Na podlagi prvega odstavka 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90 in 85/00) in 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 70/00) ter na podlagi 19. člena statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 50/95 in 80/98) je Občinski svet občine Trebnje na 16. seji dne 20. 12. 2000 sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E S P R E M E M B I N D O P O L N I T E V
prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Trebnje za obdobje od leta 1986 do leta 2000 in družbenega plana Občine Trebnje za obdobje od leta 1986 do leta 1990, za programsko zasnovo za zazidalni načrt »industrijska cona Trebnje«
1. člen
Predmet in cilj sprememb in dopolnitev
S tem programom se podrobneje določijo:
– vsebina in obseg strokovnih podlag, ki jih je potrebno pripraviti v postopku priprave in sprejemanja prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Trebnje za obdobje od leta 1986 do leta 2000 (Skupščinski Dolenjski list, št. 2/90 in Uradni list RS, št. 35/93, 50/97, 61/98 in 18/00) in družbenega plana Občine Trebnje za obdobje od leta 1986 do leta 1990 (Skupščinski Dolenjski list, št. 19/86 in 16/90 in Uradni list RS, št. 35/93, 50/97, 61/98 in 18/00) – v nadaljnjem besedilu: spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin planskih aktov občine); za industrijsko cono Trebnje v ureditvenem območju P5 Pod Vino Gorico,
– vsebina in obseg sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov oziroma prostorske sestavine, ki se spreminjajo in dopolnjujejo,
– subjekti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov,
– način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo pri tem opraviti,
– določijo se roki za posamezne faze priprave prostorskih sestavin občinskih planskih aktov,
– nosilca strokovnih aktivnosti priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov.
Predmet in cilj sprememb in dopolnitev planskih aktov občine je podrobnejša določitev namenske rabe in organizacije dejavnosti v prostoru za predvideno območje industrijske cone Trebnje, za katero je bilo stavbno zemljišče že določeno v okviru dolgoročnega plana Občine Trebnje za obdobje od leta 1986 do leta 2000 (Skupščinski Dolenjski list, št. 2/90). Lokacija industrijske cone je predvidena in usklajena tudi v Urbanistični zasnovi mesta Trebnje (Uradni list RS, št. 36/92), in sicer kot ureditveno območje P5 Pod Vino Gorico – območje za proizvodne dejavnosti, skladišča in terminale.
2. člen
Vsebina in obseg strokovnih podlag ter sprememb in dopolnitev
Spremembe in dopolnitve občinskih planskih aktov se nanašajo na območje P5 Pod Vino Gorico, za katerega se pripravi programska zasnova za zazidalni načrt industrijska cona Trebnje. Območje se nahaja severno od regionalne ceste RIII 651 Trebnje–Novo mesto, odsek 1198 Trebnje–Mirna Peč, vzhodno od ureditvenega območja P3 – Akripol in zahodno od obstoječe zazidave naselja Dolenja Nemška vas.
Območje je po Urbanistični zasnovi Trebnje namenjeno za proizvodno, skladišča in terminale.
Površina celotnega območja P5 znaša okoli 17,5 ha, zanj pa je predvidena izdelava zazidalnega načrta v 2 fazah.
Spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin planskih aktov občine se v vsebinskem smislu pripravijo v skladu z zakonom o urejanju prostora (Uradni list SRS, št. 18/84 in 15/89), zakonom o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90 in 85/00) in navodilom o vsebini in metodologiji izdelave strokovnih podlag in prostorskih sestavin planskih aktov občin (Uradni list SRS, št. 20/85). V strokovnih podlagah in posebnih strokovnih podlagah bo pri pripravi variantnih rešitev potrebno proučiti ali je v območju možno zagotoviti tudi površine za trgovsko dejavnost, ki je združljiva s proizvodnjo in proizvodno-obrtjo.
Dopolnita se tekstualni in grafični del prostorskih sestavin planskih aktov občine, in sicer:
– v tekstualnem delu se smiselno dopolnijo tista poglavja, katerih vsebina se med drugim nanaša tudi na industrijsko cono Trebnje ter doda programska zasnova za zazidalni načrt »industrijska cona Trebnje«.
Programska zasnova se kot sestavina družbenega plana občine pripravi v skladu z 38. in 39. členom v prejšnjem odstavku navedenega navodila.
– V grafičnem delu se dopolni kartografska dokumentacija k dolgoročnem in družbenem planu občine z vrisom območja programske zasnove za zazidalni načrt.
Grafični prikaz sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov se pripravi s smiselnim upoštevanjem 39. člena navodila o vsebini in metodologiji izdelave strokovnih podlag in prostorskih sestavin planskih aktov občine (Uradni list RS, št. 20/85).
3. člen
Organizacija priprave sprememb in dopolnitev
Izvajalec strokovnih aktivnosti za pripravo programske zasnove za ZN za območje urejanja P5 – industrijska cona Trebnje in izdelovalec sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine v zvezi s tem je bil izbran na podlagi zbiranja ponudb in je podjetje Topos d.o.o., Dolenjske Toplice.
Koordinator postopka priprave in sprejemanja dokumenta s strani naročnika je oddelek za okolje in prostor.
4. člen
Sodelujoči organi, organizacije in skupnosti
Organi, organizacije in skupnosti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine, so:
1. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS Ljubljana, Dunajska 56, Ljubljana – za področje kmetijstva in gozdarstva,
2. Zavod za gozdove Slovenije OE Novo mesto, Gubčeva 15, Novo mesto – za področje gozdarstva,
3. Ministrstvo za okolje in prostor, Urad RS za varstvo narave, izpostava Novo mesto, Novi trg 6, Novo mesto – za področje vodnega gospodarstva,
4. Ministrstvo za okolje in prostor RS Ljubljana, Uprava za varstvo narave, Vojkova 1b, Ljubljana – za področje varovanja okolja,
5. Ministrstvo za kulturo, Uprava RS za kulturno dediščino Ljubljana, Cankarjeva 5, Ljubljana – za področje varstva kulturne dediščine,
6. Ministrstvo za okolje in prostor, Uprava RS za varstvo narave Ljubljana, Vojkova 1a, Ljubljana – za področje varstva naravne dediščine,
7. Zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine Novo mesto, Skalickega 1, Novo mesto – za področje varstva naravne in kulturne dediščine,
8. Ministrstvo za gospodarske dejavnosti RS Ljubljana, Kotnikova ulica 5, Ljubljana – za področje rudarstva in energetike,
9. Elektro Slovenija d.o.o. – ELES, Hajdrihova ulica 2, 1000 Ljubljana – za področje prenosa električne energije,
10. EGS – RI, d.d., Vetrinjska 2, Maribor – za področje prenosa električne energije,
11. Ministrstvo za promet in zveze, Direkcija RS za ceste, Sektor za planiranje, Ljubljana, Tržaška 19 – za področje prometa in zvez,
12. Ministrstvo za promet in zveze, direkcija RS za ceste, Sektor za upravljanje, vzdrževanje in varstvo cest, izpostava Novo mesto, Ljubljanska c. 47, Novo mesto,
13. Elektro Ljubljana, PE Novo mesto, Ljubljanska 7, Novo mesto – za področje distribucije električne energije,
14. Geoplin, d.o.o., Cesta ljubljanske brigade 11, Ljubljana – za področje transporta in skladiščenja zemeljskega plina,
15. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za civilno obrambo Ljubljana, Kardeljeva ploščad 26 – za področje obrambe in zaščite,
16. JP Komunala Trebnje, Goliev trg 9, Trebnje – za področje vodooskrbe ter odvajanja in čiščenja odpadnih vod,
17. Občina Trebnje, Oddelek za okolje in prostor, Goliev trg 5, Trebnje – za področje lokalnih cest in javnih poti,
18. Telekom Slovenije, PE Novo mesto, Novi trg 2, Novo mesto – za področje telekomunikacij in zvez,
19. Ministrstvo za zdravstvo, Zdravstveni inšpektorat RS, izpostava Novo mesto, Kočevarjeva ulica 1, Novo mesto,
20. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Enota Novo mesto, Seidlova cesta 1, Novo mesto,
21. Ministrstvo za okolje in prostor RS, Urad RS za prostorsko planiranje, Dunajska 47, Ljubljana – za področje poselitve,
22. Druge organizacije in skupnosti, ki upravljajo z zemljišči in drugimi naravnimi dobrinami, zavarovanimi s posebnimi predpisi ter objekti in napravami v splošni rabi, ki se nahajajo na območju obdelave s programsko zasnovo.
Organi, organizacije in skupnosti iz prejšnjega odstavka morajo v skladu s 35. členom ZUNDPP podati v fazi izdelave strokovnih podlag pogoje, ki jih mora izdelovalec sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine upoštevati pri pripravi le-teh. V fazi priprave predloga s soglasjem potrdijo upoštevanje predhodnih pogojev in usmeritev.
Pogoje morajo podati v 30 dneh od zahteve. Če v predpisanem roku ne podajo pogojev, se šteje, da jih nimajo. Če jih posredujejo po preteku roka, pa bi v zvezi s tem za izdelovalca nastali stroški, gredo le-ti v breme organizacije oziroma organa, ki jih je povzročil.
Kolikor se v postopku priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine ugotovi, da je potrebno pridobiti predhodna mnenja in pogoje ter soglasja tudi drugih organov, ki niso našteti v prejšnjem odstavku, se le-ta pridobe v postopku.
5. člen
Terminski plan in postopek sprejemanja
S pripravo strokovnih podlag za spremembe in dopolnitve občinskih planskih aktov se prične po sprejetju programa priprave.
Strokovne podlage za programsko zasnovo in posebne strokovne podlage z variantnimi rešitvami vključno s pridobitvijo predhodnih pogojev soglasodajalcev izdelovalec pripravi v 10 tednih po sprejetju programa priprave.
Osnutek sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov se dostavi občinski strokovni službi pristojni za prostor najkasneje v 4 tednih po potrditvi variante idejne zasnove.
Župan Občine Trebnje sprejme sklep o enomesečni javni razgrnitvi osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine v roku 8 dni po prejemu gradiva iz prejšnje alinee; sklep o javni razgrnitvi se objavi v Uradnem listu RS.
Javna razgrnitev se izvede na sedežu Občine Trebnje.
V času javne razgrnitve se izvede javna obravnava.
Občani, organi, organizacije, krajevne skupnosti in občinski svet ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko podajo pripombe v času trajanja javne razgrnitve osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine.
Župan zavzame stališča do pripomb in predlogov na osnutek.
Po sprejemu stališč do pripomb občinska strokovna služba in izdelovalec v roku 3 tednov poskrbita za pripravo dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine oziroma za dopolnitve in popravke tistih njunih sestavin, na katere so se nanašale utemeljene pripombe in predlogi, izdelovalec pa na tako dopolnjen osnutek pridobi soglasja sodelujočih organov, organizacij in skupnosti iz 4. člena tega programa.
Dopolnjeni osnutek sprememb in dopolnitev občinskega planskega akta z vsemi potrebnimi soglasji posreduje župan občine na Ministrstvo za okolje in prostor, Urad RS za prostorsko planiranje s predlogom za ugotovitev njegove usklajenosti z obveznimi izhodišči prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana Republike Slovenije.
Po prejemu sklepa Vlade Republike Slovenije o usklajenosti dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine z obveznimi izhodišči republiškega prostorskega plana župan občine posreduje usklajeni dopolnjeni osnutek kot predlog na občinski svet s predlogom, da o predmetnih spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin planskih aktov občine razpravlja in jih sprejme z odlokom.
Odlok se objavi v Uradnem listu RS.
6. člen
Sredstva
Za pripravo sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov v okviru katerih se pripravi programska zasnova za ZN za ureditveno območje P5 – industrijska cona Trebnje so sredstva predvidena v proračunu Občine Trebnje.
7. člen
Začetek veljavnosti
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu RS in začne veljati z dnem sprejetja na Občinskem svetu občine Trebnje.
Št. 350-02-036/99
Trebnje, dne 20. decembra 2000.
Župan
Občine Trebnje
Ciril Metod Pungartnik l. r.