Uradni list

Številka 51
Uradni list RS, št. 51/1998 z dne 17. 7. 1998
Uradni list

Uradni list RS, št. 51/1998 z dne 17. 7. 1998

Kazalo

2341. Odlok o lokacijskem načrtu za rekonstrukcijo Ceste pod Hruševco, stran 3757.

Na podlagi 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93), zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95) in 29. člena statuta Občina Vrhnika (Uradni list RS, št. 34/95) je Občinski svet občine Vrhnika na seji dne 18. 6. 1998 sprejel
O D L O K
o lokacijskem načrtu za rekonstrukcijo Ceste pod Hruševco
I. SPLOŠNI DOLOČBI
1. člen
S tem odlokom se sprejme lokacijski načrt za rekonstrukcijo Ceste pod Hruševo, ki ga je izdelal Primis Vrhnika, d.d., oktobra 1997, pod št. 48/97.
2. člen
Lokacijski načrt vsebuje:
– izsek iz dolgoročnega plana                             1:5000
– geodetski in katastrski načrt                            1:500
– načrt obodne parcelacije                                 1:500
– ureditvena in prometno-tehnična situacija                1:500
– ureditvena in prometno-tehnična situacija – faze        1:1000
– normalni profil                                           1:50
– zbirni načrt komunalnih vodov                            1:500
– elementi zakoličbe ceste                                 1:500
– vzdolžni profil                                      1:50/1000
II. OPIS MEJE UREDITVENEGA NAČRTA
3. člen
Predvideni poseg vključuje naslednje parcele:
– k.o. Vrhnika: 2854/1 (Ljubljanska cesta), 2689/2, 2693/8, 2693/10, 2693/2, 2689/4, 2898, 2699/14, 2897, 2903/2, 2860/5, 2672/1, 2903/1, 2860/4, 2672/2, 2672/6, 2658/8, 2659/4, 369, 560, 2659/2, 2656/4/3/12/58/14/55/16/54/18/68/52/20/50/22, 2850/1 (Robova cesta), 2614/2/4, 2658/3/5, 370, 2658/11/4/6, 2675/61, 472, 2669/2, 2860/6, 2669/3, 2675/68, 2860/5/9, 2900/19/5, 2689/1, 2690/2, 2688/4, 2656/5 (uvoz v POC), 2656/1/2, 2503/2,
– k.o. Stara Vrhnika: 2286/1, 2284/2/1, 2450 (cesta v Ligojno), 2282/2, 2285/2, 2130/2, 2455 (cesta na Staro Vrhniko), 2130/1, 2129, 2124, 2128/1, 2103.
Površina ureditvenega območja Ceste pod Hruševco znaša ca. 2 ha.
III. FUNKCIJA OBMOČJA, POGOJI ZA IZRABO PROSTORA IN OBLIKOVANJE POSEGOV V PROSTOR
4. člen
Območje znotraj opisanih meja je namenjeno rekonstrukciji Ceste pod Hruševco vključno s križišči s Tržaško cesto in Robovo cesto, Robove ceste s križiščem v Staro Vrhniko, novogradnji parkirnega prostora ob podjetniško obrtni coni (POC), zgraditvi kolesarske steze, hodnika za pešce in avtobusnih postajališč ter ureditvi priključkov dovoznih poti na posamezne parcele, izgradnji omrežja komunalnih vodov in ureditvi odvodnjavanja jarkov v vplivnem območju ceste.
5. člen
Normalni profil rekonstruirane Ceste pod Hruševco od Robove ceste do križišča s Kolodvorske ima elemente:
– vozišče                                                2 × 3 m
– enostranski ločilni zeleni pas                             1 m
– enostranska dvosmerna
kolesarska steza                                      1 × 2,25 m
– enostranski dvosmerni
hodnik za pešce                                       1 × 1,80 m
bankina                                               2 × 0,50 m
Skupaj                                                   12,05 m
Normalni profil Ceste pod Hruševco od priključka Kolodvorske ceste do Ljubljanske ceste:
– vozišče                                                2 × 3 m
– obojestranski ločilni
zeleni pas                                               2 × 1 m
– obojestranska kolesarska
steza                                                  2 × 1,5 m
– obojestranski hodnik                                 2 × 1,2 m
Skupaj                                                    13,4 m
Normalni profil rekonstruirane Robove ceste ima elemente:
– vozišče                                                2 × 3 m
– zavijalni pas                                          1 × 3 m
– obojestranska kolesarska
steza                                                 2 × 1,75 m
– obojestranski hodnik za
pešce                                                 2 × 1,25 m
– bankina                                             2 × 0,50 m
Skupaj                                                      13 m
6. člen
Odsek Ceste pod Hruševco od križišča z Robovo cesto do dovozne ceste v POC se prestavi proti jugovzhodu za ca. 47 m. Os nove trase poteka vzporedno z objekti v POC. Preostala trasa se ne spreminja razen pri priključku na Ljubljansko cesto, kjer se os premakne proti jugu za ca. 15 m, tako da sovpada z osjo Opekarske ceste. Os Robove ceste se prestavi proti severovzhodu za ca. 3 m.
7. člen
Cesta pod Hruševco od prikjučka na Ljubljansko cesto do križišča s Kolodvorsko ulico se širi obojestransko, naprej do uvoza v POC se širi na severno stran in naprej do priključka na Robovo cesto, je novogradnja.
Robova cesta se širi na severovzhodno stran.
8. člen
Rekonstrukcija Ceste pod Hruševco in Robove ceste zajema naslednja območja križišč:
– Cesta pod Hruševco–Ljubljanska cesta,
– Cesta pod Hruševco–Robova cesta,
– Robova cesta–cesta v Staro Vrhniko–cesta v POC.
Prvi dve križišči imata obliko “T” križišča z dodatnim pasom za leve zavijalce. Cesta pod Hruševco, kot priključna cesta se v območju križišča rekonstruira tako, da ima dodaten pas za leve zavijalce. Njena os se na Ljubljansko in Robovo cesto priključuje pravokotno.
Križišče Robova cesta–cesta v Staro Vrhniko–cesta v POC je polno štirikrako križišče. Kraka na smeri Vrhnika–Horjul se razširita s pasom za leve zavijalce.
Neprednostni krak iz območja POC se priključi pravokotno, krak iz smeri Stara Vrhnika pa pod kotom 75°.
9. člen
Za varno odvijanje kolesarskega prometa se zgradi:
– na odseku od Robove ceste do Kolodvorske ceste enostranska dvosmerna kolesarska steza širine 2,25 m,
– na odseku od kolodvorske ceste do Ljubljanske ceste dvostranska enosmerna kolesarska steza širine 1,5 m,
– na Robovi cesti dvostransko enosmerno kolesarsko stezo širine 1,75 m.
V križišču z Ljubljansko cesto se kolesarski stezi priključita na obstoječo.
Kolesarski promet na Robovi cesti se izven ureditvenega območja usmeri na obstoječe vozišče.
10. člen
Hodnik za pešce na Cesti pod Hruševco na odseku:
– Robove ceste do Kolodvorske ceste je enostranski dvosmeren, širine 1,80 m in poteka ob kolesarski stezi,
– Kolodvorska cesta do Ljubljanske ceste je dvostranski enosmeren, širine 1,2 m in poteka ob kolesarskih stezah.
Hodnik za pešce na Robovi cesti je dvostranski enosmerni, širine 1,25 m in poteka ob kolesarski stezi.
V križišču z Ljubljansko cesto se hodnika za pešce priključita na obstoječega.
V križišču z Robovo cesto se peš promet, ki poteka pod brežino učnega centra spelje po prehodu za pešce na obstoječi pločnik.
11. člen
Na Cesti pod Hruševco sta kolesarska steza in hodnik za pešce ločena od vozišča z ločilnim zelenim pasom širine 1 m, na odseku Ljubljanska cesta–Kolodvorska ulica je obojestranski zeleni ločilni pas širine 1 m.
12. člen
Obstoječa uvoza v POC iz Robove ceste se opustita.
Nov uvoz se uredi po priključku v križišče Robova cesta–Stara Vrhnika–POC in na zemljišče parcel št. 2693/3, 2658/.. (gostilna Malči), kakor je prikazano v grafični prilogi.
Uvozi na območje nove šole se uredijo po pogojih ZN šola pod Hruševco (Uradni list RS, št. 64/96).
Južni uvoz v POC se priključi na novo cesto. Po tem uvozu se uredi tudi dostop do obstoječih objektov.
Obstoječi uvozi na parcele oziroma dovozne poti se izvedejo preko poglobljenih robnikov. Uvozi morajo biti široki najmanj 3 m. Uvozi se izvedejo na istih mestih kot so dosedanji, s tem, da se višinsko korigirajo.
13. člen
Avtobusni postajališči se izvedeta na Robovi cesti.
Elementi postajališča:
– enojni avtobus,
– hitrost 50 km/h,
– izogibališča širine 3 m,
– peron širine 2 m.
Na peronu se postavi postajna hiška, tipične oblike za Vrhniko.
14. člen
Parkirišče se izvede na površini med Cesto pod Hruševco in objektom v POC. Objekt se v ta namen delno poruši oziroma razdeli v dva objekta, tako da med njima poteka dostopna cesta na parkrišče in v POC v osi dovozne ceste k šoli.
Parkirišče je izvedeno v dolžini objektov v POC. Dolgo je 190,80 m in široko 16 m. Severno od dovozne ceste je 62 parkirnih mest, južno 70 parkirnih mest.
Parkirišče je dvoredno z vmesnim voznim pasom širine 6 m; od stavbe je odmaknjeno min. 1,20 m, od Ceste pod Hruševco ga loči zelenica širine 2 m. Le-ta je zasajena z drevoredom.
IV. POGOJI ZA KOMUNALNO UREJANJE OBMOČJA
15. člen
Vodovod
Izvede se dvakrat križanje za priključek na hidrantno mrežo nove šole ter priključek s hidrantom za mizarstvo Nagode.
Od mizarstva Nagode do Mavrice se izvede križanje za obrtno dejavnost Caserman.
V križišču pri Mavrici se dvigne jašek primarnega vodovoda na ustrezno višino.
Elektrika
Izvede se zadostno število zaščitenih PVC cevi premera 110 mm, položenih v globino 1 m pod površino vozišča Robove ceste pri križišču za Staro Vrhniko in Ceste pod Hruševco pri mizarstvu Nagode.
Kanalizacija
Padavinska voda se spelje v odprte jarke. V ta namen se uredi odvodnjavanje jarkov v vplivnem območju ceste:
– celotno obravnavano območje odvaja glavni odvodni jarek 01/1, ki poteka od izliva v Ljubljanico v ploščatem propustu pod magistralno cesto do ploščatega propusta na trasi opuščene železniške proge,
– odvodnik 02 odvaja vodo z območja naselja ob obeh delih Sivkine ulice, travnatih površin pred opuščeno železniško progo in naseljem ob Kolodvorski ulici, del prodajno skladiščne cone, ter polovico južnega dela pobočja Hruševce. Odvodnik 02 poteka od izliva v 01/1 do Ceste pod Hruševco. Nanj se priključijo melioracijski jarki od M 20 do M 2g in cestne kanalizacije z območja dela Ceste pod Hruševco in Kolodvorske ulice,
– odvodnik 05 poteka od zahoda proti vzhodu ob južnem robu zazidalnega načrta OŠ, jarek je obnovljen in vanj se priključijo odtoki drenaž nasute površine za novogradnjo in del meteorne vode s cestišča Ceste pod Hruševco,
– odvodnik 06 je novogradnja in poteka od izliva v 01/1 pri ploščatem propustu opuščene železnice, ob trasi železnice (krak 06/2) do obnovljenega odvodnika 05 (krak 6/1).
Padavinska voda iz parkirišča se pred izpustom prečisti v lovilcu olj in bencinov.
Obstoječi jarki v območju ceste se zasujejo. Jarka ob uvozu na Hruševco se prestavita.
Javna razsvetljava
Vzdolž celotne Ceste pod Hruševco je predvidena javna razsvetljava. Zemeljski vod naj poteka v pločniku za pešce.
Javna razsvetljava se lahko napaja iz prižigališča POC ali v primeru potrebe iz novega prižigališča ustrezne moči (3×35 A).
Del odseka javne razsvetljave ob M 10 se lahko napaja iz prižgališč Vrtnarija.
Svetilke so kandelabri visoki 7 m, postavljeni na razdalji ca. 50 m.
Obstoječa javna razsvetljava Robove ceste se zaradi širitve prestavi oziroma zgradi nova.
Telefon
Pri izvajanju posegov je potrebno upoštevati trase obstoječega TK omrežja, ki je izvedeno s kabelsko kanalizacijo in z zemeljskimi kabli.
Plin
V odseku Robove ceste se položi ustrezna zaščitna cev za potrebe plinifikacije Stare Vrhnike.
Izvedejo se predvideni priključki do obstoječih stanovanjskih in poslovnih objektov.
Pri izvajanju posegov je potrebno upoštevati traso obstoječega plinovoda.
V. DRUGI POGOJI
16. člen
– Pri rekonstrukciji ceste je potrebno upoštevati varnost vstopanja in izstopanja otrok v vozila za prevoz otrok v novo osnovno šolo.
– Upoštevajo se določila iz 22. člena zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93).
– Odvodnjavanje novo urejenih ulic (cest) se s posebno kanalizacijo spelje v naravni odvodnik, ki je sposoben sprejeti dodatno vodo brez škode za nizvodne obrežne lastnike.
– Na zahtevo Zdravstvenega inšpektorata je potrebno v cestne usedalnike namestiti oljne lovilce ali urediti skupni usedalnik z oljnim lovilcem.
– Razširitev odseka Robove ceste je potrebno izvesti v smeri proti severovzhodu na travnate površine. Poseganje v poraščeno brežino ni sprejemljivo, ker bi bile zaradi značaja terena potrebne utrditve.
– Vsi vodovodni priključki se izvajajo istočasno z rekonstrukcijo ceste. Kolikor ne bodo znani investitorji se vgradijo zaščitne cevi tako, da pozneje ne bo posegov v cestišče.
– Svetilke kandelabrov so ROMA 1 × 70 W na ali VTF 125 W.
– Kabli so PP 00 4 × 16 mm2 in morajo biti v zaščitnih ceveh PVC Φ 110.
– Na odcepih so v kandelabru jaški Φ 35 mm z LTŽ pokrovom 35 × 35 cm.
– Pri posegu v prostor, kjer je zgrajeno TK omrežje je potrebno predhodno pridobiti soglasje upravljalca.
– Stroške eventualne potrebne zaščite ali prestavitve TK omrežja poravna investitor.
– Pri izvajanju posegov je potrebno upoštevati 10. člen zakona o temeljih varnosti transporta po naftovodih in plinovodih (Uradni list SFRJ, št. 64/73).
– Za vse faze priprave nadaljnje tehnične dokumentacije je v zaščitnem pasu potrebno pridobiti soglasje k lokaciji in gradnji upravljalca.
– Pri izdelavi tehnične dokumentacije je potrebno upoštevati naslednje pogoje:
Pred projektiranjem se na mestu križanja z detektorjem preveri položaj in globino plinovoda. Zakoličbo za potrebe projektiranja izvede pooblaščeni predstavnik upravljalca plinovoda.
Projekt za izvedbo mora vsebovati pregleden situacijski načrt z vrisanim plinovodom in detajl križanja s tehničnim opisom, kotiranim prostim razmikom in zaščito komunalnih vodov. Predvidijo se posebni pogoji dela v 2 × 5 m pasu plinovoda (zakoličba plinovoda, ročno izvajanje zemeljskih del, nadzor).
Na mestu prečkanja ceste s plinovodom je predvideti najmanj 1,20 m vertikalnega prostega odmika med temenom cevi plinovoda in končno urejeno niveleto povozne površine. Predvideti je zaščito plinovoda pod cestnim telesom z armiranobetonskimi ploščami v raščenem terenu s statičnim izračunom dimenzioniranosti glede na prometno obremenitev.
Na mestu prečkanja plinovoda s komunalnimi vodi je predvideti najmanj 0,5 m vertikalnega prostega odmika. Za elektro in ptt kable je predvideti položitev v zaščitni cevi najmanj 3 m na vsako stran plinovoda.
Eventualni obcestni odvodni jarki morajo biti tlakovani z betonskimi ploščami (kanaletami) in skalometom do vrha brežine najmanj 3 m na vsako stran plinovoda, prosti razmik na mestu prečkanja pa najmanj 0,5 m.
Plinovod je katodno ščiten. Za prečkanje plinovoda z valjancem ali kabli s kovinskim opletom se predvidi merilno mesto za merjenje interference, ki se detajlno obdela.
Vsi stroški v zvezi s predmetno investicijo bremene investitorja. Investitorja bremene tudi stroški, ki bi nastali na plinovodu zaradi morebitnih poškodb pri gradnji, obratovanju ali kasnejšem vzdrževanju.
– V primeru obnove železniške proge bo potrebno izvesti križanje po pogojih, ki jih bo podal upravljalec železnice.
– Zaradi pričakovanja povečanja prometa v prihodnjosti je potreben monitoring hrupa.
Tolerance
Tolerance gabaritov in namembnosti objektov, ki jih z lokacijskim dovoljenjem lahko dopusti upravni organ, so urejene z obodno parcelacijo, ki je sestavni del lokacijskega načrta.
Kolikor spremembe posegajo po zemljiščih izven obodne parcelacije, določene z lokacijskim načrtom, je treba izdelati strokovno gradivo in ga upoštevati v postopku pridobivanja lokacijskega dovoljenja.
Z odstopanji morajo soglašati organi oziroma organizacije, katerih delovno področje bi sprememba kakorkoli prizadela.
VI. ETAPE IZVAJANJA
17. člen
Vsi načrtovani posegi se izvedejo v dveh etapah.
V prvi etapi se izvede rekonstrukcija Ceste pod Hruševco od priključka na križišče z Robovo cesto do priključka na križišče s Tržaško cesto.
VII. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV
18. člen
Pri izdelavi tehnične dokumentacije in izvedbi morata investitor in izvajalec natančno upoštevati določila lokacijskega načrta. Če se pogoji v naslednjih fazah izvajanja spremenijo, vendar so še v skladu z osnovnimi določili lokacijskega načrta, si mora investitor pridobiti novo lokacijsko odločbo. Če spremenjeni pogoji ne ustrezajo temu lokacijskemu načrtu, je potrebno lokacijski načrt novelirati.
VIII. KONČNI DOLOČBI
19. člen
Lokacijski načrt je stalno na vpogled pri občinskem upravnem organu, pristojnem za urejanje prostora in na sedežu KS Vrhnika.
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja pristojna urbanistična inšpekcija.
20. člen
Ta odlok začne veljati drugi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 11/1-030/98
Vrhnika, dne 18. junija 1998.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Vrhnika
Brane Jereb l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti