Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/2001 z dne 20. 3. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/2001 z dne 20. 3. 2001

Kazalo

1168. Odlok o proračunu Občine Tišina za leto 2001, stran 2047.

Na podlagi zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00), zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 56/98), zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00) in 16. člena statuta Občine Tišina (Uradni list RS, št. 23/99) je Občinski svet občine Tišina na 26. seji dne 2. 3. 2001 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Tišina za leto 2001
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna Občine Tišina za leto 2001, upravljanje z občinskim premoženjem in dolgovi, zadolževanje občine in druga vprašanja.
Z občinskim proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Tišina za leto 2001.
2. člen
Proračun Občine Tišina za leto 2001 se določa v naslednjih zneskih:
A) Bilanca prihodkov in odhodkov                           v SIT
I. Skupni prihodki                                   506,261.243
II. Skupni odhodki                                   558,651.569
III. Proračunski primanjkljaj (I.–II.)               –52,390.326
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja
kapitalskih deležev                                    4,300.000
V. Dana posojila in povečanje kapitalskih
deležev                                                       –
VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe
kapitalskih deležev (IV. – V.)                         4,300.000
VII. Skupni primanjkljaj (I.+IV.)-(II.+V.)           –48,090.326
C) Račun financiranja
VIII. Zadolževanje                                    50,000.000
IX. Odplačilo dolga                                    3,000.000
X. Neto zadolževanje (VIII.-IX.)                      47,000.000
XI. Zmanjšanje sredstev na računih
(I.+IV.+VIII)-(II.+V.+IX.)                            –1,090.326
Stanje sredstev na računih preteklega leta             1,090.326
Prejemki in izdatki krajevnih skupnosti
se za leto 2001 določijo v naslednjih zneskih:
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
I. Skupni prihodki s prenosom 2000                    15,922.322
II. Skupni odhodki                                    15,922.322
III. Proračunski primanjkljaj (I.–II.)                         –
Konsolidiran proračun Občine Tišina (skupaj s finančnimi načrti krajevnih skupnosti) za leto 2001 se določi v naslednjih zneskih:
A) Bilanca prihodkov in odhodkov                           v SIT
I. Skupni prihodki                                   522,183.565
II. Skupni odhodki                                   574,573.891
III. Proračunski primanjkljaj (I.–II.)               –52,390.326
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja
kapitalskih deležev                                    4,300.000
V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev              –
VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe
kapitalskih deležev (IV. – V.)                         4,300.000
VII. Skupni primanjkljaj (I.+IV.)-(II.+V.)           –48,090.326
C) Račun financiranja
VIII. Zadolževanje                                    50,000.000
IX. Odplačilo dolga                                    3,000.000
X. Neto zadolževanje (VIII.-IX.)                      47,000.000
XI. Zmanjšanje sredstev na računih
(I.+IV.+VIII)-(II.+V.+IX.)                            –1,090.326
Stanje sredstev na računih preteklega leta             1,090.326
Prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter računu financiranja, ki sestavljajo splošni del proračuna. Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov. Splošni in posebni del proračuna sta sestavni del tega odloka.
Neposredni uporabniki proračuna so občinski organi in občinska uprava ter Krajevna skupnost Gederovci in Krajevna skupnost Tišina.
Zmanjšanje sredstev na računih proračuna Občine Tišina za leto 2001 se financira iz naslova prenosa stanja sredstev na računih preteklega leta.
3. člen
Prejemki proračuna se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu z zakonom in drugimi predpisi ne glede na obseg, ki je v proračunu določen za posamezno vrsto prejemka.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta uporabnika in proračuna.
4. člen
Sredstva proračuna se lahko uporabijo, če so za to izpolnjeni z ustavo, zakonom in drugimi predpisi določeni pogoji, če z zakonom o javnih financah in tem odlokom ni drugače določeno.
Uporabniki proračuna smejo sredstva proračuna uporabljati le za namene in le v okviru sredstev, ki so za posamezni namen določena v proračunu.
V breme proračuna se ne smejo prevzemati nobene obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena sredstva v proračunu.
5. člen
Sredstva proračuna občine se nakazujejo proračunskim uporabnikom do konca proračunskega leta. Med letom se delijo enakomerno med vse uporabnike v odvisnosti od njihovih zapadlih obveznosti in ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
6. člen
Če se med letom spremeni delovno področje oziroma pristojnost neposrednega uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje neposrednega uporabnika. O povečanju ali zmanjšanju sredstev odloča župan.
Če se neposredni uporabnik med letom ukine in njegovih nalog ne prevzame drug neposredni uporabnik, se neporabljena sredstva prenesejo v splošno proračunsko rezervacijo.
7. člen
Župan lahko, poleg z zakonom dovoljenih prerazporeditev proračunskih sredstev, znotraj posamezne dejavnosti prerazporedi sredstva proračuna med postavkami – konti s sklepom, če:
– nastanejo za to utemeljeni razlogi, ker planiranih sredstev zaradi objektivnih razlogov ne bo mogoče porabiti v proračunskem letu, na drugih postavkah pa so izkazane potrebe po povečanju sredstev;
– se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastanejo potrebe po dodatnih sredstvih;
– to narekuje dinamika izvajanja investicij in njihova realizacija.
V okviru skupnega obsega proračunskih sredstev lahko župan spremeni namen in višino sredstev za posamezno dejavnost, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva zagotovljena, vendar največ do višine 20% sredstev, ki so za posamezno dejavnost namenjena.
Župan mora o izvršenih prerazporeditvah občinskemu svetu poročati šestmesečno.
8. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za plačilo.
Obveznosti v breme občinskega proračuna se plačujejo v rokih , ki so za posamezne namene porabe določeni v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni uporabniki uporabljajo sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del. Dogovarjanje predplačil je možno le izjemoma ob primernem zavarovanju predplačil v skladu s predpisom ministra za finance ter na podlagi predhodnega soglasja župana.
9. člen
Župan lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih za tekoče odhodke in tekoče transfere ne smejo presegati 25% izdatkov skupine 40 in 41 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine (brez krajevnih skupnosti).
Skupne prevzete obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne smejo presegati 75%, izdatkov skupine 42 in 43 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine (brez krajevnih skupnosti). Za prevzemanje investicijskih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, mora župan pridobiti soglasje občinskega sveta.
Obveznost, ki bodo zahtevale plačila v prihodnjih letih, se morajo vključiti v proračun leta na katerega se nanašajo.
10. člen
Občina Tišina iz proračuna za leto 2001 ne bo izločila dodatnih sredstev v proračunsko rezervo. Izdatki za odpravo posledic naravnih nesreč, opredeljenih v 49. členu zakona o javnih financah, se bodo v letu 2001 financirali iz neporabljenih sredstev rezerv, ki so bila v proračunsko rezervo izločena v preteklih letih.
O uporabi sredstev rezerv (zagotovljenih v preteklih letih) odloča župan in obvešča občinski svet s pisnimi poročili.
11. člen
V splošno proračunsko rezervacijo se izloči 2,000.000 SIT odhodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
12. člen
Za izvrševanje proračuna občine je odgovoren župan. Občinska uprava mora mesečno spremljati izvrševanje proračuna občine in o tem obveščati župana.
Odredbodajalec za uporabo sredstev proračuna občine je župan.
13. člen
Župan je pooblaščen, da:
– v skladu s 40. členom zakona o javnih financah zadrži izvrševanje posameznih izdatkov občinskega proračuna, če prihodki občinskega proračuna med letom ne dotekajo v predvideni višini;
– podpisuje pogodbe za financiranje investicijskih objektov in opremo ter drugih materialnih stroškov v okviru sprejetega proračuna;
– upravlja s prostimi denarnimi sredstvi na računih. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje v skladu s predpisom ministra pristojnega za finance.
14. člen
Za izvrševanje finančnih načrtov krajevnih skupnosti sta odgovorna predsednika krajevnih skupnosti. O prerazporeditvah sredstev med postavkami finančnega načrta posamezne krajevne skupnosti med letom odločata sveta krajevnih skupnosti, ki o tem sproti obveščata župana in občinsko upravo.
15. člen
Občina Tišina lahko v letu 2001 najame dolgoročno posojilo za financiranje investicij v komunalno infrastrukturo.
16. člen
Javna podjetje in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina se smejo zadolževati in izdajati poroštva le s soglasjem občine.
17. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe.
18. člen
Nadzorni odbor opravlja nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen obseg in dinamiko porabe sredstev proračuna. Uporabniki so nadzornemu odboru dolžni predložiti zahtevane podatke, potrebne za analizo porabe sredstev.
19. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 2001 dalje.
Št. 032-4/01
Tišina, dne 2. marca 2001.
Župan
Občine Tišina
Alojz Flegar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti