Na podlagi tretjega odstavka 110.b člena poslovnika Občinskega sveta mestne občine Celje (Uradni list RS, št. 66/95, 1/96, 46/96, 75/96 in 37/97) izdajam
S K L E P
o objavi sprememb in dopolnitev statuta Mestne občine Celje
Objavljam spremembe in dopolnitve statuta Mestne občine Celje, ki jih je sprejel Mestni svet mestne občine Celje na 4. seji dne 30. 3. 1999.
Župan
Mestne občine Celje
Bojan Šrot l. r.
Mestni svet mestne občine Celje je na podlagi 64. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97 in 74/98) in 17. člena statuta Mestne občine Celje (Uradni list RS, št. 41/95, 77/96, 37/97 in 50/98) na seji dne 30. 3. 1999 sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E S T A T U T A
Mestne občine Celje
1. člen
V 1. členu statuta Mestne občine Celje (Uradni list RS, št. 41/95, 77/96, 37/97 in 50/98) se besede “lokalna samoupravna skupnost” nadomestijo z besedami “samoupravna lokalna skupnost”.
2. člen
V 8. členu se v uvodnem delu določbe za besedo “pomena” vstavi besedilo “(izvirne naloge)”.
V drugi alinei se za besedo “področjih” doda besedilo “in v skladu z zakonom opravlja naloge s področja gostinstva, turizma in kmetijstva”.
Za drugo alineo se doda nova tretja alinea, ki se glasi:
“– načrtuje prostorski razvoj, v skladu z zakonom opravlja naloge na področju posegov v prostor in graditve objektov ter zagotavlja javno službo gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,”.
Dosedanje tretja do sedma alinea postanejo četrta do osma alinea.
Doda se deveta alinea, ki se glasi:
“– ustvarja pogoje za izobraževanje odraslih, ki je pomembno za razvoj občine in za kvaliteto življenja njenih prebivalcev,”.
V dosedanji osmi alinei, ki postane deseta alinea, se črtata besedi “turistično, kulturno”.
Za dosedanjo deveto alineo, ki postane enajsta alinea, se doda nova dvanajsta alinea, ki se glasi:
“– pospešuje kulturnoumetniško ustvarjalnost, omogoča dostopnost do kulturnih programov, zagotavlja splošno-izobraževalno knjižnično dejavnost ter v skladu z zakonom skrbi za kulturno dediščino na svojem območju,”.
Črta se dosedanja trinajsta alinea.
V dosedanji petnajsti alinei, ki postane sedemnajsta alinea, se za besedo “občine” doda besedilo “in opravlja inšpekcijsko nadzorstvo nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi ureja zadeve iz svoje pristojnosti, če ni z zakonom drugače določeno”.
Dosedanje šestnajsta do dvajseta alinea postanejo osemnajsta do dvaindvajseta alinea.
3. člen
V 9. členu se v deseti alinei črtajo besede “v skladu z zakonom določa posebne davke za financiranje opravljanja svojih nalog,” beseda “odreja” pa se nadomesti z besedo “določa”.
Doda se nova enajsta alinea, ki se glasi:
“- pospešuje razvoj obrti in podjetništva”.
4. člen
Za 9. členom se dodata nov 9.a in 9.b člen, ki se glasita:
“9.a člen
Mestna občina na podlagi in v skladu z zakoni, ki urejajo posamezna področja, kot svoje naloge opravlja še z zakonom določene naloge iz državne pristojnosti, ki se nanašajo na razvoj mest.
V tem okviru mestna občina zlasti:
– ureja javni primestni promet,
– ureja obratovalni čas gostinskih lokalov na svojem območju,
– izvaja naloge na področju posegov v prostor in graditve objektov na svojem območju,
– izvaja naloge na področju geodetske službe,
– zagotavlja javno mrežo gimnazij, srednjih, poklicnih in višjih šol na svojem območju,
– zagotavlja javno zdravstveno službo na sekundarni ravni na svojem območju.
9.b člen
Na področju obrambe opravlja mestna občina naslednje naloge:
– izdeluje obrambne dokumente, v katerih se določa organizacija in način dela v vojnem stanju, tako, da se zagotovi nepretrgano opravljanje nalog iz svoje pristojnosti,
– načrtuje potrebne organizacijske, materialno tehnične in kadrovske rešitve za izvajanje nalog iz pristojnosti v vojni, ki jih vlada in ministrstva prenašajo na občino in
– zagotavlja delovanje gospodarskih družb, zavodov in drugih organizacij, katerih ustanovitelj je občina, za opravljanje proizvodnje v vojni. “
5. člen
V 13. členu se črtata drugi in tretji odstavek.
6. člen
14. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Strokovno in administrativno delo za potrebe mestnega sveta opravlja tajnik mestnega sveta s potrebnim številom delavcev v okviru pristojne občinske strokovne službe.
Tajnik mestnega sveta je za svoje delo odgovoren županu.
Naloge tajnika mestnega sveta so podrobneje določene v poslovniku mestnega sveta.“
7. člen
15. člen se črta.
8. člen
V 17. členu se črtata dvanajsta in trinajsta alinea.
Dosedanja petnajsta alinea, ki postane trinajsta alinea, se spremeni tako, da se glasi:
“– na predlog župana imenuje in razrešuje člane upravnih organov skladov mestne občine, predstavnike mestne občine v upravnih organih javnih podjetij in direktorje javnih podjetij ter člane v upravnih organih drugih pravnih oseb, v katere mestna občina imenuje svoje predstavnike”.
Za dosedanjo petnajsto alineo, ki je postala trinajsta alinea, se dodata dve novi alinei, ki se glasita:
“– na predlog komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja, priznanja in nagrade imenuje in razrešuje predstavnike mestne občine v upravnih organih javnih zavodov in direktorje javnih zavodov,
– na predlog upravnih odborov daje predhodno soglasje k imenovanju direktorjev skladov,”.
Za dosedanjo dvajseto alineo, ki ostane dvajseta alinea, se doda nova enaindvajseta alinea, ki se glasi:
“- razpisuje referendum v skladu s tem statutom in zakonom.”
Dosedanja enaindvajseta alinea postane dvaindvajseta alinea.
9. člen
V 21. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
“Odbori štejejo po sedem članov.”
Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi:
“V odboru je lahko izmed občanov imenovanih največ polovica članov.”
Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi:
“Predsednik odbora in namestnik predsednika morata biti člana mestnega sveta.”
10. člen
V 22. členu se v prvem odstavku za tretjo alineo doda nova četrta alinea, ki se glasi:
“– daje izjave volje v postopkih denacionalizacije,”.
Dosedanja četrta alinea postane peta alinea.
11. člen
V 23. členu se na koncu šeste alinee črta pika in doda nova sedma alinea, ki se glasi:
“– komisija za kmetijstvo.”
12. člen
V 24. členu se v prvem odstavku za besedo občanov namesto pike postavi vejica in doda besedilo “vendar je lahko slednjih v posamezni komisiji največ polovico.”
Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi:
“Komisije štejejo po sedem članov.”
Tretji odstavek se črta.
13. člen
V 25. členu se doda osmi odstavek, ki se glasi:
“Komisija za kmetijstvo obravnava vprašanja s področja kmetijstva, sodeluje pri pripravi proračuna in razporejanju sredstev s področja kmetijstva v okviru plana mestne občine, odloča o porabi proračunskih sredstev s področja kmetijstva in pri tem sodeluje s pristojnimi službami mestne občine in uporabiniki proračuna mestne občine.”
14. člen
V 26. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
“Župan praviloma opravlja funkcijo poklicno.”
Tretji odstavek se črta.
15. člen
V 27. členu se črta deveta alinea.
Dosedanja deseta alinea postane deveta alinea.
Dosedanja enajsta alinea, ki postane deseta alinea, se spremeni tako, da se glasi:
“– mestnemu svetu predlaga imenovanje in razrešitev članov upravnih organov skladov mestne občine, predstavnikov mestne občine v upravnih organih javnih podjetij in direktorjev javnih podjetij ter člane v upravnih organih drugih pravnih oseb, v katere mestna občina imenuje svoje predstavnike; glede navedenih predlogov ima župan pravico pridobiti neobvezno mnenje komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja, priznanja in nagrade,”.
Dosedanje dvanajsta do štirinajsta alinea postanejo enajsta do trinajsta alinea.
16. člen
Za 27. členom se doda nov 27.a člen, ki se glasi:
“27.a člen
“Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan.
Župan lahko pooblasti določene osebe za izvrševanje proračuna.”
17. člen
28. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Župan predstavlja mestni svet, ga sklicuje in vodi seje mestnega sveta, nima pa pravice glasovanja.”
18. člen
V 31. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi:
“Za usklajevanje dela mestnega sveta oblikuje župan koordinacijsko telo.”
Tretji odstavek se črta.
19. člen
V 32. členu se prvi odstavek nadomesti z dvema novima odstavkoma, ki se glasita:
“Mestni svet na predlog župana izmed članov mestnega sveta imenuje in razrešuje najmanj enega in največ tri podžupane z večino glasov vseh članov sveta.
Na predlog župana se lahko podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno. O poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči mestni svet.”
Dosedanja drugi in tretji odstavek postaneta tretji in četrti odstavek.
20. člen
33. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Kadar je župan odsoten ali zadržan, nadomešča župana tisti podžupan, ki ga določi župan, če ga ne določi, pa najstarejši podžupan. V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga pooblasti župan.
Kadar nastopijo razlogi, da tako župan kot tudi noben od podžupanov ne morejo opravljati svoje funkcije, nadomešča župana član mestnega sveta, ki ga določi župan, če ga ne določi, pa najstarejši član mestnega sveta.
Član mestnega sveta opravlja v času nadomeščanja tekoče naloge iz pristojnosti župana.”
21. člen
Za prvim odstavkom 34. člena se doda nov drugi odstavek, ki se glasi:
“Člani nadzornega odbora opravljajo svoje naloge nepoklicno.”
V dosedanjem drugem odstavku, ki postane tretji odstavek, se besede “komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja” nadomestijo z besedami “komisija za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja, priznanja in nagrade”.
Dosedanji tretji odstavek postane četrti odstavek in se spremeni tako, da se glasi:
“Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani mestnega sveta, župan, podžupan, člani svetov ožjih delov občine, direktor občinske uprave, delavci občinske uprave in člani poslovodstev organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev.
22. člen
V prvem odstavku 35. člena se uvodno besedilo spremeni tako, da se glasi:
“Nadzorni odbor je najvišji organ nadzora javne porabe v mestni občini. V okviru svoje pristojnosti nadzorni odbor:”
Doda se nov drugi odstavek, ki se glasi:
“Nadzor vsebuje ugotavljanje zakonitosti in pravilnosti poslovanja pristojnih organov, organov in organizacij porabnikov občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim javnim premoženjem in ocenjevanje učinkovitosti in gospodarnosti porabe občinskih proračunskih sredstev.”
Dosedanji drugi odstavek postane tretji odstavek in se spremeni tako, da se glasi:
“Strokovno in administrativno pomoč za delo nadzornega odbora zagotavljata župan in občinska uprava. Posamezne posebne strokovne naloge nadzora lahko opravi izvedenec, ki ga na predlog nadzornega odbora imenuje mestni svet.”
Dosedanji tretji odstavek postane četrti odstavek.
23. člen
Za 35. členom se dodajo novi 35.a, 35.b, 35.c, 35.č, 35.d, 35.e in 35.f členi, ki se glasijo:
“35.a člen
Nadzorni odbor opravlja naslednje naloge:
– preučuje pravne predpise in akte, s katerimi se določajo nameni proračunske porabe (proračun, odloki, finančni načrti, zaključni računi, programi, razpisi itd.)
– preučuje listinsko dokumentacijo, ki nastaja ob porabi sredstev (pogodbe, naročila, odredbe, nalogi, računi, zapisniki ter druge knjigovodske listine in poslovne knjige)
– ugotavlja skladnost ravnanja s pravnimi predpisi ter gospodarnost in namembnost trošenja sredstev in njihov učinek glede na opredeljeni cilj
– obravnava pripombe strank v postopku nadzora
– na osnovi svojih ugotovitev, ocen in mnenj izdeluje poročila s priporočili in predlogi ukrepov ter jih posreduje mestnemu svetu, županu ter organom porabnikov občinskih proračunskih sredstev
– o svojih ugotovitvah obvešča javnost – občane
– oblikuje zahtevo za izvedbo revizije po Računskem sodišču RS
– prijavlja sum storitve prekrška ali sum storitve kaznivega dejanja pristojnemu organu.
35.b člen
Mestni svet, župan ter organi porabnikov občinskih proračunskih sredstev so dolžni obravnavati poročilo nadzornega odbora ter upoštevati njegova priporočila in predloge v skladu s svojimi pristojnostmi.
Mestni svet in župan lahko nadzorni odbor zaprosita za mnenje o določeni zadevi.
35.c člen
Delo nadzornega odbora poteka na sejah nadzornega odbora, pri službah mestne občine in drugih organih in organizacijah, pri katerih nadzorni odbor opravlja naloge nadzora.
Člani nadzornega odbora planirajo in koordinirajo svoje delo ter določijo prioriteto nalog nadzora.
35.č člen
Seje nadzornega odbora so redne in izredne.
Nadzorni odbor veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina njegovih članov, odločitve pa sprejema z večino glasov vseh članov.
35.d člen
Predsednik nadzornega odbora:
– pripravlja, sklicuje in vodi seje nadzornega odbora
– predstavlja nadzorni odbor in zastopa njegove ugotovitve, mnenja, priporočila in predloge pred organi mestne občine in pri nadzorovanih osebah
– organizira delo in strokovno pomoč.
35.e člen
Delo nadzornega odbora je javno.
Za sodelovanje s sredstvi javnega obveščanja skrbi predsednik nadzornega odbora.
Nadzorni odbor je pri svojem delu dolžan varovati osebne podatke ter državne, uradne in poslovne skrivnosti, ki so tako opredeljene z zakonom, drugim predpisom ali z akti mestnega sveta in organizacij uporabnikov proračunskih sredstev in upoštevati dostojanstvo, dobro ime in integriteto posameznikov.
35.f člen
Nadzorni odbor s svojim poslovnikom podrobneje uredi organizacijo dela, postopke pri izvajanju nalog, način priprave, vodenja in potek sej, naloge predsednika in uresničevanje javnosti dela nadzornega odbora.“
24. člen
V 37. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi:
“Predstojnik občinske uprave je župan, delo občinske uprave pa neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan. Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.”
V drugem, tretjem in četrtem odstavku se beseda “tajnik” nadomesti z besedami “direktor občinske uprave” v ustreznem sklonu.
25. člen
V 43. členu se v prvem odstavku črtajo besede “in javnih zavodov”.
26. člen
44. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Mestna občina se finanacira iz lastnih prihodkov, prihodkov občine določenih z drugimi predpisi, prihodkov od premoženja, sofinanciranj ter drugih prihodkov.”
27. člen
45. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Lastne prihodke predstavljajo prihodki po zakonu o financiranju občin in jih ugotavlja Ministrstvo za finance.
Sredstva države predstavlja finančna izravnava, s katero država zagotavlja izračunan obseg primerne porabe.
Prihodki, določeni z drugimi predpisi, niso del lastnih prihodkov.
Prihodki od premoženja so vsi prihodki od vsega občinskega premoženja.
Drugi prihodki so ostali prihodki.“
28. člen
V 47. členu se za drugim odstavkom doda nov tretji odstavek, ki glasi:
“Sredstva za namene iz točke 1 in 3 prejšnjega odstavka se dajejo praviloma brez obveznosti vračanja, sredstva iz 2. točke morajo biti vrnjena v rezerve do konca proračunskega leta.“
Dosedanji tretji odstavek postane četrti odstavek.
29. člen
48. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Mestna občina se sme zadolžiti z izdajo vrednostnih papirjev ali z najetjem posojil.
Občine izdajo vrednostne papirje v skladu z zakonom.
Mestna občina se lahko zadolži za investicije, ki jih potrdi mestni svet.
Pogodbe o zadolževanju sklepa župan na podlagi sprejetega proračuna in ob predhodnem soglasju ministra, pristojnega za finance. Soglasje je sestavni del pogodbe o zadolževanju.
Mestna občina se lahko zadolži največ v obsegu, ki ga določa zakon.
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem mestnega sveta.
Izdana soglasja se štejejo v obseg možnega zadolževanja mestne občine.”
30. člen
V 49. členu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi:
“Izdana poroštva se štejejo v obseg možnega zadolževanja mestne občine.“
31. člen
50. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Letni programi in finančni načrti občinskih skladov, javnih služb ter ožjih delov lokalne skupnosti morajo biti na osnovi veljavne zakonodaje vsebinsko, finančno in časovno usklajeni s proračunom mestne občine.”
32. člen
V 70. členu se v četrti vrstici drugega odstavka beseda “pobudo” nadomesti z besedo “zahtevo”.
33. člen
Za 70. členom se dodajo novi 70.a, 70.b, 70.c, 70.č 70.d in 70.e člen, ki se glasijo:
“70.a člen
Občani obravnavajo na zboru naslednje zadeve:
– obravnavajo pobude in predloge za ustanovitev ali ukinitev ožjih delov mestne občine oziroma za spremembo njihovih območij
– predlagajo, obravnavajo in oblikujejo stališča o spremembah območij naselij, imen naselij ter imen ulic
– dajejo predloge organom mestne občine v zvezi s pripravo programa razvoja mestne občine, gospodarjenja s prostorom ter varovanja življenjskega okolja
– oblikujejo stališča v zvezi z večjimi ali pomembnejšimi posegi v prostor, kot so gradnja avtocest, energetskih objektov, odlagališč odpadkov in nevarnih stvari ipd.
– obravnavajo in oblikujejo mnenja, stališča ter odločajo o zadevah, za katere je tako določeno z zakonom ter o zadevah, za katere tako sklene mestni svet ali župan.
70.b člen
Zahteva za sklic zborov občanov, ki jo podajo volivci v mestni občini ali volivci v krajevni skupnosti oziroma v mestni četrti mora vsebovati vprašanje, ki se želi obravnavati na zboru in mora biti opremljena s potrebnim številom podpisov volivcev na seznamu, ki vsebuje osebne podatke podpisnikov:
– ime in priimek, datum rojstva in naslov stalnega prebivališča.
Zahtevo je treba predložiti županu.
Župan mora sklicati zbor občanov najkasneje v 8 dneh od podane zahteve. Od sklica zbora pa do njegove izbedbe mora preteči najmanj 7 dni.
Župan lahko v roku iz prejšnjega odstavka za sklic zbora občanov pooblasti predsednika sveta krajevne skupnosti oziroma mestne četrti, če meni, da je to primerneje.
Sklic zbora občanov mora biti javno objavljen na način, kot je to običajno v posamezni krajevni skupnosti oziroma mestni četrti, lahko pa se objavi tudi v sredstvih javnega obveščanja, če je za to podana možnost.
Sklic zbora občanov mora vsebovati dan, uro in kraj izvedbe zbora ter navedbo zadeve, o kateri se bo obravnavalo na zboru.
70.c člen
Zbor občanov sestavljajo občani, ki imajo volilno pravico in stalno prebivališče na območju krajevne skupnosti oziroma mestne četrti, za katero je sklican zbor.
Zbor občanov je sklepčen, če je navzočih najmanj 20 občanov z območja krajevne oziroma četrtne skupnosti, ki nima več kot 2000 prebivalcev oziroma najmanj 30 občanov z območja krajevne oziroma četrtne skupnosti, ki šteje več kot 2000 prebivalcev.
Zbor občanov vodi tričlansko delovno predsedstvo, ki ga izvolijo občani na zboru volivcev.
70.č člen
Občani sprejemajo na zboru stališča, pobude, predloge, mnenja in druge odločitve o posameznih vprašanjih z večino glasov vseh prisotnih. Občani se na zboru izjavljajo javno, na predlog najmanj 3 občanov pa lahko zbor odloči, da se bo glasovalo tajno.
O delu zbora občanov se vodi zapisnik.
70.d člen
Na zboru občanov sprejete odločitve se v pisni obliki najpozneje v 7 dneh posredujejo županu.
Pristojni občinski organi morajo spoštovati odločitve, sprejete na zboru, če niso te v nasprotju z zakonom, predpisi mestne občine ali pa bi njihovo izvajanje bilo nesmotrno ali celo povzročilo škodo.
70.e člen
Določbe 70.b člena se smiselno, določbe 70.c, 70.č in 70.d člena pa neposredno uporabljajo tudi kadar zbor občanov skliče župan na lastno pobudo, na pobudo mestnega sveta ali na pobudo sveta krajevne skupnosti oziroma mestne četrti.”
34. člen
71. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Mestni svet lahko na predlog župana ali člana mestnega sveta razpiše naknadni referendum, mora pa ga razpisati, če to zahteva najmanj pet odstotkov volivcev v mestni občini.
Na naknadem referendumu lahko občani odločajo o vprašanjih, ki so vsebina splošnih aktov mestne občine, razen o proračunu in zaključnem računu mestne občine ter o splošnih aktih, s katerimi se v skladu z zakonom predpisujejo občinski davki in druge dajatve.
Na referendumu občani potrdijo ali zavrnejo sprejeti splošni akt mestne občine ali njegove posamezne določbe. Odločitev volivcev na referendumu zavezuje mestni svet do konca njegovega mandata.”
35. člen
Za 71. členom se dodata nova 71.a in 71.b člen, ki se glasita:
“71.a člen
Pobudo volivcem za vložitev zahteve za razpis referenduma lahko da vsak volivec, politična stranka v mestni občini ali svet krajevne skupnosti oziroma mestne četrti. Pobuda mora biti podprta s podpisi najmanj stotih volivcev v mestni občini. Podporo pobudi dajo volivci na seznamu, ki vsebuje osebne podatke podpisnikov: ime in priimek, datum rojstva, naslov stalnega prebivališča.
71.b člen
Občani lahko odločajo na referendumu o samoprispevkih in tudi o drugih vprašanjih, če tako določa zakon.”
36. člen
72. člen se spremeni tako, da se glasi:
“Mestni svet lahko pred odločanjem o posameznih vprašanjih iz svoje pristojnosti razpiše svetovalni referendum, da ugotovi voljo občanov.
Svetovalni referendum se razpiše za vso mestno občino ali za njeni del.
Odločitev volivcev na svetovalnem referendumu ne zavezuje občinskih organov.”
37. člen
Za 72. členom se doda nov 72.a člen, ki se glasi:
“72.a člen
Za vsa druga vprašanja v zvezi z referendumom, ki v tem statutu niso urejena, se uporabljajo določbe zakona o lokalni samoupravi.“
38. člen
V 73. členu se četrti odstavek spremeni tako, da se glasi:
“Za vsa druga vprašanja v zvezi z ljudsko iniciativo, ki v tej določbi niso urejena, se uporabljajo določbe tega statuta in zakona o lokalni samoupravi.”
39. člen
Te spremembe in dopolnitve statuta začnejo veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 01300-1/95
Celje, dne 30. marca 1999.
Župan
Mestne občine Celje
Bojan Šrot l. r.