Na podlagi prvega odstavka 125. člena zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 39/00) in 15. člena statuta Občine Križevci (Uradni list RS, št. 27/99) je Občinski svet občine Križevci na seji dne 28. 2. 2001 sprejel
P R A V I L N I K
za oddajo javnih naročil male vrednosti
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom Občina Križevci (v nadaljevanju: občina), upoštevajoč določbe zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 39/00 – v nadaljevanju: ZJN-1), ureja postopek oddaje javnih naročil male vrednosti. Javna naročila male vrednosti so tista naročila, katerih ocenjena vrednosti je nižja od vrednosti, določene v zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije.
2. člen
Pri oddaji javnih naročil male vrednosti mora naročnik ravnati v skladu s tem pravilnikom tako, da pri nabavi blaga, izvedbi storitev in gradenj ob enaki kakovosti doseže nižjo ceno.
3. člen
Ta pravilnik velja za vse neposredne in posredne porabnike proračuna, s tem, da so ga le-ti dolžni uporabljati v skladu s svojo notranjo organizacijo.
4. člen
Ravnanje naročnika mora temeljiti na naslednjih načelih:
– izbrati je treba najcenejšo oziroma ekonomsko najugodnejšo ponudbo,
– vse ponudnike je potrebno obravnavati enakopravno,
– nobenemu ponudniku se ne sme sporočati ničesar, kar se ne sporoči tudi drugim.
II. NAROČANJE BLAGA, STORITEV IN GRADBENIH DEL
5. člen
a) do vrednosti 500.000 SIT
Naročilnice je možno uporabljati le za nabavo blaga, storitev in gradbenih del do vrednosti 500.000 SIT.
Naročilnica vsebuje naslednje elemente:
– naziv in naslov naročnika,
– davčno številko naročnika,
– datum,
– naziv in naslov dobavitelja,
– vrsto in količino blaga,
– mersko enoto,
– ceno,
– plačilni rok,
– podpis naročnika.
Naročilnice je možno uporabljati zlasti na naslednje vrste blaga: darila za poslovne namene, knjige, strokovno literaturo, časopise, revije in drugo blago, ki ga ni mogoče planirati in je enkratnega značaja.
Z naročilnicami se naročajo zlasti naslednje storitve: občasne tiskarske storitve, občasne storitve vzdrževanja in popravil, gostinske storitve, izobraževalne storitve, izdelava različnih dokumentacij, svetovalne storitve in druge storitve, ki jih ni možno predvideti vnaprej.
Z naročilnico se naročajo tudi manjša gradbena dela, kot so izvedbe in vzdrževanja.
6. člen
b) nad 500.000 SIT vrednosti do zneska določenega v zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije
Dokumentacija za izvedbo javnega naročila male vrednosti obsega:
– zahtevek za izvedbo javnega naročila male vrednosti,
– povabilo k oddaji ponudbe,
– ponudbo,
– popis del oziroma storitev,
– predračun,
– izjavo o izpolnjevanju pogojev iz 41. člena ZJN-1,
– poročilo o izvedbi naročila male vrednosti,
– vzorec pogodb.
7. člen
Predstojnik naročnika uvede postopek za naročilo male vrednosti z izdajo zahtevka za izvedbo javnega naročila male vrednosti v katerem se določi tudi vodja postopka oddaje javnega naročila.
Za pripravo razpisne dokumentacije, zbiranje ponudb in preverjanje cene in kvalitete lahko predstojnik naročnika v skladu s prvim odstavkom 21. člena ZJN-1 sprejme sklep o pričetku postopka oddaje javnega naročila in v njem imenuje strokovno komisijo za ocenitev ponudb. Strokovna komisija izvede celoten postopek oddaje javnega naročila do odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika.
Za posamezna področja se lahko imenujejo stalne strokovne komisije.
8. člen
Naročnik pošlje ponudnikom, za katere meni, da so usposobljeni izpolniti javno naročilo, obrazce iz 6. člena tega pravilnika. Dokumentacijo je treba poslati vsem ponudnikom istočasno z navedbo datuma oziroma roka za vrnitev ponudb. Naročnik mora dokumentacijo poslati najmanj dvema ponudnikoma.
Če naročnik ne dobi vsaj dveh pravilnih ponudb postopek zbiranja ponudb ponovi tako, da dobi vsaj dve pravilni ponudbi. Če tudi po ponovljenem postopku ni možno pridobiti dveh pravilnih ponudb, lahko naročnik sklene pogodbo s ponudnikom, ki je predložil ponudbo.
Kot merilo za izbor ponudnika s katerim bo sklenjena pogodba lahko naročnik poleg cene uporabi tudi druga merila, navedena v 51. členu ZJN-1.
Javno odpiranje ponudb v postopku oddaje javnih naročil male vrednosti se ne izvaja.
Izbranega ponudnika se pozove k sklenitvi pogodbe.
III. LETNE POGODBE ZA NABAVO BLAGA IN IZVEDBO STORITEV
9. člen
Če je predmet javnega naročila stalna nabava blaga ali storitev, ki se opravljajo med letom in jih po obsegu in časovno vnaprej ni možno natančno določiti, izvede naročnik postopek za sklenitev letne pogodbe za nabavo blaga v skladu s tem pravilnikom.
Za sklenitev letne pogodbe za nabavo blaga izvede naročnik postopek z zbiranjem ponudbenih predračunov v skladu z 8. členom tega pravilnika, razen kadar gre za storitve pri katerih naročnik ne more v celoti določiti cene. V tem primeru lahko naročnik izvede pogajanja in na pogajanja povabi ponudnike za katere meni, da so usposobljeni izvesti določene vrste storitev.
Pogajanja se izvedejo zlasti takrat kadar so predmet naročila intelektualne storitve, storitve načrtovanja ali druge storitve, ki jih ni možno enoznačno opisati ali jih opredeliti po vsebini, obsegu ali časovno oziroma ni možno določiti cene storitve.
O pogajanjih naročnik vodi zapisnik v katerega se vpisujejo bistveni pogoji, ki jih nudijo ponudniki.
Pri ocenjevanju ponudb lahko naročnik poleg cene uporabi tudi druga merila iz 51. člena ZJN-1.
IV. SKUPNI DOLOČBI
10. člen
Od izbranega ponudnika se ne zahteva predložitev bančne garancije za izpolnitev obveznosti v postopku oddaje javnega naročila male vrednosti (npr. dobra izvedba pogodbenih obveznosti, odprava napak v garancijski dobi), temveč eno izmed ostalih vrst finančnih zavarovanj iz 10. točke tretjega odstavka 23. člena ZJN-1 (zastava vrednostnih papirjev ali drugih predmetov, menice, akceptni nalog, jamstva zasebnih družb ali drugih pravnih oseb z ustrezno finančno boniteto, hipoteka, zastavna pravica na premičninah).
11. člen
Glede usposobljenosti ponudnika za sodelovanje v postopku oddaje javnega naročila, ponudnik ob oddaji svoje ponudbe predloži le izpolnjeno in podpisano izjavo o izpolnjevanju pogojev iz 41. člena ZJN-1. Pred podpisom pogodbe se od izbranega ponudnika lahko zahteva predložitev posameznih dokumentov.
V. KONČNE DOLOČBE
12. člen
Ponudbe in ostali dokumenti morajo biti vloženi v spis o javnem naročilu male vrednosti, o telefonskem preverjanju in ostalih stikih s ponudniki mora biti izdelan uradni zaznamek, elektronska pošta pa mora biti v spis vložena v tiskani obliki. Dokumentacija se hrani v arhivu naročnika najmanj toliko časa, dokler trajajo pogodbeni roki izvajanja posameznega javnega naročila oziroma naročilnice 2 leti, dokumentacija za ostala naročila male vrednosti pa 5 let.
13. člen
Naročnik vodi evidenco o naročilnicah in pogodbah v postopkih oddaje naročil male vrednosti, in sicer ločeno za blago, storitve in gradnje.
Evidenca javnih naročil obsega:
– številko in datum javnega naročila,
– predmet javnega naročila,
– naziv dobavitelja oziroma izvajalca in njegov sedež,
– vrednost javnega naročila,
– proračunsko postavko.
14. člen
Zneski iz tega pravilnika se uporabljajo brez DDV.
15. člen
Ta pravilnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 032-01-21/01-242
Križevci, dne 28. februarja 2001.
Župan
Občine Križevci
Feliks Mavrič l. r.