Uradni list

Številka 32
Uradni list RS, št. 32/2000 z dne 13. 4. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 32/2000 z dne 13. 4. 2000

Kazalo

1513. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Postojna, stran 3913.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98), 16. člena statuta Občine Postojna (Uradni list RS, št. 1/96, 68/97, 31/98, 84/98 in 66/99) in v skladu z uredbo o skupnih osnovah in kriterijih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v organih državne uprave (Uradni list RS, št. 24/98, 56/98) je Občinski svet občine Postojna, na 14. seji dne 27. 3. 2000, na predlog župana sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Postojna
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določi organizacija in delovno področje ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem Občinske uprave občine Postojna.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, ki so določeni s tem odlokom.
3. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji, družbami ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles.
4. člen
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajejo predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan in tajnik občine, po njunem pooblastilu pa lahko tudi predstojniki organov občinske uprave ali drug delavec občinske uprave.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
5. člen
Naloge Občinske uprave občine Postojna se opravljajo v okviru naslednjih organizacijskih enot:
– urad župana,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za proračun in gospodarstvo,
– oddelek za okolje, prostor in urbanistično načrtovanje,
– urad Krajevne skupnosti Postojna.
V oddelku za okolje, prostor in urbanistično načrtovanje se ustanovi notranja organizacijska enota: urad za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči in urbanistično načrtovanje kot režijski obrat.
Sedež občinske uprave je v Postojni, Ljubljanska 4.
6. člen
Organizacija občinske uprave je oblikovana tako, da se zagotavlja:
– strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.
7. člen
V uradu župana se opravljajo naslednje naloge:
– strokovna, organizacijska, protokolarna, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, nadzornega odbora, za člane občinskega sveta ter druge občinske organe;
– kadrovske zadeve;
– sprejem in odprava pošte ter arhiviranje za potrebe občinskih organov;
– gospodarjenje s premoženjem občine, ki ni v pristojnosti drugih upravljalcev;
– računalniški servis za potrebe organov občine, ki se nanašajo na civilno zaščito in reševanje, skrb za požarno varnost in organizacijo reševalne pomoči;
– priprava osnutkov splošnih aktov, katerih predlagatelj je župan;
– sestavljanje pogodb, oceno sprejetih pogodb in pravno spremljanje pogodb;
– strokovna, pravna in administrativna pomoč pri izvedbi vseh volilnih opravil;
– pravna pomoč županu, občinskemu svetu in drugim občinskim organom;
– vodenje upravnega postopka in izdajanje odločb na I. stopnji;
– vodenje evidence o upravnih stvareh;
– sodelovanje v upravnih postopkih, ki jih vodijo drugi pristojni organi;
– druge naloge, ki sodijo v to področje.
8. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge na področjih predšolske vzgoje in varstva otrok, šolstva, športa, kulture in kulturne dediščine, raziskovanja, sociale in zdravstva.
V zvezi s tem:
– pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe na različnih področjih družbenih dejavnosti;
– skrbi za realizacijo programov v skladu s proračunom, koordinira delovanje različnih subjektov na področjih družbenih dejavnosti in vrši nadzor nad izvajanjem programov;
– pripravlja in izvaja programe javnih del na področju družbenih dejavnosti.
9. člen
Oddelek za proračun in gospodarstvo opravlja naloge na naslednjih področjih:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje;
– pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna;
– zagotavlja strokovno pomoč občinskim organom pri pripravi in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ;
– opravlja finančno-knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun, režijski obrat, občinsko športno zvezo, občinske sklade in krajevne skupnosti;
– pripravlja premoženjsko bilanco občine in vodi evidenco občinskega premoženja;
– vodi blagajniško poslovanje;
– sodeljuje pri pripravi strategije razvoja občine ter programske usmeritve in programov razvoja posameznih dejavnosti s področja gospodarstva (turizma, obrti, gostinstva itd.) in kmetijstva;
– opravlja druge naloge s tega področja.
10. člen
Oddelek za okolje, prostor in urbanistično načrtovanje opravlja naloge na naslednjih področjih:
a) Varstva okolja:
– pripravlja programe varstva okolja, operativne programe in študije ranljivosti okolja za območje občine;
– pripravlja sanacijske programe za odpravo posledic in virov obremenitve okolja in skrbi za njihovo izvedbo;
– opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja;
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
b) Gospodarskih javnih služb, infrastrukture in prometa:
– pripravlja strokovne podlage za ustanovitev in organizacijo gospodarskih javnih služb;
– izdeluje programe razvoja gospodarskih javnih služb, skrbi za njihovo izvajanje in izvaja nadzor nad njihovim izvajanjem;
– pripravlja projekte in investicijske programe in opravlja nadzor nad investicijami;
– opravlja druge naloge na tem področju;
– skrbi za vzdrževanje občinskih cest in poti, zimske službe ter urejanje in vzdrževanje parkirišč;
– skrbi za urejanje zelenih površin, vzdrževanje in urejanje pokopališč, javnih tržnic ter mest za plakatiranje in oglaševanje;
– skrbi za urejanje prometa v naseljih;
– vrši občinsko redarstvo;
– vrši nadzor nad organiziranjem shodov in prireditev lokalnega pomena in obsega.
Urad za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči in urbanistično načrtovanje kot režijski obrat izvaja naslednje naloge:
– pripravlja programska izhodišča in gradiva za sprejemanje prostorskih planov in pripravlja smernice za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov;
– pripravlja in strokovno sodeluje pri izdelavi prostorskih izvedbenih aktov občine;
– izdaja lokacijske informacije za izdelavo lokacijske dokumentacije;
– vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor;
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora;
– gospodari s stavbnimi zemljišči;
– opravlja naloge v zvezi z urejanjem prostora, urejanjem podeželja in urbanizma;
– opravlja strokovne naloge pri poseganju v prostor;
– izdeluje strokovne podlage za pripravo lokacijske dokumentacije;
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
11. člen
Urad Krajevne skupnosti Postojna izvaja naslednje naloge:
– strokovne, organizacijske in administrativne naloge za Krajevno skupnost Postojna.
12. člen
Občinska uprava opravlja naloge občinske inšpekcije.
Občinska inšpekcija opravlja nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti.
13. člen
Naloge in pooblastila občinske uprave oziroma delavcev občinske uprave na področju občinske inšpekcije in občinskega redarstva se določi s posebnim odlokom.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
14. člen
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja ter daje navodila za vodenje občinske uprave.
15. člen
Občinsko upravo neposredno vodi tajnik občine, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Tajnik občine:
– neposredno vodi občinsko upravo, organizira in koordinira delo delavcev v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč, razporeja delo med delavce v občinski upravi in skrbi za delovno disciplino;
– izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji,
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini,
– koordinira delo organov občinske uprave (notranjih organizacijskih enot) ter skrbi za delovno disciplino,
– zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne organom občinske uprave oziroma notranjim organizacijskim enotam,
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi v občini,
– opravlja druge naloge po odredbi župana.
Tajnik občine lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti.
Tajnik občine je za svoje delo odgovoren županu.
Tajnik občine lahko pooblasti za posamezne naloge v zvezi z vodenjem notranjih organizacijskih enot predstojnike teh enot.
Tajnik občine mora imeti najmanj višješolsko izobrazbo.
16. člen
Notranje organizacijske enote vodijo predstojniki, ki jih imenuje in razrešuje župan. Predstojniki notranjih organizacijskih enot organizirajo delo v oddelkih in uradu, skrbijo za zakonitost dela in opravljajo naloge v okviru pooblastil, dolžnosti in odgovornosti, ki so določene s sistemizacijo ter posameznimi akti ter zakoni in drugimi predpisi ter na podlagi pooblastil, ki jim jih daje župan ali tajnik občine. Predstojniki notranjih organizacijskih enot sodelujejo z drugimi predstojniki drugih enot pri reševanju skupnih zadev in v okviru svoje pristojnosti sodelujejo z državnimi organi.
Predstojnik notranje organizacijske enote je za svoje delo odgovoren županu in tajniku občine.
Tajnik KS Postojna je za izvajanje programa KS Postojna in dela povezanega s KS Postojna odgovoren predsedniku Sveta KS Postojna, v ostalem pa tajniku občine.
17. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest.
Upravne delavce na predlog predstojnika organizacijske enote imenuje v naziv in razrešuje župan.
18. člen
Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, statutom občine in pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi ter po navodilih predstojnika notranje organizacijske enote. Za svoje delo so odgovorni predstojniku notranje organizacijske enote, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
19. člen
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Kolegij sestavljajo župan, podžupana, tajnik občine in predstojniki organizacijskih enot. Kolegij sklicuje župan po potrebi, vendar praviloma enkrat tedensko.
20. člen
Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje delavcev različnih strok in stopenj znanja iz različnih organov občinske uprave oziroma notranjih organizacijskih enot, lahko župan ustanovi delovne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge.
21. člen
Za naloge, ki zahtevajo posebno preučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo pripraviti sami, lahko župan po predhodnem soglasju občinskega sveta ustanovi delovno ali projektno skupino ter s člani sklene ustrezno pogodbo za izvajanje nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestava, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
22. člen
O disciplinski in odškodninski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet.
Način ugotavljanja disciplinske in odškodninske odgovornosti se uredi s posebnim pravilnikom, ki ga sprejme občinski svet na predlog župana.
23. člen
Tajnik, predstojniki notranjih organizacijskih enot, strokovni in upravni delavci ter strokovno-tehnični delavci so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom in sistemizacijo določi župan.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
Župan Občine Postojna v roku enega meseca po sprejetju odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Postojna izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi občine Postojna, ki je podlaga za razporeditev delavcev na ustrezna delovna mesta.
Delavci občinske uprave morajo biti v skladu z novim pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi občine Postojna in s tem odlokom razporejeni v roku 30 dni.
25. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v Občinski upravi občine Postojna (Uradni list RS, št. 35/96, 13/97, 68/97 in 37/98).
26. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 031-01-2/00
Postojna, dne 27. marca 2000.
Župan
Občine Postojna
Josip Bajc, jur. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti