Na podlagi 4. in 111. člena stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 18/91, 21/94 in 23/96 in odločb US Uradni list RS, št. 9/94 in 24/96); ter 20. člena statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 22/95) je Občinski svet občine Bled na 31. seji 4. junija 1998 sprejel
P R A V I L N I K
o najemu občinskih službenih stanovanj v Občini Bled
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določajo upravičenci do službenih stanovanj, merila za dodeljevanje stanovanj v najem, točkovanje ter postopek oddaje službenih stanovanj.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti Občine Bled, ki so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb kadra zaposlenega v občinski upravi in javnih zavodih in javnih podjetjih, na območju Občine Bled, s katerimi Občina Bled sklene poseben dogovor.
3. člen
Službena stanovanja oddaja v najem župan občine za določen čas, to je za čas trajanja delovnega razmerja upravičencev iz 2. člena tega pravilnika.
II. OSNOVE IN MERILA ZA NAJEM SLUŽBENIH STANOVANJ
4. člen
Občinska službena stanovanja se oddajo v najem na podlagi naslednjih osnov in meril:
točk
a) glede na pomembnost del in nalog
– direktor, ravnatelj, predstojnik, funkcionar 35
– pomočnik ravnatelja, vodja oddelka ali službe,
višji upravni delavec s posebnimi pooblastili 30
– profesor, doktor, strokovni delavec 25
– učitelj, vzgojitelj, strokovni delavec 20
– administrativni delavec 15
b) glede na stopnjo strokovne izobrazbe
– VIII. stopnja / doktorat 25
– VII/2 stopnja – magisterij in visoka izobrazba
s specializacijo 15
– VII/1 stopnja – visoka izobrazba 13
– VI/2 stopnja – višja izobrazba s specializacijo 11
– VI/1 stopnja – višja izobrazba 10
– V. stopnja – srednja izobrazba 8
– manj kot V stopnja 6
V primeru, da imata dva kandidata enako število točk, ima prednost kandidat:
1. za katerega je pisno izkazana posebna potreba zavoda ali občinske uprave za kadrom z izobrazbo in znanji kot jih ima kandidat in ga zavod oziroma občinska uprava nujno potrebuje,
2. ki ima večje število ožjih družinskih članov.
III. STANOVANJSKI STANDARDI
5. člen
Pri najemu službenih stanovanj se upoštevajo naslednji maksimalni standardi:
-----------------------------------------------------
Število družinskih članov Stanovanjska površina m2
-----------------------------------------------------
1 do 44
2 do 63
3 do 76
4 do 85
-----------------------------------------------------
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 5 m2.
Župan občine lahko izjemoma dodeli prosilcu tudi večje stanovanje oziroma manjše stanovanje, če ni na voljo stanovanja po normativu in prosilec s tem soglaša.
IV. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH STANOVANJ
6. člen
V primeru pridobitve ali sprostitve službenega stanovanja župan občine na predlog občinske uprave objavi razpis za oddajo službenih stanovanj v najem.
Razpis se javno objavi na oglasni deski občine. O razpisu se obvesti tudi javne zavode in javna podjetja in občinsko upravo, ki razpis obesijo na svojih oglasnih deskah.
7. člen
Razpis za dodelitev službenih stanovanj v najem mora vsebovati:
– število in vrsto službenih stanovanj,
– upravičence do najema službenih stanovanj,
– rok, do katerega je treba vložiti prijave,
– dokazila, ki morajo biti priložena prijavi,
– naslov, na katerega se pošlje prijava,
– način in rok objave odločitve o oddaji službenega stanovanja.
8. člen
Obrazloženi prijavi na razpis je potrebno priložiti vsa zahtevana dokazila. Po preteku osemdnevnega roka, ko je bil prosilec pozvan na priložitev manjkajočih dokazil, se vloga zavrže kot nepopolna.
9. člen
Strokovna služba pripravi na podlagi prispelih vlog predlog dodelitve službenih stanovanj ob upoštevanju osnov in meril iz 4. in 5. člena tega pravilnika.
10. člen
Tajnik občine izda sklepe o dodelitvi službenih stanovanj v najem in o tem obvesti vse prijavljene kandidate, kakor tudi kandidate, ki jim stanovanja niso dodeljena.
11. člen
Na sklep tajnika občine je možno vložiti pritožbo županu občine v roku 15 dni od dneva vročitve sklepa.
12. člen
Na podlagi pravnomočnega sklepa o oddaji službenega stanovanja v najem, sklene župan občine z izbranim prosilcem najemno pogodbo, s katero se uredijo medsebojni odnosi po določilih stanovanjskega zakona in tega pravilnika.
13. člen
Najemnina za službeno stanovanje se določi z najemno pogodbo. Višina najemnine se ugotavlja na podlagi pravilnika o metodologiji za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih (Uradni list RS, št. 47/95) in znaša 50% nad neprofitno najemnino ter se usklajuje z vrednostjo točke.
14. člen
Najemna pogodba se lahko najemniku odpove iz razlogov navedenih v 53. členu stanovanjskega zakona.
15. člen
Župan občine lahko izjemoma odda v najem službeno stanovanje brez razpisa, v primeru kadrovskih težav pri upravičencih iz 2. člena tega pravilnika, kadar le-ti zaradi upravičenih razlogov ne morejo izvajati svojega programa.
16. člen
Če upravičenci iz 2. člena nimajo potreb po dodelitvi službenih stanovanj v najem ali prijavljeni kandidati ne izpolnjujejo pogojev, ostanejo stanovanja nedodeljena. Župan občine lahko ta stanovanja ponudi v najem drugim fizičnim osebam, vendar le za določeno dobo.
Po poteku te dobe so upravičenci dolžni stanovanje vrniti, vrniti enakovredno drugo stanovanje ali stanovanje odkupiti. Upravičenci iz 2. člena tega pravilnika so dolžni najemodajalca obvestiti o vsaki spremembi, ki se nanaša na spremembo zaposlitve najemnika občinskega službenega stanovanja.
V. KONČNE DOLOČBE
17. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se neposredno uporabljajo določbe stanovanjskega zakona in podzakonskih predpisov.
18. člen
Z dnem objave tega pravilnika preneha veljati pravilnik o oddaji službenih stanovanj v najem, (Uradni list RS, št. 34/93) za območje Občine Radovljica.
19. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 36009-2/98
Bled, dne 4. junija 1998.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Bled
Franc Pelko l. r.