Na podlagi zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 – odločba US, 44/96 – odločba US, 26/97, 10/98, 70/98) zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 45/97 – odločba US in 56/98) ter statuta Občine Ig (sprejet na 4. redni seji OS) je Občinski svet občine Ig na 1. izredni seji dne 15. 7. 1999 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Ig za leto 1999
1. člen
S proračunom Občine Ig (v nadaljevanju: proračun) je določen obseg sredstev za financiranje javne porabe v Občini Ig za leto 1999.
2. člen
Proračun Občine Ig je izkazan v naslednjih zneskih:
Bilanca prihodkov in odhodkov v SIT
I. Skupaj prihodki 396,750.664
II. Skupaj odhodki 399,387.466
III. Proračunski primanjkljaj (I.–II.) 2,636.802
A) Račun finančnih terjatev in naložb:
IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja
kapit. deležev 0
V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0
VI. Prejeta minus dana posojila in sprem.
kapital. deležev (IV.–V.) 0
B) Račun financiranja
VIII. Zadolževanje proračuna 0
IX. Odplačilo dolga 0
X. Neto zadolževanje 0
XI. Zmanjšanje sredstev na računih 2,636.802
Sredstva na računih na dan 31. 12. 1998: 2,636.802 SIT.
Proračun vključuje prihodke za primerno porabo, prihodke za financiranje drugih nalog občine in prihodke od sofinanciranj.
Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta prikazana v bilanci prihodkov in odhodkov ter v računu financiranja, ki je sestavni del tega proračuna.
3. člen
Občina oblikuje rezerve v višini 0,5% od skupno doseženih prihodkov. Izločanje v rezerve se izvršuje praviloma mesečno, najkasneje pa do 31. 12. 1999. Sredstva stalne proračunske rezerve se uporabljajo v skladu z zakonom o financiranju občin.
4. člen
Sredstva proračuna se praviloma delijo enakomerno med vse uporabnike proračuna v okviru doseženih prihodkov in odvisnosti od zapadlih obveznosti ter v skladu z likvidnostnim položajem.
5. člen
Uporabniki morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim bila za posamezni namen zagotovljena v občinskem proračunu in ne smejo prevzemati obveznosti, ki bi presegale odobrene zneske. Nabava opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve morajo proračunski uporabniki oddajati v skladu z določili zakona o javnih naročilih in v skladu z zakonom o izvrševanju proračuna.
6. člen
Investicijski del proračuna se začne uporabljati potem, ko je investitor občinski upravi predložil pogodbo oziroma predračun, ob koncu dela pa je potrebno predložiti končno obračunsko situacijo oziroma račun, ki ne sme presegati pogodbene vrednosti oziroma zneska iz prvega odstavka tega odloka. V primeru višje porabe proračuna ne jamči poravnave obveznosti.
7. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Ig. Župan lahko za posamezna področja izvrševanja proračuna pisno pooblasti vodjo občinske uprave ali zaposlenega za posamezno področje.
Župan je pooblaščen, da:
– odloča o uporabi sredstev stalne proračunske rezerve v višini do 20% sredstev rezerv v posameznem primeru za namene iz 12. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94),
– odloča o zmanjšanju odhodkov, če prihodki niso realizirani v planirani višini,
– odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti.
8. člen
Spremembe obsega sredstev v bilanci prihodkov in odhodkov se med letom usklajujejo v rebalansu proračuna, ki ga sprejme občinski svet.
9. člen
Za vse kar ni urejeno z odlokom o proračunu se smiselno uporabljajo določila zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije.
10. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Ig, dne 16. julija 1999.
Župan
Občine Ig
Ciril Podržaj l. r.