Uradni list

Številka 84
Uradni list RS, št. 84/1998 z dne 11. 12. 1998
Uradni list

Uradni list RS, št. 84/1998 z dne 11. 12. 1998

Kazalo

4345. Odlok o lokacijskem načrtu prečna povezava glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško - prva faza - most, stran 7140.

Na podlagi 39. člena zakona o urejanju naselji in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86, 43/89 in Uradni list RS, št 26/90, 18/93, 47/93, 71/93, 44/97), 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, 45/94 – odločba US RS, 57/94, 14/95, 20/95 – odločba US RS, 63/95 – obvezna razlaga, 9/96 – odločba US RS, 44/96 – odločba US RS, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odločba US RS in 74/98) ter 16. in 79. člena statuta Občine Krško (Uradni list RS, št. 2/96) je Občinski svet občine Krško na 13. izredni seji dne 17. 11. 1998 sprejel
O D L O K
o lokacijskem načrtu prečna povezava glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško – prva faza – most
I. SKUPNE DOLOČBE
1. člen
Sprejme se lokacijski načrt za prečno povezavo glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško – prva faza – most, ki ga je izdelal Savaprojekt Krško pod številko LN – 189/98 (v nadaljevanju: LN MOST).
2. člen
LN MOST je sestavljen iz tekstualnega in grafičnega dela, ki sta sestavna dela tega odloka.
Tekstualni del:
– odlok o LN za prečno povezavo glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško – prva faza – most,
– uvodni del,
– seznam upoštevane zakonodaje,
– povzetek iz planskih aktov Občine Krško,
– ureditvena situacija,
– prometna ureditev območja,
– idejne rešitve infrastrukturnega omrežja,
– prostorske ureditve po področjih,
– načrt gradbenih parcel,
– etape izvajanja lokacijskega načrta,
– pogoji pogojedajalcev,
– soglasja.
Grafične priloge so:
– izsek iz grafičnih prilog sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Krško za obdobje 1986–2000 in družbenega plana Občine Krško za obdobje 1986–1990 (U1 – merilo 1:5000),
– kopija katastrskega načrta (U2 – merilo 1:2880),
– geodetska podloga (U3 – merilo 1: 1000),
– obstoječe stanje (U4 – merilo 1:1000),
– ureditvena situacija z elementi za zakoličbo (U5 – merilo 1:1000),
– situacija komunalne in energetske infrastrukture (U6 – merilo 1: 1000),
– vzdolžni prerez (U7 – merilo 1: 1000/100),
– karakteristični prerezi (U8 – merilo 1: 50),
– načrt gradbenih parcel (U9 – merilo 1: 1000).
II. MEJA OBMOČJA
3. člen
Območje lokacijskega načrta zajema naslednje parcele:
k. o. Leskovec:
1011/15, 1011/22, 1032/1, 99, 1246/7, 1014/7, 1014/1, 1246/1, 1022/1, 1247, 1022/8, 1204/72, 1249/1.
k. o. Stara vas:
834/1, 834/2, 834/3, 834/4, 189/44, 188/43, 188/44, 188/41, 188/83, 188/45, 188/46, 188/47, 188/48, 188/49, 188/50, 188/54, 188/53, 188/2, 188/63, 188/60, 1204/72.
Območje lokacijskega načrta je velikosti 5,4 ha.
III. FUNKCIJA OBMOČJA S PROMETNOTEHNIČNIMI POGOJI UREJANJA OBMOČJA
4. člen
V prvi fazi izvedbe prečne povezave glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško se izvede cestna povezava med cesto v industrijski coni Žadovinek (ki se navezuje na cesto G1/5 Krško – Drnovo) in industrijsko cesto za NE Krško in zgradi novi most preko reke Save.
Obravnavano območje zajema tudi območje, ki je rezervirano za izgradnjo krožišča, v katerem bo imela obravnavana cesta priključek na prestavljeno traso glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) Zidani most – Drnovo.
Na območju LN MOST je dovoljena gradnja infrastrukturnih in drugih spremljajočih objektov, ki bodo usklajeni s tehničnimi rešitvami nove ceste in krožišča ter ne bodo onemogočali njegove izvedbe.
5. člen
Nova cesta je asfaltne izvedbe in vsebuje dva vozna pasova, obojestransko stezo za kolesarje, dva hodnika za pešce ter bankini. Vozni pasovi so v istem nivoju in jih loči le srednja črta, medtem ko so steza za kolesarje in hodnik za pešce ločeni med seboj tako višinsko (robniki), kot tudi vizualno (različni materiali in barve le-teh).
Trasa ceste dolžine 900 m je prikazana na situaciji (U5 – Ureditvena situacija) in je določen tako njen horizontalni kot vertikalni potek. Minimalni horizontalni radij krivin je lahko 75 m, zaokrožitve na priključkih pa 16m. Računska hitrost, ki jo je potrebno upoštevati pri projektiranju je 50 km/h.
6. člen
Širina ceste na nasipu je 13,1 m, njen karakteristični profil sestavljajo:
– vozna pasova 2 × 3,30 m = 6,60 m,
– steza za kolesarje 2 × 1,75m = 3,50 m,
– hodnik za pešce 2 × 1 m = 2 m,
– bankina na nasipu 2 × 0,50 m = 1 m.
Širina ceste, oziroma mostne konstrukcije je 12,60 m in se od karakterističnega profila ceste v nasipu razlikuje le v bankini, ki je na mostu 2 × 0,25 m, oziroma toliko, kot je potrebno za postavitev varnostne ograje. Le-ta mora biti visoka vsaj 1,1 m in se postavi na mostni konstrukciji ter na odsekih, kjer je višina nasipa nad 4m.
Prečni skloni utrjenih površin nove ceste zaradi odtoka meteornih voda morajo biti vsaj 1% proti vzdolžnim zbiralnikom ali odtokom meteornih voda v meteorno kanalizacijo.
7. člen
Pogoji za urbanistično, arhitektonsko in krajinsko oblikovanje
Vsi objekti na trasi morajo biti arhitekturno oblikovani in usklajeni z urbano in krajinsko podobo prostora.
Most naj vsebuje, zaradi bližine mesta in s tem povečanega peš in kolesarskega prometa, elemente mestotvornega oblikovanja mostu, vključno z javno razsvetljavo. Na mestih podpor, ki naj bodo širše od mostu, naj se uredijo razširitve, ki bodo služile kot počivališča in razgledišča za pešce in kolesarje. Zaščitna zunanja ograja mostu naj bo zaradi izredne dolžine kombinirana med betonskimi in kovinskimi ploskovnimi elementi. Enak profil cestišča naj se nadaljuje tudi na nasipih na levem in desnem bregu reke Save.
Ureditev zelenih površin
Cestni nasip se zgradi v naklonu brežin 1 : 1,5. Po izvedbi zemeljskih del in razgrnitvi prsti se brežine zatravijo. Vznožja cestnih nasipov se lahko zasadijo z nizkim grmičevjem.
IV. POGOJI ZA PROMETNO IN KOMUNALNO UREJANJE OBMOČJA
8. člen
Prometna ureditev
Nova regionalna cesta prevzame tudi funkcijo mestne ceste, zato bo na njej hitrost prometa omejena na 50 km/h. Promet bo potekal ločeno, motorna vozila po voznih pasovih, kolesarji in kolesa s pomožnim motorjem po kolesarski stezi ter pešci po pločniku (hodnik za pešce). Nova cesta se opremi z vso potrebno horizontalno in vertikalno signalizacijo.
9. člen
Kanalizacija
Trasa obvoznice vpliva na obstoječo kanalizacijo v območju prečne povezave na desnem bregu reke Save predvsem na priključku na obstoječo cesto v ind. coni Žadovinek. V tem območju je potrebno prilagoditi pokrove jaškov na novoprojektirane kote zgornjega ustroja ceste.
Zaradi izgradnje se rekonstruira del meteorne kanalizacije na križanju s cesto od jaška M(2) do jaška M(6) v dolžini 135 m iz SBC cevi Ø 90 cm. Rekonstrukcija se izvede kot prilagoditev jaškov M(2), M(3) in M(4) ter prestavitev jaška M(5). Meteorna kanalizacija na prečkanju s cesto se zaščiti, po potrebi se preuredijo tudi vtoki v opisane jaške.
Zgradi se meteorna kanalizacija nove ceste iz SBC cevi Ø 20 cm, v dolžini 550 m, ki se na desnem bregu Save priključi na obstoječo meteorno kanalizacijo BC Ø 50 cm v jašku M(5). Na levem bregu bodo meteorne vode s cestnih površin odtekale po novi meteorni kanalizaciji, ki se zgradi iz SBC cevi Ø 20 cm v dolžini 300 m, v površinske odvodnike.
Fekalna kanalizacija AC Ø 30 cm se med jaškoma F(3) in F(4) rekonstruira tako, da se v dolžini 40 m kanalizacijske cevi položijo v zaščitne cevi
Predvideni tlačni vod
V vznožju mostu na severni strani desnega brega Save se zgradi glavno črpališče odpadnih voda kanalizacijskega sistema Krško – desni breg. Črpališče se zgradi kot armiranobetonska konstrukcija s koto vrhnjega dela oziroma vhoda v jašek na koti 157,30 m (Q(100) voda reke Save). Rezervira se prostor za izgradnjo črpališča.
Tlačni cevovod PE Ø 350 mm bo potekal v sklopu mostne konstrukcije na levi breg Save, kjer se s cevovodom SBC Ø 400 mm priključi na predvideni primarni kolektor odpadnih voda, po katerem bodo odpadne vode odtekale v čistilno napravo Krško.
Trasa predvidenega primarnega kolektorja odpadnih voda na levem bregu bo potekala vzporedno z industrijsko cesto za NE Krško. Določi se komunalni koridor, ki bo namenjen za rezervacijo prostora za kasnejšo izvedbo primarnega kolektorja proti čistilni napravi Krško.
10. člen
Vodovod
Izgradnja nove ceste posega v primarni cevovod Salonit Ø 250 mm, ki poteka vzporedno z industrijsko cesto za NEK. Cevovod se na območju pod nasipom nove ceste zamenja z DLTŽ cevjo premera Ø 250 mm v dolžini 270 m, ki se pod predvidenimi cestnimi površinami uvleče v zaščitno cev, ki bo omogočala eventualno kasnejšo zamenjavo le-te brez poškodovanja cestnega telesa. Zaščitna cev (L = 50 + 90 m) je ca. 5 m daljša kot dno nasipa (peta nasipa).
V sklopu mostne konstrukcije se položi cevovod iz jeklenih cevi premera 250 mm kot povezava vodovodnega sistema Krško na desnem in levem bregu Save. Povezovalni cevovod J Ø 250 mm dolžine 550 m se priključi pri poslovni stavbi Cestnega podjetja na obstoječi cevovod PE Ø 160 mm.
11. člen
Energetsko in telefonsko omrežje
Za izvedbo posegov niso potrebne prestavitve NN ali VN vodov. V mostni konstrukciji se zagotovi sedemcevna (6 x Ø 110mm in 1 X 160 mm) kabelska kanalizacija za visoko in niskonapetostne energetske kablovode. Za izvedbo posegov prav tako niso potrebne prestavitve TT vodov. V mostni konstrukciji se zagotovi šestcevna telefonska kabelska kanalizacija.
TT in energetsko omrežje bo potekalo po južni strani mostne konstrukcije, vodovod in tlačni vod fekalne kanalizacije pa po severni strani mostne konstrukcije.
V. DRUGI POGOJI ZA IZVEDBO POSEGOV
12. člen
Vodnogospodarske ureditve
Mostna konstrukcija se nadaljuje tudi preko inundacijskega območja med Savo in visokovodnim nasipom (industrijske ceste za NE Krško). Na celotni dolžini t.j. 280 m je mostna konstrukcija na stebrih in ni dovoljeno zasipavati inundacijskega območja ali kakorkoli zmanjševati pretočni profil reke Save. Vznožje cestnega nasipa mora biti odmaknjeno od zgornjega roba brežine reke save najmanj do predvidenega krožnega križišča, nikakor pa ne manj kot 30 m. Minimalna kota spodnjega roba mostne konstrukcije je lahko na desnem bregu 158,30 m, na levem pa vsaj 161,3 m.
Po izgradnji mostu in ceste se obstoječa brežina sanira in v območju mostu utrdi s skalometom kot zaščiti pete mostne konstrukcije. Brežine reke Save in degradirano inundacijsko območje se sanira.
Izvedejo se raziskave in popis drstišč na območju mostu čez Savo (podpornih stebrov) in na podlagi rezultatov podajo smernice za zaščito.
13. člen
Projektne osnove
V primeru gradnje mostu je potrebno upoštevati dejstvo, da nasipi ob mostu in obvoznici ne smejo preprečiti oziroma v nobeni obliki spremeniti širše okolice struge in nasipov ob reki Savi tako, da bi se s tem porušilo ravnovesje potencialnega poplavljanja, ki je upoštevano v sedaj veljavnih analizah obratovanja NEK. V projektu in ustreznih analizah je potrebno predvideti maximalni možni pretok reke Save in z obliko nasipov mostu in obvoznice dopustiti prelivanje na desno stran, pri čemer pa nivo reke Save v nobenem primeru ne sme narasti nad nivo nasipa, kar bi povzročilo poplavljanje na plato NEK.
Pri projektiranju mostu in posegov v strugo Save (in njenih brežin) je potrebno upoštevati maksimalne pretoke (določene po PMF metodi poplavnega vala ob porušitvi gorvodne pregrade) in hkratnega seizmičnega dogodka, ki je enak SSE vrednosti NEK (Safe Shutdawn Earthquake). Za primer SSE (Safe Shutdawn Earthquake) mora prenesti maximalne pospeške, ki so standardni za mostove. Pri tem mora ostati most nepoškodovan in ne sme priti do zajezitve Save in s tem poplavljanja.
14. člen
Hrup
V času gradnje ceste in mostu emisije hrupa ne smejo presegati dovoljenih mejnih ravni hrupa (IV. stopnja varstva pred hrupom za območje brez stanovanj namenjeno proizvodnim dejavnostim) za dan 70 dB(A) in za noč 70 dB(A).
Na odseku ceste od stacionaže 0.340 do 0.380 km, se v dolžini 40m zaradi varovanja stanovanjskih objektov pred hrupom zgradi protihrupna bariera. Zaščita objekta pred hrupom se lahko izvede tudi z izvedbo pasivnih protihrupnih ukrepov na stanovanjskem objektu.
Načrt gradbenih parcel
V lokacijskem načrtu je zarisana parcela nove ceste, ki zajema zemljišče na celotni dolžini in širini cestnega nasipa ali objektov cestnega telesa, katere namembnost se bo spremenila.
Preostale površine zajemajo parcele, na katere bo posegal izvajalec del v času gradnje ali bodo zgrajeni drugi infrastrukturni objekti in naprave, namembnost parcel pa lahko po izvedbi posega ostane enaka.
15. člen
Podtalnica
Območje lokacijskega načrta na desnem bregu Save, glede na opredelitve v “Študiji varovanja podtalnice Krškega polja”, leži v 3/1 varstvenem pasu (najširši varstveni pas). V območju najširšega varstvenega pasu je gradnja prometnih poti, magistralne in regionalne ceste brez zaščite omejena s pogoji, z zaščito pa je dovoljena.
Podtalnica se pred onesnaženostjo varuje tako, da se v primeru razlitja naftnih derivatov v času gradnje kontaminirano zemljo odstrani in odpelje na sanitarno deponijo, kjer se izvrši dekontaminacija.
Kanalizacijski sistem, na katerega je priključena meteorna kanalizacija ceste omogoča lovljenje razlitih naftnih derivatov ob eventualni nesreči na novi cesti.
Območje podtalnice z izgradnjo nove ceste ni pod vplivom prekomernih emisij škodljivih snovi zato le-te tudi ne ogroža.
Obramba in zaščita
Mostna konstrukcija nove ceste mora biti dimenzionirana in projektirana za potresno območje VIII. stopnje po lestvici MCS in po pogojih 13. člena tega odloka.
16. člen
Ureditev gradbišča
V času gradnje se mora zagotoviti nemoten in varen dostop do vseh objektov in zemljišč. Dostop do gradbišča je predviden na desnem bregu (frontalno) pri Cestnem podjetju, drugi dostop pa po kolovozni poti mimo podjetja Novoles. Kolovozna pot se ustrezno utrdi in sanira po končanju gradnje. Dostop na gradbišče na levem bregu Save je z industrijske ceste za NE Krško.
Izkope je potrebno označiti in zavarovati zaradi varnosti gradbiščnega prometa in delavcev. V času gradnje je potrebno postaviti ustrezno cestno signalizacijo, ki bo zagotavljala varen javni cestni promet. Industrijska cesta za NE Krško mora biti v času gradnje propustna brez omejitev. Omogočati mora prevoz intervencijskih vozil za potrebe NEK. Gradbiščni objekti in deponije gradbenega ter drugega materiala se lahko formirajo na območju rezerviranem za krožišče na desnem bregu in notranjosti krivine na levem bregu Save.
VI. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV
17. člen
Poleg obveznosti iz drugih določb tega odloka morajo investitorji posegov v prostor in izvajalci LN:
– pred začetkom del pravočasno obvestiti upravljavce energetskih, komunalnih, telekomunikacijskih in plinovodnih vodov in naprav ter skupno z njimi zakoličiti tangirane podzemne vode,
– izkope v bližini obstoječih naprav izvajati ročno in pod nadzorom upravljavcev,
– izvesti vse potrebne zaščite obstoječih tangiranih naprav po pogojih upravljavcev,
– ob izkopih najprej odstraniti prst in jo začasno deponirati.
Investitor posega si je v postopku izdelave tehnične dokumentacije za gradbeno dovoljenje – PGD/PZI dolžan pridobiti soglasje Ministrstva za notranje zadeve Ljubljana – Uprava policije.
VII. TOLERANCE
18. člen
Pri realizaciji lokacijskega načrta so dopustna odstopanja od tehničnih rešitev določenih s tem lokacijskim načrtom, če se v nadaljnjem podrobnejšem preučevanju geoloških, hidroloških, geomehanskih in drugih razmer poiščejo tehnične rešitve, ki so primernejše z oblikovalskega vidika, prometnotehničnega, ekonomskega in okoljevarstvenega vidika, s katerimi pa se ne smejo poslabšati prostorski in okoljski pogoji.
Ta odstopanja ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi in morajo z njimi soglašati organi in organizacije, ki jih ta odstopanja zadevajo.
Investitor posega si mora glede odstopanj od sprejetega LN pridobiti soglasje Občine Krško.
VIII. KONČNE DOLOČBE
19. člen
Odlok o lokacijskem načrtu za prečna povezava glavne ceste G1/5 (prej M 10/3) z regionalno cesto R 1/220 (prej R-362), kot preložitev obstoječe regionalne ceste skozi Krško – prva faza – most številka LN-189/98 je stalno na vpogled občanom, organizacijam in skupnostim pri pristojnem občinskem organu za urejanje prostora v Občini Krško.
20. člen
Nadzor nad izvajanjem lokacijskega načrta izvajajo pristojne inšpekcijske službe in komunalni nadzornik Občine Krško.
21. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 1/15-352-5/98
Krško, dne 17. novembra 1998.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Krško
Franci Bogovič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti