Uradni list

Številka 10
Uradni list RS, št. 10/2001 z dne 15. 2. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 10/2001 z dne 15. 2. 2001

Kazalo

645. Odlok o proračunu Občine Markovci za leto 2001, stran 1120.

Na podlagi zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 45/97 – odločba US, 56/98), in zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 72/93, 6/96 – odločba US, 45/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 – odločba US, 63/95, 74/95 – odločba US, 9/96 – odločba US, 39/96, 44/96 – odločba US, 26/97, 73/97, 10/98, 68/98 – odločba US, 74/98, 12/99 – sklep US, 16/99 – popravek sklepa US, 59/99 – odločba US, 70/00 zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00), 16. člena statuta Občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99, 110/00) je Občinski svet občine Markovci na 20. seji dne 25. 1. 2001 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Markovci za leto 2001
1. člen
S proračunom Občine Markovci za leto 2001 (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Markovci.
2. člen
Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 2001 znašajo 599,776.355 SIT, in sicer v bilanci prihodkov in odhodkov:
prihodki      599,776.355
odhodki       599,776.355
Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov.
3. člen
Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov.
Splošni del proračuna sestavljajo skupna bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov.
Načrt razvojnih programov sestavljajo letni načrti oziroma plani razvojnih programov neposrednih uporabnikov, v katerem se prikažejo načrtovani izdatki proračuna za investicije in državne pomoči v prihodnjih štirih letih, ki so razdeljen po:
- posameznih programih neposrednih uporabnikov,
- letih, v katerih bodo izdatki za programe bremenili proračune prihodnjih let in
- virih financiranja za celovito izvedbo programov.
V splošnem in posebnem delu proračuna so prikazani:
1. ocena realizacije prejemkov in izdatkov za preteklo leto,
2. ocena realizacije prejemkov in izdatkov za tekoče leto,
3. načrt prejemkov in izdatkov za prihodnje leto.
Sestavina proračuna so tudi:
- program prodaje občinskega premoženja,
- predlogi predpisov občine, ki so potrebni za izvršitev predloga občinskega proračuna,
- obrazložitve proračuna, katerih sestavni del je tudi:
- načrt delovnih mest neposrednega uporabnika občinskega proračuna, iz katerega so razvidna sistemizirana in zasedena delovna mesta ter funkcije pri neposrednem uporabniku za prihodnji dve leti,
- načrt nabav.
4. člen
Pri planiranju proračunskih sredstev oziroma sestavi načrta razvojnih programov se morajo upoštevati kriteriji racionalne in ekonomsko opravičene porabe pri vseh naložbah, investicijah, predvsem pa pri porabi razvojnih sredstev (krediti, nepovratna sredstva).
Panoge, področja, usmeritve, ki ne izkazujejo razvoja ali vsaj ohranjanja dosedanjega stanja, ne morejo in ne smejo biti subvencionirane iz nepovratnih sredstev ali kreditirane iz razvojnih sredstev.
5. člen
Za odpravo posledic naravnih nesreč občina oblikuje obvezno rezervo, ki je proračunski sklad, v višini 1% prejemkov občinskega proračuna za leto 2001.
O uporabi sredstev proračunske rezerve v posameznem primeru odloča župan in o uporabi sredstev sprotno obvešča občinski svet.
6. člen
Za potrebe, ki jih ob sprejemu občinskega proračuna za proračunsko leto ni bilo mogoče predvideti, občina oblikuje splošno proračunsko rezervacijo v višini 0,4% prejemkov občinskega proračuna za leto 2001.
O porabi splošne proračunske rezervacije odloča župan, o čemer sprotno obvešča občinski svet.
7. člen
Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je župan, oziroma od njega pooblaščena oseba. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan.
Zaradi racionalne rabe proračunskih sredstev sme župan prerazporejati proračunska sredstva v višini 1% prejemkov občinskega proračuna za leto 2001.
Ne glede na drugi odstavek tega člena lahko župan prerazporedi sredstva za pokrivanje obveznosti iz občinskega dolga, stroškov, povezanih z zadolževanjem in poroštev.
8. člen
Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom v sorazmernem deležu med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov, če ni z zakonom ali posebnim aktom občinskega sveta drugače določeno.
9. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna smejo uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so določeni v občinskem proračunu.
10. člen
Sredstva za plače delavcev v občinski upravi in javnih zavodih se bodo uporabnikom zagotavljala mesečno glede na število in strukturo delavcev.
Şredstva občinskega proračuna, namenjena za delovanje posrednih uporabnikov – zavodov, ki imajo sedež v Mestni občini Ptuj, se smejo uporabiti le, če bodo vse občine nastale na območju bivše Občine Ptuj, pristopile k takšnemu načinu financiranja. V nasprotnem primeru se sredstva občinskega proračuna ob rebalansu prerazporedijo za druge namene.
11. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrena z občinskim proračunom.
Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva.
Sredstva občinskega proračuna se lahko uporabijo, če so izpolnjeni vsi z zakonom ali drugim aktom predpisani pogoji za uporabo sredstev.
12. člen
Župan lahko začasno zmanjša znesek sredstev, ki so v občinskem proračunu razporejeni za posamezne namene ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki občinskega proračuna med letom niso doseženi v predvideni višini.
O ukrepih iz prejšnjega odstavka mora župan obvestiti svet in predlagati ukrepe oziroma ustrezno spremembo občinskega proračuna.
13. člen
Župan odloča tudi o
- kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta,
- začasni vezavi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti, o čemer sprotno obvešča občinski svet.
14. člen
Za realizacijo obveznosti občinskega proračuna iz naslova investicij na področju gospodarske infrastrukture se lahko občina zadolži do višine 10% sredstev zagotovljene javne porabe.
Pogodbe o najetju posojila v skladu s prejšnjim odstavkom sklene župan Občine Markovci.
15. člen
Kolikor posamezne postavke občinskega proračuna niso opredeljene po natančnih namenih oziroma niso izdelana merila za delitev občinskih sredstev posameznim uporabnikom, se ta sredstva ne morejo deliti, dokler občinski svet ne sprejme meril oziroma odloka o spremembi proračuna (rebalans proračuna).
16. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-02/01-2
Markovci, dne 25. januarja 2001.
Župan
Občine Markovci
Franc Kekec l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti