Občinski svet občine Grosuplje je na podlagi prvega odstavka 34. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list RS, št. 18/84, 3/85, 9/86) in 18. ter 84. člena statuta Občine Grosuplje (Uradni list RS, št. 42/99) na 9. seji dne 30. 6. 1999 sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E
prostorskih izvedbenih aktov Občine Grosuplje, ki jih bo v skladu s sprejetimi planskimi akti Občine Grosuplje sprejel Občinski svet občine Grosuplje v letu 1999
1. člen
Predmet in cilj sprememb in dopolnitev
V letu 1999 načrtujemo pripravo prostorsko izvedbenih aktov skladno s planom iz leta 1996 (Uradni list RS, št. 3/97). Glavni poudarek je na pripravi dokumentov za območja gospodarskih dejavnosti. V prejšnjih letih so bili sprejeti PIN-i za centralna območja naselja Grosuplje ter za območja proti avtocesti, v lanskem letu pa se je začel postopek urejanja območij s pretežno gospodarskimi dejavnostmi. Sprejetje letos zastavljenih programov bo pomenilo vzpostavitev urbanističnih podlag za vsa večja razvojna območja naselja Grosuplje. Sprememba plana, ki je v proceduri bo povzročila neskladje s PUP-i zato je potrebno izdelati tudi nujne uskladitve prostorsko ureditvenih pogojev v minimalnem obsegu.
2. člen
Vsebina in obseg
V letu 1999 bo občinski svet občine obravnaval naslednje prostorske izvedbene akte:
1. ZN Gospodarska cona – jug
2. ZN Rožna dolina II.
3. UrN peskokop Sp. Duplice
4. ZN Mrzle njive II.
5. Generalni PUP Občine Grosuplje
ad. 1 Za območje je s s programskimi zasnovami začrtana vsebina – gospodarske dejavnosti brez stanovanjskih površin (sklep občinskega sveta), območje obsega prostor, ki ga omejuje gozd Smrekec, Tovarne Motvoz in platno in regulirana struga potoka Bičje, začrtana je komunalna oprema in potrebna cestna mreža. Poseben poudarek je na varovanju okolja, ki ga bo moral v obliki poročila o vplivih na okolje predložiti vsak potencialni investitor.
ad. 2 Programske zasnove predvidevajo izgradnjo manjše obrtno servisne cone, ki se bo navezala na obstoječe gospodarske dejavnosti v okolici in uredila prostor med potokom Grosupeljščico, železniško progo, Gasilsko cesto in Gasilskim centrom. Upoštevati je potrebno zahteve s področja obrambe in zaščite, na vzhodnem delu pa je treba upoštevati stik z UrN Vodna pot, ki se tu konča. Tudi za to območje je predvidena preveritev vplivov na okolje.
ad. 3 Na območju predvidenem za ureditev so v preteklosti, pa tudi sedaj, krajani kopali pesek za potrebe bližnjih domačij in cest. Tako so v naravi vidni trije peskokopi, dva sta bolj ali manj zapuščena, tretji je aktiven. Programske zasnove predvidevajo nadaljnje izkoriščanje in končno sanacijo aktivnega peskokopa, renaturacijo enega opuščenega peskokopa in sanacijo tretjega peskokopa tako, da bi do zapolnitve služil kot deponija porušenih objektov, materiala pri izkopih gradbenih jam in podobno.
ad. 4 Območje zajema neizkoriščen prostor za bloki na Mrzlih njivah in za osnovno šolo. Območje se deli na dva dela zahodno, ki je predvideno za izgradnjo stanovanjskega programa, predvidoma t. i. socialne gradnje, na vzhodnem delu pa je rezervat za širitev vzgojnega in šolskega programa.
ad. 5 Spremembe plana bodo določile nekatera nova območja, kjer bo možna gradnja zato je potrebno uskladiti podrejene dokumente – PUP-e. Digitalizacija in izenačitev pogojev omogočata, da obstoječe štiri PUP-e združimo v celovit generalen PUP za ves prostor občine, razen za območja za katera je predvidena izdelava PIN-a. Predvidena je pretvorba v digitalno obliko, ki bo omogočila kasnejšo združitev v enovit urbanističen dokument.
3. člen
Organizacija priprave prostorskih izvedbenih aktov
a) kot nosilec strokovnih aktivnosti priprave strokovnih podlag in drugih strokovnih gradiv se določi izvajalca:
– z neposrednim naročilom strokovni organizaciji iz 69. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostoru (Uradni list SRS, št. 18/84 in naprej)
b) kot koordinator postopka priprave se določi:
– urad za prostor Občine Grosuplje. Pri pripravi gradiv in drugih dejanj v postopku sodelujejo tudi odbori Občinskega sveta občine Grosuplje.
4. člen
Udeleženci v postopku priprave
Organi in organizacije, ki sodelujejo pri pripravi prostorskih izvedbenih aktov so odvisni od območja urejanja in se določijo za vsak PIN posebej med naslednjimi:
1. Ministrstvo za promet in zveze, Republiška uprava za ceste;
2. ZCP, Podjetje za vzdrževanje avtocest p.o., Ljubljana;
3. Cestno podjetje vzdrževanje d.o.o., Ljubljana;
4. Komunalna gradnje d.o.o;
5. Ministrstvo za okolje in prostor, Republiška direkcija za varstvo okolja in urejanje voda;
6. Ljubljanski regionalni zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine;
7. Zavod za ribištvo Ljubljana;
8. Slovenske železnice Ljubljana, p.o.;
9. TELEKOM Slovenija;
10. Elektro Ljubljana, PE Elektro Ljubljana okolica;
11. Zavod za gozdove Slovenije, območna enota Ljubljana;
12. Javno komunalno podjetje Grosuplje;
13. KS v Občini Grosuplje;
14. Vsi upravljavci vaških vodovodov v Občini Grosuplje;
15. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Izpostava Ljubljana;
16. Ministrstvo za obrambo, Uprava za civilno obrambo;
17. Ministrstvo za zdravstvo, Zdravstveni inšpektorat RS, Enota Grosuplje in drugih organizacij in skupnosti, ki upravljajo z zemljišči in drugimi naravnimi dobrinami, zavarovanimi s posebnimi predpisi ter objekti in napravami v splošni rabi in se nahajajo na območju predvidenega posega.
Organi in organizacije iz prejšnjega odstavka se določijo pred začetkom priprave prostorskih izvedbenih aktov in na vlogo koordinatorja dajo pogoje, ki jih mora pripravljavec upoštevati pri pripravi osnutka.
5. člen
Terminski plan
– roki začetka priprave strokovnih podlag za pripravo prostorskih izvedbenih aktov bodo opredeljeni v izvajalskih pogodbah, vsi pa v letu 1999;
– Občinski svet občine Grosuplje sprejme sklep o enomesečni javni razgrnitvi osnutkov prostorskih izvedbenih aktov na prvi seji po prejemu gradiva iz prejšnje alinee; sklep o javni razgrnitvi se objavi v Uradnem listu RS;
– javna razgrnitev se izvede v prostorih Urada za prostor Občine Grosuplje in na sedežih prizadetih krajevnih skupnosti za 30 dni po dnevu objave sklepa o javni razgrnitvi iz prejšnje alinee;
– javna razprava se izvede na sedežih prizadetih krajevnih skupnosti v času trajanja javne razgrnitve;
– občani, organi in organizacije, krajevne skupnosti ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko podajo pisne pripombe v času trajanja javne razgrnitve osnutka prostorskega izvedbenega akta;
– občinski svet zavzame stališče do pripomb in predlogov, podanih v času trajanja javne razgrnitve, na podlagi poročila Urada za prostor Občine Grosuplje in izvajalca, ki predhodno obravnavata pripombe in predloge;
– z zavzetjem stališč do pripomb in predlogov podanih na javni razgrnitvi občinski svet nalaga Uradu za prostor Občine Grosuplje, da poskrbi za pripravo usklajenega osnutka prostorskega izvedbenega akta, pridobi soglasja pristojnih organov in organizacij navedenih v 3. členu tega odloka;
– občinski svet sprejme prostorski izvedbeni akt z odlokom.
6. člen
Ta program priprave prostorskih izvedbenih aktov se spremeni in dopolni, če to terjajo spremembe in dopolnitve planskih aktov Občine Grosuplje ali iz drugih razlogov, ki jih ugotovi Občinski svet občine Grosuplje.
7. člen
Ta program priprave prostorsko izvedbenih aktov se objavi v Uradnem listu RS.
Št. 35003-1/99
Grosuplje, dne 10. junija 1999
Župan
Občine Grosuplje
Janez Lesjak l. r.