Na podlagi prvega odstavka 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90, in 16. člena statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 33/99) je Občinski svet občine Bled na 7 seji, dne 7. 7. 1999 sprejel
P R O G R A M
priprave sprememb in dopolnitev
prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Bled za obdobje od leta 1986 do leta 2000 in porostorskih sestavin srednjeročnega družbenega plana Občine Bled za obdobje od leta 1986 do leta 1990 (v nadaljevanju: PPOB)
1. člen
Predmet in cilj sprememb in dopolnitev
S tem programom se podrobneje določijo:
– vsebina in obseg posebnih strokovnih podlag,
– vsebina in obseg nalog, ki jih je potrebno pripraviti v postopku priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev PPOB,
– subjekti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev PPOB ter način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo pri tem opraviti,
– roki za posamezne faze priprave PPOB,
– sredstva potrebna za njihovo pripravo,
– nosilci strokovnih aktivnosti priprave PPOB ter prostorske sestavine, ki se spreminjajo oziroma dopolnjujejo.
2. člen
Obseg in vsebina sprememb in dopolnitev
Spremembe in dopolnitve PPOB se nanašajo na:
– strokovno opredelitev za samostojno čistilno napravo Bled,
– določitev lokacije čistilne naprave Bled z vsemi infrastrukturnimi objekti in spremembo namembnosti rabe prostora,
– spremembe in dopolnitve se v vsebinskem smislu pripravijo tako, da bodo sestavine tekstualnega in kartografskega dela izvleček zakona o urejanju prostora, v skladu z navodili o vsebini in metodologiji izdelave strokovnih podlag in prostorskih sestavin planskih aktov občin ter zakona o urejanju naselij ter drugih posegov v prostor,
– obvezna je predhodna uskladitev PPOB z novimi razširjenimi obveznimi izhodišči OdPOSDP (Uradni list RS, št. 11/99).
3. člen
Organizacija priprave sprememb in dopolnitev PPOB:
– kot nosilec strokovnih aktivnosti priprave strokovnih podlag in drugih strokovnih gradiv se določi strokovna služba za prostor in varstvo okolja pri Občini Bled,
– kot koordinator postopka priprave in sprejemanja se določi župan Občine Bled oziroma njegov pooblaščeni predstavnik.
4. člen
Pristojna ministrstva, organi in organizacije, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev PPOB:
– Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano za področje kmetijstva in gozdarstva,
– Ministrstvo za okolje in prostor za področje varovanja okolja, za področje vodnega gospodarstva in za področje varstva naravne dediščine,
– Ministrstvo za kulturo za področje varovanja kulturne dediščine,
– Ministrstvo za promet in zveze za področje prometa in zvez,
– Javno podjetje Komunala Radovljica,
– Elektro Gorenjske, PE Žirovnica,
– Telekom Slovenije PE Kranj,
– Cestno podjetje Kranj,
– krajevna skupnost.
Pred pričetkom priprave sprememb in dopolnitev so dolžna pristojna ministrstva in organizacije, našteti v tem členu, na zahtevo izdelovalca posredovati posebne strokovne podlage (usmeritve, kriterije, pogoje), ki jih izdelovalec upošteva pri pripravi osnutka.
Pristojna ministrstva in organizacije, ki izdajajo posebne stokovne podlage, morajo v skladu s 35. členom ZUN, poslati svoje pogoje, kriterije in usmeritve v 30 dneh od poziva, sicer se bo štelo, da soglašajo s spremembami in dopolnitvami PPOB.
5. člen
Terminski plan ter postopek sprejemanja:
1. priprava osnutka (45 dni od objave v Uradnem listu RS),
2. izdelava osnutka in dopolnitev s pogoji oziroma posebnimi strokovnimi podlagami,
3. potrditev osnutka na Občinskem svetu občine Bled,
4. javna razgrnitev (30 dni),
5. priprava ter opredelitve strokovne službe do pripomb,
6. izdelava in sprejem stališč do pripomb na občinskem svetu (10 dni),
7. delovni predlog sprememb in dopolnitev dokumenta ter pridobitev soglasij k predlogu,
8. vloga za pridobitev mnenja Vlade RS na Ministrstvo za okolje in prostor – Urad RS za prostorsko planiranje,
9. po prejetju sklepa Vlade RS o usklajenosti sprememb in dopolnitev PPOB z obveznimi izhodišči OdPSDP, župan usklajen predlog poda občinskemu svetu v sprejem in potrditev,
10. objava v Uradnem listu RS,
11. dostava in arhiviranje dokumenta.
6. člen
Ta program začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 35000-2/99
Bled, dne 7. julija 1999.
Župan
Občine Bled
mag. Boris Malej l. r.