Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 – spremembe in dopolnitve – upoštevane so odločbe ustavnega sodišča št. 6/94, 45/94, 20/95, 9/96, 39/96, 44/96 ), zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98), zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99) in 16. člena statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 49/99 in 68/99) je Občinski svet občine Sežana dne 17. 2. 2000 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sežana za leto 2000
1. člen
Odlok o proračunu Občine Sežana za leto 2000 določa obseg javne porabe Občine Sežana za leto 2000 in način izvrševanja proračuna, upravljanje s prejemki in izdatki proračuna ter občinskim premoženjem.
2. člen
Proračun Občine Sežana za leto 2000 se določa v naslednjih zneskih (v SIT):
-------------------------------------------------------------
A) Bilanca prihodkov in odhodkov:
I. Skupaj prihodki 1.448,455.401
II. Skupaj odhodki 1.535,674.715
III. Proračunski primanjkljaj (I.-II.) –87,219.314
-------------------------------------------------------------
B) Račun finančnih terjatev in naložb:
IV. Prejeta vračila danih posojil in
prodaja kapitalskih deležev 0
V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0
VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe
kapitalskih deležev (IV.-V.) 0
-------------------------------------------------------------
C) Račun financiranja:
VIII. Zadolževanje proračuna 0
IX. Odplačilo dolga 0
X. Neto zadolževanje (VII.–VIII.) 0
XI. Povečanje (zmanjšanje) denarnih sredstev
na računih (III.+VI.-X.) –87,219.314
-------------------------------------------------------------
Prihodki in odhodki proračuna ter drugi prejemki in izdatki proračuna Občine Sežana so zajeti v bilanci prihodkov in odhodkov splošnega in posebnega dela proračuna, ki sta sestavni del odloka o proračunu Občine Sežana za leto 2000.
Zmanjšanje denarnih sredstev se pokriva v breme prenosa denarnih sredstev iz leta 1999.
3. člen
Sredstva proračuna se uporabljajo le za namene, ki so določeni s proračunom. V imenu občine se prevzemajo obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvidena za posamezne namene.
4. člen
Sredstva proračunske rezerve se izločijo v višini določeni s proračunom. Sredstva se izločajo mesečno po dvanajstinah. Sredstva rezerve se uporabljajo za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi proračunske rezerve do višine 500.000 SIT odloča župan na predlog občinske uprave in o uporabi sredstev pisno obvesti občinski svet. O uporabi sredstev iznad višine 500.000 SIT odloča občinski svet s posebnim odlokom.
5. člen
Za plačevanje obveznosti iz občinskega proračuna veljajo enaki roki, ki se za posamezne namene porabe določijo v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni porabniki proračuna plačujejo obveznosti za že opravljene nabave blaga, storitev in gradbenih del.
Dogovarjanje o predplačilih je možno s soglasjem župana le izjemoma, in sicer ob primernem zavarovanju predplačil. Način zavarovanja predpiše minister, pristojen za finance.
6. člen
Prihodki od prodaje in najema občinskega premoženja ter prihodki, ki jih uporabniki sredstev občinskega proračuna ustvarjajo s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem odlokom drugače določeno.
Za prihodke v smislu prejšnjega odstavka tega člena se ne štejejo prihodki izvajalskih organizacij. Prihodki iz drugega odstavka tega člena se uporabnikom upoštevajo pri dodeljevanju sredstev iz proračuna.
7. člen
Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračuna se lahko sklene samo skladno s predpisi o javnem naročanju.
8. člen
Če se v teku proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna sredstva, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnavajo v breme drugih postavk posameznega področja proračuna. O prerazporeditvi odloča župan. Prerazporejanje ni možno na:
– postavke plač – na podskupino »400 – plače in drugi izdatki zaposlenim« in »401 – prispevki delodajalcev za socialno varstvo«, razen med tema dvema podskupinama,
– iz skupin 42 investicijski odhodki in 43 – investicijski transferi, razen med tema dvema skupinama.
O izvršenih prerazporeditvah sredstev mora župan šestmesečno poročati občinskemu svetu.
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni možno.
9. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe.
10. člen
V primeru, da občina prejme namenska sredstva, ki niso bila predvidena s tem odlokom, se za ta namen odpre nova postavka proračuna na strani odhodkov za isti namen.
11. člen
Odredbodajalec proračuna je župan.
12. člen
Župan je pooblaščen, da odloča:
– o uporabi splošne proračunske rezerve za premalo predvidene odhodke in nepredvidene odhodke, ki so nujna za izvrševanje zakonskih in pogodbenih obveznosti,
– o začasni vezavi tekočih likvidnih sredstev zaradi ohranitve realne vrednosti.
13. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino s katero se izkazuje obveznost za izplačilo. Pred izplačilom iz proračuna morajo preveriti in pisno potrditi delavci občinske uprave, ki so zadolženi za posamezna področja izvrševanja proračuna v skladu s pravilnikom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občine Sežana.
14. člen
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 405-02-2/99
Sežana, dne 17. februarja 2000.
Župan
Občine Sežana
Miroslav Klun l. r.