Občine Cerknica za področje kulture ter zakon in statut zveze.
15. člen
Zveza kulturnih organizacij se financira iz sredstev občinskega proračuna, članarino in drugimi prispevki ter iz drugih virov.
V. SKLAD ZA LJUBITELJSKE KULTURNE DEJAVNOSTI
16. člen
Skladno z veljavno zakonodajo zagotavlja Občina Cerknica za Sklad RS, za ljubiteljsko kulturno dejavnost prostorske pogoje za delovanje društev, skupin in posameznikov za izvajanje programov, ki so lokalnega pomena.
17. člen
Na podlagi veljavne zakonodaje in tega odloka lahko Sklad RS, za ljubiteljsko kulturno dejavnost opravlja določene naloge iz lastne pristojnosti in tega odloka tudi za Občino Cerknica.
Občina Cerknica in sklad v tem primeru medsebojne obveznosti in pravice dogovorita s pogodbo.
18. člen
Občina Cerknica imenuje najmanj enega predstavnika v svet območnih izpostav sklada.
Člana sveta imenuje Občinski svet občine Cerknica na predlog župana, po predhodnem mnenju Sveta za kulturo in po postopkih, ki so z akti Občine Cerknica predvideni za imenovanje predstavnikov lokalne skupnosti.
VI. FINANCIRANJE KULTURNIH PROGRAMOV IZ OBČINSKEGA PRORAČUNA
19. člen
Kulturni programi se financirajo oziroma sofinancirajo iz občinskega proračuna na podlagi meril in kriterijev, ki jih predpiše pristojno ministrstvo in v skladu s predpisi in akti Občine Cerknica za področje kulture. Višino sredstev za področje kulturne dejavnosti določi Občinski svet občine Cerknica s proračunom Občine Cerknica.
20. člen
Občinska uprava oziroma javni skladi s področja kulture zbirajo predloge za financiranje in sofinanciranje kulturnih programov z javnim razpisom, z izvajalci programov oziroma projektov pa sklepa pogodbe župan.
Izjemoma lahko župan sklene pogodbo po predhodnem soglasju sveta za kulturo o sofinanciranju programov oziroma projekta brez javnega razpisa:
– če gre za posebno pomemben program ali projekt, ki ga ni bilo mogoče vnaprej načrtovati,
– če gre za sofinanciranje projektov ali programov, ki jih želijo realizirati društva iz območja Občine Cerknica, ki so ustanovaljena po izvedbi javnega razpisa,
– v primerih, ko bi opustitev projekta ali programa pomenila za razvoj kulture v Občini Cerknica dolgoročno izgubo ali izpad sredstev.
21. člen
Predloge za financiranje oziroma sofinanciranje kulturnih programov lahko dajo kulturna društva in organizacije, posamezniki ter pravne osebe, ki so vpisani v register izvajalcev programa kulturnih dejavnosti v Občini Cerknica.
Pogoje, ki jih morajo izpolnjevati društva in organizacije, posamezniki ter pravne osebe za vpis v regiter izvajalcev kulturnih programov v Občini Cerknica, predpiše župan.
22. člen
Izvajalci programa kulture v Občini Cerknica, ki se financirajo ali sofinancirajo iz občinskega proračuna, morajo predložiti občinski upravi mesečno poročilo o izvedbi programov in projektov do 10.3., pa tudi poročilo o porabi finančnih sredstev v preteklem letu. Normative in vsebine za izdelavo poročil predpiše župan.
VII. JAVNI SKLADI
23. člen
Občina Cerknica lahko za izvajanje programov kulture ustanovi javne sklade, na katere prenese financiranje dejavnosti za katero je sklad ustanovljen.
Javni sklad se ustanovi z odlokom in po postopku, ki ga določa statut Občine Cerknica s sklepom občinskega sveta.
24. člen
Javni sklad posluje po predpisih, ki veljajo za javne zavode in ustanove, če ni z zakonom drugače določeno.
25. člen
Akt o ustanovitvi javnega sklada določi vire, način in pogoje pridobivanja sredstev za uresničevanje ciljev in namenov, za katere je javni sklad ustanovljen.
26. člen
S statutom in ostalimi akti se podrobneje določajo organizacije, naloge, način odločanja ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje javnega sklada za področje kulturne dejavnosti.
27. člen
Sredstva javnega sklada se lahko uporabljajo le za namen, za katere je bil javni sklad ustanovljen.
28. člen
Javni sklad mora vsako leto do 10. 3. predložiti ustanovitelju poročilo o delu sklada v preteklem letu.
29. člen
Revizijo in nadzor nad javnimi skladi na področju kulturne dejavnosti, katerih ustanovitelj je Občina Cerknica, opravlja nadzorni odbor Občine Cerknica in z zakonom določene institucije.
30. člen
Po enakem postopku se ustanavljajo tudi fondacije ali druge ustanove na področju izvajanja ali financiranja programa kulturne dejavnosti, katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je Občina Cerknica.
VIII. JAVNA INFRASTRUKTURA NA PODROČJU KULTURNE DEJAVNOSTI
31. člen
Urejene in opremljene površine in objekti ter oprema, ki so namenjeni za izvajanje kulturne dejavnosti, sestavljajo javno infrastrukturo s področja kulturne dejavnosti.
Površine in objekte, ki predstavljajo javno infrastrukturo s področja, določi občinski svet s sklepom.
Evidenco objektov in površin, ki so določene kot javna infrastruktura na področju kulture, vodi občinska uprava na podlagi navodil, ki jih izda župan. Nepremičnine iz tega člena se kot javno infrastrukturo s področja kulture zaznamuje v zemljiški knjigi.
32. člen
Občinska uprava pripravi mrežo infrastrukture kot podlago za prostorsko načrtovanje. Mreža infrastrukture obsega obstoječo javno infrastrukturo na področju kulture, merila in ukrepe za načrtovanje nove in posodobitev obstoječe.
33. člen
Javno infrastrukturo s področja kulture se lahko da v uporabo posameznikom in pravnim osebam, ki so vpisane v evidenco izvajalcev programa kulture v Občini Cerknica.
34. člen
Javna infrastruktura iz prejšnjega odstavka se da v uporabo na podlagi javnega razpisa, ki ga izvede župan v skladu z veljavno zakonodajo.
Javna infrastruktura s področja kulture se mora uporabljati za namen za katerega je bila urejena in določena. Izvajalci programa kulture v Občini Cerknica imajo za izvajanje storitev programov kulture predmet, kadar pod enakimi pogoji nastopajo tudi drugi interesenti.
35. člen
Z uporabniki, izbranimi na podlagi javnega razpisa in skladno s programom kulture v Občini Cerknica, sklene župan pogodbe o uporabi javne infrastrukture na področju kulture. Pogodba se lahko sklene za določen ali nedoločen čas.
36. člen
Če se del javne infrastrukture na področju kulture, ki začasno ali trajno ni potreben za opravljanje kulturne dejavnosti, uporabi za druge namene, se dohodek nameni za investicije v javno infrastrukturo na področju kulture.
37. člen
Za načrtovanje, gradnjo in opremljanje ter za vzdrževanje infrastrukture se uporabljajo normativi, standardi in priporočila, ki veljajo za stroko in jih določi pristojno ministrstvo.
IX. JAVNI ZAVODI ZA PODROČJE KULTURE
38. člen
Javni zavodi na področju kulturnih dejavnosti se lahko ustanovijo za opravljanje dejavnosti, ki so z zakonom ali odlokom Občine Cerknica opredeljene kot javna služba na področju kulture.
Javni zavod se lahko ustanovi tudi za opravljanje kulturnih dejavnosti, ki niso opredeljene kot javne službe, če se opravljanje dejavnosti zagotavlja na način in pod pogoji, ki veljajo za javno službo. Javni zavod ustanovi z odlokom občinski svet.
39. člen
Občina Cerknica lahko ustanovi javni zavod tudi skupaj z državo po postopkih in na način, ki jih predvideva zakon.
Če občina ustanovi javni zavod skupaj z državo, se njune medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti uredijo s pogodbo.
Sklep o ustanovitvi javnega zavoda na področju kulturne dejavnosti skupaj z državo sprejme občinski svet, pogodbo pa podpiše župan.
40. člen
V aktu o ustanovitvi javnega zavoda za področje kulturne dejavnosti ustanovitelj opredeli organe zavoda, način organiziranosti, merila in kriterije za imenovanje poslovodnega in programskega direktorja zavoda, sestavo in način imenovanja sveta zavoda ter druga določila na podlagi zakonodaje, veljavne za javne zavode in kulturno dejavnost.
X. SAMOSTOJNI USTVARJALCI NA PODROČJU KULTURE
41. člen
Samostojni kulturni ustvarjalci, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu, pristojnem za kulturo in imajo stalno bivališče na območju Občine Cerknica, nastopajo pod enakimi pogoji kot izvajalci javnega interesa na področju kulture v Občini Cerknica.
XI. DRUŠTVA NA PODROČJU KULTURE
42. člen
Posamezniki se združujejo v društva na področju kulture z namenom, da:
– izvajajo kulturno dejavnost,
– združujejo občane in občanke ter samostojne kulturne ustvarjalce na področju kulture,
– se ukvarjajo s strokovnimi vprašanji na področju kulture,
– izvajajo izobraževalne in vzgojne aktivnosti na področju kulture,
– prispevajo k dostopu do dobrin, ki jih nudijo kulturne dejavnosti,
– skrbijo za skladen razvoj kulturnih dejavnosti v Občini Cerknica,
– opravljajo druge naloge in aktivnosti s področja kulture.
43. člen
Društva na področju kulture, katerih dejavnost je posebnega pomena za izvajanje programa kulture, lahko predlagajo županu, da jim podeli status društva, ki deluje v lokalnem javnem interesu. Pogoje in kriterije za izpolnjevanje statusa društva, ki deluje v lokalnem javnem interesu, se preveri vsaka tri leta.
Društva, katerih delovanje presega lokalni javni interes, lahko skladno z veljavno zakonodajo zaprosijo pristojno ministrstvo, da jim dodeli status društva, ki deluje v javnem interesu na območju Republike Slovenije. V tem primeru izdata svoje mnenje Svet za kulturo Občine Cerknica in Občinski svet občine Cerknica.
XII. KULTURNE PRIREDITVE
44. člen
Kulturne prireditve po tem odloku so srečanja in kulturne aktivnosti, organizirane skladno s pravili posameznih izvajalcev kulturnih dejavnosti in na podlagi veljavne zakonodaje.
Kulturne prireditve morajo biti prijavljene skladno z določili veljavne zakonodaje pri pristojnem organu.
45. člen
Organizator kulturne prireditve mora poskrbeti za varnost vseh udeležencev in zavarovati svojo odgovornost za varnost udeležencev.
46. člen
V objektu, v katerem poteka kulturna prireditev, je prepovedano točenje alkoholnih pijač, kolikor zakonodaja tega področja ne ureja drugače.
Organizator ne sme dovoliti vstopa na prireditev osebam, ki so pod vplivom alkohola.
47. člen
V zaprtem objektu, kjer poteka kulturna prireditev, je prepovedano kajenje. Objekti morajo biti vidno označeni z znaki za prepovedano kajenje.
48. člen
Na kulturne prireditve je prepovedano prinašati pirotehnična in druga sredstva, katera bi ogrožala varnost udeležencev prireditev.
49. člen
Prireditelj, ki kandidira za organizacijo prireditve, ki ima širši državni ali celo mednarodni značaj, mora pred izvedbo le-te na območju Občine Cerknica in na objektih, ki so last občine, predhodno pridobiti mnenje občinske uprave in pristojnega matičnega odbora občinskega sveta.
Mnenje je obvezno v primerih, ko bi organizacija tovrstne prireditve imela finančne posledice tudi za lokalno skupnost.
XIII. NADZOR IN INŠPEKCIJA
50. člen
Inšpekcijo na področju kulturne dejavnosti opravljajo na podlagi veljavne zakonodaje pristojne službe in organi.
51. člen
Nadzor se nanaša na:
– izpolnjevanje nalog na področju kulture, ki so opredeljene s programom kulture v Občini Cerknica,
– namensko porabo finančnih sredstev in infrastrukture,
– izpolnjevanje standardov in normativov za izvajanje programa kulturne dejavnosti,
– organizacijo in izvedbo prireditev.
52. člen
Nadzor nad finančnim in materialnim poslovanjem opravlja nadzorni odbor Občine Cerknica.
Strokovni nadzor opravlja Svet za kulturo Občine Cerknica.
Nadzor nad organizacijo in izvedbo prireditev ter nad določili, ki jih predpisujejo drugi akti, ima inšpekcija Občine Cerknica in skladno z veljavno zakonodajo in prepisi pristojnega ministrstva krajevno pristojna policijska postaja.
XIV. INFORMATIKA NA PODROČJU KULTURE
53. člen
Za organizirano in sistematično spremljanje stanja v kulturi, za razvoj te dejavnosti in vodenje dolgoročne kulturne politike v Občini Cerknica, se vodijo naslednje zbirke podatkov:
– evidenca kulturnih izvajalcev,
– evidenca izvajalcev programa kulture v Občini Cerknica,
– evidenca strokovnih delavcev v kulturi,
– evidenca javne infrastrukture na področju kulture,
– evidenca državnih in mednarodnih prireditev,
– ostale evidence.
54. člen
Evidenca kulturnih ustvarjalcev obsega: ime in priimek, spol, rojstne podatke, prebivališče, področje kulturne dejavnosti, najvidnejše dosežke na področju kulturnega ustvarjanja.
55. člen
Evidenca izvajalcev programov kulture v Občini Cerknica obsega: ime, sedež, ime in priimek zastopnika, matično oziroma davčno številko, naziv področja kulturne dejavnosti.
56. člen
Evidenca strokovnih delavcev v kulturi obsega: ime in priimek, spol, rojstne podatke, prebivališče, naziv delodajalca, strokovno izobrazbo oziroma usposobljenost in področje kulturne dejavnosti.
57. člen
Evidenca javne infrastrukture na področju kulture obsega: ime oziroma naziv objekta, lokacijo, zemljiškoknjižne podatke, leto izgradnje, namen uporabe, velikost, vrsto prostorov ter opreme in uporabnika na dan uveljavitve tega odloka, posebne lastnosti nepremičnine ter opreme in pogodbe z uporabniki javne infrastrukture na področju kulture.
58. člen
Evidenca državnih in mednarodnih kulturnih prireditev, ki se izvajajo na območju Občine Cerknica obsega: področje kulturne dejavnosti, nivo, organizatorja, udeležence in način prireditev.
59. člen
Glede na dejavnost in razvoj kulture v Občini Cerknica se lahko uvedejo tudi druge evidence. Vodenje ostalih evidenc predpiše na podlagi tega odloka župan.
60. člen
Evidence se trajno hranijo in arhivirajo v občinski upravi.
Navodila za vodenje posameznih evidenc predpiše župan.
61. člen
Osebni podatki, potrebni za vzpostavitev in delovanje evidenc, se zbirajo, obdelujejo, shranjujejo in posredujejo skladno s posebnimi predpisi in zakonskimi določili, ki se nanašajo na zbirke osebnih podatkov.
XV. PRIZNANJA IN NAGRADE
62. člen
Za uspešno delo na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti in za izvajanje programov kulture podeljuje Občina Cerknica priznanja.
Vrsto priznanj, kriterije in postopek podeljevanja določa pravilnik, ki ga sprejme občinski svet na predlog župana in v soglasju s svetom za kulturo.
XVI. KAZENSKE DOLOČBE
63. člen
Z denarno kaznijo najmanj 50.000 SIT se kaznuje društvo oziroma organizator, ki deluje v nasprotju z določili 45., 46., 47. in 48. člena tega odloka.
Za kršitev navedenih členov se kaznuje odgovorna oseba z denarno kaznijo najmanj 20.000 SIT.
XVII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
64. člen
Župan in občinska uprava morajo v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka izdati ustrezna navodila za realizacijo odloka in vzpostavitvi evidence, določene s tem odlokom.
65. člen
Društva in druge organizacije, ki želijo na podlagi tega odloka pridobivati sredstva iz proračuna Občine Cerknica, morajo v roku dveh mesecev po uveljavitvi odloka posredovati zahtevane podatke.
66. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu.
Št. 611-4/97
Cerknica, dne 18. decembra 1997.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Cerknica
Janez Štrukelj l. r.