Uradni list

Številka 9
Uradni list RS, št. 9/2000 z dne 1. 2. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 9/2000 z dne 1. 2. 2000

Kazalo

447. Odlok o lokacijskem načrtu za južno zbirno cesto Murska Sobota, stran 1415.

Na podlagi 39. in 43. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85 in 29/86 ter Uradni list RS, št. 29/90, 18/93, 47/93 in 71/93), 22. in 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94, 45/94, 57/94 in 14/95) ter 23. člena statuta Mestne občine Murska Sobota (Uradni list RS, št. 28/95, 21/96 in 8/97) je Mestni svet mestne občine Murska Sobota na seji dne 8. septembra 1998 sprejel
O D L O K
o lokacijskem načrtu za južno zbirno cesto Murska Sobota
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ob upoštevanju prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana Republike Slovenije ter sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana Mestne občine Murska Sobota, sprejme lokacijski načrt za južno zbirno cesto mesta Murska Sobota (v nadaljevanju: lokacijski načrt).
Lokacijski načrt je izdelala ZEU – Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o., Murska Sobota.
2. člen
Lokacijski načrt vsebuje tekstualne opise in grafične prikaze, ki se nanašajo na območje zbirne ceste ter na lego, potek, namen, zmogljivost, velikost in oblikovanje objektov, naprav in ureditev.
Tekstualni del obsega:
– Splošni del s prilogami
– obrazložitev in utemeljitev lokacijskega načrta in obrazložitev predhodnega izbora variante;
– povzetek iz sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana;
– prostorski pogoji za izgradnjo zbirne ceste;
– podatki o infrastrukturnih objektih in napravah;
– opis prostorskih rešitev po posameznih področjih:
– varstvo naravne in kulturne dediščine,
– ukrepi za varovanje bivalnega in delovnega okolja,
– varstvo kmetijskih zemljišč,
– vodnogospodarske ureditve in varovanje vodnih virov,
– zasnova ureditve zelenih površin;
– rešitve v zvezi z zaščito pred naravnimi in drugimi nesrečami;
– seznam parcel, ki se nahajajo znotraj meje obravnavanega območja, s podatki o označbi (parc. št.), površini, vrsti rabe in lastništvu;
– oceno stroškov za izvedbo lokacijskega načrta;
– etape izvajanja lokacijskega načrta;
– soglasja pristojnih organov in organizacij, predpisanih z zakonom ter mnenja;
– poročilo o vplivih na okolje.
Grafični del obsega:
– pregledna karta vloge zbirne ceste v širšem prostoru – M 1: 25.000
– prikaze iz sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin republiškega dolgoročnega in srednjeročnega plana za obravnavano območje – M 1:250.000
– prikaze iz sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskega dolgoročnega in srednjeročnega plana s programsko zasnovo – M 1: 25.000
– M 1: 5.000
– situacija obstoječega stanja (po topografskem posnetku) – M 1: 1.000
– ureditvena situacija lokacijskega načrta v M 1:1000 (na topografski osnovi), ki vsebuje:
– tehnične rešitve (trase, priključkov, objektov, deviacij, podvozov, nadvozov in drugih objektov);
– krajinske, oblikovalske, urbanistične, arhitektonske, okoljevarstvene ter vodnogospodarske rešitve in ureditve;
– prikaz območja izključne in omejene rabe;
– idejne rešitve komunalnih in energetskih ureditev in ureditev s področja prometa in zvez ter drugih objektov in naprav s področja gospodarskih javnih služb;
– M 1: 1.000
– karakteristični prečni profili in normalni vzdolžni profil zbirne ceste – M 1: 200
– M 1:1.000/100
– podrobnejši prikazi ureditev po posameznih področjih:
– vodnogospodarske
– krajinske – M 1:1.000
– prometne – M 1: 500
– obodno parcelacijo in načrt gradbenih parcel – M 1:1.000
– tehnični elementi za zakoličenje.
II. OBSEG UREDITVENEGA OBMOČJA
3. člen
Ureditveno območje lokacijskega načrta obsega naslednje parcele ali dele parcel:
Zbirna cesta
k.o. Murska Sobota
5359/1 (cesta), 4203, 4207, 4208, 4209, 4210, 4211, 4214/2, 4214/3, 4214/1, 4214/4, 4217, 4220/1, 4220/2, 4222, 4223, 4225, 4229, 4231/2, 4231/1, 4232, 4233, 4234, 4235, 4236, 4237, 4238, 4239, 4240, 4241, 4245, 4246/1, 4247/1, 4248/1, 4248/2, 4524 (cesta), 4224/2 (pot), 4526/3, 4526/1, 4526/2, 4529, 4527/2, 4527/3, 4528, 4470/4 (pot), 4530/1, 4530/2, 4525 (pot), 4531, 4517/1, 4517/2, 4522, 4516/2, 4516/4, 4516/5, 4470/3, 4525 (pot), 5342/2, 4544/1 (pot), 3154, 3153/2, 3153/1, 3152, 3143/1, 3143/2, 3143/3, 2926, 2927, 2928, 2929, 2930, 2931, 2932/1, 2933/1, 3196 (pot), 2935, 2936/10, 2936/6, 2936/20, 4397/1, 4397/2, 3184 (pot), 4431/1, 4432, 4399, 4433/1, 4433/2, 4511, 4510, 4573/1 (pot), 4434, 4468/2 (pot), 4509, 4508, 4507, 4506, 4435, 4436, 4437, 4438, 4439, 4440, 4441, 4442, 4443, 4444, 4445, 4446, 4447, 4448, 4449, 4431/2 (pot), 4408, 4409, 4410, 4411, 4412, 4413, 4414, 4415, 4416, 4417, 4418, 4419, 4420, 4421/2, 4421/1, 44222, 4423, 4398 (pot), 4367, 4366, 4365, 4337 (pot), 4355, 4356, 4357, 4359, 4360, 4363, 4364, 4430, 5360/1 (cesta), 4584/3, 5363/1, 4584/1, 5362/1 (pot), 4786/1, 4788, 4789, 4790, 4791, 4793, 4794/1, 4794/2, 4794/3, 4795/1, 4795/2, 5349, 5361, 4762, 4758, 4756/1, 4755/1, 4755/2, 4753/2, 4752, 4750, 4751, 4749, 4748, 4747, 4746, 4745, 4744, 4743, 4742, 4695 (pot), 4694/3, 4694/1, 4694/6, 4694/2, 5365/2, 5365/1 (cesta), 4643/2, 4644, 4645, 4646, 4647, 4648, 4649, 4650, 5364
k.o. Satahovci
1238/2 (cesta), 1262, 1265, 1267, 1268
k.o. Černelavci
1667, 1668 (pot), 1669
Rekonstrukcija podaljška Tomšičeve ulice
k.o. Murska Sobota
3154, 3153/2, 3153/1, 3152, 3143/1, 3143/2, 3143/3, 2926, 2927, 2928, 2929, 2930, 2931, 2933/1, 3196 (pot), 2935, 2936/10, 2936/9, 2936/6, 2936/20 (pot), 4397/1, 4397/2, 4398 (pot), 4399, 4431/1 (pot), 4432, 3184 (pot), 4468/2 (pot), 4511
Deviacija ceste za Krog
k.o. Murska Sobota
4529, 4526/2, 4526/1, 4526/3, 4524 (cesta), 4224/2 (pot), 4240, 4241, 4245, 4248/1
k.o. Krog
1571 (cesta), 1651 (pot), 1517, 4/1, 4/10, 1652 (pot)
Regulacija odvodnika iz Pušče (od prepusta pod M 10-1 do sifona pod razbremenilnim kanalom) in deviacija poljske poti ob desnem bregu razbremenilnega kanala
k.o. Černelavci
1669, 1670, 1671, 1672, 1676 (potok)
k.o. M. Sobota
4516/5, 4515/3, 4515/2, 4470/3, 4515/1, 4515/5, 4513, 4512, 4525 (pot), 4537, 4538, 4539/1, 4539/2, 4540, 4541, 4542, 5342/1 (kanal), 4216/1 (potok), 4145, 4146/1, 4246/2, 4247/1, 4247/4, 4248/1, 4248/2, 4248/4, 5359/2 (cesta), 5376/2.
III. FUNKCIJA OBMOČJA S PROMETNO TEHNIČNIMI POGOJI UREJANJA OBMOČJA
4. člen
Ureditveno območje iz 3. člena tega odloka obsega:
– območje izključne rabe zbirne ceste (cestno telo) z vsemi spremljajočimi objekti in ureditvami (nasipi, deviacije cest in poti, nadvozi, podvozi, mostovi, prepusti, priključki, križišči ipd.),
– območje vodnogospodarskih ureditev (preusmeritve in regulacije vodotokov, jarki, rekultivacije ipd.),
– območje ureditve obcestnega prostora, vključno rekultivacijo in ponovno funkcionalno usposobitvijo zemljišč, zasaditve ipd.,
– območje prestavitev infrastrukturnih objektov in naprav,
– območja ukrepov in ureditev za preprečitev prekomernih vplivov na okolje.
5. člen
Potek južne zbirne ceste
Južna zbirna cesta mesta Murska Sobota je dolga 3,825 km od središča krožnega križišča z magistralno cesto M 10-1 na zahodu, do južnega roba ulice Plese, na katero se priključi (v tej fazi) na vzhodu.
Od zahodnega krožišča z magistralno cesto poteka zbirna cesta proti vzhodu – pravokotno preko njivskih parcel do lokalne ceste L-5601 Murska Sobota – Krog, ki jo (deviirano) prečka z normalnim nivojskim križiščem v km 0 + 750. V isti premi proti vzhodu teče trasa diagonalno čez njivske parcele in zarast ob razbremenilnem kanalu, prečka s propustom odvodnik s severa ter nato z mostom razbremenilni kanal Ledava – Mura ter v km 1.140 tvori normalno nivojsko križanje z (deviirano) Tomšičevo ulico – na sever v mesto ter predvideno priključno obkanalsko cesto na avtocesto – proti jugu. V isti premi proti vzhodu trasa preči table individualnih njivskih parcel vključno s tremi dovoznimi potmi med njimi ter doseže Bakovsko ulico (lokalno cesto L-4212), s katero tvori novo krožno križišče v km 2 + 225.61. Od tu se zbirna cesta preko kmetijskih kompleksov v loku usmeri proti severovzhodu, tako, da po prečkanju njivske dovozne poti, v pravokotni smeri na potek želez. proge Ormož–Murska Sobota, prečka le-to z visokim nadvozom v km 2 + 767 ter nato preko dolge table individualnih njivskih parcel, ki jo prečka diagonalno in prečkanju njivske poti iz Murske Sobote (nadaljevanje Vegove ulice) proti bolnici, po prečkanju še enega kmetijskega kompleksa, v smeri sever – pravokotno na magistralno cesto M 10-1 (Panonsko ulico) doseže le-to s krožnim križiščem med kompleksom tovarne Mura in Poljsko ulico (Bakšo) v km 3 + 607.87. Zaradi normalnega priključevanja industrijske cone in Poljske ulice se od krožišča z M 10-1, zbirna cesta podaljša na sever do normalnega križišča z ulico Plese v km 3 + 825.
6. člen
Tehnični elementi trase
Trasa zbirne ceste je zasnovana kot dvopasovnica z robnimi pasovi in bankinami v skupni širini normalnega profila 9,5 m (brez brežin), in sicer:
– vozni pasovi 2 x 3,25,
– robni pasovi 2 x 0,30,
– bankine 2 x 1,20.
Brežine se glede na terenske prilike izvedejo v naklonu 1:2 ali blažje. Potek trase je pretežno ravninski in v nasipu, razen dveh povišanj (most čez kanal in nadvoz čez železniško progo). Horizontalni in vertikalni elementi so izbrani za računsko hitrost 80 km/h, (horizontalni radij min. 350 m, vertikalni padec max. 2,7%).
7. člen
Priključki in križanja
Za ves promet bodo usposobljena naslednja križišča in priključki:
– z mag. cesto M-10/1, oziroma vpadnico iz Radenec (proti mestu Tišinsko ulico) in predvideno zahodno obvoznico – na zahodnem začetku južne zbirne ceste – kot krožišče, v km 0 + 00.0;
– z lokalno cesto L-5601, oziroma deviirano vpadnico iz Kroga (proti mestu Kroško ulico) – kot normalno štirikrako križišče, v km 0 + 750;
– z rekonstruirano in deviirano Tomšičevo ulico (iz mesta) in predvideno priključno cesto na avtocesto – kot normalno štirikrako križišče – v km 1 + 140;
– z lokalno cesto L-4212, oziroma vpadnico iz Bakovec (proti mestu Bakovsko ulico) – kot krožišče, v km 2 + 225.61;
– z magistralno cesto M 10-1, oziroma vpadnico iz Rakičana (proti mestu Panonska ulica) na vzhodnem robu mesta – kot krožišče, v km 3 + 607.87
ter na koncu
– z ulico Plese v industrijski coni in predvideno vzhodno obvoznico – kot normalno štirikrako križišče, v km 3 + 825 (v tej fazi le kot priključek na Ulico Plese).
Prečkanja poljskih poti z zbirno cesto bodo kot priključne rampe urejene za kmetijsko mehanizacijo na naslednjih mestih:
– poljska pot iz jugozahodnega dela njivskih parcel k.o. M. Sobota in k.o. Satahovci ter k.o. Krog do mag. ceste M 10-1 oziroma krožišča – v km 0 + 96;
– poljska pot – povezava severnih in južnih tabel njivskih parcel med razbremenilnim kanalom in Bakovsko ulico – v km 1 + 614;
– poljska pot – povezava od Bakovske ulice, mimo avtobusne remize na njivski kompleks v jugovzhodnem delu k.o. Murska Sobota (južno od železniške proge) v km 2 + 610;
– poljska pot – povezava Vegove ulice (jugovzhodnega dela mesta) z njivskimi kompleksi med M. Soboto in kompleksom regionalne bolnišnice – v km 3 + 209.
Izvennivojsko bodo južno zbirno cesto prečkale sledeče prometnice:
– železniška proga Ormož–Murska Sobota bo prečkana z nadvozom zbirne ceste – v km 3 + 767;
– deviirana poljska pot ob zahodni zunanji peti nasipa razbremenilnega kanala bo potekala pod mostom zbirne ceste pod kanalom – v km 1 + 00;
– na isti način bo pod mostom zbirne ceste potekala obstoječa poljska pot ob vzhodnem nasipu razbremenilnega kanala – v km 1 + 58.
8. člen
Deviacije in nadomestne trase obstoječih cest in poti
Izvedejo se posebne skupne enosmerne traktorsko-kolesarske steze v globino dveh krožišč zbirne ceste:
– ob krožišču z magistralno cesto M 10-1 v km 0 + 0.00
– ob magistralni cesti M 10-1 na zahod – obojestranska, v dolžino – po 88 m
– ob magistralni cesti M 10-1 na vzhod – na severni strani, v dolžino – 80 m
– ob zbirni cesti na jugu od km 0 + 25 m do km 0 + 104, v dolžino – 160 m
– od prečkanja zbirne ceste v km 0 + 96 do rampe na mag. cesti M 10-1 (80 m od krožišča na vzhod), v dolžino – 110 m
– ob krožišču s cesto L-4212 (Bakovsko ulico)
– ob Bakovski ulici na sever – obojestransko v dolžino – po 88 m
– ob Bakovski ulici na jug – do obstoječih poljskih poti obojestransko: – na zahodni strani, v dolžino – po 120 m
– na vzhodni strani, v dolžino – po 130 m
Steze so v asfaltni izvedbi, širine 4 m.
Izvedejo se nadomestne povezovalne poti za dostop do kmetijskih površin ob zbirni cesti:
– od km 0 + 96 (prečkanje), do km 0 + 780 (priključka na Kroško ulico) – v severnem poteku ob zbirni cesti – v dolžini 720 m
– od km 1 + 40 (obst. poljska pot ob levem bregu kanala) do km 1 + 139 (priklj. na rekonstruirano Tomšičevo ulico)
– severno od zbirne ceste – v dolžini 128 m
– od km 1 + 954 (iz prekinjene obst. poljske poti) do km 2 + 212 (priključek v krožišče na Bakovski ulici)
– v severnem poteku ob zbirni cesti – v dolžini 270 m
– od km 2 + 612 (iz poljske poti) do km 2 + 690 (steza med vrtovi) – ob zahodnem nasipu
– v dolžini 80 m
– od km 2 + 780 (pot ob severovzhodnem nasipu žel. proge), do km 3 + 215 (navezava na obst. pot in prečkanje)
– ob vzhodni peti nasipa zbirne ceste – v dolžini 435 m
Vse nadomestne povezovalne poti se izvedejo v makad. izvedbi, širine 4 m ( 3 + 2 x 0,5)
Izvedejo se deviacije sledečih obstoječih cest in poti zaradi nivojskega ali izvennivojskega križanja zbirne ceste:
– lokalne ceste L-5601 Krog–M. Sobota zaradi križišča od km 0 + 530 (na južni strani) do km 0 + 815
– v dolžini 390 m – v asfaltni izvedbi in vseh tehničnih elementih za lokalno cesto in križišče
– poljska pot od km 0 + 916 (prekinitev), pod mostom čez razbremenilni kanal ter ob desnem bregu razbr. kanala do poljske poti na meji s k.o. Krog
– v dolžini 650 m – v makadamski izvedbi
– poljska pot od km 1 + 576 do km 1 + 653 zaradi rampe – nivojskega prečkanja
– v dolžini 90 m – v makadamski izvedbi
– poljska pot od km 2 + 604 do km 2 + 625 zaradi rampe – nivojskega prečkanja
– v dolžini 108 m – v makadamski izvedbi
– poljska pot od km 3 + 200 do km 3 + 224 zaradi rampe – nivojskega prečkanja
– v dolžini 58 m – v makadamski izvedbi
Vse deviacije poljskih poti se izvedejo v makadamski izvedbi, v širini 4 m (3 + 2 x 0,5).
9. člen
Objekti
Na zbirni cesti bodo izvedeni naslednji objekti:
– mostovi
– propusti
– nadvoz nad železnico
– izvedejo se še številni manjši objekti na obvoznici (predvsem propusti in čistilni objekti za odvodnjo)
– podvozi.
IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO, ARHITEKTURNO IN KRAJINSKO OBLIKOVANJE
10. člen
Projekt za pridobitev dovoljenja za graditev zbirne ceste mora vsebovati tudi krajinsko ureditveni načrt in mora upoštevati naslednje pogoje za urbanistično, arhitekturno in krajinsko oblikovanje:
Trasa zbirne ceste in nasipi:
– Odbojne ograje na obvoznici so praviloma v kovinski izvedbi in ne presegajo 0,75 m. Na območju povišanj trase: na mostu čez kanal in nadvozu nad železniško progo se ograja oblikuje po posebnem načrtu.
– Nasipi so zatravljeni in mestoma zasajeni z grmovnicami ter z nakloni prilagojeni ravninskemu okolju (naklon 1:2 in blažji).
Objekti na zbirni cesti:
– Nadvoz, most, večja križišča in krožišča ter rampe morajo biti oblikovani tako, da so vizuelno čimbolj usklajeni z okoljem pri čemer je za načrt nadvoza potrebno posebej obdelati vizuelno podobo.
Obrobje zbirne ceste:
– Med gradnjo naj se posega v obstoječo vegetacijo le toliko kot je nujno potrebno.
– Robovi posega v okolje je treba sanirati v skladu z avtohtono vegetacijo in rabo zemljišč.
– Zaradi nemotene odvodnje zalednih voda iz novonastale kasete, se sonaravno regulira odvodnik mimo industrijske cone in vzdolž razbremenilnega kanala. Odseki vodotokov, ki se zaradi preusmeritev zasipajo se rekultivirajo v skladu z rabo na sosednjih zemljiščih. Obstoječi Kobiljski potok se na odseku, ki ne bo služil več za visoke vode sonaravno uredi po posebni dokumentaciji.
– Obstoječe ceste in poti, ki se po izgradnji zbirne ceste ukinejo, je treba urediti v skladu z rabo sosednjih zemljišč, tiste, ki pa ostanejo v funkciji pa je potrebno urediti po gabaritih in obliki novim funkcijam.
– Veliki in izstopajoči objekti ob cesti (križišča, nadvoz) se ustrezno obsadijo z drevjem in grmovnicami – v skladu s krajinskim načrtom.
– Pred začetkom gradnje je potrebno pripraviti foto dokumentacijo ničelnega stanja na krajinsko specifičnih odsekih.
V. POGOJI ZA KOMUNALNO UREJANJE
11. člen
Elektrika
Zaradi gradnje zbirne ceste in spremljajočih ureditev se na elektroprenosnem omrežju izvedejo naslednji posegi:
* Demontaža in prestavitev prečkanj zračnih daljnovodov z mehansko in električno ojačitvijo:
– DV 20 kV M. Sobota–Sodišinci od km 1 + 930 do km 2 + 113 v dolžini 210 m
– odcepni DV 20 kV za Krog od DV M. Sobota–Sodišinci – preko rekonstruirane Tomšičeve ulice in zbirne ceste od km 1 + 90 (zbirna cesta) do 0 + 262 (Tomšičeve ulice) v dolžini 322 m.
* Električna in mehanska ojačitev izolacije obstoječega zračnega prečkanja v križni razpetini
– DV 110 kV Murska Sobota–Ljutomer v km 0 + 0.00 (krožišče)
* Demontaža obstoječega prostozračnega in nadomestitev z kabliranjem – nizkonapetostnega omrežja
– do obstoječe hiše južno od križišča s Kroško ulico od km 0 + 640 do km 0 + 905 v dolžini 440 m.
12. člen
Vodovod
Zaradi gradnje zbirne ceste bodo tangirani naslednji vodovodni cevovodi, ki jih bo potrebno prilagoditi oziroma zaščititi v skladu s predpisi in soglasji upravljalca:
– pred km 0 + 0.00 – prečkanje primarnega cevovoda SAL C DN 400/6 bar preko severnega dela krožišča – se vzporedno prestavi severno in zaščiti (pod predvid. zahodno obvoznico) v izvedbi DUCTIL 400/10 bar – v dolžini 220 m.
13. člen
Omrežje zvez
V območju prečkanja trase zbirne ceste z medkrajevnim optičnim in krajevnim naročniškim omrežjem v izvedbi z zračnimi in zemeljskimi TK kabli je potrebno upoštevati zakonsko predpisane tehnične parametre za samo izvedbo križanja ter dovoljenih posegov v območju telefonskega omrežja.
14. člen
Plin
V območju prečkanja obstoječih in predvidenih plinovodnih instalacij s bodočo zbirno cesto je potrebno upoštevati zakonsko predpisane tehnične parametre za samo izvedbo križanja ter dovoljenih posegov v območju plinovoda. Predviditi je potrebno lokacije križanj bodočih plinovodnih vodov, ki bodo povezovali mesto M. Sobota z primestnimi naselji (Krog, Bakovci in Rakičan), ki se morajo upoštevati v sklopu izdelave projektne dokumentacije. Upoštevati je potrebno kot križanja, ki je med 60 in 90 stopinj.
15. člen
Javna razsvetljava
Javna razsvetljava se izvede na naslednjih križiščih
– krožišče z M 10-1 (zahod)
– križišče s Kroško ulico
– križišče s Tomšičevo in predv. priključno cesto na AC
– krožišče z Bakovsko ulico
– krožišče z M 10-1 (vzhod)
z napajanjem iz bližnjih omaric nizko napetostnega omrežja oziroma iz bližnjih TP (TP Servisna cona, TP Pionir – 2, TP Certus, TP Bakša).
Vse prestavitve, preureditve in novogradnje se izvedejo v skladu s predpisi ter soglasji upravljalca in na osnovi posebnega projekta.
VI. OKOLJEVARSTVENI IN DRUGI POGOJI ZA IZVEDBO POSEGA
16. člen
Vodnogospodarske ureditve in varovanje vodnih virov
Investitor je dolžan upoštevati smernice vodnogospodarskih ureditev, ki jih poda MOP, Uprava RS za varstvo narave, ki se morajo upoštevati v sklopu izdelave projektne dokumentacije.
17. člen
Gozdno gospodarske ureditve in varovanje gozdov
S potekom trase zbirne ceste gozdovi niso nikjer tangirani.
18. člen
Ureditve v območju kmetijskih zemljišč in varstvo kmetijskih zemljišč
Investitor gradnje zbirne ceste je po končani gradnji dolžan plačati stroške, ki nastanejo v zvezi s prostorsko ureditvenimi operacijami, ki so posledica posega na večje zaokrožene komplekse kmetijskih zemljišč. Na območjih, kjer obvoznica preseka in prizadene že zgrajene namakalne komplekse (med Bakovsko cesto in poljsko potjo pred železniško progo) je le-te nujno rekonstruirati in zagotoviti nadaljnje nemoteno funkcioniranje teh sistemov.
O odstranjeni rodovitni plasti prsti se v sklopu projektne dokumentacije ugotovijo količine, opredeli način odstranjevanja po globinah (slojih), lokacije in način deponiranja ter načinih in namen uporabe za sanacije in rekultivacije.
19. člen
Varovanje območij naravne in kulturne dediščine
Za varovanje naravne in kulturne dediščine se morajo izvesti naslednji ukrepi:
– pred pričetkom gradnje je potrebno ustrezno dokumentirati stanje prostora z naravno in kulturno dediščino;
– v času gradnje je potrebno zagotoviti arheološki nadzor nad zemeljskimi deli in izvedbo zaščite izkopavanj potencialno odkritih nahajališč;
– zaradi ublažitve posega v krajinski podobi pokrajine so potrebne dodatne ustrezne zasaditve, še zlasti pa ob nadvozu.
20. člen
Možnost prehajanja preko zbirne ceste se vsem živalskim vrstam zagotovi v obliki prečkanja z blagimi nakloni nasipov in preko interventnih nivojskih prehodov ob predhodni prometni signalizaciji (visoka divjad); nižjim živalskim vrstam (dvoživke, plazilci, mali sesalci, plazilci) je omogočen prehod pod mostovi in skozi prepuste po posebnih poličkah.
21. člen
Varstvo pred hrupom in varstvo zraka
– aktivni protihrupni ukrepi so predvideni nasproti zaselku »Bakša« ob Poljski ulici pri krožišču – vzhod na magistr. cesto M 10-1 s protihrupno zidno bariero in zemeljskim nasipom ter nasproti osamljeni stanovanjski hiši ob vpadnici iz Kroga s protihrupno bariero;
– zasaditve ob križiščih in ob nadvozu omogočajo zmanjšanje negativnih vplivov emisij izpušnih plinov proti sicer oddaljenim naseljenim robovom mesta.
22. člen
Varstvo pred požarom
Požarna varnost se z ukrepi prilagoditve tangiranih vodovodov in zagotovitve nadomestnih dostopnih in interventnih poti ne zmanjša.
23. člen
Rušenje drugih objektov, prestavitev
Rušenja objektov niso potrebna.
24. člen
Na osnovi idejnega projekta je ugotovljeno, da bo na trasi manjkalo materiala za gradnjo nasipov.
Deponiranje nenosilnih materialov izven ureditvenega območja tega lok. načrta, se mora izvajati na podlagi posebne prostorske dokumentacije in dovoljenj za poseg v prostor, ki se izdajo na osnovi bilanc mas, ki jih priloži investitor.
Začasne in stalne deponije ne smejo ovirati odtoka vode, prav tako pa morajo biti zaščitene pred erozijo in imeti urejen odtok padavinskih voda.
Dovoz vgradnih materialov iz območij izven lokacijskega načrta mora biti organizirano iz gramoznic, ki imajo urejena dovoljenja za eksploatacijo in končno sanacijo.
VII. ETAPNOST IZVEDBE
25. člen
Etape izvajanja lokacijskega načrta so:
– prestavitve, zamenjave in druge prilagoditve obstoječih infrastrukturnih in drugih objektov in naprav ter vodnogospodarske ureditve, ki so potrebne za realizacijo predvidenih posegov
– zbirna cesta se lahko izvede po etapah. Posamezna etapa mora po izvedbi omogočati nemoteno vključitev izvedenega odseka v obstoječi prometni sistem mesta M. Sobota oziroma avtocestnih povezav, ki so predvidene na območju Mestne občine M. Sobota.
VIII. OBVEZNOSTI INVESTITORJA IN IZVAJALCEV
26. člen
Investitor in izvajalci morajo poleg že navedenih nalog:
– zagotoviti nemoteno odvijanje prometa v času gradnje in po njenem zaključku na vseh tangiranih kategoriziranih cestah;
– zagotoviti nemotene dostope do vseh zemljišč na obeh straneh zbirne ceste;
– skupaj z upravljalci natančneje preveriti trase in stanje podzemnih in nadzemnih infrastrukturnih naprav, ki jih prečka predvidena zbirna cesta;
– pred pričetkom gradnje odstraniti vrhnjo plast zemlje in jo deponirati tako, da jo bo možno uporabiti pri obdelavi brežin in sanaciji ostalega poškodovanega terena;
– pred pričetkom del urediti in protiprašno zaščititi vse ceste v naseljih, skozi katera bo moral potekati gradbiščni promet;
– zagotoviti zavarovanje gradbišča;
– v času gradnje in v času obratovanja zbirne ceste izvajati meritve hrupa v skladu z zahtevami, določenimi v elaboratu presoja vplivov na okolje;
– v času obratovanja vzdrževati brežine in ostale površine, ki so del cestnega sveta;
– po potrebi v času gradnje sanirati tudi dovozne poti, ki z gradnjo niso neposredno tangirane, se je pa zaradi prekinitve običajnih dostopov na njih povečal promet, če se s tem poslabša stanje;
– v času izgradnje upoštevati vse predpise o varstvu okolja. Gradbišče je potrebno urediti tako, da ne bo povzročalo dodatnih obremenitev okolja;
– preprečiti je potrebno morebitni izliv mineralnih in drugih olj iz delovnih strojev.
IX. TOLERANCE
27. člen
Vse stacionaže in dimenzije navedene v tem odloku, se morajo natančneje določiti v projektni dokumentaciji za pridobitev dovoljenja za graditev.
Pri realizaciji lokacijskega načrta so dopustna manjša odstopanja od tehničnih rešitev določenih s tem lokacijskim načrtom, če se v nadaljnjem podrobnejšem proučevanju geoloških, hidroloških, geomehanskih in drugih razmer poiščejo tehnične rešitve, ki so primernejše z oblikovalskega, prometnotehničnega ali okoljevarstvenega vidika, s katerimi pa se ne smejo poslabšati prostorski in okoljski pogoji.
Ta odstopanja ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi, z njimi morajo soglašati organi in organizacije v delovno področje katerih spadajo ta odstopanja. Za njih pa je potrebno urediti tudi eventualna spremenjena pravno-lastninska razmerja.
X. NADZOR
28. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in prostor.
XI. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
29. člen
Lokacijski načrt je na vpogled na Občini M. Sobota.
30. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 35005-4/98
Murska Sobota, dne 8. septembra 1998.
Predsednik
Mestnega sveta
mestne občine Murska Sobota
Rudolf Horvat, dipl. prav. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti