Na podlagi 1. in 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90), določil zakona o urejanju prostora (Uradni list SRS, št. 18/84 in 15/89), 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86, 43/89 in Uradni list RS, št. 26/90, 3/91, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97) in 26. člena statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 32/95, 33/95, 71/97 in 13/98) je Mestni svet mestne občine Ljubljana na 3. seji dne 8. 3. 1999 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah dolgoročnega plana občin in mesta Ljubljane za obdobje 1986–2000 (za območje Mestne občine Ljubljana)
1. člen
S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin dolgoročnega plana občin in mesta Ljubljane za obdobje 1986–2000 (Uradni list SRS, št. 11/86 in Uradni list RS, št. 23/91, 71/93, 33/97, 72/98 in 13/99) – za območje Mestne občine Ljubljana, (v nadaljevanju: prostorski plan Mestne občine Ljubljana), – ki se nanašajo na:
a) spremembo dela trase predvidene obvozne tovorne železniške proge in
b) spremembo dela trase predvidene hitre proge.
2. člen
V tekstualnem delu Prostorskega plana Mestne občine Ljubljana se:
4. poglavje »Dolgoročni plan po dejavnostih in območjih« spremeni tako, da se:
– v točki 4.2.1. »Regionalni prometni sistem« v besedilu s podnaslovom »Železniški promet«, v tretjem odstavku črta besedilo druge alinee, v četrtem odstavku črta prvi in drugi stavek in nadomesti z besedilom:
»gradnja obvozne tovorne železniške proge Brezovica–Vižmarje–Črnuče–Šentjakob–Zalog (Proga bo dvotirna, elektrificirana in bo potekala od tehnične postaje Brezovica do Dolgega mostu ob obstoječi progi, dalje za Rožnikom in skozi Šiško po poglobljeni in pokriti trasi, nato skozi Črnuče do Šentjakoba, kjer se bo proti jugu priključila na ranžirno postajo Zalog),
– v četrtem odstavku črta besedilo 4. alinee in nadomesti z besedilom:
»hitra proga Trst–Ljubljana–Zagreb za potniški in mešani promet (proga bo dvotirna, elektrificirana in bo potekala od tehnične postaje Brezovica vzporedno z obstoječo progo do Dolgega mostu, dalje skozi tunel pod Rožnikom do potniške postaje Ljubljana s priključevanjem na nivo obstoječih tirov in dalje v smeri proti Zidanemu mostu vzporedno z obstoječo progo)«,.
3. člen
V skladu s spremembami in dopolnitvami navedenimi v 2. členu tega odloka se spremeni in dopolni kartografski del prostorskega plana Mestne občine Ljubljana v tč. 8. “Kartografski del dolgoročnega plana” v kartah:
»– karte v merilih 1:50.000 in 1:25.000, na katerih so prikazane planske usmeritve razvoja posameznih dejavnosti in naselij kot celot«,
“– kartografska dokumentacija k planu v merilu 1:5000” in
“– raba površin po namenu za ureditveno območje Ljubljane v merilu 1:10.000”.
V legendi na karti 07. »Zasnova prometnega omrežja«, 072 »Zasnova železniškega omrežja« v merilu 1:50.000 se:
besedilo »magistralna proga« spremeni v »hitra proga«,
besedilo »prva glavna proga« spremeni v »glavna proga I. reda«,
besedilo »druga glavna proga« spremeni v »glavna proga II. reda« in
besedilo »stranska proga« spremeni v »regionalna proga«.
4. člen
Spremembe in dopolnitve prostorskega plana Mestne občine Ljubljana so na vpogled na:
– Mestni upravi mestne občine Ljubljana, Oddelku za urbanizem in okolje in
– izpostavah Upravne enote Ljubljana.
5. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka prenehajo veljati določbe družbenega plana Občine Ljubljana Šiška za obdobje 1986–1990 (Uradni list SRS, št. 45/86, 47/87, 48/87, 2/88, 23/88, 27/88, 19/89 in Uradni list RS, št. 45/90, 2/92 in 49/92) – v delih, ki so v nasprotju s tem odlokom in se nanašajo na območje Mestne občine Ljubljana.
6. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 005-65/97-3
Ljubljana, dne 8. marca 1999.
Županja
Mestne občine Ljubljana
Viktorija Potočnik l. r.